https://www.carvertical.com/
Sam korzystalem z tej strony.
Wersja do druku
https://www.carvertical.com/
Sam korzystalem z tej strony.
Z BMW zwracasz się do Bimmer Check i wiesz o historii i o aucie wszystko (bo przyjadą i sprawdzą jakby co). Zawsze jest też ASO, ale w przypadku marek premium to jest droga zabawa.
A auta jak auta i handlarz jak handlarz. 3-4 letnie samochody z Rajchu z nalotem ~120-150kkm są zazwyczaj legitne i o ile rzeczywiście były brane od pierwszego właściciela, to nie ma się raczej czego obawiać.
witam, zejdźmy na ziemie z kwotami za jakie rozważacie samochody i porozmawiajmy o takim szatanie:
https://www.otomoto.pl/oferta/renaul...-ID6FxePH.html
270k przejechane to chyba nie wyrok dla tego silnika?
tym razem szukam czegoś dla siebie, małe, miejskie, ale z gazem, priotytet: nie rdzewiejące, długowieczny silnik, ma jeździć tanio - auto zdroworozsądkowe, budżet do 15k
moze przejedzie jeszcze dyche
moze 200
pare ka dorzucasz i kupujesz citigola z 2015~:rudycwel
Witam, rozglądam się za young timerami, i mam na oku 2 samochody. Chciałem dodać ze był by to samochód bardziej na weekendy, czasami do pracy skoczyc itp. Raczej nie daily.
Pierwszy to Ford escort mk4 1.4 benzyna z 89 roku, w bardzo ładnym stanie
https://www.olx.pl/d/oferta/ford-esc...5-IDWkUVR.html
Drugi to mercedes w124 3.0td w automacie, trochę droższy z kilkoma już serwisami, z wymienionym turbo i skrzynia biegów, plus jakieś tam zawieszenie zmienione z tylu ale w trochę gorszym stanie.
https://www.facebook.com/marketplace...7981543139755/
Co brać? Ford bardziej kusi bo ich juz praktycznie niema na drogach a merc to merc wiadomo.
poletzam grupe na fb: Klasyki na każdą kieszeń.:pepezyd
@tego merola se odpuść widzę WSZ rejstracja to skurwysyny nie warto:sadge
Escort to nawet koło youngtimera nie stał, to zwykły popularny śmietnik, do tego w bardzo nieciekawej opcji i jeszcze z gazem.
A ten W124 to od razu widać, że truchło jak chuj. 9k za 300TD to się płaciło 6-7 lat temu i wtedy to już było totalne padło w tej kasie. Dobre egzemplarze to od 30k startują i w ogóle ich nie ma. Dodaj jeszcze że to rzekomo 1985 rok, gdzie szeroka listwa wchodziła dopiero w 1989 XD Dobry kundel ogólnie, nic to nie ma wspólnego z youngtimerem.
Jak masz budżet koło 10k, to musisz iść w zupełnie innym kierunku. Golf II albo III (tak, trójeczka w fajnej wersji to już youngtimer, np. jakiś GTI [ale tutaj 10k może być mało]), Audi 80, Audi 100 C4 itp. itd. To są auta, które można dostać jeszcze w sensownej kasie i dobrym stanie, ale to się zmienia i już skończył się czas Golfów po 3k i Audic po 4k.
https://www.otomoto.pl/osobowe/ofert...-ID6FFAcg.html
Tego zobacz bardzo fajny jangtajmerek
https://www.olx.pl/d/oferta/smart-ro...5-IDUEYbk.html
coś takiego będzie niezłym jungiem wkrótce i fajny:poggers:pepezyd
Ten Smart to bylo moje marzenie z 5 lat temu jeszcze. Da sie tam wjebac jakis normalny motor? @Mexeminor ;
Nie wiem, ale rzeźba musiałaby być spora, bo to nie tylko silnik ale i skrzynia, bo tam jest osrana zautomatyzowana. Gdyby to był manual, to silnik mógłby nawet zostać. Tam ogólnie nie ma na nic miejsca więc nie robiłbym sobie nadziei.
https://www.google.com/search?q=smar...hrome&ie=UTF-8
coś tam ludzie próbują.
"Smart Roadsters don’t really have tuning parts available for sale. Although there is a engine swap kit available from a british company called ‘Smartuki’ (you can see the kit in the picture). These swap the engines for Suzuki GSX-R motorcycle engines. These have more power and a better throttle response."
Ale to się trzeba szykować 15-20k za furę i co najmniej drugie tyle na swapa. Czy warto? Nie wiem, ja bym już chyba wolał dołożyć i iść w 350/370Z i mieć auto gotowe z fabryki.