Wedle mojej opinii lepiej już zagrać na nerwach producentom botów na ten tydzień, dwa. Wyobraźcie sobie miny wkurzonych klientów.. Spam na forum blackd i ng zagwarantowany, a poczuć starszą Tibię byłoby ciekawie. Z drugiej strony Tibia jest monotonną grą;wprawdzie mamy smaczki RPG itp., ale nie każdy jest koneserem tych elementów i powiedzmy, że mało osób mądrych i wyedukowanych na tyle gra w Tibię by odkryć coś ciekawego. Ponadto Facc powinien zawierać więcej możliwości przez co gra nie sprawia wrażenia typu: "gramy na facc=kicha, gramy na pacc=kicha+kilka funkcji i bot 24/h. Facc ma zachęcać do gry, gdzie powstaje paradoks bo wcale nie zachęca, a odpycha i jedyne co tak naprawdę popycha ludzi do kupna pacc to fansite'y, które pokazują ile to nowych funkcji jest w grze. Gra, w której magowie mają 5 niezróżnicowanych czarów(zasięg e beam może polepsza sytuację, ale to nadal mielizna) przy czym paladyni i rycerze żadnych. Z dodatkiem dochodzi szereg mniej lub bardziej przydatnych czarów dla każdej profesji. Te już bardziej zróżnicowane czary i tak są tylko po to aby tłuc potwora i tyle. Taktyka w tej grze sprowadza się co najwyżej do wybrania dobrego spellu i sposobu uderzania w potwora(uciekanie/up&down itp). Nie chodzi o to by facc miał coś bo i tak nie zasługuje, ale gdyby jego poziom się zwiększył zachętę do gry odzyskało by wielu graczy, a gdy jego poziom jest zwiększony pacc musi być jeszcze lepszy. Morał - gra nie sprowadza się tylko do tłuczenia/pg itp. więcej trudnych questów, więcej ciężkich bossów (boss, który pada po x sekundach nie jest wcale taki mocny. Mam tu na myśli minuty lub nawet godziny!), mniej botów, więcej przyjemności z gry. RPG jest najlepszą częścią tej gry, ale nie każdy chce je poznać, mimo to nie musi to ważyć na ilości questów dostępnych w grze. Co do PA to zależy w jakiej formie, ale trzeba przyznać, że to jest duża część tej gry stety lub niestety.
Zakładki