@
Mexeminor ;
Niestety muszę się przyczepić, bo wersja 177 km była w 2.0d zarówno w wersji x jak i s. Wersja 2.5d miała ponad 200 koni, konstrukcyjnie to samo gówno co n47. Jestem użytkownikiem tego silnika w zasadzie dwóch autach. Jedno ma 80k przebiegu, drugie 120k I nie ma jeszcze z tym problemu. Być może obalę tezę, że jest to mocno nieudany silnik, aczkolwiek po bmw bym się tego spodziewał.
Silnik sam w sobie dość dynamiczny jak na sedan, ale klelot dizlucha tragiczny.
Swoją drogą nie rozumiem fenomenu e90. Kilku dobrych znajomych to ma, nie rozumiem wydania 30k na samochód w sumie niczym nie zachwycający. Wnętrze poprawne, system idrive wolno działający jak w każdym z tych roczników, jakichś świetnych innowacji technologicznych nie ma, wygodne to to też ponad skode octavie nie jest, osiągi raczej przeciętne, a serwis nie tani, bo cała masa bezsensownych czujników i innych pierdół zainstalowano.
Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka
Zakładki