Reklama

Pokaż wyniki sondy: Bedziesz ?

Głosujący
170. Nie możesz głosować w tej ankiecie
  • Bede !

    19 11.18%
  • Popieram, ale nie bedzie mnie

    95 55.88%
  • Nie popieram

    31 18.24%
  • Jestem lewakiem, i bede blokował

    25 14.71%
Strona 31 z 46 PierwszaPierwsza ... 21293031323341 ... OstatniaOstatnia
Pokazuje wyniki od 451 do 465 z 683

Temat: Marsz Niepodległości - 11.11.11

  1. #451

    Data rejestracji
    2006
    Posty
    311
    Siła reputacji
    19

    Domyślny


  2. #452
    Avatar Piwosz
    Data rejestracji
    2009
    Posty
    232
    Siła reputacji
    16

    Domyślny

    Cytuj MasterMappi napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Chcialbym pogratulowac wytrwalym, ze nadal prowadza te dyskusje z grupa inteligencji torgowej pokroju kolorowego homoseksualisty czy pana ktory lubi piwo czy naszego torgowego specjalisty od kobiet ktory swoje madrosci czerpie z wikipedii (zapewne kazdy wie o kogo chodzi), ktorzy nie maja za grosz rozumu i sa tylko lewacka cholota, ktorej nie da sie przetlumaczyc pewnych prostych spraw.
    Policja na marszu dala totalnie dupy, dzis widzialem info, ze zatrzymano kolo setki szwabow za robienie burd a to wszystko ladnie i pieknie popieraja polscy celebryci typu karola czy szulc aka jestem gownem. Zalosne, ze w dzien, w ktorym Polacy swietuja odzyskanie niepodleglosci ktos jest w stanie zrobic taki rozpierdol i to totalnie bezideologicznie, tlyko po to, by zrobic.
    Panie inteligencie-analfabeto chciałbym zdementować twoje teorie jakobym należał do "lewackiej chołoty", bowiem nie sympatyzuję lewackim organizacjom. Co do wczorajszych wydarzeń mam dobrze ugruntowaną opinię, bo w przeciwieństwie do wypowiadających się tutaj ekspertów/publicystów/komentatorów torgowych znam kilkanaście osób z organizacji zarówno lewackich jak i ONR-owskich. Wiem, że to towarzystwo składa się głównie z młodych alkoholików, matołów, którzy na co dzień w swoich lokalnych społecznościach często robią burdy. W związku z tym nikt nie wmówi mi, że te organizacje to jakieś dobro narodowe.
    Ostatnio zmieniony przez Piwosz : 12-11-2011, 15:45

  3. #453
    Avatar Tibiarz
    Data rejestracji
    2008
    Położenie
    Tibiantis
    Wiek
    5
    Posty
    17,117
    Siła reputacji
    29

    Domyślny

    @Master_tv

    Zadeklarowany praktykujący katolik, pacyfista, gorący zwolennik tolerancji wkleja logo lewicowych bojówek i wyraża swoje zadowolenie z faktu, że potomkowie Hitlera, zapraszani przez gazetę wyborczą, przyjechali bić przechodniów - chcących uczcić pamięć polskich bohaterów - z polskimi flagami.
    Dobry jesteś.

    Aha, z tym niby moim zdjęciem, to trochę popłynąłeś. Ja nigdzie nie pisałem, że sympatyzuję z ONR. A co ty pisałeś o antifie, to chyba nie muszę cytować? Ale pewnie ci to nie robi różnicy, bo dla was to typowe - bezpodstawnie nazywać swoich przeciwników faszystami, nazistami, antysemitami i chuj wie czym, jak wujek Józek przykazał, bodaj w 1943.

  4. Reklama
  5. #454
    Avatar Master_Tv
    Data rejestracji
    2007
    Posty
    1,564
    Siła reputacji
    20

    Domyślny

    Cytuj tibia77 napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    @Master_tv

    Zadeklarowany praktykujący katolik, pacyfista, gorący zwolennik tolerancji wkleja logo lewicowych bojówek i wyraża swoje zadowolenie z faktu, że potomkowie Hitlera, zapraszani przez gazetę wyborczą, przyjechali bić przechodniów - chcących uczcić pamięć polskich bohaterów - z polskimi flagami.
    Dobry jesteś.

    Aha, z tym niby moim zdjęciem, to trochę popłynąłeś. Ja nigdzie nie pisałem, że sympatyzuję z ONR. A co ty pisałeś o antifie, to chyba nie muszę cytować? Ale pewnie ci to nie robi różnicy, bo dla was to typowe - bezpodstawnie nazywać swoich przeciwników faszystami, nazistami, antysemitami i chuj wie czym, jak wujek Józek przykazał, bodaj w 1943.
    Czy Katolicyzm i pacyfizm nie może iść w parze? Właśnie te dwie sprawy powinny iść ze sobą w parze. Swoją drogą, patrzę że dobrze mnie znasz ; >

    Bezpodstawnie? Nacjonalizm prowadzi do faszyzmu, faszyzm to hitleryzmu... Ksenofobia, rasizm, homofobia - to właśnie cechy polskich nacjonalistów.
    Przepraszam za moje posty - czasami nie mam czasu aby sformułować je krócej.

  6. #455
    Avatar Tibiarz
    Data rejestracji
    2008
    Położenie
    Tibiantis
    Wiek
    5
    Posty
    17,117
    Siła reputacji
    29

    Domyślny

    Cytuj Master_Tv napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Czy Katolicyzm i pacyfizm nie może iść w parze? Właśnie te dwie sprawy powinny iść ze sobą w parze. Swoją drogą, patrzę że dobrze mnie znasz ; >

    Bezpodstawnie? Nacjonalizm prowadzi do faszyzmu, faszyzm to hitleryzmu... Ksenofobia, rasizm, homofobia - to właśnie cechy polskich nacjonalistów.
    Hahahahaha, co za tępak :D
    Przeczytaj jeszcze raz mój poprzedni post. A najlepiej dziesięć razy.

  7. #456
    Avatar Elor Tulot
    Data rejestracji
    2009
    Położenie
    Polska
    Wiek
    32
    Posty
    839
    Siła reputacji
    17

    Domyślny

    Cytuj Piwosz napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Panie inteligencie-analfabeto chciałbym zdementować twoje teorie jakobym należał do "lewackiej chołoty", bowiem nie sympatyzuję lewackim organizacjom. Co do wczorajszych wydarzeń mam dobrze ugruntowaną opinię, bo w przeciwieństwie do wypowiadających się tutaj ekspertów/publicystów/komentatorów torgowych znam kilkanaście osób z organizacji zarówno lewackich jak i ONR-owskich. Wiem, że to towarzystwo składa się głównie z młodych alkoholików, matołów, którzy na co dzień w swoich lokalnych społecznościach często robią burdy. W związku z tym nikt nie wmówi mi, że te organizacje to jakieś dobro narodowe.
    Dziwne ja od kilu lat znam osoby działające w ruchu narodowym i jakoś nie zaobserwowałem młodych alkoholików, matołów robiących burdy w lokalnych społecznościach
    (chyba że to odnosi się do twych lewackich znajomości) W ruchu narodowym zaobserwowałem jedynie większość studentów a także ludzi po studiach czy pracujących(ogólnie chyba ruch narodowy ma przekrój przez całe społeczeństwo) często działających lokalnie,

    którzy na co dzień w swoich lokalnych społecznościach często robią burdy. W związku z tym nikt nie wmówi mi, że te organizacje to jakieś dobro narodowe
    radzę zapoznać się z działalnością ONR-Podhale, który chyba wiedzie prym w działalności społecznej i wtedy pisać czy to dobro narodowe.

  8. Reklama
  9. #457
    Avatar Filia the Dragon
    Data rejestracji
    2004
    Posty
    11,565
    Siła reputacji
    29

    Domyślny

    Cytuj tibia77 napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    potomkowie Hitlera
    Zmartwię Cię ale z tego co wiem to Hitler był z pochodzenia Austryjakiem~ i miał nawet powiązania z ludnością żydowską.





  10. #458
    Avatar Tibiarz
    Data rejestracji
    2008
    Położenie
    Tibiantis
    Wiek
    5
    Posty
    17,117
    Siła reputacji
    29

    Domyślny

    Cytuj Rocky Balboa napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Zmartwię Cię ale z tego co wiem to Hitler był z pochodzenia Austryjakiem~ i miał nawet powiązania z ludnością żydowską.
    Co to ma do rzeczy? Jeśli mój dziadek był z pochodzenia Austriakiem (a propos, co to jest "austryjak"? stryjek z Austrii?), to znaczy, że ja nie mogę być Niemcem? Idź, bo cię śmiechem zabiję. Poza tym, musisz wiedzieć, że akurat o "potomkach Hitlera" nie pisałem dosłownie, cobyś mi zaraz nie wyjechał z tekstem, że Hitler nie miał dzieci.

  11. #459
    Avatar mercury
    Data rejestracji
    2007
    Położenie
    Warszawa
    Posty
    266
    Siła reputacji
    19

    Domyślny

    Gdyby to nacjonalisci zablokowali jakąś parade rownosci (czy innego zboczenstwa) to w naszych obiektywnych gazetach by bylo "Polacy nietolerancyjni, wstyd na cala europe".
    Ale jak pedaly blokuja marsze patriotyczne, to to jest przecież tolerancja, nieprawdaż?

  12. Reklama
  13. #460
    Avatar Filia the Dragon
    Data rejestracji
    2004
    Posty
    11,565
    Siła reputacji
    29

    Domyślny

    To ma do rzeczy, że dla was każdy kto ma niemieckie obywatelstwa to faszysta i potomek hitlera.





  14. #461
    Avatar Master_Tv
    Data rejestracji
    2007
    Posty
    1,564
    Siła reputacji
    20

    Domyślny

    Cytuj mercury napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Gdyby to nacjonalisci zablokowali jakąś parade rownosci (czy innego zboczenstwa) to w naszych obiektywnych gazetach by bylo "Polacy nietolerancyjni, wstyd na cala europe".
    Ale jak pedaly blokuja marsze patriotyczne, to to jest przecież tolerancja, nieprawdaż?
    Dalej wałkujesz opcję tolerancji. Powiedzmy że deklarujesz się jako człowiek tolerancyjny, a ktoś chodzi ci przed nosem i sra - rozumiem że wtedy tolerancja też u ciebie by występowała? Tolerancja to jedno, a manifestowanie faszyzmu w stolicy to drugie.

    Cytuj tibia77 napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Hahahahaha, co za tępak :D
    Przeczytaj jeszcze raz mój poprzedni post. A najlepiej dziesięć razy.
    haha, śmieszne. Co jest złego w tym co napisałem?

    @down

    Aha, Racja, miałeś podstawy to śmiechu, serio.

    Jestem Katolikiem, jestem zwolennikiem tolerancji i pacyfizmu. Wklejam logo lewicowej organizacji - z dwojga złego na pewno są to lepsi ludzie. Przepraszam, ale nie odpowiadam za grupkę ludzi którzy bili się. Jestem za Antifą, jako organizacją - ciągle uważam że w miejsce siły powinni użyć rozumu. Napisałem że Niemcy byli nam potrzebni?! Wpadasz w hipokryzję.
    Ostatnio zmieniony przez Master_Tv : 12-11-2011, 17:00
    Przepraszam za moje posty - czasami nie mam czasu aby sformułować je krócej.

  15. #462
    Avatar Tibiarz
    Data rejestracji
    2008
    Położenie
    Tibiantis
    Wiek
    5
    Posty
    17,117
    Siła reputacji
    29

    Domyślny

    Cytuj Rocky Balboa napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    To ma do rzeczy, że dla was każdy kto ma niemieckie obywatelstwa to faszysta i potomek hitlera.
    Nie użyłem określenia "potomkowie Hitlera" w odniesieniu do Niemców, tylko w odniesieniu do Niemców, którzy przyjechali napadać przechodniów z polskimi flagami. Ot, taka subtelna różnica. I nadal nie rozumiem co ma z tym wspólnego pochodzenie Hitlera. Do czego pijesz? Czyżby do tego, że Niemców mam zostawić w spokoju, a faszystami nazywać Austriaków? Pomijając już fakt, że nie użyłem określenia "faszyści", ale to już dla ciebie nieistotne, bo przecież tak łatwo wkładać komuś słowa w usta.

    Cytuj Master_Tv napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    haha, śmieszne. Co jest złego w tym co napisałem?
    To, że na zdanie:
    Zadeklarowany praktykujący katolik, pacyfista, gorący zwolennik tolerancji wkleja logo lewicowych bojówek i wyraża swoje zadowolenie z faktu, że potomkowie Hitlera, zapraszani przez gazetę wyborczą, przyjechali bić przechodniów - chcących uczcić pamięć polskich bohaterów - z polskimi flagami.
    odpowiedziałeś:
    Czy katolicyzm i pacyfizm nie może iść w parze?
    I nie tyle złego, co świadczącego o twojej bezdennej głupocie tudzież kompletnym braku umiejętności czytania ze zrozumieniem.

  16. Reklama
  17. #463
    Avatar Tibiarz
    Data rejestracji
    2008
    Położenie
    Tibiantis
    Wiek
    5
    Posty
    17,117
    Siła reputacji
    29

    Domyślny

    Cytuj Master_Tv napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Aha, Racja, miałeś podstawy to śmiechu, serio.

    Jestem Katolikiem, jestem zwolennikiem tolerancji i pacyfizmu. Wklejam logo lewicowej organizacji - z dwojga złego na pewno są to lepsi ludzie. Przepraszam, ale nie odpowiadam za grupkę ludzi którzy bili się. Jestem za Antifą, jako organizacją - ciągle uważam że w miejsce siły powinni użyć rozumu. Napisałem że Niemcy byli nam potrzebni?! Wpadasz w hipokryzję.
    No to JAK ten twój katolicyzm, pacyfizm i tolerancja mają się do promowania i popierania BOJÓWEK lewicowych?! To właśnie ty jesteś hipokrytą.
    A ja nigdzie nie pisałem, że ty pisałeś, że Niemcy byli "wam" potrzebni. Kolejny przykład na nieumiejętność czytania ze zrozumieniem.

  18. #464

    Notoryczny Miotacz Postów Visher jest teraz offline
    Avatar Visher
    Data rejestracji
    2009
    Położenie
    Stalowa Wola.
    Posty
    1,253
    Siła reputacji
    17

    Domyślny

    Cytuj Rocky Balboa napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    To ma do rzeczy, że dla was każdy kto ma niemieckie obywatelstwa to faszysta i potomek hitlera.
    Czy ty na prawdę ignorujesz fakt, iż ci ludzie przyjechali tu napadać na bogu ducha winnych uczestników Marszu Niepodległości?
    A nie, czekaj, oni WCALE nie są bogu ducha winni, skurwysyny mieli przy sobie Polskie flagi!
    Ostatnio zmieniony przez Visher : 12-11-2011, 17:10

  19. #465
    Avatar Master_Tv
    Data rejestracji
    2007
    Posty
    1,564
    Siła reputacji
    20

    Domyślny

    Cytuj tibia77 napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    No to JAK ten twój katolicyzm, pacyfizm i tolerancja mają się do promowania i popierania BOJÓWEK lewicowych?! To właśnie ty jesteś hipokrytą.
    A ja nigdzie nie pisałem, że ty pisałeś, że Niemcy byli "wam" potrzebni. Kolejny przykład na nieumiejętność czytania ze zrozumieniem.
    Nijak. Pod słowem "Antifa" uważam poparcie ideologii Antify, ale nie poparcie bojówek, a przynajmniej ich zaczynania. Wystarczy że wrzuciłeś że ja "i wyraża swoje zadowolenie z faktu, że potomkowie Hitlera, zapraszani przez gazetę wyborczą, przyjechali bić przechodniów" Przyczepiasz się do bojówek - to nie jest sztandar Antify, tu chodzi o wyeliminowanie skrajnej prawicy. Bojówki to tylko "dodatek". Wychodzi trochę paradoks mojej osoby, ale takie mam właśnie poglądy.
    Swoją drogą też jesteś niczego sobie. Pan Ateista który jest za prawicą, głoszącą hasła "Bóg, Honor, Ojczyzna".
    Przepraszam za moje posty - czasami nie mam czasu aby sformułować je krócej.

  20. Reklama
Reklama

Informacje o temacie

Użytkownicy przeglądający temat

Aktualnie 1 użytkowników przegląda ten temat. (0 użytkowników i 1 gości)

Podobne tematy

  1. 100-lecie niepodległości Polski
    Przez Wind w dziale Aktualności
    Odpowiedzi: 32
    Ostatni post: 17-11-2018, 19:34
  2. Dzień Niepodległości: Odrodzenie
    Przez Bazan w dziale Filmy, seriale i telewizja
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 07-07-2016, 13:55
  3. Marsz Niepodległości 2014
    Przez Dre'ez w dziale O wszystkim i o niczym
    Odpowiedzi: 260
    Ostatni post: 06-12-2014, 20:19
  4. Marsz Niepodległości 2013
    Przez Dre'ez w dziale O wszystkim i o niczym
    Odpowiedzi: 706
    Ostatni post: 19-11-2013, 00:59
  5. Marsz Niepodległości 2012
    Przez bubcoz w dziale O wszystkim i o niczym
    Odpowiedzi: 120
    Ostatni post: 12-11-2012, 16:10

Zakładki

Zakładki

Zasady postowania

  • Nie możesz pisać nowych tematów
  • Nie możesz pisać postów
  • Nie możesz używać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •