Reklama

Pokaż wyniki sondy: Najlepsza płyta 2012

Głosujący
366. Nie możesz głosować w tej ankiecie
  • Bisz "Wilk Chodnikowy"

    77 21.04%
  • Zeus "Zeus. Nie żyje"

    74 20.22%
  • Laikike1 "Milczmen Screamdustry"

    14 3.83%
  • VNM "Etenszyn: Drimz Kamyn Tru'

    39 10.66%
  • Paluch "Niebo"

    12 3.28%
  • Pezet "Radio Pezet"

    14 3.83%
  • 834 "Elbląg Bejbi"

    4 1.09%
  • PeeRZet "Z Miłości do Gry"

    1 0.27%
  • Pyskaty "Pasja"

    5 1.37%
  • Medium "Graal"

    14 3.83%
  • Raca "Konsument Sumień"

    6 1.64%
  • Nullo "SPG Dystrykt"

    5 1.37%
  • Trzeci Wymiar "Dolina Klaunów"

    26 7.10%
  • Mioush "Prosto przed siebie"

    20 5.46%
  • Peja "CNO2"

    22 6.01%
  • Inna, Jaka?

    33 9.02%
Strona 1183 z 2521 PierwszaPierwsza ... 1836831083113311731181118211831184118511931233128316832183 ... OstatniaOstatnia
Pokazuje wyniki od 17,731 do 17,745 z 37806

Temat: Hip-Hop

  1. #17731

    Data rejestracji
    2009
    Posty
    313
    Siła reputacji
    17

    Domyślny

    Pyskaty i Malpa SZARYMI PUNKCIKAMI?

    Cytuj Mistyk napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Tu się niema co sprzeczać - "najlepszym" wykonawcą jest Gural. Ma piosenki o wszystkim. O życiu, storytellingi, w wieeeelu piosenkach opowiada o sobie, mogę go poznawać ;x.
    Albo nie zdajesz sobie sprawy ilu jest takich raperow albo jestes slepo zapatrzony w swojego gurala.

    Cytuj Mistyk napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Jak Ty byś był taki sławny, nie chciałbyś zarobić ? Jak ktoś mówi, że nie robi tego dla hajsu albo jakby robił to by nie brał hajsu, to sam siebie oszukuje. Jak Ty byś dostał konrakt na 200.000 to byś inaczej gadał ...
    Jego świetne bity, które nawiązują do klimatów starych cywilizacji ( nie mówię o mixtape'ach ), to jest masakra już totalna ;c.
    "...przemyśl, rap i przemysł to dwie inne drogi..."

    Jak jestes taka chodzaca encyklopedia to porownaj sobie gurala chociazby z "Drewnianej Małpy Rock" lub "Jointy, Konserwy, Muzyka Bez Przerwy" a IPC albo TLL. Przypominasz sobie zeby w tamtych czasach gural pchał bluzy albo robił dziesiątki gównianych koszulek z jakże jego zajebistymi zwrotkami? Nie przypominam sobie tez tego bawienia sie we wrzucanie jakis wyjadaczy czasu na jutuba albo krotkich zapowiedzi majacych podgrzac atmosfere. Tak tak tak, on chce zarobic ale kwestia bycia fajnym i slawnym =/= bycia prawdziwym raperem i nie mowie tu o trueschoolowcach z blokow, z podwojnymi ktorzy non stop podpierdalaja bity tylko o typowych typkach typu Pih, Pyskaty, Pezet ktorzy to w zaden sposob nie odpierdalaja takiej chały jak Gural.

    Cytuj Mistyk napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Jego świetne bity, które nawiązują do klimatów starych cywilizacji ( nie mówię o mixtape'ach ), to jest masakra już totalna ;c.
    Pomijajac fakt ze to nie Gural robil bity to moge smialo stwierdzic ze sluchanie tego samego napierdalajacego bassu z mieszanka religijnych sampli na dluzsza mete staje sie nudne i wkurwiajace.

    Cytuj Mistyk napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Nikt w PL nie robi lepszego "gówna", nie ma się co spierać. Idź na koncert i zobacz jaki jest rozpierdol systemu.
    Idź na koncert tego typa, na tego też, na tego też. NIE MA CO SIE SPIERAĆ, nie ma co, ten typ jest lepszy od tego typa, rozpierdol systemu.

    Cytuj Mistyk napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Hip-Hop ma łączyć, kurwa, a nie dzielić. Tyle jest beefów... Tyle kurwa dissów, nawet na tak wysokim poziomie na jakim jest PiH. To jest niemożliwe.
    No dobra ale czym to sie ma do tworczosci Gurala?

    Cytuj Mistyk napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    To jest niemożliwe. A widzieliście gdzieś, żeby Gural wrzucał komuś w beefie ( nie mówię o KG na peję np., mówię o Guralu solo ).
    Cos Ci sie popierdolilo po raz drugi.

    Cytuj Mistyk napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Gural po prostu jest poza głównym nurtem - on jest ponad tym. On jest,kurwa, na innym levelu, bo on woli przeczytać książkę, jak to powiedział, niż nawrzucać sąsiadowi ... Peace.
    Twoim sposobem myslenia to kazdy raper jest poza glownym nurtem. Kazdy sie czyms wyroznia, kazdy ma inna nawijke, teksty, podejscie i przekaz.

    Cytuj Mistyk napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Nauczcie się tak ogarniać rap jak marvel czy chami, nauczcie się tak argumentować, rozkmincie muzyka gurala i potem sie wypowiadajcie, ;c.
    No tak bo jesli ktos ma inne zdanie to juz nie ogarnia, nic nie umie, nie ma argumentow i nie rozkminia. Wychodzi na to ze ty znasz sie kurwa najlepiej a zdanie zmienilbys tylko jesli marvel albo chami napisal Ci ze nie masz racji? Puknij sie w czerep i zacznij ogarniac pisownia z polski a potem sie wypowiadaj. elo.

  2. #17732
    Avatar Mistyk
    Data rejestracji
    2008
    Położenie
    Mruwkuw
    Wiek
    31
    Posty
    648
    Siła reputacji
    17

    Domyślny

    Cytuj Leff napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    No dobra ale czym to sie ma do tworczosci Gurala?
    O tym, że ideą jego twórczości jest pozytywna energia, przekaz, on jest na innym lvlu ;c. Muzyka ma łączyć a nie dzielić.

  3. #17733
    Avatar mddlskillz
    Data rejestracji
    2009
    Wiek
    26
    Posty
    873
    Siła reputacji
    17

    Domyślny

    Cytuj Marvell11 napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    A Boski Roman?
    W sumie tylko on i jeszcze Buczer z PTP

    ps. Mistyk nie chodziło o tdf'a <facepalm>
    http://www.youtube.com/watch?v=WZD2G0O20jY
    bez sygnaturki też da się żyć

  4. Reklama
  5. #17734
    Avatar Aulerius
    Data rejestracji
    2007
    Posty
    4,471
    Siła reputacji
    20

    Domyślny

    Cytuj Mistyk napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    O tym, że ideą jego twórczości jest pozytywna energia, przekaz, on jest na innym lvlu ;c. Muzyka ma łączyć a nie dzielić.
    To zarzuć sobie christian rapem jak dalej uważasz, że rap ma łączyć, a nie dzielić.

  6. #17735

    Data rejestracji
    2010
    Posty
    26
    Siła reputacji
    0

    Domyślny

    dobra, ale ustaw teraz Beckhama vs Messi/Cristiano Ronaldo i kto wygra ? chuj mnie obchodzi, ze kiedys potrafil przypierdolic bombe, ktora gniotla bramke ale teraz juz tego nie potrafi i sa lepsi od niego i CHCAC LUB NIECHCAC trzeba uznac wyzszosc innych zawodnikow
    DOKŁADNIE !
    jest tak wielu artystów w Polsce, że nie ma jednego, najlepszego, po pierwsze jest w uj gustów po drugie chyba nie znajdziesz żadnego artysty, który od początku działalności do dzisiaj trzyma zajebisty poziom (no chyba, że wydaje raz na 10lat). Sprzeczanie się kto jest najlepszy definitywnie jednoznacznie i między nim a resztą jest przepaść jest bezcelowe ;p

  7. #17736

    Data rejestracji
    2009
    Posty
    313
    Siła reputacji
    17

    Domyślny

    Cytuj Mistyk napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    O tym, że ideą jego twórczości jest pozytywna energia, przekaz, on jest na innym lvlu ;c. Muzyka ma łączyć a nie dzielić.
    Czyli raper który nie uczestniczy w beefie od razu emanuje energią?

    A slyszales ensona? Osobiscie jego rap moge uznac za posiadajacy ta energie ale mimo to dissuje sie dosc czesto i ma banie do zajebistych punchy. No ale rap ma laczyć a nie dzielić - ktos juz kiedys pisal, zalozcie sobie kurwa jakies kolko wspolnej adoracji i tam wyciagajcie wciaz ten sam chujowy wniosek. W rapie zawsze byly podzialy, byly i beda-nic nie zrobisz.

  8. Reklama
  9. #17737
    Avatar Deziom
    Data rejestracji
    2005
    Wiek
    33
    Posty
    614
    Siła reputacji
    21

    Domyślny

    Kojarze, ze ktos pisal kilka stron wczesniej o trzecim wymiarze, stwierdzilem, ze czas przypomiec kilka kawalkow, bo ich technika i umiejetnosci nie ida razem z uznaniem, na jakie wedlug mnie zasluguja:

    [y]zCpT5val_z8[/y]
    [y]GR7zjjxw84k[/y]
    [y]8d63nVkQ2XA[/y]
    [y]bNl0ZeQYWSs[/y]
    [y]woP9EfoLTBA[/y]

    I cos w innym klimacie, ale dla mnie bardzo fajne:
    [y]Qug0xMfcrf0[/y]
    Ostatnio zmieniony przez Deziom : 26-09-2010, 22:22

  10. #17738
    Avatar Aulerius
    Data rejestracji
    2007
    Posty
    4,471
    Siła reputacji
    20

    Domyślny

    3w to kozaki, wiadome nie od dziś. Szad ma wydać solówkę. Szkoda, bardziej cieszyłbym się, gdyby to Pork miał ją wydać. ; d

  11. #17739

    Data rejestracji
    2010
    Posty
    26
    Siła reputacji
    0

    Domyślny

    Znam tylko z tego skamieniałych zawsze lubiłem ten wałek ;p jutro odsłucham resztę, zawsze kojarzyli mi się (bardzo) komercyjnie i 'fałszywie' ale po przesłuchaniu kiedyś tam paru piosenek zmieniłem zdanie ;p

  12. Reklama
  13. #17740
    Avatar Mistyk
    Data rejestracji
    2008
    Położenie
    Mruwkuw
    Wiek
    31
    Posty
    648
    Siła reputacji
    17

    Domyślny

    Cytuj pedobiir napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Znam tylko z tego skamieniałych zawsze lubiłem ten wałek ;p jutro odsłucham resztę, zawsze kojarzyli mi się (bardzo) komercyjnie i 'fałszywie' ale po przesłuchaniu kiedyś tam paru piosenek zmieniłem zdanie ;p
    Skamieniali ? To chyba było 100 lat temu. Teraz mówi sie o 3w z czasów innych niż wszyscy i złodziei czasu ..

  14. #17741
    Avatar chemik
    Data rejestracji
    2008
    Wiek
    31
    Posty
    5,269
    Siła reputacji
    21

    Domyślny

    nie jestem za bardzo w temacie, ale rzucil mi sie w oczeta ten pustawy i wkurwiajacy sloganik na temat tego, ze hip hop ma laczyc, a nie dzielic

    wiec tak. nie wiem, kto jest odpowiedzialny za ta bezdennie durna wypowiedz, ale wydaje mi sie, ze to zostalo nawiniete przez fokusa. slogan zostal podlapany przez miekkie pyty aka. psychofanow pfk, ktorzy sa pacyfistycznymi pizdami o pogladach leminga, w celu lagodzenia napiec. muzyka (o rapie to juz nawet nie mowie) to skurwysynsko subiektywna sprawa, wiec takie uciekanie od ostrzejszej wymiany zdan pozostawic mozna bez komentarza. jak ktos ma zamiar zaslaniac sie jakims debilizmem, to lepiej niech przestanie sluchac muzyki albo niech sie nie pcha w dyskusje

  15. #17742

    Notoryczny Miotacz Postów elosz jest teraz offline

    Data rejestracji
    2009
    Posty
    1,174
    Siła reputacji
    17

    Domyślny

    Cytuj Leff napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Czyli raper który nie uczestniczy w beefie od razu emanuje energią?

    A slyszales ensona? Osobiscie jego rap moge uznac za posiadajacy ta energie ale mimo to dissuje sie dosc czesto i ma banie do zajebistych punchy. No ale rap ma laczyć a nie dzielić - ktos juz kiedys pisal, zalozcie sobie kurwa jakies kolko wspolnej adoracji i tam wyciagajcie wciaz ten sam chujowy wniosek. W rapie zawsze byly podzialy, byly i beda-nic nie zrobisz.
    Porownywanie Ensona do Gurala to cios pozniej pasa Gurala, serio. Enson na propsie, zawsze wiadomo

  16. Reklama
  17. #17743
    Avatar Mistyk
    Data rejestracji
    2008
    Położenie
    Mruwkuw
    Wiek
    31
    Posty
    648
    Siła reputacji
    17

    Domyślny

    Cytuj Chamillionaire napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    nie jestem za bardzo w temacie, ale rzucil mi sie w oczeta ten pustawy i wkurwiajacy sloganik na temat tego, ze hip hop ma laczyc, a nie dzielic

    wiec tak. nie wiem, kto jest odpowiedzialny za ta bezdennie durna wypowiedz, ale wydaje mi sie, ze to zostalo nawiniete przez fokusa. slogan zostal podlapany przez miekkie pyty aka. psychofanow pfk, ktorzy sa pacyfistycznymi pizdami o pogladach leminga, w celu lagodzenia napiec. muzyka (o rapie to juz nawet nie mowie) to skurwysynsko subiektywna sprawa, wiec takie uciekanie od ostrzejszej wymiany zdan pozostawic mozna bez komentarza. jak ktos ma zamiar zaslaniac sie jakims debilizmem, to lepiej niech przestanie sluchac muzyki albo niech sie nie pcha w dyskusje
    Czyli wolisz nawrzucać sąsiadowi, zamiast np. przeczytac książke ? No spoko, kto co woli.

  18. #17744
    Avatar ~Qacper~
    Data rejestracji
    2008
    Posty
    1,206
    Siła reputacji
    18

    Domyślny

    Cytuj Chamillionaire napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    nie jestem za bardzo w temacie, ale rzucil mi sie w oczeta ten pustawy i wkurwiajacy sloganik na temat tego, ze hip hop ma laczyc, a nie dzielic

    wiec tak. nie wiem, kto jest odpowiedzialny za ta bezdennie durna wypowiedz, ale wydaje mi sie, ze to zostalo nawiniete przez fokusa. slogan zostal podlapany przez miekkie pyty aka. psychofanow pfk, ktorzy sa pacyfistycznymi pizdami o pogladach leminga, w celu lagodzenia napiec. muzyka (o rapie to juz nawet nie mowie) to skurwysynsko subiektywna sprawa, wiec takie uciekanie od ostrzejszej wymiany zdan pozostawic mozna bez komentarza. jak ktos ma zamiar zaslaniac sie jakims debilizmem, to lepiej niech przestanie sluchac muzyki albo niech sie nie pcha w dyskusje
    wydaje mi się, że ten oto sloganik wybił się po wydaniu przez pyska "bez granic" , wcześniej na forach i na yt go nie widywałem

    Wers Pyska
    "gdy mieliśmy Hip-Hop, co miał nas zjednoczyć, nie zabić"
    właśnie ten wers mi się najbardziej kojarzy z tym "łączeniem"
    Ostatnio zmieniony przez ~Qacper~ : 26-09-2010, 22:39

  19. #17745
    Avatar tazx
    Data rejestracji
    2009
    Posty
    3,235
    Siła reputacji
    19

    Domyślny

    Cytuj Mistyk napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Czyli wolisz nawrzucać sąsiadowi, zamiast np. przeczytac książke ? No spoko, kto co woli.
    kurwa dobry jestes, teraz bedziesz cytowal wypowiedzi gurala slowo w slowo?


    edit;

    co do "hiphop ma laczyc a nie dzielic" to zgadzam sie jedynie z tym co powiedzial tede. mozna sobie wrzucac w beefach itd, ale jesli np dochodzi do takich sytuacji ze jest beef tede v peja i typek w koszulce PLNY smiga po poznaniu i nagle dostaje wpierdol od psychofanow peji to jest to dla mnie popierdolony absurd

    wszystko jest spoko, dopoki konflikty dotyczace muzyki zostaja w tej sferze.
    Ostatnio zmieniony przez tazx : 26-09-2010, 22:42

  20. Reklama
Reklama

Informacje o temacie

Użytkownicy przeglądający temat

Aktualnie 1 użytkowników przegląda ten temat. (0 użytkowników i 1 gości)

Podobne tematy

  1. Hip-Hop Beef Tede vs Peja
    Przez Fajfo w dziale Muzyka
    Odpowiedzi: 16
    Ostatni post: 10-04-2025, 03:11
  2. Hip-Hop HIPIHIP hOP
    Przez Buła123 w dziale Muzyka
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 10-12-2012, 19:49
  3. [Hip-Hop] Nowy Talent - Heden
    Przez CzcigodnyAlfons w dziale Muzyka
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post: 21-07-2012, 21:27
  4. Mój hip hop
    Przez Dymitr w dziale Muzyka
    Odpowiedzi: 21
    Ostatni post: 21-02-2012, 23:47
  5. [Szukam] Film hip hop coś jak 8 mila
    Przez pooh w dziale Filmy, seriale i telewizja
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 25-01-2012, 19:42

Zakładki

Zakładki

Zasady postowania

  • Nie możesz pisać nowych tematów
  • Nie możesz pisać postów
  • Nie możesz używać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •