Niby tak, ale te z USA mają gorsze hamulce niż z EU. W serii. Tyle wiem i piszę tak na zaś.
Wersja do druku
Niby tak, ale te z USA mają gorsze hamulce niż z EU. W serii. Tyle wiem i piszę tak na zaś.
Ale kurwa jaki tył napęd tutaj sensowy został przytoczony baranie? 330i w e46? DO KURWA WYŚCIGÓW? To jest odrobinę szybsze od 1.9 tdi i autobusu kurwa więc o jakim ściganiu my mówimy. A te heczbeki które leżą na pierwszym zakręcie, typu civiki czy peżoty to przypominam że mają napęd na przód. Kurwa ztriggerowałeś mnie, raz że od zawsze pierdolisz kacapoły których czytać się nie da w tym temacie mając zerowe pojęcie to jeszcze teraz przypierdalasz się chuj wie o co nawet nie potrafiąc czytać ze zrozumieniem. A i tak bej de wej, przypominam że ja robię w granicach 60-80 tysięcy rocznie od 6 lat więc domyślam się że odrobinkę więcej przeżyłem na drodze od ciebie.
Evo nie ta kategoria cenowa, 50-60 minimum
e46 chyba troche dlugie, juz bardziej myslalem o tych starych hot hatchach typu clio, typer ew megane rs. Tylko to wszystko jest stosunkowo slabe i trzeba kombinowac z przekladka silnikow itd.
To samo co e46, duze, zarzuca dupa
Max 3-4 mile, miasto Londyn 2-3 strefa czyli duzo zakretow, duzo waskich uliczek
Troll lub brak wiedzy. Chociaz pug 206 moze zmodowany? Ale to samo, trzeba wymienic pol auta zeby bylo zdatne do czegos takiego.
Dobra tylko kurwa nie pozabijajcie sie bo dostalem jakies 30 propozycji, a nikt sensownie tego nie przedstawil. Jak ktos serio ma pojecie o tym to niech da model samochodu i chociaz w 2-3 zdaniach powie o chuj chodzi, a nie "kurwa bier w124 bo w nfs sie fajnie tuningowal i w ogole zajebisty kazde inne auto chujnia elo ja sie znam jestem expertem pozdrawiam MEXEMINOR"
Ogolnie z tego co widzialem to ten nissan moze robic robote, fajna propozycja gniewnego tylko, ze moglbys to troche bardziej opisac. Sasiad ma 370z nismo i naprawde daje rade jak przychodzi co do czego. Ten sam sasiad ma 640d i jezeli ktos wymienia tego typu samochod w porownaniu do takiego 370z jako auto wyscigowe no to niestety troche sie myli imho.
Dobra jebac, podniesmy fundusz do 10 tys funtow, ale to juz totalny max i niech nikt nawet nie wrzuca nic powyzej tego czyli jakies 48k pln (bez tekstow wez hehe dorzuc dyszke i kupisz se lepsze)
Sciagnij sobie evo i masz po kłopocie bo europejczyka nie masz szans dostać. I serio jak ty chcesz modyfikować clio? Czy jakieś peugoty? Zginiesz w kosztach mechaników jak będziesz musiał wstawiać zawieszenie od audi, sprzęgło i skrzynie od bmw, zawieszenie od jelcza, napęd ze skutera a silnik z odrzutowca. Przecież to jest tyle przeróbek, tyle pierdolenia że jak sam tego nie będziesz ogarniał to koszty samej budowy przerosną twój budżet i to strasznie. A chyba nie chcesz budować peugota 206 czy clio na podzespołach renault/peugota, osiągniesz jakieś 130-140 koni i się okaże że rzeczywiście e46 330i byłoby lepszym rozwiązaniem.
Imo, przy jeżeli sam nie będziesz budował auta to musisz szukać auta które będzie kozackie w serii, a z takich w twoim pułapie cenowym widzę na pewno impreze sti(polecam tego szatana, jeździłem już parę razy, i jak kiedyś pisałem jeździłem s6, jeździłem jakimiś 200+ konnymi audicami, bemkami, saabem 2.3t aero i to wszystko wypadały jak wózek sklepowy na 3 kółkach w porównaniu do imprezy)
i jak siedzisz w anglii, to poszukaj evo ale mówię ci, 10 tysięcy funtów to za mało na europejczyka
A ja osobiscie polecilbym bmw 1 3.0 265km ale koniecznie ze szpera auto bardzo dobrze sie prowadzi , silbik pancerny i w przyszlosci spokojnie mozna dolozyc turbo , ew jesli niewiele dokladajac do twojego budzetu mozesz je uturbic odrazu
30k? gościu, leon cupra r 225 koni, zrobisz za ten hajs tuning na 300 minimum, ludzie w tym aucie wyciskali po 400 koni, 4x4 napęd
druga opcja to nissan 350z ale nie wiem jak on cenowo teraz stoi
Jeśli ten Nissan to rzeczywiście dobra opcja, to ja bym w niego wycelował. Jak już zapierdalać, to w dobrym stylu, a nie, kurwa, cliowką czy Leonem xD
@Master ; nie szkaluj W124, bo będziesz łamany na sukę, gwarantuję Ci to.
A do zapierdalania po wąskich uliczkach i do wielu zakrętów polecać trzeba raczej małe auto. Tutaj moc nie jest najważniejsza. Raczej na pewno tylny napęd, bo przedni będzie wyrzucać, podsterowność to Twój wróg przy takiej jeździe i może się to tragicznie skończyć, już lepiej żeby auto obróciło.
Może MX-5 NC? 2.0 160 kunia ma, auto lekkie, małe, niski środek ciężkości, świetnie to pokonuje zakręty, pomimo stosunkowo małej mocy dobrze przyśpiesza. Jeśli chodzi o zakręty, to w Twoim budżecie będzie jednym z lepszych wyborów. Zawsze można pomodzić silnik, z turbo to jest kurwa dzik jakich mało, a ludzie je dłubią często i chętnie.
No i ile by Ci brakowało do Toyoty Gt86/Subaru BRZ? W Anglii chyba są stosunkowo tanie, co?
brz w uk to dalej jakies 13k
ja bym celowal w 350z, sti albo zmodzona miate
oslo jak zadsjesz takie pytanie to chyba sie troche znasz, to moze bys tak podrzucil swoj pomysl i latwiej by bylo okreslic czego oczekujesz, bo samochodow z szybkim przyśpieszeniem do robienia zakretow jest raczej wiecej niz mniej
Co to w ogóle za pomysł? Przecież miałeś wracać do Polski zaraz, a Ty tu szukasz auta do zapierdalania po Londynie xD Pucuj się no zaraz!
poczuł smak złota u królowej, to ma gdzieś zapyziałom cebulandie : DD
@Master ;
http://www.ebay.co.uk/itm/Chrysler-C...cAAOSwAO9ZQt1C
Ziomki na grupie chwaliły podstawową wersję na zachowanie na torze, to można chyba domniemywać, że SRT6 będzie robić robotę. Jedyny minus to automat, ale jakbyś chciał, to i manuala możesz tam wrzucić i jeszcze Ci zostanie hajsu. Tylko weź powiedz o co chodzi z tym autem xD
Fiat coupe turbo, nic w serii nie bedzie lepiej zapierdalac do 20k