Reklama

Pokaż wyniki sondy: W wyborach 2011 zagłosuję lub zaglosowałbym na:

Głosujący
418. Nie możesz głosować w tej ankiecie
  • Platforma Obywatelska

    52 12.44%
  • Prawo i Sprawiedlowość

    39 9.33%
  • Kongres Nowej Prawicy

    136 32.54%
  • Sojusz Lewicy Demokratycznej

    19 4.55%
  • Polskie Stronnictwo Ludowe

    4 0.96%
  • Prawica Rzeczypospolitej

    5 1.20%
  • Ruch Palikota

    124 29.67%
  • Polska Jest Najważniejsza

    11 2.63%
  • inna partia

    28 6.70%
Strona 167 z 183 PierwszaPierwsza ... 67117157165166167168169177 ... OstatniaOstatnia
Pokazuje wyniki od 2,491 do 2,505 z 2742

Temat: Wybory 2011

  1. #2491

    Data rejestracji
    2011
    Wiek
    35
    Posty
    120
    Siła reputacji
    15

    Domyślny

    Cytuj Froder napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Aha, czyli lepiej żeby rodziny z dziećmi przychodziły na piknik, a w tym czasie banda chuliganów robiła, co chce? I co mają do tego liczby? Wystarczy, że takich baranów będzie z kilkadziesiąt i to wystarczy. Póki stadiony nie będą tak bezpieczne jak w Anglii (Thatcher to kurwa umiała to wszystko poustawiać), to stadiony będą zamykane tymczasowo. Ja nie wiem, co w tym dziwnego. Tego rodzaju sankcje to akurat dość powszechna praktyka. Oczywiście, że długo przyjdzie czekać na radykalne reformy znane z angielskich boisk, bo po prostu logistycznie w tym kraju jest to w tej chwili nieosiągalne. Ale kurwa już to widzę, jak inna partia się tym zajmie... W ogóle to sam zauważyłeś, że piłka to chujowy sport (generalnie bredzisz, bo chujowa to jest akurat POLSKA piłka). Frekwencje na stadionach i tak są żałosne, ale jak widzę, że po pucharze Polski cała banda wieśniaków z warszawy rusza na płytę boiska robić rozpiździel, to nie wygląda mi to na 3-4 niegrzeczne osoby, które się wyłamały.
    haha kurwa jaki debil :D

  2. #2492

    Data rejestracji
    2006
    Posty
    98
    Siła reputacji
    19

    Domyślny

    Cytuj Mecenas napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Zainteresuj się pierw tematem, a dopiero rób z siebie mohera i idiote jednocześnie
    Jak masz tak krótko odpowiadać, to stul pysk. Akurat z tym moherem to trafiłeś jak kulą w płot. I to jest dopiero śmieszne. Jestem bardzo daleko od takiej mentalności, za to ty jesteś zabawny z tą swoją dedukcją. A teraz z przyjemnością spadam... idioto!

    ty mecenas, też nie lepszy. "kurwa jaki debil". Jakie to pisowskie - pokrzyczy taki mały ludzik, przekonany o swoich śmiesznych racjach i zadowolony... Może wskaż konkretnie, co ci nie pasuje i przedstaw jakiś kontrargument. Ale niech będzie sensowny w przeciwieństwie do jakichś tibii77 czy innych takich. No i oczywiście stosowny komentarz "kurwa jaki debil" (aż musiałem powtórzyć). Spierdalam z tego cyrku. W dupie mam ten temat, nerwy będę sobie szarpał. Szkoda zdrowia...

    Beezqp: odpuść sobie. Nie warto z nimi dyskutować. Możesz równie dobrze do ściany gadać...
    Ostatnio zmieniony przez Froder : 09-10-2011, 23:51

  3. #2493
    Avatar Beezqp
    Data rejestracji
    2007
    Posty
    81
    Siła reputacji
    18

    Domyślny

    Cytuj CiechanMiodowy napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Było też wyraźnie widać zastępy policji która to w naszym kochanym państwie rządzonym przez ekipe Tusku nie może nawet wypalić z broni na gumowe kuleczki w grupe największych imbecyli. Zazwyczaj zaczyna się od kilku pełnych ułańskiej fantazji i testosteronu typków kilka celnych strzałów zbije im poziom adrenaliny ale niestety policjant w tym kraju ma mniej praw niż przestępcy no i cierpią kluby.
    Problem w tym, że doskonale wiemy, co się dzieje, gdy tacy kibole nagle dostają "pseudopowód" do walki. Przykład widzieliśmy parę dni temu, gdy policyjny samochód przejechał jakiegoś chłopaka - całe miasto ogarnęły zamieszki. Wolę nie myśleć, co by się stało, gdyby zaczęto do tej masy strzelać. Najgorsze jest to, że chuligani nie zaatakowaliby policji, lecz rzuciliby się na zwykłych ludzi i ich majątek (palenie samochodów, włamania do sklepów, mieszkań, podpalenia...).

    Poza tym, skoro całe te zamieszki są spowodowane przez pojedyncze osoby, to czemu w walkach kiboli biorą udział setki, jeśli nie tysiące?? Całe to środowisko jest cholernie agresywne i podatne na złe wpływy - to właśnie środowisko należy zmienić!
    Ostatnio zmieniony przez Beezqp : 09-10-2011, 23:51
    "Patrząc na gwiazdy odległe o lata świetlne wcale nie podróżujesz w czasie.
    To po prostu przeszłość wieje ci w oczy."

  4. Reklama
  5. #2494
    Avatar Tibiarz
    Data rejestracji
    2008
    Położenie
    Tibiantis
    Wiek
    5
    Posty
    17,119
    Siła reputacji
    29

    Domyślny

    Cytuj Beezqp napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Problem w tym, że doskonale wiemy, co się dzieje, gdy tacy kibole nagle dostają "pseudopowód" do walki. Przykład widzieliśmy parę dni temu, gdy policyjny samochód przejechał jakiegoś chłopaka - całe miasto ogarnęły zamieszki. Wolę nie myśleć, co by się stało, gdyby zaczęto do tej masy strzelać. Najgorsze jest to, że nie zaatakowaliby policji, lecz rzuciliby się na zwykłych ludzi i ich własności (palenie samochodów, włamania do sklepów, mieszkań, podpalenia...).

    Poza tym, dlaczego skoro całe te zamieszki są spowodowane przez pojedyncze osoby, to czemu podczas w walkach kiboli biorą udział setki, jeśli nie tysiące?? Całe to środowisko jest cholernie agresywne i podatne na złe wpływy - to właśnie środowisko należy zmienić!
    No pewnie. Dla ciebie może to był "jakiś chłopak". A dla jego dziecka? Rodziny? Co tam, przecież codziennie policja powinna kogoś przejeżdżać. Najlepiej tych wstrętnych kiboli. Zapomniałeś jeszcze wspomnieć, że nie pozwolili udzielić mu pomocy, ani sami jej nie udzielili. Ale przecież teraz niepowetowaną stratą jest zniszczony radiowóz, wybita szyba w sklepie i siniaki policjantów, a nie śmierć młodego człowieka. W żadnym razie nie popieram wszczynania zadym nawet z takiego powodu, ale niektórym się chyba popierdoliło we łbach. I nie mam tu na myśli tych, którzy zaatakowali policjantów.
    Policja zabiła niewinnego człowieka - taki jest fakt. Oczywiście wiem, że to był wypadek, ale nie należy tego faktu umniejszać pierdoleniem o tym, że samochód prawie nie jechał, w zasadzie to prawie stał, a pijany (a jaki miał być po mistrzowskiej fecie?) agresywny kibic staranował biednych policjantów.

    Cytuj Froder napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    I jeszcze kurwa wskaż mi, gdzie się mylę, mówiąc o durnych kibolach, którzy płaczą, że zamyka się stadiony, które sami demolują? Jeśli podważasz tak oczywiste sprawy, to nie mam o czym tutaj w ogóle pisać...
    Pokaż mi zdjęcie/filmik, na którym widać mnie demolującego stadion (czy cokolwiek innego). Nie masz? To się odpierdol. (:


    Jeszcze raz zapraszam do stosownego tematu "pacyfikacje kibiców", ten dotyczy wyborów. I proszę o wyrozumiałość jeśli chodzi o wulgaryzmy, z niektórymi po prostu się nie da inaczej.

  6. #2495

    Notoryczny Miotacz Postów Silsar jest teraz offline

    Data rejestracji
    2009
    Posty
    1,191
    Siła reputacji
    16

    Domyślny

    Froder tutaj nie masz co pisac, bo ci slepi antytuskowcy widza we wszystkim blad.

    Przyklad Xoltro, na meczu nigdy nie byl, nie wie jak jest, a pieprzy o stadionach jak by mial jakiekolwiek pojecie.
    Cytuj Arinori napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Mam nadzieje ze Tusk użyje mózgu i odmówi podpisania ACTA bo jak dla mnie gdy wprowadzą ACTA to ja nie widzę sensu życia ;/

  7. #2496

    Data rejestracji
    2011
    Wiek
    35
    Posty
    120
    Siła reputacji
    15

    Domyślny

    Cytuj Silsar napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Xoltro byles kiedys na jakims meczu, czy tylko pieprzysz tak nie majac pojecia o niczym?

    Widziales teraz jakies zamieszki na stadionach ?
    Jakas wieksza afera ?
    Nie bo w koncu zaczynaja sie bac (?), bo wiedza ze juz im to na sucho nie przejdzie.
    W ostatnich 10 latach były trzy incydenty z udziałem polskich kibiców, z czego dwoma poza granicami kraju. Nikt nie ucierpiał, nie zginął...
    Więc przestań pierdolić głupoty...

  8. Reklama
  9. #2497

    Notoryczny Miotacz Postów Silsar jest teraz offline

    Data rejestracji
    2009
    Posty
    1,191
    Siła reputacji
    16

    Domyślny

    Cytuj Mecenas napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    W ostatnich 10 latach były trzy incydenty z udziałem polskich kibiców, z czego dwoma poza granicami kraju. Nikt nie ucierpiał, nie zginął...
    Więc przestań pierdolić głupoty...
    HAHAHAH matko skad tacy ignoranci sie biora.

    Ty chyba zyjesz w innym kraju, tyle ci powiem.

    Chyba ci sie do jedynki zero dodalo przypadkiem.

    @edit

    Sorry, dopiero teraz zobaczylem ze popierasz JKM, wiec nie ma sie co dziwic :)!
    Ostatnio zmieniony przez Silsar : 09-10-2011, 23:56
    Cytuj Arinori napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Mam nadzieje ze Tusk użyje mózgu i odmówi podpisania ACTA bo jak dla mnie gdy wprowadzą ACTA to ja nie widzę sensu życia ;/

  10. #2498
    Avatar pabblo
    Data rejestracji
    2006
    Położenie
    Nie
    Posty
    1,236
    Siła reputacji
    19

    Domyślny

    Cytuj tibia77 napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Pewnie to, że nie chciał Kaczora. To jedyny argument tej ciemnej masy głosującej na PO.
    Tego nie będę nawet komentował bo teksty tego typu tylko wyraźnie pokazują poziom ludzi twojego pokroju.

    Cytuj tibia77 napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Jeśli te stadiony są takie niebezpieczne jak mówisz, to w takim razie kto odpowiada za wybudowanie niebezpiecznych stadionów, które powinny być zamknięte, za NASZE pieniądze. Ogromne, zdecydowanie zbyt duże pieniądze, gwoli ścisłości. Mowa o kilku miliardach złotych.
    To nie stadiony są niebezpieczne <przecież nie walą sie ludziom na głowy>. Niebezpieczna jest głupota ludzi <kiboli> którzy w swojej fanatycznej miłości do danego klubu posuwają sie do otwartej wojny z drużyna przeciwna niszcząc przy tym stadiony/ulice/samochody i inne rzeczy na ich drodze.
    Co do ceny stadionów to nie wypowiem sie, skoro Ty tak dobrze mówisz o nieprawidłowościach w kosztorysach to pewnie masz dostęp do danych z wiarygodnego źródła no i zapewne masz dyplom jakiegoś inżyniera budowlanego czy coś. Chyba że bawisz sie w hipokrytę bazując sie na internecie/telewizji <mówicie przecież ze to wyborcy PO są zaślepieni przez zakłamane media, chyba ze to jest tak że jak jakaś stacja mówi dobrze o PO to jest zakłamana, a jak źle to jest dobra?>.

    Cytuj tibia77 napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    @top
    W sumie było pewne, że wygra PO przed PiSem, ale te prawie 40% to jakaś porażka. Chyba jeszcze większa niż 10% dla klauna, który i tak nie spełni swoich obietnic dot. legalizacji i utrzyma się jedynie dzięki modzie na hejtowanie Kościoła (zaskoczę przy okazji zwolenników opodatkowania Kościoła: księża PŁACĄ podatki). Ciemna masa.
    Tak, ach ta ciemna masa... Dobrze że tak mądrych ludzi jak Ty jest tak mało, bo to by sie źle skończyło.


    Cytuj Mecenas napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    W ostatnich 10 latach były trzy incydenty z udziałem polskich kibiców, z czego dwoma poza granicami kraju. Nikt nie ucierpiał, nie zginął...
    Więc przestań pierdolić głupoty...
    Ta, trzy super nagłosnione. Zwykłe "incydenty" były po każdym meczu w którym grały drużyny wzajemnie sie hejtujące.

    Cytuj tibia77 napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    No pewnie. Dla ciebie może to był "jakiś chłopak". A dla jego dziecka? Rodziny? Co tam, przecież codziennie policja powinna kogoś przejeżdżać. Najlepiej tych wstrętnych kiboli. Zapomniałeś jeszcze wspomnieć, że nie pozwolili udzielić mu pomocy, ani sami jej nie udzielili. Ale przecież teraz niepowetowaną stratą jest zniszczony radiowóz, wybita szyba w sklepie i siniaki policjantów, a nie śmierć młodego człowieka. W żadnym razie nie popieram wszczynania zadym nawet z takiego powodu, ale niektórym się chyba popierdoliło we łbach. I nie mam tu na myśli tych, którzy zaatakowali policjantów.
    Policja zabiła niewinnego człowieka - taki jest fakt. Oczywiście wiem, że to był wypadek, ale nie należy tego faktu umniejszać pierdoleniem o tym, że samochód prawie nie jechał, w zasadzie to prawie stał, a pijany (a jaki miał być po mistrzowskiej fecie?) agresywny kibic staranował biednych policjantów.
    Nie odnoszę sie tutaj konkretnie do przykładu śmierci pod kołami. No bo wiadomo, wypadek.
    Ale zawsze takie gadanie jest. Wyłażą na ulice dra mordy, rzucają kamieniami itp. Jak policjantowi coś sie stanie to nic, taka praca.
    A jak taki kibol dostanie to wielkie halo.
    Ostatnio zmieniony przez pabblo : 10-10-2011, 00:02

  11. #2499

    Data rejestracji
    2011
    Wiek
    35
    Posty
    120
    Siła reputacji
    15

    Domyślny

    Cytuj Silsar napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    HAHAHAH matko skad tacy ignoranci sie biora.

    Ty chyba zyjesz w innym kraju, tyle ci powiem.

    Chyba ci sie do jedynki zero dodalo przypadkiem.

    @edit

    Sorry, dopiero teraz zobaczylem ze popierasz JKM, wiec nie ma sie co dziwic :)!
    Podaj mi listę incydentów, porównywalnych do tych z Bydgoszczy, które miały miejsce podczas meczów Ekstraklasy i Reprezentacji Polski w ostatnich 10 latach

    PO stosuję półśrodki, nie zajmuję się tym problem -zamyka stadiony, a zmian oczekuję od samych klubów...
    Ostatnio zmieniony przez Mecenas : 10-10-2011, 00:01

  12. Reklama
  13. #2500

    Notoryczny Miotacz Postów Silsar jest teraz offline

    Data rejestracji
    2009
    Posty
    1,191
    Siła reputacji
    16

    Domyślny

    Cytuj Mecenas napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Podaj mi listę incydentów, porównywalnych do tych z Bydgoszczy, które miały miejsce podczas meczów Ekstraklasy i Reprezentacji Polski w ostatnich 10 latach
    Ludzi bioracych udzial tez?
    Numer buta, ile lat czego jeszcze w tej liscie bedziesz chcial szukac?

    Obudz sie czlowieku, ty chyba jestes drugim Xoltro co oglada mecze tylko jak gra Polska na mistrzostwach, a o incydentach dowiaduje sie tylko z internetu (oczywiscie mowie o tych naglosnionych przez kilka dni, bo te pojedyncze sa opisywane tylko raz i kazdy o nich zapomina).
    Cytuj Arinori napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Mam nadzieje ze Tusk użyje mózgu i odmówi podpisania ACTA bo jak dla mnie gdy wprowadzą ACTA to ja nie widzę sensu życia ;/

  14. #2501

    Data rejestracji
    2006
    Posty
    98
    Siła reputacji
    19

    Domyślny

    Cytuj tibia77 napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Pokaż mi zdjęcie/filmik, na którym widać mnie demolującego stadion (czy cokolwiek innego). Nie masz? To się odpierdol. (:
    .
    Wy się wszyscy zmówiliście co do tych debilnych odpowiedzi? Co ty mnie człowieku obchodzisz? Czy my tutaj o tobie kurwa piszemy? Jak ty możesz w ogóle dyskutować, jak czytania ze zrozumieniem nawet nie opanowałeś. Czytaj jeszcze raz i sprawdź, o co w ogóle pytam i o czym wcześniej piszę. Może mam to narysować?

    I jeszcze pewnie co niektórzy myślicie, że kaczor by się tym zajął dopiero porządnie, co? Nie: kaczor po wygranych wyborach rozliczałby każdego za wszystko. Polityka nienawiści, wszystkie siły skoncentrowane na osądzanie przeszłości, o katastrofie smoleńskiej słyszałbym 5 razy dziennie, skłócenie Polski z Niemcami, całą Europą i Rosją. To tylko wierzchołek góry lodowej... Naiwni są ci, którzy spodziewaliby się cudownych zmian. Dlatego wolę Tuska, który przynajmniej jest reprezentatywny, zależy mu na współpracy z zachodem, nie dąży do jałowych i przedłużających się wojen domowych i wie jak każdy rozsądny i twardo stąpający człowiek, że zmiany nie następują w ciągu 4 lat.
    Ostatnio zmieniony przez Froder : 10-10-2011, 00:10

  15. #2502
    Avatar Tibiarz
    Data rejestracji
    2008
    Położenie
    Tibiantis
    Wiek
    5
    Posty
    17,119
    Siła reputacji
    29

    Domyślny

    Cytuj Froder napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Wy się wszyscy zmówiliście co do tych debilnych odpowiedzi? Co ty mnie człowieku obchodzisz? Czy my tutaj o tobie kurwa piszemy? Jak ty możesz w ogóle dyskutować, jak czytania ze zrozumieniem nawet nie opanowałeś. Czytaj jeszcze raz i sprawdź, o co w ogóle pytam i o czym wcześniej piszę. Może mam to narysować?
    Zwracałem, baranie, uwagę na to, że działania tuska dotykają mnie i wielu innych kiboli, którzy nie zrobili NICZEGO złego (polecam sprawdzić prawdziwe znaczenie tego słowa), wymierzone są w całe środowisko kibicowskie, które z wielu względów jest bardzo niewygodne dla ludzi rządzących, a nie w tych, którzy powinni zostać ukarani (i których notabene jest garstka, najwyżej setna część promila).

    Cytuj pabblo napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Tego nie będę nawet komentował bo teksty tego typu tylko wyraźnie pokazują poziom ludzi twojego pokroju.
    Prawda w oczy kole?


    To nie stadiony są niebezpieczne <przecież nie walą sie ludziom na głowy>. Niebezpieczna jest głupota ludzi <kiboli> którzy w swojej fanatycznej miłości do danego klubu posuwają sie do otwartej wojny z drużyna przeciwna niszcząc przy tym stadiony/ulice/samochody i inne rzeczy na ich drodze.
    Co do ceny stadionów to nie wypowiem sie, skoro Ty tak dobrze mówisz o nieprawidłowościach w kosztorysach to pewnie masz dostęp do danych z wiarygodnego źródła no i zapewne masz dyplom jakiegoś inżyniera budowlanego czy coś. Chyba że bawisz sie w hipokrytę bazując sie na internecie/telewizji <mówicie przecież ze to wyborcy PO są zaślepieni przez zakłamane media, chyba ze to jest tak że jak jakaś stacja mówi dobrze o PO to jest zakłamana, a jak źle to jest dobra?>.
    O kibicach więcej tu nie będę pisał. Wejdź do tematu o pacyfikacji kibiców i poczytaj trochę. A jeśli chodzi o stadiony, to nie trzeba być inżynierem budowlanym, żeby znaleźć informacje ile kosztował dany stadion i o ile mniej kosztowały podobne stadiony gdzie indziej. Ani tym bardziej nie trzeba być inżynierem, żeby na własne oczy widzieć jak rok po oddaniu stadionu do użytku nadal są na nim prowadzone prace, bo ciągle coś jest źle, magazyny są zalewane, przejścia za wąskie i wiele innych usterek. Nie mówiąc już o murawie, która w ostatnim roku była wymieniania już tyle razy, że straciłem rachubę. A to nie są grosze.

  16. Reklama
  17. #2503
    Avatar Beezqp
    Data rejestracji
    2007
    Posty
    81
    Siła reputacji
    18

    Domyślny

    Cytuj tibia77 napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    No pewnie. Dla ciebie może to był "jakiś chłopak". A dla jego dziecka? Rodziny? Co tam, przecież codziennie policja powinna kogoś przejeżdżać. Najlepiej tych wstrętnych kiboli. (...) Ale przecież teraz niepowetowaną stratą jest zniszczony radiowóz, wybita szyba w sklepie i siniaki policjantów, a nie śmierć młodego człowieka. (...)
    No i jak tu dyskutować z takimi argumentami??? :/
    Nie rozumiem, dlaczego wpychasz mi w usta takie chore poglądy? Czemu niby insynuujesz, że zniszczenie radiowozu jest dla mnie większą tragedią od śmierci człowieka?!!

    Cytuj tibia77 napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Policja zabiła niewinnego człowieka - taki jest fakt. Oczywiście wiem, że to był wypadek, ale nie należy tego faktu umniejszać pierdoleniem o tym, że samochód prawie nie jechał, w zasadzie to prawie stał, a pijany (a jaki miał być po mistrzowskiej fecie?) agresywny kibic staranował biednych policjantów.
    Policja nie zabiła niewinnego człowieka - ten człowiek (jak sam powiedziałeś) po pijanemu wszedł pod jadący przepisowo samochód! ZGINĄŁ W WYPADKU SAMOCHODOWYM!!!! Czy jeśli jakaś ciężarówka wpadnie na osobówkę, która wymusi pierwszeństwo, to będziemy mieli powód do atakowania kierowców TIRów?

    Zastanów się proszę zanim wyciągniesz w dyskusji podobne argumenty...
    Ostatnio zmieniony przez Beezqp : 10-10-2011, 00:06
    "Patrząc na gwiazdy odległe o lata świetlne wcale nie podróżujesz w czasie.
    To po prostu przeszłość wieje ci w oczy."

  18. #2504

    Data rejestracji
    2006
    Posty
    98
    Siła reputacji
    19

    Domyślny

    Cytuj tibia77 napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Zwracałem, baranie, uwagę na to, że działania tuska dotykają mnie i wielu innych kiboli, którzy nie zrobili NICZEGO złego (polecam sprawdzić prawdziwe znaczenie tego słowa), wymierzone są w całe środowisko kibicowskie, które z wielu względów jest bardzo niewygodne dla ludzi rządzących, a nie w tych, którzy powinni zostać ukarani (i których notabene jest garstka, najwyżej setna część promila).
    Pewnie kurwa, wszyscy są nagle niewinni. Szkoda tylko, że jak się ogląda te zasrane burdy, to jakimś pieprzonym cudem widzę całe stadiony napierdalające się, a nie 10-20 osób.

  19. #2505
    Avatar mercury
    Data rejestracji
    2007
    Położenie
    Warszawa
    Posty
    266
    Siła reputacji
    19

    Domyślny

    Cytuj Froder napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Pewnie kurwa, wszyscy są nagle niewinni. Szkoda tylko, że jak się ogląda te zasrane burdy, to jakimś pieprzonym cudem widzę całe stadiony napierdalające się, a nie 10-20 osób.
    To ja nie wiem gdzie Ty takie burdy widziales :d

    dwa sektory ≠ caly stadion

  20. Reklama
Reklama

Informacje o temacie

Użytkownicy przeglądający temat

Aktualnie 1 użytkowników przegląda ten temat. (0 użytkowników i 1 gości)

Podobne tematy

  1. Sondaże, sondaże, a większość konstytucyjna WYBORY 2019
    Przez Pies w dziale O wszystkim i o niczym
    Odpowiedzi: 31
    Ostatni post: 14-03-2018, 21:07
  2. Wybory parlamentarne - jesień 2015.
    Przez KokoDzambo w dziale O wszystkim i o niczym
    Odpowiedzi: 1248
    Ostatni post: 03-11-2015, 13:21
  3. Wybory prezydenckie 2015 - druga tura
    Przez alien w dziale O wszystkim i o niczym
    Odpowiedzi: 877
    Ostatni post: 02-06-2015, 18:29
  4. Wybory prezydenckie 2015 - pierwsza tura
    Przez mtk w dziale O wszystkim i o niczym
    Odpowiedzi: 1203
    Ostatni post: 11-05-2015, 12:34
  5. Wybory w Rosji.
    Przez Elor Tulot w dziale O wszystkim i o niczym
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post: 06-03-2012, 17:08

Tagi tego tematu

Zakładki

Zakładki

Zasady postowania

  • Nie możesz pisać nowych tematów
  • Nie możesz pisać postów
  • Nie możesz używać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •