Reklama

Pokaż wyniki sondy: Bedziesz ?

Głosujący
170. Nie możesz głosować w tej ankiecie
  • Bede !

    19 11.18%
  • Popieram, ale nie bedzie mnie

    95 55.88%
  • Nie popieram

    31 18.24%
  • Jestem lewakiem, i bede blokował

    25 14.71%
Strona 34 z 46 PierwszaPierwsza ... 24323334353644 ... OstatniaOstatnia
Pokazuje wyniki od 496 do 510 z 683

Temat: Marsz Niepodległości - 11.11.11

  1. #496
    Avatar Tibiarz
    Data rejestracji
    2008
    Położenie
    Tibiantis
    Wiek
    5
    Posty
    17,117
    Siła reputacji
    29

    Domyślny

    Cytuj Master_Tv napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Nie mam czasu/chęci, odpowiadania na wszystkie "zarzuty" z osobna.
    Ogólnie rzecz biorąc, ten cały marsz, przez uczestnictwo ONR czy Młodzieży Wszechpolskiej, jest skazany na bojkot - już przez samą ideologię tych organizacji. Z dwojga złego wolę walczącą Antifę, niż marsz nacjonalistów. Ogólnie jestem za pacyfikacją, ale jeżeli rozmawiamy o marszu, i mam koniecznie wybierać pomiędzy tolerancją a nietolerancją, to mój wybór jest jasny.
    Czy ja dobrze widzę? Jesteś zwolennikiem ruchu społecznego i politycznego, którego głównym celem jest propagowanie pokoju i potępianie wszelkich działań wojennych i jednocześnie jesteś za brutalnym tłumieniem wszelkich buntów, powstań narodowych siłą zbrojną oraz prowadzeniem polityki terroru wobec ludności okupowanego terytorium (definicje skopiowane ze słownika języka polskiego). Czy ty jesteś normalny? :D Tylko nie mów, że ja ci coś wmawiam, przecież sam dokładnie to napisałeś!

    Co bym nie napisał i tak mnie zjecie ; ) Normalnie szok, że człowiek deklarujący Katolicyzm i ideologię Pacyfizmu jest za tą złą Antifą która się tylko umie bić i nic więcej. Jestem za lewicą, jestem za wolnością, nie jestem w pełni za Antifą, żeby było jasne. Wolałbym żeby to wszystko obeszło się bez jakiejkolwiek przemocy. Patrząc na wojnę ideologiczną, bliżej mi do Antify, patrząc na przemoc nie jestem za nikim.
    Jedyną ideologią antify jest napierdalanie innych bez powodu, pod pretekstem wyimaginowanej walki z faszyzmem. Chcesz zaprzeczyć? To powiedz, czym jeszcze zajmuje się antifa? Czym, oprócz bijatyk, zasłynęła? I za czyją wolnością jesteś, że w jej imię próbujesz ograniczać wolność innych?

    Czy Polacy to faszyści? Nie! Jest sobie patriota, czyli prawidłowy Polak.
    Ty jesteś nieprawidłowy na umyśle.

    Jest sobie nacjonalista, czyli człowiek nietolerujący "inności" wśród ludzi. Polska dla Polaków - to hasło nacjonalistów.
    Polecam sprawdzić czym jest nacjonalizm, bo kolejny raz muszę ci wytknąć nieznajomość pojęć, którymi się posługujesz.

    Lewak za to powie każdy inny, wszyscy równi.
    Chyba raczej: "każdy inny, wszyscy równi, ale my równiejsi", co doskonale było widać wczoraj. A ja o lewakach powiem: każdy inny, wszyscy równie głupi.

    Ale przecież ja nie mam argumentów! Obaliliście lewaka, wiwat! Jest sobie mecz - fani drużyny niebieskiej, a po drugiej stronie fani drużyny pomarańczowej. Wszyscy niebiescy otoczą pomarańczowego - wiwat! Wygraliśmy! Nawet nie muszą rozpatrywać jego argumentów skoro i tak wszystko co istnieje, można podważyć.
    ?

    Rozumiem iść sobie na marsz, pomachać flagą, pośpiewać.
    Pomachać flagą, pośpiewać i pobawić się, to możesz na paradzie równości. Marsz Niepodległości miał na celu uczczenie pamięci bohaterów a nie robienie cyrku.

    Problem zaczyna się w tym, że to wszystko organizuje ONR, Młodzież Wszechpolska - typowe organizacje nacjonalistyczne. A że w Polsce są ludzie sprzeciwiający się takiej ideologii to zaczyna się problem.
    Rozumiem, że gdyby w marszu brali udział ci sami ludzie, tylko kto inny był organizatorem, to lewacy, antifa i pedały nie robiłyby problemów, a może nawet same się przyłączyły?

    @ down

    Eh, ludzie. Nie przypisujcie słów których nie powiedziałem. 11 listopada to nie święto faszystów, póki ONR nie organizuje marszu...
    Sam użyłeś określenia "święto faszystów", więc teraz się nie wykręcaj. I nie rozumiem twojej pokrętnej "logiki". Jeśli dnia 11 listopada ONR zorganizuje marsz, to dzień ten staje się świętem faszystów? hmm...

    Czekam na odpowiedź na każdy z poszczególnych fragmentów mojej wypowiedzi. (Tylko nie pomijaj tych, które są ci niewygodne, ani nie pisz, że nie masz czasu odpowiedzieć na wszystkie.) Dawaj, pośmiejmy się jeszcze trochę :D

  2. #497
    Avatar Filia the Dragon
    Data rejestracji
    2004
    Posty
    11,565
    Siła reputacji
    29

    Domyślny

    Cytuj st_Mikael napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    A nie są Niemcy potomkami nazistów (w dużej części na pewno)? I uważam za szczyt bezczelności, że naród który tak licznie (Hitler demokratycznie zdobył władzę) poparł faszystów, przyjeżdza do Polski uczyć naród, który walczył z faszystami. Jeszcze wspomnę cytowanego przeze mnie kilka stron wcześniej dziadka (uczestnika Marszu): "W Polsce nie było, nie ma i nie będzie faszystów."

    @Up
    Tak kurwa święto faszystów i na Marszu byli obecni kombatanci z AK, co walczyli z faszyzmem.
    No i co z tego, że są potomkami nazistów- odziedziczyli poglądy po przodkach? I nie wiem czy to prawda ale słyszałem, że Polska ma jedne z najprężniej działających organizacji faszystowskich w Europie.
    A i z tymi kombatantami to trochę chyba przesadzasz, bo nie licząc odosobnionych przypadków chłopców, którzy walczyli mając 16lat to większośc kombatanów ma już lat 80+, a tak naprawdę większość jest już po drugiej stronie.





  3. #498
    Avatar Inny_15
    Data rejestracji
    2007
    Położenie
    Kraków
    Wiek
    33
    Posty
    1,841
    Siła reputacji
    19

    Domyślny

    I nie wiem jak inni, ale z mojej strony stwierdzenie, ze 11 listopada jest swietem faszystow ostatecznie wyklucza cie z grona ludzi
    Jest świętem, które powinno być właśnie, świętem... A nie jedną wielką kłótnią ze strony jednych i drugich, jedni obrażają drugich, itd, itd... Zamiast uszanować to kłócą się, biją, głoszą różnego rodzaju hasła. Po prostu ten marsz miał złego organizatora, który większości będzie kojarzył się z szerzeniem nienawiści do innych ludzi, takie organizacje nie powinny tworzyć takich marszów, wstyd.

    Jedni i drudzy robią z siebie debili przekrzykując się, kto więcej napisze, więcej filmików wrzuci czy screenów :D

  4. Reklama
  5. #499

    Notoryczny Miotacz Postów Visher jest teraz offline
    Avatar Visher
    Data rejestracji
    2009
    Położenie
    Stalowa Wola.
    Posty
    1,253
    Siła reputacji
    17

    Domyślny

    Cytuj Rocky Balboa napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    No i co z tego, że są potomkami nazistów- odziedziczyli poglądy po przodkach? I nie wiem czy to prawda ale słyszałem, że Polska ma jedne z najprężniej działających organizacji faszystowskich w Europie.
    A i z tymi kombatantami to trochę chyba przesadzasz, bo nie licząc odosobnionych przypadków chłopców, którzy walczyli mając 16lat to większośc kombatanów ma już lat 80+, a tak naprawdę większość jest już po drugiej stronie.
    Tak, odziedziczyli.
    http://sejsmoantypolonizmu.nowyekran.pl/post/37331,niemiecki-bojowkarz-wykrzykuje-w-warszawie-niemieckie-nazistowskie-hasla-wazne

    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Jedni i drudzy robią z siebie debili przekrzykując się, kto więcej napisze, więcej filmików wrzuci czy screenów :D
    To sie nazywają dowody czy argumenty, których ty nigdy w dyskusji nie przedstawiasz.

  6. #500

    Data rejestracji
    2011
    Posty
    42
    Siła reputacji
    0

    Domyślny

    Cytuj Rocky Balboa napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    No i co z tego, że są potomkami nazistów- odziedziczyli poglądy po przodkach? I nie wiem czy to prawda ale słyszałem, że Polska ma jedne z najprężniej działających organizacji faszystowskich w Europie.
    A i z tymi kombatantami to trochę chyba przesadzasz, bo nie licząc odosobnionych przypadków chłopców, którzy walczyli mając 16lat to większośc kombatanów ma już lat 80+, a tak naprawdę większość jest już po drugiej stronie.
    Nie odzieczyli, ale czy nie uwazasz za troche cyniczne, ze z kolebki nazimu przyjezdzaja walczyc z faszyzmem do kraju, który wyróżnił się taką walką jak żaden inny. I z kombatantami nie przesadzilem, bo widzialem takowych ; ). Wiadomo ze nie byla to liczna grupa, ale liczy sie sam fakt. Poza tym podalem link do zdjecia z marszu, na ktorym jest ewidentnie antyfaszystowskie haslo... Uwazam, że okreslanie Marszu jako faszystowskiego jest co najmniej smieszne.
    Ja osobiście czuje sie urażony jeśli ktoś określa uczestników tego Marszu mianem faszystów. Moj dziadek był żołnierzem AK, zginął walcząc z okupantem (nazista, faszysta, jak zwal tak zwal). W mojej rodzinie kultywuje sie tradycje patriotyczne, rodzice zawsze uczyli mnie szacunku do drugiego człowieka, bez względu na poglady, rase, narodowosc. Czlowieka sie szanuje po prostu dlatego ze jest czlowiekiem.
    Czy ja jestem bandyta, gdy ide sobie spookojnie, chcąc uczcić ten szczególny dzień?
    Ja nie jestem narodowcem, nie identyfikuje sie z ONR czy MW, ale jakos nie przeszkadzalo mi to wspolnie z nimi swietowac Dzien Niepodleglosci. I ja byłem jednym z ogromnej liczby ludzi, ktorzy po to udali sie na marsz.

    @edit
    Faszyzm obok nazizmu (narodowy socjalizm) i komunizmu to jeden z odcieni skrajnej lewicy. Zanim ktos mnie za to zbeszta, to polecam zapozanie się i porownanie założeń poszczególnych ideologii. Faszyzm stawia państwo ponad wszystko, nazizm naród a komunizm walkę klas. Tym się różnią, a w założeniach to tyle samo warte totalitarne reżimy.
    Ostatnio zmieniony przez st_Mikael : 13-11-2011, 00:29

  7. #501
    Avatar Master_Tv
    Data rejestracji
    2007
    Posty
    1,564
    Siła reputacji
    20

    Domyślny

    Cytuj tibia77 napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Czy ja dobrze widzę? Jesteś zwolennikiem ruchu społecznego i politycznego, którego głównym celem jest propagowanie pokoju i potępianie wszelkich działań wojennych i jednocześnie jesteś za brutalnym tłumieniem wszelkich buntów, powstań narodowych siłą zbrojną oraz prowadzeniem polityki terroru wobec ludności okupowanego terytorium (definicje skopiowane ze słownika języka polskiego). Czy ty jesteś normalny? :D Tylko nie mów, że ja ci coś wmawiam, przecież sam dokładnie to napisałeś!
    Nie dociera. Po raz kolejny powtarzam że nie jestem za bojówkami. Popieram Antifę z ich ideologicznego punktu widzenia.
    Cytuj tibia77 napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Jedyną ideologią antify jest napierdalanie innych bez powodu, pod pretekstem wyimaginowanej walki z faszyzmem. Chcesz zaprzeczyć? To powiedz, czym jeszcze zajmuje się antifa? Czym, oprócz bijatyk, zasłynęła? I za czyją wolnością jesteś, że w jej imię próbujesz ograniczać wolność innych?
    Antifa słynie z bojówek. Ludzie tylko to widzą. Oprócz tego są skłonności lewicowe. Jeszcze raz, ostatni raz powtarzam, że "miłość" do Antify jest ugruntowana tym marszem. Jeżeli mam wybrać to wybieram oczywiście Antifę. Nie z tego że się biją, jak dla mnie mogliby dostawać nawet po ryju, ale popieram ich ideologię.

    Cytuj tibia77 napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.

    Polecam sprawdzić czym jest nacjonalizm, bo kolejny raz muszę ci wytknąć nieznajomość pojęć, którymi się posługujesz.
    Doskonale znam to pojęcie. Nacjonalizm to skrajne uwielbienie swojego narodu - objawia się nietolerancją, tak?

    Cytuj tibia77 napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.

    Pomachać flagą, pośpiewać i pobawić się, to możesz na paradzie równości. Marsz Niepodległości miał na celu uczczenie pamięci bohaterów a nie robienie cyrku.
    Powinien mieć na celu uczczenie pamięci - gdyby nacjonaliści chcieli uczcić moją pamięć, przewróciłbym się w grobie.

    Cytuj tibia77 napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.

    Rozumiem, że gdyby w marszu brali udział ci sami ludzie, tylko kto inny był organizatorem, to lewacy, antifa i pedały nie robiłyby problemów, a może nawet same się przyłączyły?
    Nie umiem odpowiedzieć za ogół.


    Cytuj tibia77 napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.

    Sam użyłeś określenia "święto faszystów", więc teraz się nie wykręcaj. I nie rozumiem twojej pokrętnej "logiki". Jeśli dnia 11 listopada ONR zorganizuje marsz, to dzień ten staje się świętem faszystów? hmm...
    Święto faszystów, chodziło mi i propagowanie nacjonalizmu przez dzieci ONR.

    Cytuj tibia77 napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Czekam na odpowiedź na każdy z poszczególnych fragmentów mojej wypowiedzi. (Tylko nie pomijaj tych, które są ci niewygodne, ani nie pisz, że nie masz czasu odpowiedzieć na wszystkie.) Dawaj, pośmiejmy się jeszcze trochę :D
    Spoko. Powtarzam i powtarzam a i tak nikt nie słucha - jedynie doszukuje się dziur w moich wypowiedziach. Nie chce mi się w to bawić, bo wy dalej swoje.
    Przepraszam za moje posty - czasami nie mam czasu aby sformułować je krócej.

  8. Reklama
  9. #502
    Avatar cysio528
    Data rejestracji
    2007
    Położenie
    Białystok
    Posty
    1,761
    Siła reputacji
    20

    Domyślny

    Cytuj Master_Tv napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Antifa słynie z bojówek. Ludzie tylko to widzą. Oprócz tego są skłonności lewicowe. Jeszcze raz, ostatni raz powtarzam, że "miłość" do Antify jest ugruntowana tym marszem. Jeżeli mam wybrać to wybieram oczywiście Antifę. Nie z tego że się biją, jak dla mnie mogliby dostawać nawet po ryju, ale popieram ich ideologię.
    tak? a co poza bojowkami antifa ma jeszcze do zaoferowania?
    jest marsz, w ktorym uczestniczy masa normalnych, zwyklych ludzi, a wsrod nich jest jakis drobny procent nacjonalistow. sa tez bojowkarze z antify, ktorzy tych zwyklych ludzi leja. ty popierasz antife i pierd*lisz tu o jakiejs tolerancji. bo zwyklych ludzi, w srod ktorych jest garstka nacjonalistow mozna lac, tak?

    Cytuj Master_Tv napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Doskonale znam to pojęcie. Nacjonalizm to skrajne uwielbienie swojego narodu - objawia się nietolerancją, tak?
    Nacjonalizm (z łac. natio – naród) - postawa społeczno-polityczna uznająca naród za najwyższe dobro w sferze polityki. Nacjonalizm uznaje sprawy własnego narodu za najważniejsze. Głosi solidarność wszystkich grup i klas społecznych danego narodu.
    nie ma tu slowa o uwielbieniu narodu czy nietolerancji. jedynie ze dobro narodu jest najwyzszym dobrem, co jest raczej normalne, kazdy chce zeby w dla jego rodakow zylo sie jak najlepiej, nawet jezeli innym bedzie gorzej. jezeli taka zasada stosowana jest w zyciu codziennym na skale najblizszego otoczenia, to czemu nie zastosowac tego w polityce? i nie mow, ze nie cenisz swojego wlasnego dobra/dobra najblizszych ponad dobro np sasiada.

    Powinien mieć na celu uczczenie pamięci - gdyby nacjonaliści chcieli uczcić moją pamięć, przewróciłbym się w grobie.
    czy ty jestes naprawde idiota? ilu tam wg ciebie bylo nacjonalistow? w wiekszosci byl to marsz zwyklych ludzi chcacych uczcic ten dzien. mowisz o jakiejs tolerancji, a robisz to samo co nacjonalisci. jestes po prostu hipokryta.

    Święto faszystów, chodziło mi i propagowanie nacjonalizmu przez dzieci ONR.
    tak, swieto niepodleglosci jest dniem nacjonalistow, bo oni tez go obchodza, jak kazdy Polak. po prostu brak mi slow na twoja glupote. z reszta pokazales sie juz w temacie o religii, podobnie jak tutaj nie majac zadnych argumentow, ale trwajac jak idiota przy swoim pomimo oczywistych argumentow przemawiajacych przeciwko temu o czym piszesz.

  10. #503
    Avatar Ed90'
    Data rejestracji
    2009
    Położenie
    Świecie
    Wiek
    34
    Posty
    144
    Siła reputacji
    16

    Domyślny

    Popatrzcie sobie na tego informacyjnego kwejka. Wydało się, oj lewaki, wy nygusy jedne.

    http://www.kwejk.pl/obrazek/654313/l...o%C5%9Bci.html

    Z tego już się NIE DA wykręcić. Wszystko możecie posprawdzać w źródłach. toć to zwykłe kurestwo. Tacy pasyfiści wielcy! Takie niewiniątka! To wszystko wasza sprawka, zdrajcy własnego kraju.
    Ostatnio zmieniony przez Ed90' : 13-11-2011, 03:00

  11. #504
    Avatar Tibiarz
    Data rejestracji
    2008
    Położenie
    Tibiantis
    Wiek
    5
    Posty
    17,117
    Siła reputacji
    29

    Domyślny

    Cytuj Master_Tv napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Nie dociera. Po raz kolejny powtarzam że nie jestem za bojówkami. Popieram Antifę z ich ideologicznego punktu widzenia.
    Jeśli jesteś katolikiem, to powinieneś wiedzieć, że nie ma czegoś takiego jak "wierzę w Boga, ale nie w Kościół (i nie chodzę do kościoła w związku z tym)". I nie ma też czegoś takiego jak "popieram antifę, ale nie to, co robią". Albo ich popierasz, albo nie popierasz. Czy Jezus nie mówił, aby mówić tylko "tak, tak i nie, nie"? Zrozumiałbym, gdybyś powiedział coś w stylu "uważam, że w swych postulatach mają oni sporo racji, ale potępiam ich sposób działania, zwłaszcza że jestem pacyfistą". Ale nic takiego nie powiedziałeś. Od początku gdy został poruszony temat antify, ty jasno dałeś do zrozumienia, że się z tym czymś utożsamiasz i jeszcze się tym obnosiłeś. Bo na pewno nie wklejałeś tu ich logo w celach informacyjnych. Zresztą sam pisałeś też, że niemiecka antifa przyjechała "wam" pomóc. Twoje gadanie "popieram, ale nie popieram" jest naprawdę tak idiotyczne, że trudno mi sobie wyobrazić, że naprawdę tego nie widzisz. Popierasz antifę, ale nie bojówki, ok. Chuj z tym, że antifa to bojówki, ale... ty popierasz antifę, ale nie popierasz bojówek. Niech będzie.

    Antifa słynie z bojówek. Ludzie tylko to widzą. Oprócz tego są skłonności lewicowe.
    Dziwne, że bojówki słyną z bojówek. Kto by pomyślał? A co innego twoim zdaniem ludzie mają widzieć? - właśnie o to cię pytałem, ale nadal nie odpowiedziałeś.

    Jeszcze raz, ostatni raz powtarzam, że "miłość" do Antify jest ugruntowana tym marszem. Jeżeli mam wybrać to wybieram oczywiście Antifę. Nie z tego że się biją, jak dla mnie mogliby dostawać nawet po ryju, ale popieram ich ideologię.
    Popierasz ideologię napadania na bezbronnych i niewinnych ludzi pod pretekstem rzekomej walki z faszyzmem?

    Doskonale znam to pojęcie. Nacjonalizm to skrajne uwielbienie swojego narodu - objawia się nietolerancją, tak?
    No, to właśnie widzę jak doskonale je znasz. Bez komentarza.

    Powinien mieć na celu uczczenie pamięci - gdyby nacjonaliści chcieli uczcić moją pamięć, przewróciłbym się w grobie.
    Wolałbyś aby twoją pamięć uczcili ci Niemcy, którzy jechali przez całą Polskę tylko po to, by robić zadymy, jak mniemam?

    Nie umiem odpowiedzieć za ogół.
    Odpowiedz za siebie. Popierałbyś wtedy marsz? Bo jeśli nie, to po cholerę gadasz o tym, że to wina organizatorów marszu? A jeśli tak, to znaczy, że nie przeszkadzają ci wcale ludzie, którzy uczestniczyli w marszu (pytanie było o to, co byś zrobił gdyby był inny organizator, ale CI SAMI LUDZIE uczestniczący w marszu), ale pomimo tego uparcie nazywasz ich faszystami i otwarcie przyznajesz, że popierasz bojówki, które tych ludzi atakują (nawet jeśli niby nie popierasz przemocy, to przyznałeś, że popierasz ideę jakiegokolwiek atakowania tych ludzi). Więc jak jest?

    Święto faszystów, chodziło mi i propagowanie nacjonalizmu przez dzieci ONR.
    Czy mi się wydaje, czy ty jesteś takim ignorantem, że stawiasz znak równości między nacjonalizmem i faszyzmem?


    Spoko. Powtarzam i powtarzam a i tak nikt nie słucha - jedynie doszukuje się dziur w moich wypowiedziach. Nie chce mi się w to bawić, bo wy dalej swoje.
    Widocznie nie powtórzyłeś tych głupot wystarczająco dużo razy, aby stały się faktem w opinii publicznej. Ale nie poddawaj się, wujek Józek liczy na ciebie!

  12. Reklama
  13. #505
    Avatar Elor Tulot
    Data rejestracji
    2009
    Położenie
    Polska
    Wiek
    32
    Posty
    839
    Siła reputacji
    17

    Domyślny

    Kolejny filmik z wnętrza Marszu.


  14. #506
    Avatar Magoo
    Data rejestracji
    2007
    Położenie
    Białystok
    Wiek
    32
    Posty
    1,495
    Siła reputacji
    18

    Domyślny

    Cytuj Ed90' napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Popatrzcie sobie na tego informacyjnego kwejka. Wydało się, oj lewaki, wy nygusy jedne.

    http://www.kwejk.pl/obrazek/654313/l...o%C5%9Bci.html

    Z tego już się NIE DA wykręcić. Wszystko możecie posprawdzać w źródłach. toć to zwykłe kurestwo. Tacy pasyfiści wielcy! Takie niewiniątka! To wszystko wasza sprawka, zdrajcy własnego kraju.
    Czarno na bialym. Nie mam wiecej pytan do tych popaprancow.

  15. #507

    Data rejestracji
    2009
    Położenie
    ŁDZ
    Posty
    302
    Siła reputacji
    17

    Domyślny

    Antifa to banda jebanych ćpunów,lewaków,prowokatorów którzy umieją rzucić kamieniem i spierdalać jak najdalej.To oni są w większości winni tym wszystkim awanturom na marszu,jebane niewiniątka
    http://redwatch.info/sites/redwatch.htm
    @down
    ano,popieram. skoro mnie mogą napierdalać w 10 do nieprzytomności bez żadnych zasad ja nie będę dłużny
    Ostatnio zmieniony przez Jelonekk : 13-11-2011, 12:48

  16. Reklama
  17. #508
    Avatar WlochatyOdkurzacz
    Data rejestracji
    2010
    Posty
    896
    Siła reputacji
    16

    Domyślny

    @Up
    Wytrzyj ten nos , bo się zaraz popłaczesz.

    Cytuj Jelonekk napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Smutny jest ten portal a jeszcze smutniejsze jest to że istnieją ludzie tacy jak ty którzy popierają takie inicjatywy - Brawo!

    @Down
    Boże co za paranoja - gość był po stronie blokujących ? NIE!
    Także resztę dopowiedz sobie sam.Zresztą skąd ta pewność że ten rzekomy lewak brał udział w tej manifestacji ? Prawiczki manipulujecie ludźmi jak TVN , to samo tyczy się niemieckiej ekipy która rzekomo brutalnie pobiła grupę rekonstrukcyjną... a w rzeczywistości wyglądało to tak że tylko JEDEN niemiec brał udział w tej śmiesznej szarpaninie... ale cóż , prawiczki wolą siać kłamliwą propagandę.
    Ostatnio zmieniony przez WlochatyOdkurzacz : 13-11-2011, 16:57

  18. #509
    Avatar Magoo
    Data rejestracji
    2007
    Położenie
    Białystok
    Wiek
    32
    Posty
    1,495
    Siła reputacji
    18

    Domyślny

    http://www.youtube.com/watch?feature...&v=8FUFPnFpnJY

    Cholerni faszysci! Cala prawda o tych rasistach, antysemitach, homofobach i ksenofobach.

    Edit. filmik w calosci, ktorego elementem jest screen ktory wrzucil Ed'90.
    http://www.youtube.com/watch?v=tWCXB...eature=related zwykla prowokacja lewackiego scierwa. Zal mi was dzieci kukurydzy.
    Ostatnio zmieniony przez Magoo : 13-11-2011, 16:30

  19. #510
    Avatar Piece-of-Ham
    Data rejestracji
    2007
    Położenie
    Pola Pelennoru
    Wiek
    18
    Posty
    420
    Siła reputacji
    18

    Domyślny

    Marszu osobiście nie popieram bo rodzi zbyt wiele agresji jak i negatywnych uczuć. Jest kolejną rzeczą która nie solidaryzuje narodu Polskiego lecz go rozdziela, na "faszystów" i "lewaków". Nie cieszy mnie także fakt że trochę to jednak tą Warszawę sparaliżuje, a dla niektórych mieszkańców takie demonstracje mogą być uważane za zakłócające porządek dzienny. Na dodatek najróżniejsze media mogą na tym strasznie żerować. Nie wiem też jakim prawem Wilno jest miastem Polskim; starożytna stolicy Litwy ma być Polska bo odebraliśmy ją w niezbyt honorowej wojnie? Rozumiem jeszcze argumenty za Lwowem, ale skoro Wilno jest Polskie to Gdańsk, Szczecin, Wrocław, Bydgoszcz i inne miasta na zachodzie Polski są Niemieckie.

  20. Reklama
Reklama

Informacje o temacie

Użytkownicy przeglądający temat

Aktualnie 1 użytkowników przegląda ten temat. (0 użytkowników i 1 gości)

Podobne tematy

  1. 100-lecie niepodległości Polski
    Przez Wind w dziale Aktualności
    Odpowiedzi: 32
    Ostatni post: 17-11-2018, 19:34
  2. Dzień Niepodległości: Odrodzenie
    Przez Bazan w dziale Filmy, seriale i telewizja
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 07-07-2016, 13:55
  3. Marsz Niepodległości 2014
    Przez Dre'ez w dziale O wszystkim i o niczym
    Odpowiedzi: 260
    Ostatni post: 06-12-2014, 20:19
  4. Marsz Niepodległości 2013
    Przez Dre'ez w dziale O wszystkim i o niczym
    Odpowiedzi: 706
    Ostatni post: 19-11-2013, 00:59
  5. Marsz Niepodległości 2012
    Przez bubcoz w dziale O wszystkim i o niczym
    Odpowiedzi: 120
    Ostatni post: 12-11-2012, 16:10

Zakładki

Zakładki

Zasady postowania

  • Nie możesz pisać nowych tematów
  • Nie możesz pisać postów
  • Nie możesz używać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •