Reklama
Strona 189 z 1254 PierwszaPierwsza ... 891391791871881891901911992392896891189 ... OstatniaOstatnia
Pokazuje wyniki od 2,821 do 2,835 z 18810

Temat: Wybór samochodu.

  1. #2821
    Avatar t0bby
    Data rejestracji
    2014
    Położenie
    Rookgard
    Wiek
    31
    Posty
    232
    Siła reputacji
    11

    Domyślny

    Cytuj SzalonyMes napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    jak wrazenia z korzystania quattro?
    Jeżeli chodzi o stały napęd - przyklejony do asfaltu. Nie sposób go zerwać. Jeżeli chodzi o dołączany, plusem jest mniejsze spalanie. W zimę mega fun ! :D



    Cytuj trix napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    no super dil, sdi spali tyle samo co tdi, a mul okropny, bo znajomy ma sdi, inny kumpel ma 1.4 benzyna i spali mu moze 5-6 benzyny
    Przecież w tdi jest turbosprężarka, to jak może palić mniej? Fizycznie nie jest to możliwe. ( różnicy litra na pewno nie ma, ale sdi na 100% pali mniej )Bardziej chodziło mi o to, że tam nie ma co się zepsuć.

    sdi
    Ostatnio zmieniony przez t0bby : 19-08-2015, 16:35

  2. #2822
    Mexeminor

    Domyślny

    Cytuj hotszot napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    A bo Panowie, jeszcze zapomniałem, a co we francuzach się najczęściej pierdoli? Bo podoba mi się np. 407, ale słyszałem, że tragedia jeśli chodzi o całokształt.
    407 akurat mechanicznie jest w porządku, mówimy o benzynie. Elektronika zawsze będzie miała prawo się spierdolić tu i tam, ale ogólnie nie jest źle. Problem w tym aucie to ogromny przedni zwis, który przyprawi Cię o ból głowy niejednokrotnie + totalnie zerowe wyczucie przodu, które jest właśnie spowodowane przez ten kurewsko długi zwis.
    Cytuj t0bby napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Warty uwagi po 2005 roku kosztuje min 25. Albo nie potrafisz czytać ze zrozumieniem albo jesteś idiotą. Pierwszy wypust z 2003, może i kupisz za 20
    Tak, wiadomo. Szkoda, że widziałem już niejedno warte uwagi 8P za około 20 tysięcy z 1.9TDI czy to 2003, 2004, 2005 czy nawet 2006. 25 tysięcy to cena z dupy. Rocznik nie ma znaczenia, nie wiem w ogóle co Ty mi tu.

    I radzę uważać co piszesz, bo sam sadzisz kwiatki na lewo i na prawo, a jakoś nigdy Cię nie obraziłem, panie mądralo.


    Cytuj t0bby napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    BSY, BKD, AZV. Mówię o tych silnikach, w których po 2007 roku przestały pękać głowice ( bo to było największym problemem ), a nie o CR, którego nie było w b7. Co do 1.9tdi, się zgadzam.

    ps. przestań się wymądrzać, bo nie jesteś alfą i omegą wiedzy.
    Przestały pękać głowice. Rzeczywiście, to rozwiązuje inne problemy. Otóż nie, to ciągle były złe silniki i nie ma sensu ich kupować. Tyle.

    PS No co Ty nie powiesz? Może Ty przestań najpierw pisać głupoty.
    Cytuj hotszot napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    A propo autocentrum - mają tam odnośnik do samochodów od dealerów, czyli przykładowo z Opla, bla bla bla. Jeśli biorę z takiego miejsca samochód mogę być pewny w 100% przebiegu? Bo np. Uliarczyk (francuzy) wystawił reno lagune z 2002 roku 140k przebiegu za 8 tyś.
    Nie możesz być pewny, często w salonach są wystawiane trupy, ale podpicowane tak, że żaden Mirek by tego nie umiał zrobić.

    Jeśli już się skusisz, to obowiązkowo do innego ASO jechać sprawdzić, ew. porządnego mechanika. Nigdy u nich.
    Cytuj SzalonyMes napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    nie moge sie zdecydowac co w koncu kupic

    e39 2,5 czy a4 1,8t i to moze by sie trafilo w quattro
    Weź se lepiej odpuść E39 z takim budżetem, dobrze Ci radzę.
    Quattro też sobie odpuść.
    Cytuj t0bby napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Przecież w tdi jest turbosprężarka, to jak może palić mniej? Fizycznie nie jest to możliwe. ( różnicy litra na pewno nie ma, ale sdi na 100% pali mniej )Bardziej chodziło mi o to, że tam nie ma co się zepsuć.
    Psuje się to samo co w TDI, poza turbiną. Do tego nie masz w ogóle mocy, nie wyprzedzisz tym TIRa, nie polecisz więcej jak 150 km/h i w ogóle będziesz kurwił na cały świat, że nie wziąłeś TDI.

  3. #2823
    Avatar SzalonyMes
    Data rejestracji
    2011
    Położenie
    Łódź
    Wiek
    31
    Posty
    2,745
    Siła reputacji
    15

    Domyślny

    Cytuj Mexeminor napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Weź se lepiej odpuść E39 z takim budżetem, dobrze Ci radzę.
    Quattro też sobie odpuść.
    sadzisz ze nawet nie warto jechac sprawdzic? ;p

    bo ja nie mowie ze to ma byc igla i mam gotowke na wlozenie w to auto jeszcze po prostu nie zamierzam calosci wlozyc w zakup.
    Ostatnio zmieniony przez SzalonyMes : 19-08-2015, 18:05
    “When you want to succeed as bad as you want to breathe, then you'll be successful.” - Eric Thomas

  4. Reklama
  5. #2824
    Avatar t0bby
    Data rejestracji
    2014
    Położenie
    Rookgard
    Wiek
    31
    Posty
    232
    Siła reputacji
    11

    Domyślny

    Cytuj Mexeminor napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.

    Tak, wiadomo. Szkoda, że widziałem już niejedno warte uwagi 8P za około 20 tysięcy z 1.9TDI czy to 2003, 2004, 2005 czy nawet 2006. 25 tysięcy to cena z dupy. Rocznik nie ma znaczenia, nie wiem w ogóle co Ty mi tu.
    wygrałeś

  6. #2825
    Avatar Kozek
    Data rejestracji
    2006
    Położenie
    Mielec
    Wiek
    22
    Posty
    2,396
    Siła reputacji
    21

    Domyślny

    Za 10k ciezko kupic zadbana e46, juz nie wspominajac o e39.

  7. #2826
    Mexeminor

    Domyślny

    Cytuj SzalonyMes napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    sadzisz ze nawet nie warto jechac sprawdzic? ;p

    bo ja nie mowie ze to ma byc igla i mam gotowke na wlozenie w to auto jeszcze po prostu nie zamierzam calosci wlozyc w zakup.
    Oglądać możesz, zawsze to jakieś nowe doświadczenia. Wiedz tylko, że E39 jest na innej półce jeśli chodzi o koszty utrzymania i po prostu A4 B5 jest sensowniejszym wyborem, nieważne w jakim stanie (bo nie dostaniesz do 10k igły E39, to niemożliwe).
    Cytuj t0bby napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    wygrałeś
    A ma? W takim razie proszę nam to tutaj wytłumaczyć - dlaczego rocznik w Audi A3 8P ma znaczenie dla kogoś, kto kupuje auto za 20 tysięcy i chce dostać coś z realnym przebiegiem i w dobrym stanie. Proszę, scena jest Twoja.

    PS Podpowiem - nie ma znaczenia, bo SZUKASZ 8P DO 20 TYSIĘCY Z 1.9TDI, a nie 8P Z 1.9TDI Z ROKU POWYŻEJ 2005 DO 20 TYSIĘCY.
    Zrozumiałeś?
    Ostatnio zmieniony przez Mexeminor : 19-08-2015, 18:33

  8. Reklama
  9. #2827
    Avatar t0bby
    Data rejestracji
    2014
    Położenie
    Rookgard
    Wiek
    31
    Posty
    232
    Siła reputacji
    11

    Domyślny

    Cytuj Mexeminor napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    PS Podpowiem - nie ma znaczenia, bo SZUKASZ 8P DO 20 TYSIĘCY Z 1.9TDI, a nie 8P Z 1.9TDI Z ROKU POWYŻEJ 2005 DO 20 TYSIĘCY.
    Cytuj hotszot napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Dobra, finalnie więc, te audi a3 8p, rocznik 05/06, przebieg 200-250tyś. do 20 tyś. w dobrym stanie to realnosc?
    Diagnoza: Czytać ze zrozumieniem nie potrafisz...

    Miałbyś rację, gdyby tego nie napisał.
    Ostatnio zmieniony przez t0bby : 19-08-2015, 19:04

  10. #2828
    Avatar trix
    Data rejestracji
    2007
    Wiek
    32
    Posty
    653
    Siła reputacji
    19

    Domyślny

    tobby
    twoje sdi:
    Załącznik 338534

    i tdi:
    Załącznik 338535

  11. #2829
    Avatar t0bby
    Data rejestracji
    2014
    Położenie
    Rookgard
    Wiek
    31
    Posty
    232
    Siła reputacji
    11

    Domyślny

    Cytuj trix napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    tobby
    twoje sdi:
    Załącznik 338534

    i tdi:
    Załącznik 338535

    Cytuj t0bby napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Przecież w tdi jest turbosprężarka, to jak może palić mniej? Fizycznie nie jest to możliwe. ( różnicy litra na pewno nie ma, ale sdi na 100% pali mniej )
    Mogę wiedzieć co tym wniosłeś? Bo wcześniej to napisałem :P

  12. Reklama
  13. #2830
    Avatar trix
    Data rejestracji
    2007
    Wiek
    32
    Posty
    653
    Siła reputacji
    19

    Domyślny

    zle zinterpretowalem :D myslalem o >1litr xd

  14. #2831
    Avatar Ander Twenty
    Data rejestracji
    2007
    Wiek
    29
    Posty
    4,414
    Siła reputacji
    21

    Domyślny

    dobra mordeczki, zapytam inaczej
    czemu golf 4 w dieslu a nie w benzynie+gazie?
    bo jesli chodzi o oszczędność, to z gazem mam taniej, bo musialby golf 15l palic zeby koszt byl jak w dieslu, a z tego co wiem 10-11 to max
    pytam całkiem powaznie bo lajkonikiem w tych sprawach jestem, umiem wrzucać biegi w aucie i skręcać xd

  15. #2832
    Avatar nightmarer121
    Data rejestracji
    2009
    Posty
    871
    Siła reputacji
    17

    Domyślny

    Pewnie chodzi o żywotność silnika. Golfina spali ci z 5l diesla a teraz jest tani, u mnie po 4,2, wychodzi z 2 zł drożej niż na gazie, z tym że potencjalnie mniej rzeczy może się popsuć i przegląd tańszy.
    :)

  16. Reklama
  17. #2833
    Avatar t0bby
    Data rejestracji
    2014
    Położenie
    Rookgard
    Wiek
    31
    Posty
    232
    Siła reputacji
    11

    Domyślny

    Cytuj Ander Twenty napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    dobra mordeczki, zapytam inaczej
    czemu golf 4 w dieslu a nie w benzynie+gazie?
    bo jesli chodzi o oszczędność, to z gazem mam taniej, bo musialby golf 15l palic zeby koszt byl jak w dieslu, a z tego co wiem 10-11 to max
    pytam całkiem powaznie bo lajkonikiem w tych sprawach jestem, umiem wrzucać biegi w aucie i skręcać xd
    Gaz to truciciel silnika, nieważne jak wystrojony. Z resztą jak zakładać gaz to samemu i dobrej firmy. 4 lata temu kolega kupił civica z gazem. Silnik zatarł się 2 razy. Jak rok temu w lipcu demontowaliśmy całe auto, znaleźliśmy fakturę za gaz - 700zł.... Motor zainfekowany gazem raz, zainfekowany będzie cały czas. Są fani zapalniczek jak i gnojówy. Ja osobiście wolałbym gnojówę, na cpnie nie trzeba czekać na kuchenkę gazową. Miałem astrę 2 1.7 dti 75hp, jako pierwsze auto. Spalenie wychodziło mi taniej, niż miałbym jeździć na gazie z silnikiem 1.6 (fakt, że miałem ropę od wschodnich sąsiadów, ale mimo wszystko). A tak serio 1.9tdi można robić duuuuuże przebiegi za grosze. 90konna wersja nie ma żadnych pomprowtryskiwaczy, więc tanio Ci wyjdzie. Poza tym to golf, do którego zamienników masz miliony.
    Ostatnio zmieniony przez t0bby : 20-08-2015, 10:53

  18. #2834

    Data rejestracji
    2013
    Posty
    537
    Siła reputacji
    13

    Domyślny

    Ta mazda co ją wrzuciłem okazało się, że klepana. A gosciu zastrzegał, że nie. Echhh

  19. #2835
    Mexeminor

    Domyślny

    Cytuj t0bby napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Diagnoza: Czytać ze zrozumieniem nie potrafisz...

    Miałbyś rację, gdyby tego nie napisał.
    Ty, ale wiesz, że on się ciągle mota i nie wie czego chce + jest niezorientowany? Poza tym pytał się czy to realność, ja moim postem dałem do zrozumienia, że może, ale raczej górny przedział przebiegu + raczej nie ten rocznik. Myślałem, że się zorientujesz, bo to chyba oczywiste, że za 20 tysięcy NIE MA WIELU 8P Z 2005 ROKU (co nie zmienia faktu, że są).
    Cytuj trix napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    i tdi:
    110 konna wersja potrafi spalić mniej, bardzo podobnie do SDI (przy takiej samej jeździe oczywiście).
    Cytuj Ander Twenty napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    dobra mordeczki, zapytam inaczej
    czemu golf 4 w dieslu a nie w benzynie+gazie?
    bo jesli chodzi o oszczędność, to z gazem mam taniej, bo musialby golf 15l palic zeby koszt byl jak w dieslu, a z tego co wiem 10-11 to max
    pytam całkiem powaznie bo lajkonikiem w tych sprawach jestem, umiem wrzucać biegi w aucie i skręcać xd
    Bierz 1.6 8V i się nie martw, silnik do gazu idealny. Kup już z instalacją za niewielkie pieniądze (za diesla wydałbyś krocie, bo trzymają pojebane ceny) i ciesz się całkiem dynamiczną jazdą za grosze.
    Cytuj nightmarer121 napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Pewnie chodzi o żywotność silnika. Golfina spali ci z 5l diesla a teraz jest tani, u mnie po 4,2, wychodzi z 2 zł drożej niż na gazie, z tym że potencjalnie mniej rzeczy może się popsuć i przegląd tańszy.
    Co.

    Potencjalnie to w TDI może jebnąć tyle rzeczy, że można się za głowę złapać. Takie proste, ośmiozaworowe 1.6 nie ma żadnych tajemnic i będzie jeździć bezproblemowo bardzo długo, założę się, że dłużej niż TDI z turbiną, IC czy EGR.

    No i porównywanie ceny gazu do ceny ropy...
    Cytuj t0bby napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Gaz to truciciel silnika, nieważne jak wystrojony. Z resztą jak zakładać gaz to samemu i dobrej firmy. 4 lata temu kolega kupił civica z gazem. Silnik zatarł się 2 razy. Jak rok temu w lipcu demontowaliśmy całe auto, znaleźliśmy fakturę za gaz - 700zł.... Motor zainfekowany gazem raz, zainfekowany będzie cały czas. Są fani zapalniczek jak i gnojówy. Ja osobiście wolałbym gnojówę, na cpnie nie trzeba czekać na kuchenkę gazową. Miałem astrę 2 1.7 dti 75hp, jako pierwsze auto. Spalenie wychodziło mi taniej, niż miałbym jeździć na gazie z silnikiem 1.6 (fakt, że miałem ropę od wschodnich sąsiadów, ale mimo wszystko). A tak serio 1.9tdi można robić duuuuuże przebiegi za grosze. 90konna wersja nie ma żadnych pomprowtryskiwaczy, więc tanio Ci wyjdzie. Poza tym to golf, do którego zamienników masz miliony.
    Post roku, jebany post roku.

    Pokaż to tym, którzy jeżdżą np. E39 540i z gazem i sobie chwalą. Ciekawe co by Ci odpowiedzieli.

    Co do części o dizlu się nawet nie wypowiem, bo kawałek o ropie ze wschodu zgarnął wszystkie nagrody. Ropa po 5,70 w Polsce, gaz po ledwo co 2,50, ale taniej, no taniej przecież mówię wam, miałem Astrę na ropę od Białoruskich i wiem.
    Cytuj hotszot napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Ta mazda co ją wrzuciłem okazało się, że klepana. A gosciu zastrzegał, że nie. Echhh
    Witamy w Polsce.
    Ostatnio zmieniony przez Mexeminor : 20-08-2015, 11:09

  20. Reklama
Reklama

Informacje o temacie

Użytkownicy przeglądający temat

Aktualnie 1 użytkowników przegląda ten temat. (0 użytkowników i 1 gości)

Podobne tematy

  1. Darowizna samochodu.
    Przez ***Sektum*** w dziale Prawo i finanse
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 09-05-2014, 06:58
  2. Cena samochodu
    Przez Katalonczyk w dziale Motoryzacja
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post: 20-04-2014, 10:43
  3. Radio do samochodu
    Przez Sinis w dziale Sprzęt i oprogramowanie
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 18-04-2013, 16:17
  4. Nagrywanie ponad 80 minut MP3 na CD do samochodu.
    Przez MorMaster w dziale Sprzęt i oprogramowanie
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 30-11-2012, 18:27
  5. Płyta do samochodu
    Przez Kambel w dziale Sprzęt i oprogramowanie
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post: 19-10-2012, 13:18

Zakładki

Zakładki

Zasady postowania

  • Nie możesz pisać nowych tematów
  • Nie możesz pisać postów
  • Nie możesz używać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •