Reklama
Strona 3 z 5 PierwszaPierwsza 12345 OstatniaOstatnia
Pokazuje wyniki od 31 do 45 z 61

Temat: Początek cotygodniowych zapowiedzi

  1. #31
    Avatar Ewande
    Data rejestracji
    2006
    Położenie
    Wrocław
    Posty
    367
    Siła reputacji
    19

    Domyślny

    Cytuj Silnikos napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    (..) Rookgard (..)
    Chciales powiedziec Rookgaard, nieprawdaz?

    @topic
    No co, zobaczymy, co tym razem szykuje na CipSoft. Wszyscy na zmiany narzekaja, a uwazam, iz mapy robia coraz lepsze, lecz wciaz brakuje im sporo do doskonalosci.
    Cieszy mnie zwiekszenie interakcji z NPC, co moze zwiastowac probe odrodzenia czesci RPG w Tibii- oby.

  2. #32
    UFOL!

    Domyślny

    Knight powinien zastac taki jaki jest.

    Dla palka cos zrobic z assassin starami, bo te hity po 300+ za kazdym razem to przesada -.-

    Sorc + Druid, zrobic dla nich tansze hunty bo bez waste to teraz ciezko ;/

  3. #33
    Avatar leopard
    Data rejestracji
    2005
    Posty
    96
    Siła reputacji
    20

    Domyślny

    I bardzo dobrze, że update będzie się bardziej skupiał na technicznych sprawach, a nie na nowych mapkach. Terenów jest naprawdę bardzo dużo, tylko wszyscy narzekają, że są przeludnione expowiska. Jak się chodzi w typowe expowiska gdzie wszyscy chodzą to tak właśnie jest, parę miesięcy temu znalazłem expowisko, mógł bym tam siedzieć 24/24 i tak nikogo bym tam nie spotkał, nikt się nawet nie spodziewał, jak te potworki są expodajne i lootodajne. Wyciągam tam knightem nawet 110k/h z profitem, czasem normalny profit, a czasami mega(w zależności od loota). Zapewne jest jeszcze wiele więcej takich expowisk, ale trzeba szukać i się nimi nie chwalić, bo za chwilę będą zapełnione. (Od razu dodaje w poście, nie pytać gdzie expię, nie zdradzę tego, expowisko straciło by swój urok, bo każdy by tam chodził expić.)Mam nadzieję, że nadal będą balansować profesję np:
    -assassin stars, powinny być droższe, albo nawet nie, ale ataku mniej powinny mieć 50-55

    -knight i pall, powinni coś z leczeniem zrobić, player Vs monster, nie jest źle, możę zbytnio drogo dla knighta, który wychodzi z leczeniem dużo drożej gdy walczy z silniejszymi potworkami, magowie mogą leczyć się tylko exurką, która daje im wiele hp, a pall trzyma na odległość i teżleczy się tanio. Tylko knight walczy w zwarciu i musi używać drogich potionów.(Mówie tu o silniejszych potworkach)

    -Pallek od 80 lvlu może praktycznie huncić wszystko z assassin starsami, widziałem jak expią na demonach, nightmare, hydry, zwraca się prawie zawsze, 80 pall który robi 200k/h. Sorce na frostach, spam ue 130 sorc który robi 500k/h, 190 sorc który robi 900k/h. Wiadomo, że waste, ale co to za problem, poexpi 1 dzień na czymś co daje dużo loota i może co jakiś czas robić wypad na frosty ze spamem ue. A knight? Knight około 150 lvla wyciągnie z 100k/h-150k/h, może więcej, 200 lvl z 150k/h~. Ostatnio wziąłem na testy mojego druida, 50 lvl, poszedłem na ancienty, gdyby resp wyrabiał miał bym ze 120k/h, tak szybko je biłem z flam strike, że nienadążały się respić, wyciągałem około 70k/h~(zawsze profit). Popatrzcie na te wszystkie przykłady, knight wypada bardzo marnie.

    -player vs player(pvp) zobaczcie co się dzieje z knightami, co chwile na forum filmiki jak to padają 200~ knighty. Kiedyś to był wyczyn, a teraz widzisz posty pod takim filmikiem "easy too kill high lvls nowdays" itp. Chyba to coś znaczy, nikt nie jest nawet zachwycony takim filmikiem, bo co to za problem zabić 200 knighta. wystarczy spamować sd, w końcu się złoży.

    -Mój kumpel kończył z tibia, postanowił powasteować kasę na exp, poszedł na warlocki, miał 120 lvl sorc, bił je z sdków, zgadnijcie co, wyciągnął 200k/h~ i zwróciło się, poszedłem ja knightem 110~ lvl skille 90~ rare set, zgadnijcie co, waste jak cholera i exp marny bo długo je lałem, starałem się leczyć exana mort, żeby było taniej, ale nie dawałem rady, potiony szły jak cholera.;)

    Wiele mogł bym podawać tu jeszcze przykładów, balansacja jest wciąż potrzebna. Być może zakręciłem nieźle powyższe przykłady, ale pisałem szybko i nie sprawdzałem błędów.

  4. Reklama
  5. #34
    Avatar Inny_15
    Data rejestracji
    2007
    Położenie
    Kraków
    Wiek
    33
    Posty
    1,841
    Siła reputacji
    19

    Domyślny

    Powinni coś zrobić ze spearami :P Palladyn to profesja, która powinna używać kuszy czy łuku do walki... ;P

  6. #35
    Avatar leopard
    Data rejestracji
    2005
    Posty
    96
    Siła reputacji
    20

    Domyślny

    Cytuj Inny_15 napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Powinni coś zrobić ze spearami :P Palladyn to profesja, która powinna używać kuszy czy łuku do walki... ;P
    Jednym krokiem było ograniczenie zasięgu do 3sqm co było według mnie bardzo dobrym pomysłem. Dużo osób narzekało(narzeka wciąż), że się teraz pallem nie da grać, heh ciekawe jak kiedyś się grało pallem gdzie speary trzeba było podnosić.;)

  7. #36
    Sehblador

    Domyślny

    mogli by poty hp wywalic i dodac uhy tak jak dawniej bylo.
    bo to nie wyczyn kiedys byl filmik jak imargama na 200 lvlu bili tak dlugo az mu sie uhy skonczyly a teraz na tych new pota to kazdy knight pada jak szmata..
    moze beda nowe poty ( manapoty dla knighta ;>)

  8. Reklama
  9. #37
    Avatar Bianci
    Data rejestracji
    2006
    Położenie
    Siedlce
    Posty
    78
    Siła reputacji
    19

    Domyślny

    jakos lipa ze nie dodaja nowych terenow. Pomyslec, ze to juz rok od svargrond, a 2 lata od liberty bay:P tak szybko zlecialo

  10. #38
    Avatar Zloom
    Data rejestracji
    2005
    Położenie
    Kraków
    Posty
    171
    Siła reputacji
    21

    Domyślny

    Cytuj leopard napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Jednym krokiem było ograniczenie zasięgu do 3sqm co było według mnie bardzo dobrym pomysłem. Dużo osób narzekało(narzeka wciąż), że się teraz pallem nie da grać, heh ciekawe jak kiedyś się grało pallem gdzie speary trzeba było podnosić.;)
    Kiedyś przynajmniej się nie łamały, a od podnoszenia były boty.

  11. #39

    Data rejestracji
    2007
    Położenie
    Gdynia
    Posty
    17
    Siła reputacji
    0

    Domyślny

    Bardzo dobrze, doczekac sie nie moglem tych nowych teaserow.
    Rookgaard i Kazordoon mają miec nowy wizerunek - to dobrze, bo postacia mainowa jestem w kazzo, i gram tam, natomiast rookstayera tez mam, i sobie nie raz lubie poklepac monsterki.
    PACC przez DROM = 95zł
    PACC przez tibia.com = 63zł

  12. Reklama
  13. #40

    Data rejestracji
    2006
    Posty
    64
    Siła reputacji
    20

    Domyślny

    up
    zgadzam sie pala zdecydowanie powinni polepszyc

  14. #41
    konto usunięte

    Domyślny

    hehe, ciekawe ;D

    jestem bardzo ciekaw, co dadza nowego do wygladu kazo... :P

    a ciekawe co dla pacc... nawe itemy ? :D

    przydalo by sie kupic pacca, no ale troche szkoda bo i tak malo gram, jednak moze sie skusze na wakacje :PP hehe oby nie spierdolili tibi, tak jak za czasow 7.6 =(

    @ oby ulepszyli troszke knighta ;P

  15. #42

    Data rejestracji
    2008
    Posty
    35
    Siła reputacji
    0

    Domyślny

    o tej reakcji NPC dobrze by było jakby dodali "sell all mace" a nie trzeba liczyć w loocie i sprzedawać "sell 48 mace"

  16. Reklama
  17. #43
    Avatar bartellox
    Data rejestracji
    2006
    Położenie
    Hafnarfjordur
    Posty
    47
    Siła reputacji
    0

    Domyślny

    taki mały offtop
    Zobaczcie co znalazlem
    http://www.tibia.com/free-mmo-2/free...aying-game.php
    i
    http://www.tibia.com/free-mmo-1/free...aying-game.php
    xD?
    Zawsze chcialem zobaczyc, jak wyglada ta nowa strona dla nowych xD!
    @topic
    W koncu updejt!
    Teraz co piatek bedzie next teaser?
    Ostatnio zmieniony przez bartellox : 17-05-2008, 21:40

  18. #44
    Avatar ATE
    Data rejestracji
    2005
    Położenie
    Zielona Góra
    Wiek
    34
    Posty
    41
    Siła reputacji
    0

    Domyślny

    Cytuj Inny_15 napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Powinni coś zrobić ze spearami :P Palladyn to profesja, która powinna używać kuszy czy łuku do walki... ;P
    Tak się akurat składa, że paladyni to elitarni rycerze. Powinni więc walczyć wręcz, ponieważ walka na dystans to brak honoru.

    Mimo iż nie gram od dawien dawna, to chętnie zobaczę, co znowu zepsuli ;p

  19. #45
    konto usunięte

    Domyślny

    już sie nie moge doczekaj zapowiedzi i samego update, oby polepszyli zasięg royal speara. Chociaż o 1 sqm bo ciężko na sie czasami expi

  20. Reklama
Reklama

Informacje o temacie

Użytkownicy przeglądający temat

Aktualnie 1 użytkowników przegląda ten temat. (0 użytkowników i 1 gości)

Podobne tematy

  1. Początek - magiczna postać.
    Przez Togo w dziale Tibia
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post: 20-10-2010, 21:38
  2. Odpowiedzi: 46
    Ostatni post: 28-03-2010, 13:45
  3. Początek - czyli jak zaczynałem(am)?
    Przez motarko w dziale Tibia
    Odpowiedzi: 187
    Ostatni post: 28-10-2009, 22:47
  4. Początek końca RPG
    Przez Tornom w dziale Tibia
    Odpowiedzi: 28
    Ostatni post: 04-05-2008, 16:42
  5. Poczatek Questu Na Winged Helemt Uwaga!!!
    Przez konto usunięte w dziale Tibia
    Odpowiedzi: 512
    Ostatni post: 27-05-2007, 02:09

Zakładki

Zakładki

Zasady postowania

  • Nie możesz pisać nowych tematów
  • Nie możesz pisać postów
  • Nie możesz używać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •