hotszot napisał
A bo Panowie, jeszcze zapomniałem, a co we francuzach się najczęściej pierdoli? Bo podoba mi się np. 407, ale słyszałem, że tragedia jeśli chodzi o całokształt.
407 akurat mechanicznie jest w porządku, mówimy o benzynie. Elektronika zawsze będzie miała prawo się spierdolić tu i tam, ale ogólnie nie jest źle. Problem w tym aucie to ogromny przedni zwis, który przyprawi Cię o ból głowy niejednokrotnie + totalnie zerowe wyczucie przodu, które jest właśnie spowodowane przez ten kurewsko długi zwis.
t0bby napisał
Warty uwagi po 2005 roku kosztuje min 25. Albo nie potrafisz czytać ze zrozumieniem albo jesteś idiotą. Pierwszy wypust z 2003, może i kupisz za 20
Tak, wiadomo. Szkoda, że widziałem już niejedno warte uwagi 8P za około 20 tysięcy z 1.9TDI czy to 2003, 2004, 2005 czy nawet 2006. 25 tysięcy to cena z dupy. Rocznik nie ma znaczenia, nie wiem w ogóle co Ty mi tu.
I radzę uważać co piszesz, bo sam sadzisz kwiatki na lewo i na prawo, a jakoś nigdy Cię nie obraziłem, panie mądralo.
t0bby napisał
BSY, BKD, AZV. Mówię o tych silnikach, w których po 2007 roku przestały pękać głowice ( bo to było największym problemem ), a nie o CR, którego nie było w b7. Co do 1.9tdi, się zgadzam.
ps. przestań się wymądrzać, bo nie jesteś alfą i omegą wiedzy.
Przestały pękać głowice. Rzeczywiście, to rozwiązuje inne problemy. Otóż nie, to ciągle były złe silniki i nie ma sensu ich kupować. Tyle.
PS No co Ty nie powiesz? Może Ty przestań najpierw pisać głupoty.
hotszot napisał
A propo autocentrum - mają tam odnośnik do samochodów od dealerów, czyli przykładowo z Opla, bla bla bla. Jeśli biorę z takiego miejsca samochód mogę być pewny w 100% przebiegu? Bo np. Uliarczyk (francuzy) wystawił reno lagune z 2002 roku 140k przebiegu za 8 tyś.
Nie możesz być pewny, często w salonach są wystawiane trupy, ale podpicowane tak, że żaden Mirek by tego nie umiał zrobić.
Jeśli już się skusisz, to obowiązkowo do innego ASO jechać sprawdzić, ew. porządnego mechanika. Nigdy u nich.
SzalonyMes napisał
nie moge sie zdecydowac co w koncu kupic
e39 2,5 czy a4 1,8t i to moze by sie trafilo w quattro
Weź se lepiej odpuść E39 z takim budżetem, dobrze Ci radzę.
Quattro też sobie odpuść.
t0bby napisał
Przecież w tdi jest turbosprężarka, to jak może palić mniej? Fizycznie nie jest to możliwe. ( różnicy litra na pewno nie ma, ale sdi na 100% pali mniej )Bardziej chodziło mi o to, że tam nie ma co się zepsuć.
Psuje się to samo co w TDI, poza turbiną. Do tego nie masz w ogóle mocy, nie wyprzedzisz tym TIRa, nie polecisz więcej jak 150 km/h i w ogóle będziesz kurwił na cały świat, że nie wziąłeś TDI.
Zakładki