Reklama
Strona 6 z 8 PierwszaPierwsza ... 45678 OstatniaOstatnia
Pokazuje wyniki od 76 do 90 z 115

Temat: Druga zapowiedź patcha

  1. #76
    Avatar Zeimer
    Data rejestracji
    2008
    Położenie
    Kraina Konserwatywnych Liberałów
    Posty
    398
    Siła reputacji
    18

    Domyślny

    Stairhopping - agree, gra będzie miała więcej klimatu.
    Niewidzialność - -||-
    Stamina - niby minus dla PG i botów, no ale da radę przeżyć.
    Exp x2 - pułapka na boty.
    Exp counter - totalny fail, jeśli ma się bota to exp wbija się sam, bez bota patrzenie na licznik tylko opóźnia.
    Ostatnio zmieniony przez Zeimer : 17-03-2009, 20:28

  2. #77
    Avatar W-tk
    Data rejestracji
    2005
    Położenie
    Lubań
    Wiek
    32
    Posty
    48
    Siła reputacji
    0

    Domyślny

    mi sie to podoba;) i tak z bota nie korzystam ;p a ten tydzien 2x exp to extra;)

  3. #78
    Flowman

    Domyślny

    Cytuj Gollum napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Nie wyobrażam sobie już bez tego gry, i zapewne nie tylko ja, bo prawie każdy mag/paladyn tak expił. Przez ponad rok expiłem sobie na demonach, wrl, hff, i się do tego już przyzwyczaiłem, a teraz zostaną mi jakieś dle maksymalnie...(..)
    Myślę, że wiele osób przestanie z tego powodu grać.
    100% się zgadzam i mam takie samo zdanie, tylko tyle że po 2 latach grania palkiem, możliwości bezhitowego stairhoppingu odkryłem dopiero z 2 miesiące temu i strasznie żałuję że więcej to nie będzie możliwe. Z resztą dla mnei gra bez stairhoppingu traci sens. Co innego zaorać demony i plague na yalahar bez hita, nawet juggernauta na kopie, nie wspominając o grim reaperach na drefii i undead dragonie na Helheim, niż nędzne dragony albo ewentualne behemothy z bieganiem naokoło słupka.... porażka, "rzal i bul".

    Wszystkich którym to nie odpowiada zapraszam na forum tibia.com do działu forum / community board / proposals i sprzeciwać się temu działaniu!

  4. Reklama
  5. #79

    Data rejestracji
    2009
    Posty
    11
    Siła reputacji
    0

    Domyślny

    Cytuj Flowman napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    100% się zgadzam i mam takie samo zdanie, tylko tyle że po 2 latach grania palkiem, możliwości bezhitowego stairhoppingu odkryłem dopiero z 2 miesiące temu i strasznie żałuję że więcej to nie będzie możliwe. Z resztą dla mnei gra bez stairhoppingu traci sens. Co innego zaorać demony i plague na yalahar bez hita, nawet juggernauta na kopie, nie wspominając o grim reaperach na drefii i undead dragonie na Helheim, niż nędzne dragony albo ewentualne behemothy z bieganiem naokoło słupka.... porażka, "rzal i bul".

    Wszystkich którym to nie odpowiada zapraszam na forum tibia.com do działu forum / community board / proposals i sprzeciwać się temu działaniu!
    Taaaaaaa niech lepiej wprowadzą 10 nowych npc od wszystkich itemow bo nie można ich pozniej sprzedac bo 50ed z botem postanowil stac na demonie....

  6. #80
    Avatar Jach
    Data rejestracji
    2006
    Położenie
    Poznań
    Posty
    356
    Siła reputacji
    20

    Domyślny

    lepiej by zrobili ze po schodach sie chodzi o 50% wolniej...
    bo to nie realne tak skakac po schodach
    ta blokada jest troszke zbyt dluga ;/ ale ale miejmy nadzieje ze dalej bedzie expilo z blokerami
    dragon lair venore dragon lord tower=tylko ek:>
    No czesc.

  7. #81
    k0szalek

    Domyślny

    Bez blessów będziemy raczej tracić sporo, z blessami mniej. Nie zaś tak mało bez blessów jak to zostało napisane w poprzednim newsie:

    Po pierwsze, po śmierci będziemy tracili mniej doświadczenia oraz skilli, jednak nie wszyscy. Gracze do 24 poziomu, bez blessów i promocji wciąż będą tracili standardowe 10% całego doświadczenia i umiejętności. Natomiast powyżej 24, procenty będą stopniowo spadały. Postać poziomu 50-tego straci już tylko dokładnie jeden poziom. Jednak, aby nie było zbyt łatwo, od tego momentu koszty zaczynają wzrastać. Co każde 50 poziomów postać będzie traciła o pół levela więcej, czyli na przykład rycerz z setnym poziomem straci już półtora levela, natomiast z dwusetnym, dwa i pół. Oczywiście zmiany następują z każdym wbitym poziomem, więc taka postać ze 180 levelem straci około 2⅓.
    "bez blessów" odwołuje sie też do reszty tekstu, wynikało by z tego że bez blessów tyle tracimy tylko. Jednak coś tu jest nie tak bo:

    "But since we reduced the death penalty in general, a character of level 100, for example, will only lose 1.35% of his experience and skills after the patch, provided he has bought all 5 blessings and promotion"
    Ostatnio zmieniony przez k0szalek : 18-03-2009, 10:37

  8. Reklama
  9. #82

    Data rejestracji
    2008
    Wiek
    32
    Posty
    89
    Siła reputacji
    17

    Domyślny

    Z tym stairchopping to pewnie bedzie przeciwko lurowania potworów i x-ray. Powiedzmy koleś luruje 6 dwarf guardów pod zejście. Ty wchodzisz i masz czas żeby zobaczyć co jest na dole. I nie trzeba bota ;) - "+"
    Stamina "+/-" - dobrze że zmniejszyli, jednak wg. mnie troche za wolno będzie odrastać
    Niewidzialne potwory "+/-" - i tak nie używam bota do wykrywania stalkerów etc., wystarczy gfb lub exori i po sprawie xd
    Licznik "+" - będzie to przydatne np. do znalezienie odpowiedniego expowiska
    exp 2x "fail" - dziesięć osób na jednym respie rox
    Ostatnio zmieniony przez Kerkov : 18-03-2009, 12:56

  10. #83
    Flowman

    Domyślny

    No to pozostało nam czekać do 18stej na nędzną łatkę niszczącą priorytety wielu graczy.

  11. #84
    Avatar Mandarke
    Data rejestracji
    2006
    Położenie
    Mielec
    Posty
    2,977
    Siła reputacji
    20

    Domyślny

    Cytuj Flowman napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    100% się zgadzam i mam takie samo zdanie, tylko tyle że po 2 latach grania palkiem, możliwości bezhitowego stairhoppingu odkryłem dopiero z 2 miesiące temu i strasznie żałuję że więcej to nie będzie możliwe. Z resztą dla mnei gra bez stairhoppingu traci sens. Co innego zaorać demony i plague na yalahar bez hita, nawet juggernauta na kopie, nie wspominając o grim reaperach na drefii i undead dragonie na Helheim, niż nędzne dragony albo ewentualne behemothy z bieganiem naokoło słupka.... porażka, "rzal i bul".
    Jeśli najsilniejsze potwory w grze (demce/jugge) pokonoywało się bez straty hita, to chyba faktycznie coś tu było nie tak! Powinni już to dawno usunąć, no ale lepiej późno niż wcale.

    Po za tym przez stairhopping gra traciła klimat, stawała sie jeszcze łatwiejsza (chociaż i tak jest dość łatwa), i dawała nowe możliwości botterom.

  12. Reklama
  13. #85
    Rager

    Domyślny

    Cytuj Kerkov napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Z tym stairchopping to pewnie bedzie przeciwko lurowania potworów i x-ray. Powiedzmy koleś luruje 6 dwarf guardów pod zejście. Ty wchodzisz i masz czas żeby zobaczyć co jest na dole. I nie trzeba bota ;) - "+"
    Że co?

    Chyba nie przeczytałeś dokładnie niusa.
    Moby mogą Cie atakować natomiast Ty nie :)
    Wiec gleba przy 6 guardach.

  14. #86
    Popek

    Domyślny

    Cytuj Zeimer napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Stairhopping - agree, gra będzie miała więcej klimatu.
    Niewidzialność - -||-
    Stamina - niby minus dla PG i botów, no ale da radę przeżyć.
    Exp x2 - pułapka na boty.
    Exp counter - totalny fail, jeśli ma się bota to exp wbija się sam, bez bota patrzenie na licznik tylko opóźnia.
    ale kto Ci kaze sprawdzac ile expa brakuje? :f nie rozumiem takiego czegos :|

  15. #87
    Fabianino

    Domyślny

    Ta gra schodzi na psy... Robi sie jak OTS dla dzieci neostrady.

  16. Reklama
  17. #88
    Avatar piccolo
    Data rejestracji
    2006
    Wiek
    34
    Posty
    2,400
    Siła reputacji
    20

    Domyślny

    Cytuj Flowman napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    No to pozostało nam czekać do 18stej na nędzną łatkę niszczącą priorytety wielu graczy.
    Tacy ludzie nie powalają. Ktoś powiedział ze tibia schodzi na psy to teraz każdy to będzie powtarzał. Bo jeżeli twierdzisz że łatka jest ble i do dupy to po co piszesz że pozostało czekać skoro i tak ci się nie podoba ?

    A swoją drogą nie sądzę aby skończyło się to o 18. Na 100 % się przedłuży jakieś 30-45 minut.

  18. #89
    Avatar Morbom
    Data rejestracji
    2006
    Położenie
    Elbląg
    Wiek
    34
    Posty
    524
    Siła reputacji
    20

    Domyślny

    Cytuj Fabianino napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Ta gra schodzi na psy... Robi sie jak OTS dla dzieci neostrady.
    To raczej OTS wywodzi się z Tibii głąbie.

    Gdyby nie te patche gra stałaby się nudna i monotonna (żadnych wyzwań, żadnych urozmaiceń, żadnych utrudnień), a wy ciągle narzekacie jakby wielkie zło się działo.

    Pozdrawiam.
    Ostatnio zmieniony przez Morbom : 18-03-2009, 20:30 Powód: literówka

  19. #90

    Data rejestracji
    2008
    Posty
    73
    Siła reputacji
    18

    Domyślny

    Cytuj Mandarke napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Jeśli najsilniejsze potwory w grze (demce/jugge) pokonoywało się bez straty hita, to chyba faktycznie coś tu było nie tak! Powinni już to dawno usunąć, no ale lepiej późno niż wcale.

    Po za tym przez stairhopping gra traciła klimat, stawała sie jeszcze łatwiejsza (chociaż i tak jest dość łatwa), i dawała nowe możliwości botterom.

    Tylko teraz lipa np. of'a wybić ekipa bez dobrego blokera nie da rady.
    Na tym respie draga i dwóch warlodów kiedyś z 6osobowego teamu po zejsciu na dol zostały 2. Lało sie to z gfb a teraz nie wiem.
    Jednak moze i dobrze ze to usuneli, bo z tymi botami to przesada juz tak expic.

    / pozdro dla normalnych

  20. Reklama
Reklama

Informacje o temacie

Użytkownicy przeglądający temat

Aktualnie 1 użytkowników przegląda ten temat. (0 użytkowników i 1 gości)

Podobne tematy

  1. Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 08-03-2014, 03:25
  2. Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 24-02-2014, 22:11
  3. League of Legends Wolne pobieranie patcha
    Przez Rzulf w dziale Inne gry
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 12-10-2012, 22:33
  4. Wypuszczenie mniejszego patcha
    Przez Hadorek w dziale Niusy
    Odpowiedzi: 36
    Ostatni post: 27-09-2007, 22:53

Zakładki

Zakładki

Zasady postowania

  • Nie możesz pisać nowych tematów
  • Nie możesz pisać postów
  • Nie możesz używać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •