Technika gry zostanie znacząco zmieniona.
Aby wyrównać szanse wszystkich graczy i rozprawić się z problemem dzielenia kont, wprowadzony zostanie system anty-PG. Po trzech godzinach gry, postać zacznie zdobywać tylko połowe doświadczenia. Po następnych dwóch, postać będzie tak wyczerpana fizycznie, że otrzymywane ciosy będą odbierać znacznie więcej punktów życia. Po siedmiu godzinach gry, gracz przestanie otrzymywać punkty doświadczenia a wszystkie jego ataki będą o polowe słabsze. Aby cofnąć skutki tych restrykcji trzeba będzie się wylogować na dwa razy krótszy czas, niż było się online, czyli za każdą godzinę online, trzeba odczekać 30 minut. Jeśli gracz położy postać do łóżka, to czas ten zostanie skrócony do 15 minut za każda godzinę. (cytat z tibia.pl)
NIE NO KUR** TO JUZ KOMPLETNA PRZESADA NAJPIERW SOUL POINTY TERAZ TO JAK TERAZ TE SOUL POINTY NABIJAC CO?? KURW... TERAZ TO NAM CHINY ZROBILI CHOC NIE W CHINACH TO JEST TAK ZE JAK ZADLUGO GRASZ TO CI SKILLE SPADAJA A KURW.... NIE NO JA MAM NADZIEJE ZE TO JEDEN WIELKI PIER...... P-R-I-M-A---A-P-R-I-L-I-S
Zakładki