Już jutro, 16 listopada, zostaną wdrożone kolejne zmiany w ostatnio bardzo drażliwym punkcie gry: PvP. Pomysły te zostały opracowane z pomocą specjalnej grupy zajmującej się systemem PvP. A same zmiany to:
- Powód śmierci postaci: Zgon gracza zostanie uznany jako wynikły w walce PvP jeżeli albo w ciągu ostatnich 60 sekund przynajmniej 40% otrzymanych obrażeń będzie pochodziło z walki PvP, albo w ciągu ostatnich 60 sekund przynajmniej 20% otrzymanych obrażeń będzie pochodziło z walki PvP a ostatni cios zostanie zadany przez gracza bądź przywołanego przezeń potwora.
- "Przeskakiwanie" w przypadku trapa: Zmiana pozycji w przypadku zablokowania postaci nie będzie więcej możliwa na światach optional i hardcore PvP. Na światach open PvP zamiana nie będzie możliwa z graczem uczestniczącym w tej samej wojnie co nasza postać, dotyczy to zarówno wrogów, jak i naszych sprzymierzeńców!
- Asystowanie przy zabójstwie: Podczas wojny w przypadku zabójstwa gracza z tej samej gildii nie będzie to zaliczane jako asysta przy jego śmierci.
- Uczciwe zasady walki: Na wojnie przyjacielski ostrzał pomiędzy członkami tej samej gildii nie będzie zaliczany do zasad uczciwej walki, a co za tym idzie także do redukcji kary śmierci. Nie mniej osoby te i ich summony będą wyświetlane przy logu ze śmierci gracza na www.tibia.com.
- Błogosławieństwo PvP - Twist of Fate: Wyliczenie ceny tego błogosławieństwa będzie się odbywało w sposób identyczny jak w przypadku pozostałych błogosławieństw. Maksymalny koszt tego błogosławieństwa będzie jednak stały i wynosić będzie 50k, cena ta zostanie osiągnięta przez graczy od 270 poziomu wzwyż.
Należy pamiętać, iż nie są to finalne wnioski dyskusji dt. systemu PvP. Grupa ta będzie dalej współpracowała na prywatnym forum.
Przypominamy o wynikach eventu The Lightbearer.
Kadra Torga.
Zakładki