Reklama
Strona 359 z 1254 PierwszaPierwsza ... 259309349357358359360361369409459859 ... OstatniaOstatnia
Pokazuje wyniki od 5,371 do 5,385 z 18810

Temat: Wybór samochodu.

  1. #5371
    Avatar Prikos
    Data rejestracji
    2014
    Położenie
    Kraków
    Wiek
    25
    Posty
    336
    Siła reputacji
    12

    Domyślny

    Cytuj Astinus napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Mocny i ekonomiczny silnik
    4.6 aha

  2. #5372
    Avatar Astinus
    Data rejestracji
    2007
    Położenie
    Łódź
    Wiek
    31
    Posty
    5,075
    Siła reputacji
    22

    Domyślny

    Porównujesz z małym dieslem?

  3. #5373
    Avatar Pyroflames
    Data rejestracji
    2009
    Posty
    2,032
    Siła reputacji
    17

    Domyślny

    Mi kolega Astinus też proponował amerykańca-limuzynę.. powiem szczerze, że specyfikacja auta bardzo mi odpowiada, wygląd wnętrza również.. ale wygląd zewnętrzny 90% modeli mnie przeraża (nie licząc muscle carów).
    Za to lowridera brałbym każdego :P No tylko, że za drogie :D

  4. Reklama
  5. #5374

    Data rejestracji
    2005
    Posty
    918
    Siła reputacji
    20

    Domyślny

    Szczerze to amerykanie mają okropne auta. Poza kilkoma wyjątkami żadnego bym nigdy nie kupił. Jaki naród takie samochody

  6. #5375

    Data rejestracji
    2012
    Położenie
    Kraków
    Posty
    1,628
    Siła reputacji
    0

    Domyślny

    dokladnie jaki narod taki samochod czyli duzy, komfortowy, prosty jak iphone, a polskie fury sa takie jak zdzicha czyli ich w ogole nie ma xD

  7. #5376
    Avatar Wielkie Zło
    Data rejestracji
    2008
    Posty
    819
    Siła reputacji
    18

    Domyślny

    Cytuj Gniewny napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    dokladnie jaki narod taki samochod czyli duzy, komfortowy, prosty jak iphone, a polskie fury sa takie jak zdzicha czyli ich w ogole nie ma xD
    fiat 126p, polonez
    Cytuj SedaN* napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    kiedys jak bylem gowniarz, jakies 11lat mialem to na quo vadis nie chcieli mnie wpuscic ale bylem z kumplem i jego ojcem wiec zagadal i weszlismy (w scenach hard mielismy oczy zakrywac.. ALE BYLEM TAKI SZALONY, ZE TEGO NIE ROBILEM :])
    Programiści Torga łączcie się! Zapraszamy:
    http://webchat.freenode.net/
    kanal: #torgdevs

  8. Reklama
  9. #5377
    Avatar Pyroflames
    Data rejestracji
    2009
    Posty
    2,032
    Siła reputacji
    17

    Domyślny

    Cytuj Wielkie Zło napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    polonez

  10. #5378

    Notoryczny Miotacz Postów Jaziq jest teraz offline
    Avatar Jaziq
    Data rejestracji
    2007
    Położenie
    Wrocław
    Wiek
    34
    Posty
    1,235
    Siła reputacji
    19

    Domyślny

    Siema torgi, szukam auta do 25-27 tysi. Sedan, 170+ koni, 12 letnie lub młodsze. Zastanawiałem się nad Volvo s40 i Saab 9-3. Dobrze myślę? Możecie coś prócz tego polecić?
    ~

  11. #5379
    Avatar Noru$
    Data rejestracji
    2008
    Wiek
    31
    Posty
    923
    Siła reputacji
    18

    Domyślny

    Cytuj Jaziq napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Siema torgi, szukam auta do 25-27 tysi. Sedan, 170+ koni, 12 letnie lub młodsze. Zastanawiałem się nad Volvo s40 i Saab 9-3. Dobrze myślę? Możecie coś prócz tego polecić?
    ziomek ma saaba 9-3 od 2 lat oprocz tego ze prawie wszystkie plastiki w srodku sie zdarły to nic poważnego się w nim nie zjebało, jedynie miał problem z cewkami które wyszły kolo ~2k

  12. Reklama
  13. #5380
    Avatar Astinus
    Data rejestracji
    2007
    Położenie
    Łódź
    Wiek
    31
    Posty
    5,075
    Siła reputacji
    22

    Domyślny

    Cytuj Wielkie Zło napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    fiat 126p, polonez
    No, i to jest konkurencja dla pasków i audic :)

    Nie no, amcary mało komu się podobają, z tymi autami jest chyba tak, że albo się je kocha, albo nienawidzi.
    To żeby nie zanudzać większości, dorzucę jeszcze 2 propozycje na koniec.

    Pontiac Grand Prix 1996-2004


    http://moto.gratka.pl/tresc/pontiac-...-19840731.html
    http://www.attitudecustompainting.co...th-anniversary
    Przednionapędówka rozmiarami zbliżona do większych aut europejskich, do 5 metrów trochę jej brakuje, więc nie jest to taka typowa locha. Pod maską pancerne 3.8 w wersji wolnossącej - 203km, lub 3.8 supercharged 240km i około 380nm. Przestronne, wygodne, przy tym dynamiczne i - w doładowanej wersji GTP - naprawdę szybkie.
    Obie wersje silnikowe występowały zarówno w coupe, jak i w sedanach. Te pierwsze są naturalnie nieco droższe. Wolnossące sedany zaczynają się nawet od 5k i wcale nie muszą być autami wymagającymi dużego wkładu. GTP można dorwać za 8-10k i w górę.
    Moim zdaniem te auta mają jedną z najładniejszych linii wśród sedanów.


    GM F-body, czyli Pontiac Firebird i Chevrolet Camaro IV generacji: 1993-2002 (lift w 1998)

    Camaro przedlift

    Camaro polift


    Firebird przedlift

    Firebird polift


    http://allegro.pl/pontiac-firebird-t...85533030.html#
    http://olx.pl/oferta/chevrolet-camar...tml#5add9d47c4

    Klasyczne, tylnonapędowe coupety z zawieszeniem tak twardym, że większe dziury mogą powodować wrażenie urazu kręgosłupa. Czteromiejscowe, z mnóstwem miejsca dla kierowcy i minimalną przestrzenią z tyłu, duża część wychodziła z dachem Targa. Występowało kilka wersji silnikowych: 3.4 V6 148km (tylko w pierwszym roku produkcji Firebirda), 3.4 V6 160km, 3.8 V6 193 i 203km oraz różne wersje 5.7 V8, od podstawowego LT1 275km do 330-konnego kultowego LS'a, które od lat napędzają połowę sportowej Ameryki.

    Sam byłem posiadaczem Firebirda z 3.4 V6 i na pewno jeszcze kiedyś do tego auta wrócę. Z tym, że już bez żadnych ceregieli, tylko do V8.
    V6 można szukać już w okolicach 10k, ale broń Boże nie 3.4! Nie jest to zły silnik, jednak 3.8 jest zwyczajnie dużo, dużo lepszy: trwalszy, mocniejszy i spala dokładnie tyle samo paliwa, więc nie ma sensu zawracać sobie głowy słabszą wersją. Z tym silnikiem więcej znajdziecie Camaro, Firebirdów jest mniej i mogą więcej kosztować, ale nie ma co sugerować się cenami pojedynczych aukcji, bo ludzie bardzo często nie wiedzą, ile ich auto jest warte i wołają zbyt dużo. Faktem jest jednak, że te auta zaczęły już drożeć - nawet V6 - i taniej już nie będzie.
    Jeśli chodzi o Camaro, to na rynku większość to polifty (w których 3.4 w ogóle już nie występowało), przedlifty chyba mało komu się podobają i nie zrobiły wielkiej kariery, a sumiki po 1997 roku mają spory potencjał do modowania.
    Z Pontiacami sprawa ma się odwrotnie - polift trafia się jeden na kilkadziesiąt aut 1993-1997. Są cholernie rzadkie i dużo, dużo droższe, (imo warte tych pieniędzy dopiero przy V8, bo wyglądają tak, że po prostu muszą zapierdalać) więc zostają raczej przedlifty, których najwięcej jest z 3.4 V6, ale 3.8 też się co jakiś czas trafi.
    V8 można dostać od 20k (chociaż zdarzały się i tańsze dobre egzemplarze, ale to pojedyncze przypadki) i górnej granicy właściwie nie ma. Mocniejsze LSy to już 30k+, a wszelkie edycje jubileuszowe, kolekcjonerskie, najmocniejsze wersje jak Camaro SS, czy konkretnie pomodowane auta to już dużo grubsze wydatki.
    Spalanie, czyli to, na co zwracamy największą uwagę: V6 około 18l lpg w jeździe miejskiej - tu wszyscy są zgodni, mnie tak Pontiac palił po Łodzi i ludziom tak te auta palą po Warszawach, Poznaniach, Krakowach itd; V8 20-25l lpg w zależności od silnika i instalacji.
    Na trasach spalanie w takich autach drastycznie spada, tu wszyscy również są zgodni: bez szarżowania V8 schodzą do 11-12l/100, V6 nawet niżej. Na lpg to są niewielkie koszty, a silniki łykają to bez problemu.

    Jedno z bardziej porobionych wizualnie Camaryn w Polsce, mechanicznie też ma sporo dobrego: nie wiem jak teraz, ale w zeszłym roku pokazał około 370km - jeździ na lpg.
    Osiągi: 0-100km/h dla 3.8 V6 to między 7,5 a 8s, dla V8 LT1 około 6s, LSy schodzą do 5s w zależności od wersji.
    Jeśli ktoś szuka nietypowego auta, które da mu przyjemność z jazdy i pozwoli zwrócić na siebie uwagę (a to macie jak banku) to zdecydowanie warto się zainteresować. Te samochody lubią lpg, więc spalanie nie zabija, podobnie jak ceny części: większość jest naprawdę tania jak na możliwości samochodu. Silniki proste i trwałe, w ogóle cała ich konstrukcja jest prosta, więc nie powinno być żadnych problemów z serwisowaniem. Co ważne, te auta jeszcze nie rdzewieją - oglądałem naprawdę wiele, w bardzo różnym stanie i nic gorszego poza nalotami rudej nie widziałem.
    Ja w Firebirdzie zakochałem się od pierwszego wejrzenia dawno, dawno temu, jeszcze za dzieciaka. Na pierwsze auto kupiłem co innego, ale szybko zmieniłem na Pontiaca. Pech chciał, że gazownicy odwalili totalną kaszanę przy ustawianiu instalacji i długo się nie nacieszyłem, bo wypaliło mi obie UPG i silnik nadawał się tylko na śmietnik ;d Teraz ogarniam Forda, ale za jakiś czas - kto wie, może nawet niedługi - sprawię sobie takie LT1, bo od razu morda mi się cieszy na myśl o prawie 300km w tylnonapędówce :)



  14. #5381
    Avatar Zaczarowany
    Data rejestracji
    2015
    Posty
    693
    Siła reputacji
    11

    Domyślny

    oplaca sie jeszcze kupowac uzywane auta po 10-15 lat?

  15. #5382

    Data rejestracji
    2012
    Położenie
    Kraków
    Posty
    1,628
    Siła reputacji
    0

    Domyślny

    Cytuj Zaczarowany napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    oplaca sie jeszcze kupowac uzywane auta po 10-15 lat?
    a czemu ma sie nie oplacac? niektore dluzej posluza bezawaryjne niz mlodsze.

  16. Reklama
  17. #5383
    Avatar Bazan
    Data rejestracji
    2008
    Wiek
    33
    Posty
    1,909
    Siła reputacji
    19

    Domyślny

    Cytuj Astinus napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    czemu tu nie ma pisku opon? :D
    Dreaming by drumming. ˆˆ™

  18. #5384
    Avatar Astinus
    Data rejestracji
    2007
    Położenie
    Łódź
    Wiek
    31
    Posty
    5,075
    Siła reputacji
    22

    Domyślny

    No słychać jak świszczą ;p Przy dużych mocach bardzo często nie słychać takiego pisku, jak przy mniejszych, gdzie opony stawiają większy opór napędowi.

  19. #5385

    Data rejestracji
    2014
    Posty
    1,789
    Siła reputacji
    13

    Domyślny

    Cytuj Zaczarowany napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    oplaca sie jeszcze kupowac uzywane auta po 10-15 lat?
    jak ktos nie ma pieniedzy na mlodsze auto to nic ma nie kupowac? xD

    a poza tym stare vagowskie silniki beda jezdzily jeszcze 50 lat

  20. Reklama
Reklama

Informacje o temacie

Użytkownicy przeglądający temat

Aktualnie 1 użytkowników przegląda ten temat. (0 użytkowników i 1 gości)

Podobne tematy

  1. Darowizna samochodu.
    Przez ***Sektum*** w dziale Prawo i finanse
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 09-05-2014, 06:58
  2. Cena samochodu
    Przez Katalonczyk w dziale Motoryzacja
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post: 20-04-2014, 10:43
  3. Radio do samochodu
    Przez Sinis w dziale Sprzęt i oprogramowanie
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 18-04-2013, 16:17
  4. Nagrywanie ponad 80 minut MP3 na CD do samochodu.
    Przez MorMaster w dziale Sprzęt i oprogramowanie
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 30-11-2012, 18:27
  5. Płyta do samochodu
    Przez Kambel w dziale Sprzęt i oprogramowanie
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post: 19-10-2012, 13:18

Zakładki

Zakładki

Zasady postowania

  • Nie możesz pisać nowych tematów
  • Nie możesz pisać postów
  • Nie możesz używać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •