Reklama

Pokaż wyniki sondy: W wyborach 2011 zagłosuję lub zaglosowałbym na:

Głosujący
418. Nie możesz głosować w tej ankiecie
  • Platforma Obywatelska

    52 12.44%
  • Prawo i Sprawiedlowość

    39 9.33%
  • Kongres Nowej Prawicy

    136 32.54%
  • Sojusz Lewicy Demokratycznej

    19 4.55%
  • Polskie Stronnictwo Ludowe

    4 0.96%
  • Prawica Rzeczypospolitej

    5 1.20%
  • Ruch Palikota

    124 29.67%
  • Polska Jest Najważniejsza

    11 2.63%
  • inna partia

    28 6.70%
Strona 64 z 183 PierwszaPierwsza ... 1454626364656674114164 ... OstatniaOstatnia
Pokazuje wyniki od 946 do 960 z 2742

Temat: Wybory 2011

  1. #946
    Avatar alien
    Data rejestracji
    2003
    Położenie
    Gliwice
    Wiek
    34
    Posty
    7,310
    Siła reputacji
    26

    Domyślny

    Cytuj Piwosz napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Chłopie, co ci z programu, skoro nie ma tam ludzi z odpowiednimi kwalifikacjami, wykształceniem, siłą przebicia, którzy byliby wstanie ten program wprowadzić?
    Po pierwsze - są i byli tu już wymieniani. Po drugie - narazie KNP walczy tylko o przekroczenie progu wyborczego po to, żeby dotrzeć z poglądami do szerszego grona - jeśli to się uda, to będzie więcej specjalistów. Po trzecie - Polskę zmieni program, a nie ludzie. Najlepszy specjalista bez programu i poglądów dla polityki nie znaczy nic, a największy laik ze zdrowymi poglądami - wiele.

    Korwinowska logika w codziennym życiu często zawodzi - kultura,społeczeństwo, gospodarka to nie gra w warcaby.
    Logika nigdy nie zawodzi. Pieprzenie bez pokrycia.

  2. #947
    Avatar poldek_p
    Data rejestracji
    2006
    Posty
    140
    Siła reputacji
    20

    Domyślny

    Cytuj Piwosz napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Głosuj na nic nie znaczących ludzi z marnym wykształceniem, z doświadczeniem opiekuna na oazach, którzy powtarzają poglądy po JKM'ie. Powalasz, naprawdę.
    Miałem Ci odpowiedzieć za wcześniejsze ale wydaje mi się ,ze dyskusja z fanatykiem antykorwinizmu, który widzi problemy tak gdzie ich nie ma jest bezsensu. Ogarnij się i zacznij dyskutować o poważnych rzeczach a nie pierdolisz od rzeczy. Co do zaplecza to mówiłem ci już o pewnych instytutach ale ty naturalnie wolałeś polać bez sensu wodę . Przestań się po prostu błaźnić
    Ostatnio zmieniony przez poldek_p : 03-08-2011, 15:18

  3. #948
    Avatar Piwosz
    Data rejestracji
    2009
    Posty
    232
    Siła reputacji
    16

    Domyślny

    Cytuj Penthagram napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    A gdzie ja tak napisałem?
    Nie ale mój argument o braku potencjału intelektualnego w KNP, "powaliłeś" jednym doktorem, który i tak do tego KNP formalnie nie należy.


    Cytuj Penthagram napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Szukaniem dziury w całym nazywam fakt, że popierasz jakąś tam PRz i UPR
    Popieram ich program ale najprawdopodobniej nie będę na nich głosował. Program KNP i Prz różni się w zasadniczych kwestiach, dlatego potępiam myślenie korwinistów.

    Cytuj Visher napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    A co Ci z ludzi którzy nie mają zamiaru nic zrobić?
    A możesz mi powiedzieć co ci z ludzi, którzy nie potrafią niczego zrobić?
    Poza tym piszesz jakieś kalumnie w wyssane z brudnego palca. Wielu parlamentarzystów, ciężko pracuje, nie szukając poklasku.

    Cytuj poldek_p napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Miałem Ci odpowiedzieć za wcześniejsze ale wydaje mi się ,ze dyskusja z fanatykiem antykorwinizmu, który widzi problemy tak gdzie ich nie ma jest bezsensu. Ogarnij się i zacznij dyskutować o poważnych rzeczach a nie pierdolisz od rzeczy. Co do zaplecza to mówiłem ci już o pewnych instytutach ale ty naturalnie wolałeś polać bez sensu wodę . Przestań się po prostu błaźnić
    Nie chcę nikogo posądzać o fanatyzm ale jeżeli dla ciebie nie jest problemem to, że głosujesz na anonimowych ludzi, którzy powtarzają frazesy po JKM'ie...

    A co do instytutów - ich obecność nie świadczy o sile KNP.

    Cytuj alien napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Logika nigdy nie zawodzi. Pieprzenie bez pokrycia.
    Oparty na logice możesz zrobić program komputerowy ale nie wciśniesz jej do końca w społeczeństwo. Polecam tekst "niewystarczalność logiki" http://www.l-earn.net/index.php?id=423
    Ostatnio zmieniony przez Piwosz : 03-08-2011, 15:33

  4. Reklama
  5. #949
    Avatar poldek_p
    Data rejestracji
    2006
    Posty
    140
    Siła reputacji
    20

    Domyślny

    Cytuj Piwosz napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Nie chcę nikogo posądzać o fanatyzm ale jeżeli dla ciebie nie jest problemem to, że głosujesz na anonimowych ludzi, którzy powtarzają frazesy po JKM'ie...
    A co do instytutów - ich obecność nie świadczy o sile KNP.
    Są anonimowi dlatego ,że nie byli w sejmie . Nikomu się wcześniej nie sprzedali, wierzą w pewne idee i to uważasz za złe ? Lepiej być w 5 partiach i być dobrze znanym to na niego zagłosujesz bo go znasz, ale jeżeli ktoś mówi rzeczy słuszne a nikt go nie zna to można go olać . A instytuty świadczą o sile idei jaką prezentuje JKm pokazuje ,że są ludzie z autorytetem naukowym ,którzy popierają te rzeczy ,które KNP. A nie angażują się w politykę z licznych powodów . Tak ciężko to zrozumieć ?
    Skoro popierasz program PRz to podyskutujmy o nim, z czym zgadzamy się a z czym nie ,bo narazie tworzysz swoim bełkotem jakaś bezsensowny spór o zaplecze projektu ,który się dopiero zaczyna.
    Ostatnio zmieniony przez poldek_p : 03-08-2011, 15:44

  6. #950
    Avatar alien
    Data rejestracji
    2003
    Położenie
    Gliwice
    Wiek
    34
    Posty
    7,310
    Siła reputacji
    26

    Domyślny

    Cytuj Piwosz napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.

    Oparty na logice możesz zrobić program komputerowy ale nie wciśniesz jej do końca w społeczeństwo. Polecam tekst "niewystarczalność logiki" http://www.l-earn.net/index.php?id=423
    Ta ksiazka dowodzi, ze logike trzeba uzupelniac skutecznoscia, a nie ja odrzucać, co usilnie starasz sie robic ty. Ja bym sie wstydzil w ogole taki poglad prezentowac, ale ty tak bardzo chcesz byc anty, ze cena zblaznienia sie juz jak widac nie gra roli.

  7. #951
    Avatar Kamracik5
    Data rejestracji
    2006
    Położenie
    łódź
    Posty
    1,187
    Siła reputacji
    20

    Domyślny

    widzę, że jak zawiódł atak na ideologie to trzeba jechać po partii, że jest gównem.

    tak jak alien napisał liczą się poglądy, kto będzie je wprowadzał w życie to przekonasz się jak Nowa Prawica wejdzie do sejmu

  8. Reklama
  9. #952
    Avatar Piwosz
    Data rejestracji
    2009
    Posty
    232
    Siła reputacji
    16

    Domyślny

    Cytuj poldek_p napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Są anonimowi dlatego ,że nie byli w sejmie . Nikomu się wcześniej nie sprzedali, wierzą w pewne idee i to uważasz za złe ?
    Za złe uważam brak kompetencji, wykształcenia i siły przebicia.
    Cytuj poldek_p napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    A instytuty świadczą o sile idei jaką prezentuje JKm pokazuje ,że są ludzie z autorytetem naukowym ,którzy popierają te rzeczy ,które KNP. A nie angażują się w politykę z licznych powodów . Tak ciężko to zrozumieć ?
    My nie rozmawiamy od wczoraj o sile idei, tylko o potencjale członków KNP.
    Cytuj poldek_p napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    jakaś bezsensowny spór o zaplecze projektu ,który się dopiero zaczyna.
    Czy ja dobrze przeczytałem? Projektu, który się dopiero zaczyna? Chłopie on trwa już 20 lat tylko pod różnymi szyldami...
    Co nas różni? Jest tego sporo, biorąc pod uwagę fakt, że najbardziej interesuje nas chyba gospodarka, to najłatwiej chyba będzie jeśli poświęcisz 5-10 minut na przeczytanie programu gospodarczego PRz
    http://prawicarzeczypospolitej.org/i...okaz&aktual=18
    Cytuj Kamracik5 napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    tak jak alien napisał liczą się poglądy, kto będzie je wprowadzał w życie to przekonasz się jak Nowa Prawica wejdzie do sejmu
    Genialne podejście.

    Cytuj alien napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Ta ksiazka dowodzi, ze logike trzeba uzupelniac skutecznoscia, a nie ja odrzucać, co usilnie starasz sie robic ty.
    Nigdzie nie pisałem o odrzucaniu logiki,tylko ,że logika to nie wszystko. Poza tym, fakt, że "błaźnię" się w oczach fanatyka, nie sprawia, żebym czuł się tym jakoś szczególnie przygnębiony.
    Ostatnio zmieniony przez Piwosz : 03-08-2011, 16:01

  10. #953
    Avatar alien
    Data rejestracji
    2003
    Położenie
    Gliwice
    Wiek
    34
    Posty
    7,310
    Siła reputacji
    26

    Domyślny

    Cytuj Piwosz napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Nigdzie nie pisałem o odrzucaniu logiki,tylko ,że logika to nie wszystko. Poza tym, fakt, że "błaźnię" się w oczach fanatyka, nie sprawia, żebym czuł się tym jakoś szczególnie przygnębiony.
    Kazdy kto popiera KNP to fanatyk. Powiedzialbym, ze to nielogiczne, ale przeciez to dla ciebie bylby tylko komplement...

  11. #954
    Avatar Piwosz
    Data rejestracji
    2009
    Posty
    232
    Siła reputacji
    16

    Domyślny

    Cytuj alien napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Kazdy kto popiera KNP to fanatyk. Powiedzialbym, ze to nielogiczne, ale przeciez to dla ciebie bylby tylko komplement...
    Trudno dyskutuje się z kimś, kto w co drugim poście używa demagogii i komentuje tylko wybrane fragmenty wypowiedzi.
    Cytuj alien napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Ta ksiazka dowodzi, ze logike trzeba uzupelniac skutecznoscia,
    Na szczęście sam w końcu doszedłeś do tego, że logika to nie wszystko.
    Ostatnio zmieniony przez Piwosz : 03-08-2011, 16:34

  12. Reklama
  13. #955
    Avatar alien
    Data rejestracji
    2003
    Położenie
    Gliwice
    Wiek
    34
    Posty
    7,310
    Siła reputacji
    26

    Domyślny

    Cytuj Piwosz napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Trudno dyskutuje się z kimś, kto w co drugim poście używa demagogii i komentuje tylko wybrane fragmenty wypowiedzi.
    Jakiej demagogii? Konkretnie? Standardowe dla ciebie pieprzenie bez pokrycia. I jakie fragmenty ominalem? Odpowiadam na wszystko, co jest skierowane do mnie.

    Na szczęście sam w końcu doszedłeś do tego, że logika to nie wszystko.
    Logika to podstawa wszystkiego, Jezeli ja odrzucasz, bo jest "nieskuteczna" (co jest oczywiscie smieszne) to nie masz szans na sukces na zadnym polu, w szegolnosci jesli mowimy o polityce.

  14. #956
    Avatar Piece-of-Ham
    Data rejestracji
    2007
    Położenie
    Pola Pelennoru
    Wiek
    18
    Posty
    420
    Siła reputacji
    18

    Domyślny

    Jako iż za negowanie polityki Nowej Prawicy na temat gospodarki i wolnego rynku, grozi ukamienowanie, co myślicie o ideach JKM (Bo serio, przecież reszta tej partii to po prostu wypełnienie aby ten osobnik dostał się do władzy) o społeczeństwie? O ile się nie mylę ten człowiek popiera idee Konserwatyzmu w tym właśnie sektorze Polski.

  15. #957
    Avatar Piwosz
    Data rejestracji
    2009
    Posty
    232
    Siła reputacji
    16

    Domyślny

    Cytuj alien napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Jakiej demagogii? Konkretnie?
    Prosz
    Cytuj alien napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    No tak, ale zapomnialem, ze to ty pare postów temu pisałeś, że logika to okropna cnota, przez którą tak wiele osób głosuje na KNP.
    A to gówno prawda, bo napisałem:
    Cytuj Piwosz napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Domorośli wyborcy KNP nie zrozumieją, że Janusz głosi w dużej mierze poglądy oderwane od istniejących realiów i że wprowadzenie wszystkich owych zrobi w Polsce demolkę i spowoduje chaos społeczny. Dla nich najważniejsza jest "logika" . Ponadto w dupie mają takie fakty, że np. w Chinach, Tajwanie czy Singapurze nie prywatyzowano służby zdrowia, szkolnictwa, straży pożarnej a i tak państwa te rozwijają się świetnie - bo znowuż, dla nich - najważniejsza jest "logika" i doktrynerstwo
    Po pierwsze "logika" w cudzysłowie, po drugie nie pisałem , że to okropna cnota.

    Cytuj alien napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    I jakie fragmenty ominalem?
    Na przykład twój post 939 w tym temacie..
    Cytuj alien napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Logika to podstawa wszystkiego, Jezeli ja odrzucasz, bo jest "nieskuteczna"
    Nigdy nie odrzuciłem logiki jako takiej, sprzeciwiałem się tylko podporządkowywaniu każdego aspektu pod jeden sznurek,ideologię.
    Ostatnio zmieniony przez Piwosz : 03-08-2011, 17:26

  16. Reklama
  17. #958
    Avatar poldek_p
    Data rejestracji
    2006
    Posty
    140
    Siła reputacji
    20

    Domyślny

    Cytuj Piece-of-Ham napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Jako iż za negowanie polityki Nowej Prawicy na temat gospodarki i wolnego rynku, grozi ukamienowanie, co myślicie o ideach JKM (Bo serio, przecież reszta tej partii to po prostu wypełnienie aby ten osobnik dostał się do władzy) o społeczeństwie? O ile się nie mylę ten człowiek popiera idee Konserwatyzmu w tym właśnie sektorze Polski.
    Nie chodzi o ukamienowanie tylko jakikolwiek sensowny argument przeciw bo na razie nic sensownego nie widziałem. A jesli chodzi o społeczeństwo to pytasz o aborcje eutanazje itd ?

  18. #959
    Avatar Penthagram
    Data rejestracji
    2005
    Położenie
    :eineżołoP
    Wiek
    33
    Posty
    704
    Siła reputacji
    20

    Domyślny

    Cytuj Piwosz napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Nie ale mój argument o braku potencjału intelektualnego w KNP, "powaliłeś" jednym doktorem, który i tak do tego KNP formalnie nie należy.
    Ten doktor to tylko przykład mający Ci uzmysłowić, że fakt iż nie znasz kadr nie oznacza, że nie istnieją.

    Popieram ich program ale najprawdopodobniej nie będę na nich głosował. Program KNP i Prz różni się w zasadniczych kwestiach, dlatego potępiam myślenie korwinistów.
    Nie chodzi o to, kogo popierasz, ale o to, że PRz nie jest w niczym lepsza od KNP, a na tą drugą partię tak narzekasz, jakby obiecali Ci cukierka i nie dali...

    A co do programu PRz:

    1. Ta anonimowa władza pieniądza ma być zastąpiona przez władzę inwencji i innowacji, które przyniosą inwestycje i infrastrukturę
    A co to jest władza kapitału i innowacji zastępująca władzę pieniądza? Przedsiębiorcy inwestują i wdrażają innowacje właśnie dlatego, bo kierują się chęcią zysku finansowego lub ułatwień w pracy. Eliminować motyw zysku to eliminować czynnik, który zachęca do innowacji. Im większe nakłady inwestycje i dzięki nim infrastruktura, tym niższe koszta produkcji i więcej pieniędzy dla przedsiębiorcy, a także możliwość rozszerzania produkcji. Dlatego inwestycje dokonywane przez inwestorów są korzystne również z punktu widzenia samych konsumentów, czego nie da się powiedzieć o sytuacji, w której to państwo miałoby kontrolować inwestycje...

    2. Gospodarce trzeba dobrego prawa, państwa strzegącego reguł i ochrony konkurencji przed monopolizacją i oligopolizacją. Ani liberalny chaos, ani socjalistyczny uścisk nie spełniają tych warunków.
    Na wolnym rynku nie ma karteli i monopoli. Nie da się z nimi walczyć za pomocą aparatu państwa, bo nie da się stworzyć spójnej definicji monopolu innej niż przywilej nadany przez rząd. Rządowe regulacje antytrustowe prowadzą do takich absurdów jak walka z przedsiębiorstwami, które najlepiej spełniają oczekiwania konsumentów i deklasują obecnych konkurentów. Przykładem niech będzie sprawa Rockefellera.

    3. polityka fiskalna oraz pieniężna powinna mieć na względzie dostępność kredytu i warunki eksporterów
    Taką polityką prowadzą m.in. USA, co prowadzi do kryzysów. Kredyt jest formą pieniądza, ekspansja kredytu prowadzi do promowania inwestycji błędnych, które z biegiem czasu się załamują, bo rynek usuwa to, co niepotrzebne. Efektem są bankructwa i rosnące bezrobocie, a środków utopionych w błędne inwestycje nie da się odzyskać.

    4. struktura podatków winna przesuwać ciężar opodatkowania z demotywujących inwestycyjnie podatków dochodowych na podatki mniej wpływające na zdolność inwestycyjną: od towarów i usług oraz majątkowe;
    Paradoks. Podatek od towarów i usług to właśnie podatek dochodowy nałożony na dochód przedsiębiorcy.

    5. rozważna, skoordynowana i odpowiedzialna polityka monetarna tworzy ramy, stymuluje i podtrzymuje wzrost gospodarczy
    Ciekawe jak miałaby wyglądać rozważna i odpowiedzialna polityka monetarna. Państwo jest ślepcem błądzącym po omacku. Teoremat o niemożności socjalizmu da się też zastosować do polityki monetarnej.
    Ostatnio zmieniony przez Penthagram : 03-08-2011, 17:39

  19. #960
    Avatar Piwosz
    Data rejestracji
    2009
    Posty
    232
    Siła reputacji
    16

    Domyślny

    Cytuj Penthagram napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Ten doktor to tylko przykład mający Ci uzmysłowić
    Problem w tym, że takich przykładów w stosunku do KNP, to można "mnożyć i mnożyć"

    A co do programu PRz:

    Cytuj Penthagram napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    1. Ta anonimowa władza pieniądza ma być zastąpiona przez władzę inwencji i innowacji, które przyniosą inwestycje i infrastrukturę
    A co to jest władza kapitału i innowacji zastępująca władzę pieniądza? Przedsiębiorcy inwestują i wdrażają innowacje właśnie dlatego, bo kierują się chęcią zysku finansowego lub ułatwień w pracy. Eliminować motyw zysku to eliminować czynnik, który zachęca do innowacji. Im większe nakłady inwestycje i dzięki nim infrastruktura, tym niższe koszta produkcji i więcej pieniędzy dla przedsiębiorcy, a także możliwość rozszerzania produkcji. Dlatego inwestycje dokonywane przez inwestorów są korzystne również z punktu widzenia samych konsumentów, czego nie da się powiedzieć o sytuacji, w której to państwo miałoby kontrolować inwestycje...- nie wiemy jakie inwestycje autor miał na myśli. Np. jeżeli chodzi o szkoły wyższe, to w rankingach światowych(czołówce) znajdują się te państwowe, więc jednak inwestycja udana.

    2. Gospodarce trzeba dobrego prawa, państwa strzegącego reguł i ochrony konkurencji przed monopolizacją i oligopolizacją. Ani liberalny chaos, ani socjalistyczny uścisk nie spełniają tych warunków.
    Na wolnym rynku nie ma karteli i monopoli. Nie da się z nimi walczyć za pomocą aparatu państwa, bo nie da się stworzyć spójnej definicji monopolu innej niż przywilej nadany przez rząd. Rządowe regulacje antytrustowe prowadzą do takich absurdów jak walka z przedsiębiorstwami, które najlepiej spełniają oczekiwania konsumentów i deklasują obecnych konkurentów. Przykładem niech będzie sprawa Rockefellera. Nie interpretowałbym tak tego postulatu. Wydaje mi się, że autor miał na myśli nie zostawianie wszystkiego samemu sobie.

    3. polityka fiskalna oraz pieniężna powinna mieć na względzie dostępność kredytu i warunki eksporterów
    Taką polityką prowadzą m.in. USA, co prowadzi do kryzysów. Kredyt jest formą pieniądza, ekspansja kredytu prowadzi do promowania inwestycji błędnych, które z biegiem czasu się załamują, bo rynek usuwa to, co niepotrzebne. Efektem są bankructwa i rosnące bezrobocie, a środków utopionych w błędne inwestycje nie da się odzyskać.
    Nie znamy szczegółów, wcale ta dostępność nie musiałaby być na takim poziomie jak w USA
    4. struktura podatków winna przesuwać ciężar opodatkowania z demotywujących inwestycyjnie podatków dochodowych na podatki mniej wpływające na zdolność inwestycyjną: od towarów i usług oraz majątkowe;
    Paradoks. Podatek od towarów i usług to właśnie podatek dochodowy nałożony na dochód przedsiębiorcy.

    5. rozważna, skoordynowana i odpowiedzialna polityka monetarna tworzy ramy, stymuluje i podtrzymuje wzrost gospodarczy
    Ciekawe jak miałaby wyglądać rozważna i odpowiedzialna polityka monetarna. Państwo jest ślepcem błądzącym po omacku. Teoremat o niemożności socjalizmu da się też zastosować do polityki monetarnej.
    Ten program nie jest szczegółowy ani idealny i choć ze znaczną częścią Twojego posta się zgadzam, to wydaje mi się, że na tym poziomie ogólności wyciągasz za daleko idące wnioski(niektóre podkreśliłem i dodałem dopisek).
    Ostatnio zmieniony przez Piwosz : 03-08-2011, 18:00

  20. Reklama
Reklama

Informacje o temacie

Użytkownicy przeglądający temat

Aktualnie 1 użytkowników przegląda ten temat. (0 użytkowników i 1 gości)

Podobne tematy

  1. Sondaże, sondaże, a większość konstytucyjna WYBORY 2019
    Przez Pies w dziale O wszystkim i o niczym
    Odpowiedzi: 31
    Ostatni post: 14-03-2018, 21:07
  2. Wybory parlamentarne - jesień 2015.
    Przez KokoDzambo w dziale O wszystkim i o niczym
    Odpowiedzi: 1248
    Ostatni post: 03-11-2015, 13:21
  3. Wybory prezydenckie 2015 - druga tura
    Przez alien w dziale O wszystkim i o niczym
    Odpowiedzi: 877
    Ostatni post: 02-06-2015, 18:29
  4. Wybory prezydenckie 2015 - pierwsza tura
    Przez mtk w dziale O wszystkim i o niczym
    Odpowiedzi: 1203
    Ostatni post: 11-05-2015, 12:34
  5. Wybory w Rosji.
    Przez Elor Tulot w dziale O wszystkim i o niczym
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post: 06-03-2012, 17:08

Tagi tego tematu

Zakładki

Zakładki

Zasady postowania

  • Nie możesz pisać nowych tematów
  • Nie możesz pisać postów
  • Nie możesz używać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •