Reklama
Strona 1 z 2 12 OstatniaOstatnia
Pokazuje wyniki od 1 do 15 z 24

Temat: Kolejne zmiany w systemie PvP

  1. #1
    Avatar Tomix
    Data rejestracji
    2005
    Położenie
    Białystok
    Wiek
    33
    Posty
    3,268
    Siła reputacji
    22

    Domyślny Kolejne zmiany w systemie PvP

    Już jutro, 16 listopada, zostaną wdrożone kolejne zmiany w ostatnio bardzo drażliwym punkcie gry: PvP. Pomysły te zostały opracowane z pomocą specjalnej grupy zajmującej się systemem PvP. A same zmiany to:

    - Powód śmierci postaci: Zgon gracza zostanie uznany jako wynikły w walce PvP jeżeli albo w ciągu ostatnich 60 sekund przynajmniej 40% otrzymanych obrażeń będzie pochodziło z walki PvP, albo w ciągu ostatnich 60 sekund przynajmniej 20% otrzymanych obrażeń będzie pochodziło z walki PvP a ostatni cios zostanie zadany przez gracza bądź przywołanego przezeń potwora.

    - "Przeskakiwanie" w przypadku trapa: Zmiana pozycji w przypadku zablokowania postaci nie będzie więcej możliwa na światach optional i hardcore PvP. Na światach open PvP zamiana nie będzie możliwa z graczem uczestniczącym w tej samej wojnie co nasza postać, dotyczy to zarówno wrogów, jak i naszych sprzymierzeńców!

    - Asystowanie przy zabójstwie: Podczas wojny w przypadku zabójstwa gracza z tej samej gildii nie będzie to zaliczane jako asysta przy jego śmierci.

    - Uczciwe zasady walki: Na wojnie przyjacielski ostrzał pomiędzy członkami tej samej gildii nie będzie zaliczany do zasad uczciwej walki, a co za tym idzie także do redukcji kary śmierci. Nie mniej osoby te i ich summony będą wyświetlane przy logu ze śmierci gracza na www.tibia.com.

    - Błogosławieństwo PvP - Twist of Fate: Wyliczenie ceny tego błogosławieństwa będzie się odbywało w sposób identyczny jak w przypadku pozostałych błogosławieństw. Maksymalny koszt tego błogosławieństwa będzie jednak stały i wynosić będzie 50k, cena ta zostanie osiągnięta przez graczy od 270 poziomu wzwyż.

    Należy pamiętać, iż nie są to finalne wnioski dyskusji dt. systemu PvP. Grupa ta będzie dalej współpracowała na prywatnym forum.


    Przypominamy o wynikach eventu The Lightbearer.

    Kadra Torga.
    Ostatnio zmieniony przez Tomix : 15-11-2010, 18:40

  2. #2
    Avatar Lothardan
    Data rejestracji
    2010
    Posty
    157
    Siła reputacji
    16

    Domyślny

    Jakichś większych zmian nie widzę, szkoda, że w ogóle zaczęli grzebać w tym PVp, teraz na siłę próbują wprowadzać w tym systemie zmiany. Ciekawe, jak przyjmą to gracze.

  3. #3
    Avatar Inny_15
    Data rejestracji
    2007
    Położenie
    Kraków
    Wiek
    33
    Posty
    1,841
    Siła reputacji
    19

    Domyślny

    Według mnie te pomysły są fajne :D Podoba mi się, że ostatnio newsy z tibia.com są bardzo szybko tłumaczone

  4. Reklama
  5. #4
    Avatar Rooner
    Data rejestracji
    2009
    Położenie
    Polska
    Posty
    87
    Siła reputacji
    16

    Domyślny

    - Błogosławieństwo PvP - Twist of Fate: Wyliczenie ceny tego błogosławieństwa będzie się odbywało w sposób identyczny jak w przypadku pozostałych błogosławieństw. Maksymalny koszt tego błogosławieństwa będzie jednak stały i wynosić będzie 50k, cena ta zostanie osiągnięta przez graczy od 270 poziomu wzwyż.
    Nie Kumam tego ;o czyli do 270 lv ile będzie kosztować ten bless?

  6. #5
    Avatar Xelloris
    Data rejestracji
    2007
    Położenie
    Kalisz
    Posty
    89
    Siła reputacji
    18

    Domyślny

    Na pewno będzie lepiej niż jak jest teraz, przynajmniej tak mi się wydaję wszystko okaże się w praktyce.

  7. #6
    Avatar Tomix
    Data rejestracji
    2005
    Położenie
    Białystok
    Wiek
    33
    Posty
    3,268
    Siła reputacji
    22

    Domyślny

    Cytuj Rooner napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Nie Kumam tego ;o czyli do 270 lv ile będzie kosztować ten bless?
    50k to jest górna granica kosztu tego błogosławieństwa, którą osiągnie postać z 270 lvl. Potem cena już nie będzie rosnąć.
    Poniżej wykorzystujemy wzór do obliczenia ceny blessu:
    Cytuj Korzeń napisał
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Dla każdego gracza poniżej 30 poziomu, poszczególne błogosławieństwo kosztuje 2.000 złotych monet.
    Dla postaci powyżej 30 poziomu i poniżej 120, każde błogosławieństwo kosztuje 2.000gp + 200 złotych monet za każdy następny level jaki posiadasz.
    Dla przykładu: osoba posiadająca 64 poziom doświadczenia zapłaci:
    2.000gp + (64 - 30) * 200gp = 2.000gp + 6.800gp = 8.800gp.
    Wykreślone nie dotyczy tego blessu, przynajmniej tak wynika z newsa :)
    Ostatnio zmieniony przez Tomix : 15-11-2010, 18:59

  8. Reklama
  9. #7
    Avatar Widzevski
    Data rejestracji
    2010
    Posty
    147
    Siła reputacji
    15

    Domyślny

    Czy mogę już dziękować, że wrócą normalne trapy?

  10. #8
    Avatar Gokaran Reder
    Data rejestracji
    2007
    Posty
    104
    Siła reputacji
    18

    Domyślny

    Z tego co ja zrozumiałem to tak... Całe szczęście bo ostatnio uciekł nam 101 rp z trapu. Mam nadzieję, że więcej takie pomyłki jak te z wychodzeniem z trapa się już nie pojawią. Ogólnie cieszę się z tych zmian.

  11. #9
    Avatar Serllo
    Data rejestracji
    2007
    Posty
    2,380
    Siła reputacji
    19

    Domyślny

    no tak ale te debile z cipsoftu nie wycofają swappowania ze swiatow open pvp (zwykle pvp) tylko podczas wara nie bedzie to działać (warmode) tak ze dla mnie nic ciekawego nie wprowadzą/

  12. Reklama
  13. #10
    Avatar Wirek159
    Data rejestracji
    2007
    Położenie
    Łódź
    Wiek
    32
    Posty
    105
    Siła reputacji
    19

    Domyślny

    nareszcie brak przeskakiwania w trapach bo takiego 150 ek zabić to już była tragedia



    http://www.grimeg.com.pl - Rozdają nagrody za darmo! Poświęcasz kilka minut dziennie, a zyskujesz PS3, czy Wii!

  14. #11
    Avatar Serllo
    Data rejestracji
    2007
    Posty
    2,380
    Siła reputacji
    19

    Domyślny

    Cytuj Wirek159 napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    nareszcie brak przeskakiwania w trapach bo takiego 150 ek zabić to już była tragedia
    a przeczytałeś dokładnie ?

    - "Przeskakiwanie" w przypadku trapa: Zmiana pozycji w przypadku zablokowania postaci nie będzie więcej możliwa na światach optional i hardcore PvP. Na światach open PvP zamiana nie będzie możliwa z graczem uczestniczącym w tej samej wojnie co nasza postać, dotyczy to zarówno wrogów, jak i naszych sprzymierzeńców!
    tak ze sie nie ciesz ; |

  15. #12

    Data rejestracji
    2007
    Położenie
    Szczecin
    Posty
    2,147
    Siła reputacji
    19

    Domyślny

    Czyli wychodzi na to że normalnie pkowanie tylko na hardcore pk...

    eh, jak tak dalej pójdzie to tibia straci jeszcze więcej graczy.

  16. Reklama
  17. #13

    Data rejestracji
    2006
    Położenie
    Wrocław
    Posty
    78
    Siła reputacji
    20

    Domyślny

    Czemu CipSoft robi z hardcore pvp open a z open pseudo-optional? Nie rozumiem tego.

  18. #14
    Avatar w8w8w8
    Data rejestracji
    2006
    Posty
    2,279
    Siła reputacji
    21

    Domyślny

    Cytuj Tomix napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    - Powód śmierci postaci: Zgon gracza zostanie uznany jako wynikły w walce PvP jeżeli albo w ciągu ostatnich 60 sekund przynajmniej 40% otrzymanych obrażeń będzie pochodziło z walki PvP, albo w ciągu ostatnich 60 sekund przynajmniej 20% otrzymanych obrażeń będzie pochodziło z walki PvP a ostatni cios zostanie zadany przez gracza bądź przywołanego przezeń potwora.
    nie kminie do konca. czyli jezeli bijemy na waste kogos w powiedzmy przykladowo 10 osob, to fraga otrzymaja wszyscy co bili przez ostatnie 60 sekund czy tylko ci co zadali jakby te 40% ogolnie ?

  19. #15

    Notoryczny Miotacz Postów Visher jest teraz offline
    Avatar Visher
    Data rejestracji
    2009
    Położenie
    Stalowa Wola.
    Posty
    1,253
    Siła reputacji
    17

    Domyślny

    Cytuj w8w8w8 napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    nie kminie do konca. czyli jezeli bijemy na waste kogos w powiedzmy przykladowo 10 osob, to fraga otrzymaja wszyscy co bili przez ostatnie 60 sekund czy tylko ci co zadali jakby te 40% ogolnie ?
    Jeżeli zgon zostanie zaliczony jako zgon podczas walki, to jego następstwem będzie parę innych rzeczy, typu mniejsze spadki expa, usunięcie blessa Twist of Fate (jeżeli był kupiony), zliczenie śmierci do wyniku wojny (jeżeli istnieje). W przeciwnym wypadku zgon będzie zaliczony od monstera, ale atakujące osoby również zostaną ukarane (20 ostatnich atakujących)

    Niedługo system PvP będzie działać na zasadach "ostatnie 10 osób o nie większej różnicy poziomów niż 50, lepszym eq, nie posiadających Epic Amuletu of Frag Protection dostaną black skulla na 30 minut w zawieszeniu na 1 tydzień".. W sumie już jest podobnie.
    Ostatnio zmieniony przez Visher : 15-11-2010, 22:39

  20. Reklama
Reklama

Informacje o temacie

Użytkownicy przeglądający temat

Aktualnie 1 użytkowników przegląda ten temat. (0 użytkowników i 1 gości)

Podobne tematy

  1. Zmiany w systemie PVP na RL Tibii
    Przez H5N1 w dziale Tibia
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 24-03-2013, 21:57
  2. Zmiany w systemie reputacji
    Przez Masaker w dziale Niusy
    Odpowiedzi: 25
    Ostatni post: 09-06-2011, 20:31
  3. Zmiany, zmiany, zmiany.
    Przez Filia the Dragon w dziale Tibia
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 21-01-2011, 16:11
  4. Zmiany w Systemie Czaszek
    Przez Gray w dziale Niusy
    Odpowiedzi: 57
    Ostatni post: 31-05-2009, 20:01
  5. Zmiany, zmiany, zmiany!
    Przez Fejfer w dziale Niusy
    Odpowiedzi: 28
    Ostatni post: 28-07-2008, 11:11

Zakładki

Zakładki

Zasady postowania

  • Nie możesz pisać nowych tematów
  • Nie możesz pisać postów
  • Nie możesz używać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •