Reklama
Strona 12 z 13 PierwszaPierwsza ... 210111213 OstatniaOstatnia
Pokazuje wyniki od 166 do 180 z 194

Temat: Wytrenuj się offline!

  1. #166

    Data rejestracji
    2009
    Posty
    764
    Siła reputacji
    16

    Domyślny

    Cytuj Funciek napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Dobra to teraz odpowiedzcie mi na jedno ważne pytanie.
    Dlaczego nikt nie płacze, że cipsoft dodaje nowe tereny czy nowy ekwipunek/questy?
    Przecież na tibii 7.6 tego nie miałem i dlaczego oni teraz mają to mieć? To nie jest fair.
    Kiedyś musiałem pić manasy, a teraz mam softy. Kiedyś musiałem skilować na +2 sworda i +5 dista, a dzisiaj mam do tego ekwipunek. Kiedyś musiałem expić tylko na dlach i hydrach, a dzisiaj mamy poi moby. Kiedyś miałem 6 outfitów do wyboru i 4 dodatkowe miasta, a teraz mam 50 outfitów i 10 miast, przecież to nie jest fair, do tego jakieś addony, w głowie się nie mieści! Powinni to usunąć! Jak ja zaczynałem, to nie miałem takich rzeczy! Co to jest ja się pytam!
    Takich przykładów można wymieniać w nieskończoność. Tak jak już ktoś powiedział "tego nie było" można wymieniać w nieskończoność.
    Jeżeli wam się nie podoba, to przestańcie grać, nikt nie będzie po was płakał czy coś. Cipsoft straci 2ch graczy, na których wróci innych 2ch graczy. Możecie tu płakać czy wrzucać na cipsoft jak na Hitlera, ale to nic nie zmieni. Zrozumcie, że zmiany są częścią gry, mają nowe pomysły, na które wpadli teraz, a nie 6 lat temu. Wyobraź sobie taką tibię 7.6 teraz, przez 6 lat taką samą. Dam sobie uciąć jaja i uszy, że byście narzekali, że nic nie dodają. No to zaraz, co mają robić? Dodawać coś i zmieniać trochę grę, czy nic nie robić i zostawić ją taką jaka była? Zmiany są częścią tej gry, niektóre są dobre, inne złe, ale słuchać co upek, że tibia to dno i się stacza, ciągle narzekając jakie to złe i niedobre sami ciągle w nią gracie, mogliby zrobić moby typu guwno z expem 94834893 i dropem x43984754 a i tak byście w to grali. Czemu nikt nie propsuje cipsoftu dlatego, że dodaje eq czy robi nowe tereny i questy? Każdy się czepia jednego teasera, który w zasadzie informuje nas tylko o tym, że skile będą leciały offline (do tego w praktyce nie wiemy jak to będzie wyglądało, może te skile będą leciały 90% wolniej, albo 10% wolniej) a my polaczki już narzekamy, nie widząc nic w praktyce.
    Jak mówiłem, zacznijcie teraz spinać tyłek, że cipsoft daje wam nowe miasto co upa i nowe itemy co upa, kiedy na tibii 7.6 dawali wam nowy wygląd potwora. XDDDD
    Zastanów się co piszesz. Jak można porównać rozwijanie gry do jej ułatwiania aby każdy 10 latek sobie poradził ? Trening offline tylko ułatwia grę, jak chciałeś kiedyś być dobry to trzeba było poświęcić na to trochę czasu, teraz kup pacc. Tak samo ze stamina mając premium (w sumie to jest dobry pomysł) ale też jak chcesz więcej to płać. I jakoś nie widzę aby na miejsce tych dwóch graczy którzy odeszli pojawiło się dwóch nowych. Po prostu kiedyś w tibie nie grały 10 latki tylko osoby starsze które już wiedziały że aby coś osiągnąć trzeba się poświęcić.

  2. #167
    Avatar Filia the Dragon
    Data rejestracji
    2004
    Posty
    11,565
    Siła reputacji
    29

    Domyślny

    Ludzie zrozumcie- jedyną rzeczą, która może zwabić teraz graczy są ułatwienia. Żaden gracz nie stworzy postaci z myślą o spędzeniu kilkuset godzin na bezsensownym patrzeniu się w monitor podczas skillowania. W tym samym celu Cipsoft wprowadził premium scrolle, premium stamine, polepszył loot z potworów i co jakiś czas odpala 2x expa.





  3. #168

    Notoryczny Miotacz Postów CzuP jest teraz offline
    Avatar CzuP
    Data rejestracji
    2009
    Posty
    1,272
    Siła reputacji
    16

    Domyślny

    Cytuj Pavel321 napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Zastanów się co piszesz. Jak można porównać rozwijanie gry do jej ułatwiania aby każdy 10 latek sobie poradził ? Trening offline tylko ułatwia grę, jak chciałeś kiedyś być dobry to trzeba było poświęcić na to trochę czasu, teraz kup pacc. Tak samo ze stamina mając premium (w sumie to jest dobry pomysł) ale też jak chcesz więcej to płać. I jakoś nie widzę aby na miejsce tych dwóch graczy którzy odeszli pojawiło się dwóch nowych. Po prostu kiedyś w tibie nie grały 10 latki tylko osoby starsze które już wiedziały że aby coś osiągnąć trzeba się poświęcić.
    I co w tym dziwnego, że musisz płacić za to żeby Ci się lepiej grało? Cipsoft to nie jest organizacja charytatywna tylko poważna firma, facc to tylko ich dobra wola i sposób by zachęcić nowych klientów. W każdej grze jeśli chce się coś osiągnąć i czerpać z niej przyjemność trzeba zainwestować realne pieniądze i tak cipsoft zrobił dobrze i wprowadził konta premium a nie mikro płątności jak np. w metinie...

  4. Reklama
  5. #169

    Data rejestracji
    2009
    Posty
    764
    Siła reputacji
    16

    Domyślny

    Cytuj CzuP napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    I co w tym dziwnego, że musisz płacić za to żeby Ci się lepiej grało? Cipsoft to nie jest organizacja charytatywna tylko poważna firma, facc to tylko ich dobra wola i sposób by zachęcić nowych klientów. W każdej grze jeśli chce się coś osiągnąć i czerpać z niej przyjemność trzeba zainwestować realne pieniądze i tak cipsoft zrobił dobrze i wprowadził konta premium a nie mikro płątności jak np. w metinie...
    I co z tego ? Sam gram tylko wyłącznie z premium ale dla mnie wprowadzenie tego treningu offline jest bez sensu. Zaraz powiesz że narzekam na wszystko co wprowadza cipsoft, otóż nie ... Nie podoba mi się tylko ten dodatek i update z wprowadzeniem yalahar. Reszta to jest ich dobre posunięcie i rozumiem że gra musi się rozwijać.

  6. #170

    Notoryczny Miotacz Postów CzuP jest teraz offline
    Avatar CzuP
    Data rejestracji
    2009
    Posty
    1,272
    Siła reputacji
    16

    Domyślny

    Gram od 7.4 i jedyne co mnie wnerwia w Cipsofcie to to, że robią dużo expowisk nowych ale często zapominają o starych i ich nie ulepszają przez co idą one w zapomnienie i jest tłok na nowych. Co do Yalahar może i faktycznie jest ciut za łatwo ale miasto jest bardzo przyjemne.

  7. #171

    Data rejestracji
    2009
    Położenie
    Łódź
    Wiek
    29
    Posty
    1,513
    Siła reputacji
    18

    Domyślny

    Cytuj Pavel321 napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Zastanów się co piszesz. Jak można porównać rozwijanie gry do jej ułatwiania aby każdy 10 latek sobie poradził ? Trening offline tylko ułatwia grę, jak chciałeś kiedyś być dobry to trzeba było poświęcić na to trochę czasu, teraz kup pacc. Tak samo ze stamina mając premium (w sumie to jest dobry pomysł) ale też jak chcesz więcej to płać. I jakoś nie widzę aby na miejsce tych dwóch graczy którzy odeszli pojawiło się dwóch nowych. Po prostu kiedyś w tibie nie grały 10 latki tylko osoby starsze które już wiedziały że aby coś osiągnąć trzeba się poświęcić.
    Jeżeli dla Ciebie ułatwieniem jest, że wbijasz skill 2x wolniej (czy nawet więcej) tylko nie musisz stać przy slimie 10h i zmieniać targeta co 30 sekund, to ja Ci życzę powodzenia. Co powiesz o nie spadających spearach u palka? O łączących się potkach/runach? Ty wiesz co to jest ułatwienie? Pokaż mi w jakiejkolwiek innej grze, jeżeli chcesz grać siedzisz przynajmniej miesiąc, żeby w jakikolwiek sposób "wyskilować" postać do przyjemnej gry.
    Btw. Osoby starsze? Sam zaczynałem gdy miałem 9 lat. 3/4 osób z tego forum zapewne zaczynało grać w podstawówce. Teraz też się poświęcam, bo tracę miesiąc zabawy, żeby wyskilować postać (zdechnę na mobie/pk i znowu 10h odrabiania, tak można odrabiać skill w nieskończoność). Niedługo dojdzie do tego, że usuną te skile, też będzie płacz co? "JA WBIŁEM NA TIBII 7.6 SKILE 200/200 A TERAZ USUWAJO!!!!!! ODDAWAĆ MUJ CENNY CZASSSSSSSS!!!!!!! MUSIAŁEM SIĘ POŚWIĘCIĆ@!!!!$##%# 2 RAZY NIE ZDAŁEM W PODSTAWUWCE!!!!!"
    Ja nie wiem co się Wy serio tak spinacie. Skile będą wam leciały 2/3/4x wolniej, wciąż możecie skilować normalnie (UTRUDNIENIE XDDDDDDDDD). Dam se jaja uciąć, że jak grałeś to sam siedziałeś z tydzień na target dummies i jakoś Ci to nie przeszkadzało, tylko dlatego, że byłeś online? Że mogłeś skilować na afku ruszając się co 15 minut i mogłeś przeglądać neta? Tu możesz to samo, tylko skill Ci leci wolniej. Do tego masz bonus, że możesz grać na innej postaci. Jeszcze powiedzcie, że za miesiąc jakimś 8 najtem wbije skile 120/120. Masz takie skile? Gratuluję, wciąż masz przewagę nad postacią która jeszcze nie istnieje i ma skill 10/10. Jak będziesz grał, to Cie nie wyprzedzi. Tak was to boli, że ja mogę na miesiąc czy 2 (płacąc za to) wyskilować się do 80/80, abym w końcu mógł grać normalnie?

  8. Reklama
  9. #172

    Data rejestracji
    2007
    Wiek
    30
    Posty
    9,025
    Siła reputacji
    24

    Domyślny

    Ja można uważać trening offline za ułatwienie? To co wbijesz przez 12h treningu wbiłbyś w 6h i miałbyś jeszcze 6h na expienie. A teraz wykończysz staminę do treningu i musisz na 12h wylogować, żeby ją odnowić. Sam obecnie skiluje knighta, mam już 80/80 i nawet nie wiem kiedy to się stało. Po prostu w pracy odpalałem flesha i minimalizowałem, wchodziłem raz na 10 minut, żeby się obrócić i z powrotem do pracy. Według kalkulatora zajęło mi to 220 godzin, a nawet nie wiem kiedy to minęło! Teraz, żeby w treningu offline wbić ten skil potrzebujesz 440 godzin (czyli 36 dni po 12h dziennie), a nie wiadomo czy cipsoft jeszcze nie zwiększy różnicy między obecnym skilowaniem, a treningiem offline. To przykład na 80/80, a niektórzy tu krzyczą 90/90 (to pewnie 2x dłużej)

  10. #173

    Data rejestracji
    2009
    Posty
    764
    Siła reputacji
    16

    Domyślny

    Wy ciągle tego nie rozumiecie. Cały czas będzie można skilować tak jak teraz więc ten trening offline to niby nie jest ułatwienie ? Bo wy ciągle się upieracie że to utrudni grę... Dam wam przykład. Wychodzisz 8 knightem z rooka bierzesz kumpla sorca/druta stawia ci monka i skillujesz powiedzmy 6h bo więcej nie możesz być przy kompie więc skillujesz tylko 6h dziennie. A teraz będzie 6h będąc online + 12h będąc offline czyli daje ci to jak byś skillował 12h online czyli masz skille jakie chcesz 2x szybciej. Jeśli to waszym zdaniem jest utrudnienie a nie ułatwienie to gratuluje myślenia.

  11. #174
    Swarley23

    Domyślny

    Z tego co mi wiadomo podczas skillowania online nie będzie odnawiana stamina służąca do skillowania offline. Stamina będzie się regenerować tylko gdy postać będzie offline lub online, lecz w tym wypadku jedynie podczas expienia lub "stania i nic nie robienia". Jeśli się mylę, poprawcie mnie. Pozatym bardzo się cieszę i licze że wprowadzą to rozwiązanie nie zwiększając różnicy między skillowaniem online i offline. W końcu stane się szczęsliwym posiadaczem "dobrego najta"

  12. Reklama
  13. #175
    Avatar _twisted_
    Data rejestracji
    2008
    Położenie
    Kielce
    Wiek
    31
    Posty
    45
    Siła reputacji
    0

    Domyślny

    Cytuj Swarley23 napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Z tego co mi wiadomo podczas skillowania online nie będzie odnawiana stamina służąca do skillowania offline. Stamina będzie się regenerować tylko gdy postać będzie offline lub online, lecz w tym wypadku jedynie podczas expienia lub "stania i nic nie robienia". Jeśli się mylę, poprawcie mnie. Pozatym bardzo się cieszę i licze że wprowadzą to rozwiązanie nie zwiększając różnicy między skillowaniem online i offline. W końcu stane się szczęsliwym posiadaczem "dobrego najta"
    A jak to niby by mialo dzialac? Przeciez jak expisz to i tak skill idzie - wiec stamina w przypadku expa by sie nie regenerowala.

  14. #176

    Data rejestracji
    2010
    Posty
    248
    Siła reputacji
    16

    Domyślny

    Będzie mozna tak samo skillować? Nie sądze - nie będzie targetów ;pp


    AWOKADO WRÓCIŁ I BĘDZIE PONIŻAŁ!



  15. #177
    Swarley23

    Domyślny

    Cytuj _twisted_ napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    A jak to niby by mialo dzialac? Przeciez jak expisz to i tak skill idzie - wiec stamina w przypadku expa by sie nie regenerowala.
    Prawda, nie pomyślałem, dzięki za zwrócenie uwagi. Zmierzałem do tego że nie da sie skillować w sposób jaki opisał Pavel321 kilka postów wyżej. Doba niestety ma tylko 24h ;p, więc nie uzyskamy aż dwukrotnie szybszego skillowania. Oczywiście przy odrobinie cierpliwości i samozaparcia skillowanie faktycznie może być szybsze o około 1,5-1,75 raza(na dokładne obliczenia nie mam ani chęci ani zdolności), lecz ciekawym ile osób będzie skillować online(lub również online) mając pod ręką rozwiązanie znacznie wygodniejsze.

  16. Reklama
  17. #178

    Data rejestracji
    2006
    Położenie
    Kraków
    Posty
    621
    Siła reputacji
    19

    Domyślny

    Przed Yalahar nie było targetów i skillowaliście jakoś kurwa!
    Weszły targety - ŹLE
    usuwają targety - ŹLE
    Ludzie, ogarnijcie się...
    Zawsze możecie skillować na monku, cycach, gargoylach, geomancerach czy czym tam jeszcze chcecie online po czym dać loga i skillać offline.
    Profit.

  18. #179
    Avatar Smu'gler
    Data rejestracji
    2006
    Położenie
    Dębica
    Posty
    470
    Siła reputacji
    19

    Domyślny

    Cytuj Pavel321 napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Po prostu kiedyś w tibie nie grały 10 latki tylko osoby starsze które już wiedziały że aby coś osiągnąć trzeba się poświęcić.
    Tu się grubo mylisz - dam sobie ręke uciąć, że za czasów 7.6 średnia wieku graczy była 5 lat mniejsza niż teraz. A czemu tak? Tibia była kawałkiem pikseli w które grało się za małolata z 2 ważnych powodów - nie było nic lepszego na rynku dla 10 latka, który miał internet 128 z neostrady. No i nowi gracze już nie patrzą na tibie bo mają multum innych gier z grafiką przy której tibia niczym nie przyciąga, więc grają w nią tylko starzy wyjadarze zaczynający właśnie w podstawówce. A co do samego pomysłu jestem obojętny, nie gram już od conajmniej 2 lat.


    @edit
    2 sprawy - przeczytałem reszte twoich postów w tym temacie i stwierdzam, że rozmowa z tobą nie ma najmniejszego sensu bo masz chujowy pogląd i nie dasz sobie przetłumaczyć, że jest on taki + funciek idealnie napisał mój pogląd na świat w tej chwili więc jak czegoś nie wiesz odsyłam cię do jego postów.

    Cytuj Funciek napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Pokaż mi w jakiejkolwiek innej grze, jeżeli chcesz grać siedzisz przynajmniej miesiąc, żeby w jakikolwiek sposób "wyskilować" postać do przyjemnej gry.
    Silkroad, ale wróciłem do niego po 3 letniej przerwie i jest on grą już upadłą, więc możemy zapomnieć o mojej odpowiedzi ; d
    Ostatnio zmieniony przez Smu'gler : 01-07-2012, 09:22
    (̅_̅_̅_̅(̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅̅_̅()

  19. #180

    Data rejestracji
    2007
    Wiek
    30
    Posty
    9,025
    Siła reputacji
    24

    Domyślny

    Skilując tradycyjnie 6h na dobę możesz skilować offline max 9h zakładając, że przez resztę czasu będziesz offline. Może to i faktycznie troche przyspieszy skill, ale jets to dostępne tylko dla pacc, a to trochę ciężka sprawa trawić cały pacc jedynie na skillowanie.

  20. Reklama
Reklama

Informacje o temacie

Użytkownicy przeglądający temat

Aktualnie 1 użytkowników przegląda ten temat. (0 użytkowników i 1 gości)

Podobne tematy

  1. Czemu servery są offline ?
    Przez Raabcio w dziale Tibia
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 19-01-2011, 11:11
  2. [7.4]offline PLACE ZA POMOC SMS!
    Przez muszla99 w dziale Strefa developerska
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 16-07-2010, 20:21
  3. Serwery i tibia.com offline...
    Przez Hadorek w dziale Niusy
    Odpowiedzi: 42
    Ostatni post: 19-01-2008, 16:55
  4. Odpowiedzi: 45
    Ostatni post: 05-12-2007, 23:12

Zakładki

Zakładki

Zasady postowania

  • Nie możesz pisać nowych tematów
  • Nie możesz pisać postów
  • Nie możesz używać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •