Reklama
Strona 35 z 1254 PierwszaPierwsza ... 25333435363745851355351035 ... OstatniaOstatnia
Pokazuje wyniki od 511 do 525 z 18810

Temat: Wybór samochodu.

  1. #511
    Avatar supermate
    Data rejestracji
    2013
    Położenie
    Warszawa
    Wiek
    34
    Posty
    1,931
    Siła reputacji
    14

    Domyślny

    Cytuj Nyguzz napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    E46 330 CD bądź 330D Cabrio, to są ogromne kwoty, często przekraczające koszty e90 320D ;d fakt że z tego silnika można wyciągnąć prawie 235 KM,ale to jednak diesel,podejrzewam że komplet wymiany wtrysków ,oscyluje w granicach 4 tyś :O+turba i inne głupoty to wyjdą te koszta co się zaoszczędzi na benzynie względem 330I ,swoją drogą z tego co widzę na wielu forach,teraz są tak dobre istalację gazowe (przysięgam że znam gościa co ma LPG w E39 M5, ścigał się z innymi M5'tkami i nie ma spadku mocy !!!! )że można wrzucić do każdego silnika benzynowego instalacje,cieszyć się dużą mocą ,jeżdżąc za małe pieniążki,najlepszym przykładem jest to że 540 W gazie (4,4 L pojemności 286 km),na trasie spali za mniej hajsu gazu,niż passat 2,0 tdi ropy ;d
    @UP
    To pewnie właśnie miałeś nieszczęscie trafić po katowniku ,jaki silnik tak z ciekawości ?
    wg. mnie zdrowe e36 z silnikiem powyżej 2,0i dobrą instalacją to minimum z 9 kafli,plus ze 2 na wkład w auto
    Moje doświadczenia z 540 nie są zbyt miłę
    Kupiłem rzekomo od super fana i mechanika z 5er,okazało się że w wielu miejscach jest pokazane jakim gość był mechanikiem,straszna rzeźba trytki srytki etc.
    Odnośnie auta,silnika,co mogę powiedzieć bardzo pewne w prowadzeniu,dosyć mocne (równo z 645i do 3 biegu,która ma 333 konie),i od dołu i od góry ładnie ciągnie,
    skrzynia manuala jest ta sama co w m5,więc jak się kupi zajechaną to ciężko dostać i koszta od 2,5 tyś w góre,ogólnie koszty prawie takie same jak w innych e39,po prostu więcej swiec,inne hamulce,no i zawiecha pod v8,ale kolosalnej różnicy nie ma,odnośnie spalania ,przy szybkiej jeździe po mieście przedział 16-20L,na trasie można było zejść do 9-10, na pewno paliła mniej niż obecne audi,ale mimo to i tak dużo.
    Ja uważam że jak kupować to tylko Manual,automat zamula to auto strasznię,wręcz zmienia jego charakter na ospały,minimalna cena za zdrowe 540 w manualu to 16 tyś,i trzeba się liczyć z wkładem,te silniki naprawdę dobrze znoszą lpg,tylko musi być dobra instalacja ja za wiele w niej nie robiłem krótko ją miałem,wiem że przy 200 tyś ,lubi klęknąć pompa paliwa,co i mnie spotkało,no i wymieniałem świece,ja miałem wydech kompletny z m5 ( w tym celu była przespawana podłoga,normalnie m5 nie ma koła zapasowego)więc w tym aucie nie potrzebowałem radia :P
    102, compact. wyglądał dobrze, ziomek odradzał, a i tak kupiłem :D no i okazało się, że złożony z dwóch. takich cudów co u niego pod plastikami to nie widziałem nigdy xD No ale do póki jeździł to spoko się smigało, miło wspominam. w 98 roku to on pewnie miał kosmiczne wyposażenie :D
    Cytuj Obożetojestzboże napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Jakis diabel mi siedzial na nogach i po chwili sie zaczal zblizac i mi jezyk do buzi wsadzac
    Chcialem otworzyc oczy, ale mi sie blokowaly w polowie i walczylem sporo czasu zeby je otworzyc

  2. #512
    Avatar _Szymon_
    Data rejestracji
    2014
    Posty
    1,043
    Siła reputacji
    12

    Domyślny

    Cytuj supermate napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    102, compact. wyglądał dobrze, ziomek odradzał, a i tak kupiłem :D no i okazało się, że złożony z dwóch. takich cudów co u niego pod plastikami to nie widziałem nigdy xD No ale do póki jeździł to spoko się smigało, miło wspominam. w 98 roku to on pewnie miał kosmiczne wyposażenie :D
    Napaliłeś się po prostu ;) Każdy chyba przez to przechodził, lepiej napalic się na tanie auto niż kupic jakiegoś szrota już powiedzmy za 30tyś. Ja się tak napaliłem na pierwszy motor, też nie był w za ciekawym stanie ale w dniu kupna wydawał się dla mnie idealny.

  3. #513
    Avatar supermate
    Data rejestracji
    2013
    Położenie
    Warszawa
    Wiek
    34
    Posty
    1,931
    Siła reputacji
    14

    Domyślny

    Cytuj _Szymon_ napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Napaliłeś się po prostu ;) Każdy chyba przez to przechodził, lepiej napalic się na tanie auto niż kupic jakiegoś szrota już powiedzmy za 30tyś. Ja się tak napaliłem na pierwszy motor, też nie był w za ciekawym stanie ale w dniu kupna wydawał się dla mnie idealny.
    jak kupowałem, to nawet nie miałem prawka. napaliłem się to mało powiedziane xD musiałem nim odjechać i tyle :D
    Cytuj Obożetojestzboże napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Jakis diabel mi siedzial na nogach i po chwili sie zaczal zblizac i mi jezyk do buzi wsadzac
    Chcialem otworzyc oczy, ale mi sie blokowaly w polowie i walczylem sporo czasu zeby je otworzyc

  4. Reklama
  5. #514

    Data rejestracji
    2010
    Posty
    706
    Siła reputacji
    16

    Domyślny

    Odosnie napalania właśnie tak kupiłem te 540 wstyd powiedzieć ile dałem a za ile sprzedałem :D to był trup,ale jak usłyszałem dźwięk silnika,to wszystko czego nauczyli mnie przyjaciele,znajomi z klubu,no i przede wszystkim mechanik który stanowczo odradzał mi to auto (spec jakich mało,jak aso rozkłada ręce,to on się zabiera do roboty,robi tylko bmw,sam ma m5)a ja i tak je kupiłem, i załowałem,a nawet bardzo załowałem ;d
    Tak naprawdę to żałuje do dziś ! :D

    Dlatego dla kogoś kto zaczyna przygodę polecił bym 328,stosunkowo tania,nie najdroższa w utrzymaniu,fajna kultura pracy silnika,no i dosyć się dobrze zbiera,ja naprawdę miło wspominam to auto,zanoszę się z odkupieniem go od gościa które kupił je ode mnie :P
    I fakt,dobre bmw uzależnia,ja już z tego nałogu chyba nigdy nie wyjde...
    Brat jaką miał e90 ? przed czy po lift? w bmwklubie jest u nas przed lift zrobiony ze 163 na 208 km,zwykły 2 litrowy dieselek,który bez problemu robi 2,8 ,a nawet raz 330 przy mnie dał radę :P
    Edit : żeby nie było że jestem goło słowny,wystarczy że 330 leciutko zamuli start,i już 2 litrowy diesel pokazuje rogi :D
    https://www.youtube.com/watch?v=-85rjHiMcbc
    Ostatnio zmieniony przez Nyguzz : 15-05-2014, 23:02

  6. #515
    Avatar _Szymon_
    Data rejestracji
    2014
    Posty
    1,043
    Siła reputacji
    12

    Domyślny

    320d polift miał i dalej ma, właśnie myślimy ją robić na coś powyżej 200 koni tylko szukamy jakiejś dobrej firmy w Krakowie. Co do tego forumowego o którym pisałeś to nie przypadkiem czarne, jest do sprzedania i bodajże użytkownika Adrianno_e90?

  7. #516

    Data rejestracji
    2010
    Posty
    706
    Siła reputacji
    16

    Domyślny

    Jest do sprzedania 42 tyś,jedyna wada tego auta że jak mocno przypierd***i to z rury wylatuje taki jeden duży kłąb dymu który dosłownie potrafi się odbić od szyby auta jadącego z tyłu :D
    A co do 540,gdybym znowu miał te kasę w rękach,to zdecydowanie wybrał bym E34 zamiast tego e39,podobne pieniądze a auto unikat i KLASA ,auto forumowego kolegi Mariusza,jedna z 797 sztuk wyprodukowanych na cały świat <ślinotok>
    http://imagizer.imageshack.us/v2/102...0/577/a682.jpg
    I jednak za 42 tyś to wolał bym albo kupić kultowe już e39 M5 lub E60 545I+LPG KONIECZNIE Manual,samochód szatan,ma kosmiczne osiągi prawie właśnie pod M5,a do tego jest mega mega piękny i komfortowy <3
    Ostatnio zmieniony przez Nyguzz : 15-05-2014, 23:08

  8. Reklama
  9. #517
    Avatar supermate
    Data rejestracji
    2013
    Położenie
    Warszawa
    Wiek
    34
    Posty
    1,931
    Siła reputacji
    14

    Domyślny

    Cytuj Nyguzz napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Jest do sprzedania 42 tyś,jedyna wada tego auta że jak mocno przypierd***i to z rury wylatuje taki jeden duży kłąb dymu który dosłownie potrafi się odbić od szyby auta jadącego z tyłu :D
    A co do 540,gdybym znowu miał te kasę w rękach,to zdecydowanie wybrał bym E34 zamiast tego e39,podobne pieniądze a auto unikat i KLASA ,auto forumowego kolegi Mariusza,jedna z 797 sztuk wyprodukowanych na cały świat <ślinotok>
    http://imagizer.imageshack.us/v2/102...0/577/a682.jpg
    I jednak za 42 tyś to wolał bym albo kupić kultowe już e39 M5 lub E60 545I+LPG KONIECZNIE Manual,samochód szatan,ma kosmiczne osiągi prawie właśnie pod M5,a do tego jest mega mega piękny i komfortowy <3
    ja chciałem najbardziej (i kiedyś sobie kupie) e30, ale mialem wtedy jakies 7-8 kafli na wydanie i wszystkie które oglądałem były rozpierdolone jak zło. Np butla z gazem "odłączona ale działa" - jeden z ciekawszych tekstów, bo jak spytałem, dlaczego odłączona to już trzeba było by sie syna pytać xD
    Cytuj Obożetojestzboże napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Jakis diabel mi siedzial na nogach i po chwili sie zaczal zblizac i mi jezyk do buzi wsadzac
    Chcialem otworzyc oczy, ale mi sie blokowaly w polowie i walczylem sporo czasu zeby je otworzyc

  10. #518

    Data rejestracji
    2010
    Posty
    706
    Siła reputacji
    16

    Domyślny

    Jakiś konkretny motor Cie interesuję ? ja myślałem nad projektem e30 coupe +M54B30 z tym silnikiem to auto jak by miało skrzydła to by leciało,a że w e30 fabrycznie było r6 to nie ma problemu z przekładką,zresztą tam v8 nawet można upchać,swoja drogą e30 sedan,to było pierwsze bmw jakim jechałem w swoim życiu,i to nie jako kierowca a jako pasażer,ojciec je miał,miałem tym też autem wypadek,również jako pasażer,i wyszliśmy bez szwanku,podejrzewam że wtedy podświadomie we mnie narodziła się miłość do tej marki :)

  11. #519
    Avatar supermate
    Data rejestracji
    2013
    Położenie
    Warszawa
    Wiek
    34
    Posty
    1,931
    Siła reputacji
    14

    Domyślny

    Cytuj Nyguzz napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Jakiś konkretny motor Cie interesuję ? ja myślałem nad projektem e30 coupe +M54B30 z tym silnikiem to auto jak by miało skrzydła to by leciało,a że w e30 fabrycznie było r6 to nie ma problemu z przekładką,zresztą tam v8 nawet można upchać,swoja drogą e30 sedan,to było pierwsze bmw jakim jechałem w swoim życiu,i to nie jako kierowca a jako pasażer,ojciec je miał,miałem tym też autem wypadek,również jako pasażer,i wyszliśmy bez szwanku,podejrzewam że wtedy podświadomie we mnie narodziła się miłość do tej marki :)
    bardziej od motoru jara mnie wizualna część. wąska lampa i oryginalny lakier i wnętrze i bym był szczęśliwy :D a jak by jeszcze było 3.0 i 250 koni (silnik z e46 - widzialem taka na allegro) to bym nie płakał


    btw nagrałem kawałek o nowym samochodzie moim

    Ostatnio zmieniony przez supermate : 15-05-2014, 23:23
    Cytuj Obożetojestzboże napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Jakis diabel mi siedzial na nogach i po chwili sie zaczal zblizac i mi jezyk do buzi wsadzac
    Chcialem otworzyc oczy, ale mi sie blokowaly w polowie i walczylem sporo czasu zeby je otworzyc

  12. Reklama
  13. #520
    Mexeminor

    Domyślny

    Cytuj supermate napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    no bo oczywiście złota zasada jest taka. do 100 tyś nic nie wymieniam, ale 150 to już się kupuje igiełke wsyztko porobione, lepsze niz z salonu :D
    On się z tego śmieje, bo jest ignorantem i burakiem, ale to jest szczera prawda.

    Do pierwszej wymiany rozrządu, która w wielu autach ma miejsce przy 90kkm (zalecane) zazwyczaj nie wymienia się nic poza olejem i filtrami. Zawieszenie jest z fabryki, sprzęgło, inne cześci eksploatacyjne, które po prostu muszą być w końcu wymienione, ale wytrzymują określoną ilość kilometrów (czas na nie nie wpływa).

    Natomiast przy przebiegu koło 150kkm to wszystko jest już zmienione. Sprzęgło przy normalnym użytkowaniu (mówiąc o przeciętnym benzyniaku) wytrzymuje do 150 tysięcy, zawieszenie na naszych drogach też zazwyczaj nie pojeździ dłużej. Do tego nawet jeśli samochód ma pierwszą zmianę rozrządu przy 90kkm, to przy ok. 150 będzie już miał drugą, a więc i na tym oszczędzamy.

    Prosta wiedza, a przydaje się przy szukaniu samochodu. Ja osobiście odradzam malutkie przebiegi, bo nie dość, że włożysz w auto, to jeszcze nie wiesz co tam jest nie halo (samochód musi jeździć, czasem długie stanie jest o wiele gorsze niż robienie setek kilometrów).
    Cytuj Nyguzz napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Odosnie napalania właśnie tak kupiłem te 540 wstyd powiedzieć ile dałem a za ile sprzedałem :D to był trup,ale jak usłyszałem dźwięk silnika,to wszystko czego nauczyli mnie przyjaciele,znajomi z klubu,no i przede wszystkim mechanik który stanowczo odradzał mi to auto (spec jakich mało,jak aso rozkłada ręce,to on się zabiera do roboty,robi tylko bmw,sam ma m5)a ja i tak je kupiłem, i załowałem,a nawet bardzo załowałem ;d
    Tak naprawdę to żałuje do dziś ! :D
    Zazwyczaj tak wygląda pierwsze auto każdego młodego :D Nie przetłumaczysz, musi kupić. Na oczy przejrzysz dopiero jak zobaczysz rachunek od mechanika po pierwszej wizycie ;d
    Cytuj Nyguzz napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Jest do sprzedania 42 tyś,jedyna wada tego auta że jak mocno przypierd***i to z rury wylatuje taki jeden duży kłąb dymu który dosłownie potrafi się odbić od szyby auta jadącego z tyłu :D
    A co do 540,gdybym znowu miał te kasę w rękach,to zdecydowanie wybrał bym E34 zamiast tego e39,podobne pieniądze a auto unikat i KLASA ,auto forumowego kolegi Mariusza,jedna z 797 sztuk wyprodukowanych na cały świat <ślinotok>
    http://imagizer.imageshack.us/v2/102...0/577/a682.jpg
    I jednak za 42 tyś to wolał bym albo kupić kultowe już e39 M5 lub E60 545I+LPG KONIECZNIE Manual,samochód szatan,ma kosmiczne osiągi prawie właśnie pod M5,a do tego jest mega mega piękny i komfortowy <3
    E34 jest fantastyczne, a M5 to już w ogóle. M5 E39 to chyba marzenie każdego faceta, ale zdobycie tego w dobrym stanie jest chyba trudniejsze niż E60 (i dużo droższe).

    #
    Moim największym motoryzacyjnym marzeniem jest BMW M3 GTR (torowa albo uliczna, nie ma znaczenia - najlepiej obie :D)

    http://www.motonews.pl/bmw/news-326-...gtr-500km.html

    Pół miliona marek, fajnie XD

  14. #521
    Avatar _Szymon_
    Data rejestracji
    2014
    Posty
    1,043
    Siła reputacji
    12

    Domyślny

    Cytuj Mexeminor napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Prosta wiedza, a przydaje się przy szukaniu samochodu. Ja osobiście odradzam malutkie przebiegi, bo nie dość, że włożysz w auto, to jeszcze nie wiesz co tam jest nie halo (samochód musi jeździć, czasem długie stanie jest o wiele gorsze niż robienie setek kilometrów).
    Tylko mi powiedz jak rozpoznasz, że samochód ma te 150 tyś a powiedzmy 100 tyś? Bo chyba nie na przebiegu na blacie. Po wnętrzu? Może tak ale nie zawsze znam przypadki gdzie samochód który ma 300 tyś lepiej w środku wygląda niż taki co ma 100 tyś i nie porównuję tutaj tico i mercedesa tylko dwa podobne samochody. Moim zdaniem trzeba po prostu kupic samochód zadbany i taki o który ktoś dbał a nie patrzec na licznik że jak ma 150 tys to już wymienione pół auta i będzie jeździć ;)

  15. #522
    Avatar supermate
    Data rejestracji
    2013
    Położenie
    Warszawa
    Wiek
    34
    Posty
    1,931
    Siła reputacji
    14

    Domyślny

    Cytuj _Szymon_ napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Tylko mi powiedz jak rozpoznasz, że samochód ma te 150 tyś a powiedzmy 100 tyś? Bo chyba nie na przebiegu na blacie. Po wnętrzu? Może tak ale nie zawsze znam przypadki gdzie samochód który ma 300 tyś lepiej w środku wygląda niż taki co ma 100 tyś i nie porównuję tutaj tico i mercedesa tylko dwa podobne samochody. Moim zdaniem trzeba po prostu kupic samochód zadbany i taki o który ktoś dbał a nie patrzec na licznik że jak ma 150 tys to już wymienione pół auta i będzie jeździć ;)
    nie karm trolla, gośc genaralizuje wszystko tylko po to, żeby flame toczyć. polecam dać ignora.

    mój dziadek nie ma 100 tyś nawet zrobionych, a już większość sobie wymienił (oczywiście złota zasada 100 tyś km -.-), bo nie lubi do 100% zużycia jechać na częsciach i wymienia sobie jak obniża się ich jakość. Ja natomiast w w e36 przejechałem ze 180 na 240 i nawet oleju nie wymieniłem. Każdy normalny człowiek wie, że nie ma zasady, trzeba kierować się sprawdzeniem przez kogoś kto się zna, historią serwisową itp.

    natomiast nikt mi nie wmówi, że np 7 lat różnicy w tym samym modelu nie ma żadnego wpływu na plus dla młodszej fury :D
    Cytuj Obożetojestzboże napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Jakis diabel mi siedzial na nogach i po chwili sie zaczal zblizac i mi jezyk do buzi wsadzac
    Chcialem otworzyc oczy, ale mi sie blokowaly w polowie i walczylem sporo czasu zeby je otworzyc

  16. Reklama
  17. #523
    Mexeminor

    Domyślny

    Cytuj _Szymon_ napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Tylko mi powiedz jak rozpoznasz, że samochód ma te 150 tyś a powiedzmy 100 tyś? Bo chyba nie na przebiegu na blacie. Po wnętrzu? Może tak ale nie zawsze znam przypadki gdzie samochód który ma 300 tyś lepiej w środku wygląda niż taki co ma 100 tyś i nie porównuję tutaj tico i mercedesa tylko dwa podobne samochody. Moim zdaniem trzeba po prostu kupic samochód zadbany i taki o który ktoś dbał a nie patrzec na licznik że jak ma 150 tys to już wymienione pół auta i będzie jeździć ;)
    Mówimy o autach, które mają potwierdzony przebieg (tak jak kanarek od supermate). Jakby jeszcze wchodzić w rozkminy, czy dane auto ma 100, 200 czy 500 tysięcy, bo nigdy nie można być pewnym, to by się nigdy nic nie kupiło.

    Jeśli auto rzeczywiście ma dany przebieg, to można oszacować co jest w nim zrobione niedawno, co jest prawie nowe, a co już będzie siadać.

    Nie wspominam już o właścicielach, którzy zbierają rachunki i sami prowadzą ich własną "książkę serwisową", bo takie oferty są niemal zawsze warte uwagi.
    Cytuj supermate napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    nie karm trolla, gośc genaralizuje wszystko tylko po to, żeby flame toczyć. polecam dać ignora.

    mój dziadek nie ma 100 tyś nawet zrobionych, a już większość sobie wymienił (oczywiście złota zasada 100 tyś km -.-), bo nie lubi do 100% zużycia jechać na częsciach i wymienia sobie jak obniża się ich jakość. Ja natomiast w w e36 przejechałem ze 180 na 240 i nawet oleju nie wymieniłem. Każdy normalny człowiek wie, że nie ma zasady, trzeba kierować się sprawdzeniem przez kogoś kto się zna, historią serwisową itp.

    natomiast nikt mi nie wmówi, że np 7 lat różnicy w tym samym modelu nie ma żadnego wpływu na plus dla młodszej fury :D
    Bo w przypadku rynku samochodów trzeba generalizować, żeby uzyskać ogólną opinię.

    Nigdzie nie napisałem, że ta "zasada" ma się do każdego auta. Prawda jest jednak taka, że w większości przypadków będzie miała ona odzwierciedlenie w rzeczywistości.

    #
    Świetnie, że gość wymieniał wszystko przed zużyciem, ale napisz jeszcze co dokładnie. Rozrząd zapewne jest, bo 95kkm to już wystarczy, ale sprzęgła i kompletnego zawieszenia na pewno nie zmienił, bo "zaraz się zużyje".

    I zawsze trzeba się kierować sprawdzeniem konkretnego egzemplarza, ale Ty oczywiście widzisz tylko ten jeden swój i każdy inny jest zły, bo TY go nie sprawdziłeś (co to w ogóle za argumentacja jest). Fajnie, że się przyłożyłeś do prześwietlenia auta, ale to żaden wyczyn biorąc pod uwagę tą sztukę.

    No i tak, duża różnica wieku jest plusem, ale znowu nie zawsze. Przecież 14 letnie auto może mieć 100kkm przebiegu (może, a jakże), a 7 letnie grubo ponad pół miliona. Jeśli porównamy np. taką Astrę G z 1998 i 2005 z takim samym przebiegiem, silnikiem itd. (identyczne auto), to nowsze może mieć jedynie mniej rdzy i jeśli starsze było jeżdżone nieregularnie, to być mniej zużyte (w myśl zasady, że stojące auto się zużywa, ale to wszystko zależy od przebiegu).

  18. #524
    Avatar haxigi
    Data rejestracji
    2005
    Położenie
    Chodzież
    Wiek
    34
    Posty
    5,820
    Siła reputacji
    24

    Domyślny

    Jakby ktoś był chetny: http://olx.pl/oferta/rover-420di-105...5-ID5Wgkw.html


    CENA DO NEGOCJACJI!!!!!

    :D

  19. #525

    Data rejestracji
    2010
    Posty
    706
    Siła reputacji
    16

    Domyślny

    Odnośnie e39 M5,nie wymagające żadnego wkładu to przedział 45-50 tyś
    E60 m5 nie wymagające wkładu absolutne minimum to 75 koła i i tak potaniały w przeciągu roku,dobrą zdrową z niskim przebiegiem trzeba liczyć 100/110 no i trzeba się liczycz z tym że koszty utrzymania e60 m5 są dwu krotnie większe niż e39 M5.
    Więc różnica cenowa odczuwalna.
    Odnośnie wymianie kompletnego zawieszenie w Polsce przy 150 tyś to nie ma miejsca,zawiechę można tak naprawde skończyć w po 40 tyś nawet,ale jak jest jężdżone z głową to ten problem nie występuje ,bo Polskie drogi wymagają częstych wymian więc jak ktoś ma auto utrzymane dobrze,to i zawieche robi na bieżąco ,zresztą zawieszenie z całego auta najprościej sprawdzić,rozrząd w astrze to jakieś ogromne koszta nie są,a spokój na długi czas,odnośnie sprzęgła wiadomo zależy od kierownika,
    I ja też bym wolał dopłacić w przypadku astry do nowszej,bo z góry wiadomo że na pewno jest mniejsza szansa na to że zacznie się cokolwiek psuć,a nie stara która może zrobić psikusa na trasie i stanąć,w przypadku aut wyższej klasy,wiadomo że bardziej się liczy stan niż rocznik,ale tutaj wg. mnie supermate podjął rozsądna decyzje, z tym że jak już mówiłem nie raz za te pieniądze ja osobiście szukał bym auta bardziej komfortowego.
    Ostatnio zmieniony przez Nyguzz : 16-05-2014, 17:17

  20. Reklama
Reklama

Informacje o temacie

Użytkownicy przeglądający temat

Aktualnie 2 użytkowników przegląda ten temat. (0 użytkowników i 2 gości)

Podobne tematy

  1. Darowizna samochodu.
    Przez ***Sektum*** w dziale Prawo i finanse
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 09-05-2014, 06:58
  2. Cena samochodu
    Przez Katalonczyk w dziale Motoryzacja
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post: 20-04-2014, 10:43
  3. Radio do samochodu
    Przez Sinis w dziale Sprzęt i oprogramowanie
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 18-04-2013, 16:17
  4. Nagrywanie ponad 80 minut MP3 na CD do samochodu.
    Przez MorMaster w dziale Sprzęt i oprogramowanie
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 30-11-2012, 18:27
  5. Płyta do samochodu
    Przez Kambel w dziale Sprzęt i oprogramowanie
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post: 19-10-2012, 13:18

Zakładki

Zakładki

Zasady postowania

  • Nie możesz pisać nowych tematów
  • Nie możesz pisać postów
  • Nie możesz używać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •