Reklama
Strona 7 z 11 PierwszaPierwsza ... 56789 ... OstatniaOstatnia
Pokazuje wyniki od 91 do 105 z 164

Temat: Nadchodzi patch!

  1. #91

    Data rejestracji
    2008
    Położenie
    S
    Posty
    209
    Siła reputacji
    17

    Domyślny

    według mnie patch dobry dla low lvl dla high troche mniej
    a tak przy okazji mam pytanie czy postać bez pacc może kupić blessy?
    jak tak to gdzie :D

  2. #92
    Avatar progmaniak
    Data rejestracji
    2006
    Wiek
    32
    Posty
    535
    Siła reputacji
    20

    Domyślny

    Cytuj Creative147 napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Wg mmnie patch do kitu wyobrażacie sobie wojny?? koles sobie wlacza bota na zmienianie stoneskinow i jak padnie to nic nie straci a zadaja mu male obrazenia... bezsens
    A co wcześniej nie było AOLów? Wcześniej mógł kupić AOLa i też by nic nie stracił. A blessy na RS nie pomogą nic, więc ok ;)

  3. #93

    Data rejestracji
    2007
    Wiek
    31
    Posty
    6
    Siła reputacji
    0

    Domyślny

    Cytuj progmaniak napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    A co wcześniej nie było AOLów? Wcześniej mógł kupić AOLa i też by nic nie stracił. A blessy na RS nie pomogą nic, więc ok ;)
    nie rozumiesz mnie byl aol ale nie mogles miec aola i ssa naraz czyli jakby ci sie nagle ssy skonczyly to moglbys np pasc zanim aola wlozysz

  4. Reklama
  5. #94
    norbi97

    Domyślny

    A mnie się to bardzo podoba ;) U niektórych nie będzie już płaczu, bicia mamy krzesłem i wyrzucania komputera przez okno...Ale niektórych ludzi też nie rozumiem...Najpierw nie pasuje ze za dużo się traci , a później nie pasuje, że cipsoft to zmienił :) Ale i tak myślę, że aol powinien zostać bo FACC nadal będzie mógł mieć tylko 4 blessy :]
    Ostatnio zmieniony przez norbi97 : 11-03-2009, 18:35

  6. #95
    Avatar Radgos
    Data rejestracji
    2005
    Wiek
    34
    Posty
    1,889
    Siła reputacji
    21

    Domyślny

    Generalnie system na plus, z tym, ze ja widze jednak jedna zla strone :<
    Mianowicie w moim przypadku, co gdy nosze w bp 2-3 pary soft i padam w drodze po blessy? :< Do tej pory moglem zalozyc aol i bez zadnego strachu leciec po blessy. Teraz, musze sie mimo wszystko obawiac (np. fire fieldow w kaz, przy moich kickach)

    Ale to chyba jedyny minus. Teraz, mam nadzieje, w koncu gra na mojej radiowce bedzie miala troche wiekszy sens ;)

  7. #96
    Avatar Sathar Thor
    Data rejestracji
    2007
    Położenie
    Szczecin
    Wiek
    33
    Posty
    176
    Siła reputacji
    18

    Domyślny

    Ktos juz wyzej powiedzial(chyba Javal) ze tibia jest jedna z trudniejszych gier mmo i w porownaniu do innych gier stosunkowo dlugo trzeba uczyc sie gry. Teraz gra na poczatkowych poziomach zostanie znacznie ulatwiona. Jesli chodzi o swiaty pvp pkowanie stanie sie mniej oplacalne a postacie z rsami beda tracic wiecej niz dotychczas. Byc moze zmniejszy to nieco power abusing na niektorych swiatach pvp.
    Co do pana ktory twierdzi ze majac bota zmieniajacego amulety(uzywajac ssa) bedzie bardzo trudno pasc na wojnie. Otoz drogi kolego na wojnie wiekszosc obrazen zadawanych jest przez runy magiczne(sd) a obrazenia fizyczne stanowia naprawde niewielka czesc, przypomne ze ssa chroni jedynie przed obrazeniami fizycznymi.

    Na pewno bardzo przyda sie wolny slot na amulet.Ulatwi to zarowno zabijanie bossow jak i zwykle hunty.

    Szkoda wszystkich osob ktore aktualnie posiadaja broken amulety, straca naprawde duzo kasy. Jesli chodzi o chomikowanie broken amuletow i czekanie na wzrost ich wartosci, jest to raczej inwestycja dlugo terminowa. Uwazam ze bezsensem jest trzymanie tego amuletu przez 2 lata, bo przynajmiej tyle czasu minie zanim bedzie to warte okolo 100k


    #UP
    idac po blessy nie musisz miec calego bp, wystarczy 100k na blessy i potionki do leczenia
    Ostatnio zmieniony przez Sathar Thor : 11-03-2009, 18:44

  8. Reklama
  9. #97
    Error_Demon

    Domyślny

    A ja dostrzegam znaczący minus gracze z FACC mogą miec tylko 4 blessy co znaczy że będą mieli tylko 90% pewności że nie poleci im jakaś itema to duzo lepiej było z AOLem bo wtedy mieli 100% pewności. Ciekawe dlaczego prawda?? Pewnie dlatego, żeby kupowac PACCa ale to już przesada że, aby nie stracić item potrzeba PACCa, Cipsoft działa coraz bardziej w kiedunkach finansowych i jezeli dalej tak sobie będą poczynac to FACC city zostaną puste, a mnie etraz czeka ciekawa rzecz bo np. mam knighta lvl 70+ bez blessów z AOLem teraz będę miał Brokena, zero blessów i za każdy musze zapłacić 7k, czyli razem tylko 28 zamiast 40, ale po deadzie moge stracić coś z mojego EQ, które jest warte dużo więcej niż te zasrane blessy jedyna droga kupić PACC.
    GRATULACJE dla Cipsoftu jeszcze rok i braknie OTSów, dla nowych graczy którzy opuścili real.

  10. #98
    Avatar Skormen
    Data rejestracji
    2005
    Położenie
    Sanok City
    Posty
    474
    Siła reputacji
    21

    Domyślny

    Cytuj Sathar Thor napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Co do pana ktory twierdzi ze majac bota zmieniajacego amulety(uzywajac ssa) bedzie bardzo trudno pasc na wojnie. Otoz drogi kolego na wojnie wiekszosc obrazen zadawanych jest przez runy magiczne(sd) a obrazenia fizyczne stanowia naprawde niewielka czesc, przypomne ze ssa chroni jedynie przed obrazeniami fizycznymi.
    Kolega chyba jest nie na czasie.
    Stone Skin Amulet
    Attributes: protection physical +80%, death +80%

    Faktycznie to utrudni ubijanie graczy ale to dobrze. Trzeba będzie najpierw trapnąć.
    Ostatnio zmieniony przez Skormen : 11-03-2009, 18:48
    Skormen sko(r)mentuje ten temat!
    Cytuj Black Sabbath - Iron Man napisał
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Skormeeeeen lost his mind! Can he see or is he blind?
    Photobucket

  11. #99
    Avatar Sathar Thor
    Data rejestracji
    2007
    Położenie
    Szczecin
    Wiek
    33
    Posty
    176
    Siła reputacji
    18

    Domyślny

    #Up
    No to mnie zagioles, to zupelnie zmienia postac rzeczy. To teraz najwieksze obrazenia player vs player beda praktycznie zadawac wavy, bo nie sadze zeby ktos na opence z ue latal

  12. Reklama
  13. #100
    Avatar Vipek
    Data rejestracji
    2006
    Położenie
    Bydgoszcz
    Posty
    195
    Siła reputacji
    19

    Domyślny

    Cytuj Creative147 napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Wg mmnie patch do kitu wyobrażacie sobie wojny?? koles sobie wlacza bota na zmienianie stoneskinow i jak padnie to nic nie straci a zadaja mu male obrazenia... bezsens
    stone skin kiedys sie skonczy i tylko to sie przydaje na open bo jak wpadnie w trapa to po co mu to i tak padnie ^^ i napewno te amulety ostro pojda w gore jak bede tak bardzo potrzebne ;0
    Oferuje sprzedaż gp taniej niż na allegro. Jeśli jesteś zainteresowany pisz PW.
    Tylko Nerana.

  14. #101

    Data rejestracji
    2008
    Wiek
    32
    Posty
    89
    Siła reputacji
    17

    Domyślny

    LoL.
    Według mnie Cipsoft za bardzo "ułatwia" gre.
    Z jednej strony to dobrze - tańsze blessy dla low lvl, wolny slot na aol.
    Z drugiej strony - troche to zjebali ;\
    Ale to nie ich wina, tylko ludzi na proposal board. Już chyba od roku widziałem o tym temat. (http://forum.tibia.com/forum/?action...readid=1957790)

    Ciekawe co Cipy "ułatwią" w następnym up'ie.
    Może "Level i skille samo rosnące? Żeby zapobiec bottowaniu?":D:D:D

  15. #102
    Avatar leopard
    Data rejestracji
    2005
    Posty
    96
    Siła reputacji
    20

    Domyślny

    Cytuj Mirade
    Community Manager
    napisał
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Oki, here we go.

    First of all, I'd like to thank you for the extensive feedback you have provided so far. I've already forwarded it and discussed several points with the product management.

    Now let me comment on the hottest issues:

    Concerning the AOL:

    The majority of you disapproved of our plan to remove the amulet of loss as such. Several points against such a removal were brought forward, but especially your concern that the removal would probably lead to pk traps near temples, depots and/or blessing NPCs was convincing. After a discussion with the product management, we decided to keep the AOL ingame as it is for the time being and in addition to the new blessings (which reduce xp, skills and risk of item loss). This also means that AOLs won't turn into broken amulets after the patch.
    However, we reserve the right to remove it as soon as we have found a better solution to the trapping problem near temples, depots and NPCs who sell blessings.

    Concerning blessings you have bought before the patch:

    The blessings you have before the patch, will be automatically changed into new blessings with the patch. So if you have all five blessings now, you will automatically have five "new" blessings after the patch including all the benefits (which also means a one-time gift of 100% item loss protection for free).

    Concerning red skulls:

    If a player has a red skull, he killed too many unmarked characters within a certain period of time which leads to sanctions. So yes, red skulls will have to pay the same amount for blessings like all other players even though they will still lose all items on death. Please keep in mind, however, that only red skulls of level 120 and above have to pay 100k for all blessings. We will reduce the experience and skill loss in general so you don't have to buy all 5 blessings to benefit from roughly the same reduced xp and skill loss you could get before the patch after buying all five blessings for 50k. After the patch even red skulls will be able to reduce their xp and skill loss considerably more than it was possible before the patch.

    Concerning PvP-enforced:

    Experience and skill loss will be reduced in general, also on PvP-e worlds. Thus, PvP-e players will get less experience from killing other players than before.

    Concerning PvP in general:

    As you know, PvP is a very complex topic that has to be handled with due care and consideration. The death penalty also influences PvP, so it's already a first step. Time did not allow for more changes this time. Rest assured that the PvP re-evaluation is still a hot topic for us and we will continue to work on it.

    Concerning skill loss:

    The skill loss will be aligned with the experience loss. The percentage you will lose from your total experience if you die (e.g. Lvl 100, no promo, no bless: 4.5% exp loss), that percentage you will lose from your total skill (e.g. Lvl 100, no promo, no bless: 4.5% skill loss). With promo and blessings you can of course reduce the loss further.
    Cytuj Mirade
    Community Manager
    napisał
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    And to answer some questions:

    Will this patch change the risk of losing your backpack from 100% to only 10% or will it stay as it is?

    It will stay as it is: If you die without any blessings or AOL, containers and all its contents will be dropped (100% risk of loss). Each piece of equipment has a 10% risk of dropping upon death. After the patch, every blessing will reduced both the risk of dropping containers and the risk of dropping equipment.

    Will free account players be able to buy all blessings or only 4 of them?

    They will be able to buy 4 blessings which already reduces their risk of item loss on death considerably.

    You didnt mention anything about how mlvl loss will be reduced, so how about that?! Does this count as "skill"?

    Magic level counts as skill.

    When will patches be released?

    The release date will be announced in the second teaser.
    Nie chce mi się tłumaczyć całego tekstu, ale Ci co się bali o trapy przy świątyniach, albo przy kupowaniu blessow po śmierci, to już nie będą się musieli bać bo cipsoft zostawia aol, teraz będą 2 możliwości na nie zrzucanie itemków podczas śmierci:
    AOL
    5x bless
    A także Broken amulety póki co zostaną rarami. "Póki co", bo cipsoft dodał, że aole zostaną póki nie wymyślą lepszego rozwiązania na trapy itp, później jak coś wymyślą, zapewne aole znikną i zamienią się w broken amulety;) Lepiej je sprzedawać szybko po wysokich cenach póki są rarami:P

    WAŻNE SPRAWY:
    -Aole zostają i działają jak dotychczas
    -Jeżeli przed patchem masz zakupione 5 blessów, po patchu zamieniają się w nowe blessy, dodatkowo masz protekcję przed zrzucaniem itemków
    -Red skulle zrzucają całe eq pomimo 5 nowych blessow, red skull to kara a nie udogodnienie, później cipsoft może coś wymyśli, żeby rozwiązać problemy z pvp/PA, red skulle zdobyte za randomy a rs zdobyty w wojnie, narazie nie mają żadnych rozwiązań na to
    -Na pvpe będzie się mniej expa zdobywało za ludzi
    -facc może kupić tylko 4 blessy
    -
    Ostatnio zmieniony przez leopard : 11-03-2009, 20:08

  16. Reklama
  17. #103
    Avatar Maxsin
    Data rejestracji
    2007
    Położenie
    Płock
    Wiek
    32
    Posty
    259
    Siła reputacji
    18

    Domyślny

    To zostanie ten AOL czy nie?Bo nie wiem czy kupować ,a potem selnąć za wysoką cenę jakiemuś hlvl :( jako rare do domku.

  18. #104
    Avatar Julas313
    Data rejestracji
    2007
    Położenie
    Posty
    1,312
    Siła reputacji
    18

    Domyślny

    Mam nadzieję, że coś wymyślą. Bo teraz to już dopiero zabulę. Za 4 blesy zapłacę na swoim charze jakieś 100k~+ 50k aol... bez sens.
    Wychodzi jak zwykle starają się zrobić dobrze ale nie widzą minusów których jest przeważnie więcej niż plusów ;d

    #down
    kara ;x
    Ostatnio zmieniony przez Julas313 : 11-03-2009, 21:05

  19. #105
    Avatar LavL
    Data rejestracji
    2008
    Posty
    35
    Siła reputacji
    0

    Domyślny

    Bezsensu by bylo jak by rs musial 2x wiecej na blessy wydawac a eq i tak mu spadna

  20. Reklama
Reklama

Informacje o temacie

Użytkownicy przeglądający temat

Aktualnie 1 użytkowników przegląda ten temat. (0 użytkowników i 1 gości)

Podobne tematy

  1. Odpowiedzi: 47
    Ostatni post: 16-07-2012, 14:10
  2. [8.6] Zill Realm 11.04 Nadchodzi!
    Przez zill w dziale Tematy serwerów
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 08-04-2012, 23:09
  3. Kobieta w potrzebie! Pomoc nadchodzi.
    Przez Hunterius w dziale Tibia
    Odpowiedzi: 74
    Ostatni post: 25-12-2008, 21:53
  4. Update nadchodzi
    Przez Kalarepa w dziale Niusy
    Odpowiedzi: 74
    Ostatni post: 03-08-2006, 09:42
  5. Update nadchodzi !
    Przez Barpel w dziale Niusy
    Odpowiedzi: 58
    Ostatni post: 18-05-2006, 16:53

Zakładki

Zakładki

Zasady postowania

  • Nie możesz pisać nowych tematów
  • Nie możesz pisać postów
  • Nie możesz używać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •