a był pakiet laweta+:kappa
Wersja do druku
A kto kupuje golfy po 150 tysięcy w dzisiejszych czasach?
kurwa golf to chuj, niby kto o zdrowych zmyslach zaplaci 200 tysiecy za mustanga 2.3 albo 3.6, a jednak kurwa mustangow najebane wiecej na drogach niz seicento w 2005 roku, mamy nawet na forum gościa którego rodzice kupili takiego mustanga, a on nim jeździ
Z vat marży nie odzyskasz VATu, jedynie całą kwotę tj. brutto a nie netto możesz wrzucić w koszty
A, okej, to działa w drugą stronę, że nie odliczysz se. Ok, no w sumie jak ktoś chce to brać na firmę, to chujowa opcja.
Torgi, rozglądam sie obecnie za mercedesem c klasy. Na samochód chciał bym wydać maksymalnie 35 tysi. Znalazłem ogłoszenie samochodu które w sumie jest dosyć blisko mnie, z wyposażeniem dokładnie takim jakie mnie interesuje jak i kwocie. Po skontaktowaniu sie z włascicielem dowiedzialem się wiecej szczegółów, min. rozrząd nie był wymieniany, a to co do wymiany pozostało to drążki kierownicze, miska olejowa skrzyni biegów ponieważ jest skorodowana jak i sam olej w skrzyni. Cena ponoć do negocjacji, nawet sporej jak sam właściciel wspomniał, jeśli chodzi o mechanike jak i naprawy to jestem nie zbyt w temacie dlatego pytanie kieruje do was czy miało by sens się w ogóle interesować tym ogłoszeniem. Dodaje link do wglądu.
Bezwypadkowy i z Polski Mercedes-Benz. C 200 KOMPRESSOR W204 AVANGARDE Gliwice Trynek • OLX.pl
jeździł ktoś talismanem? 130 koni w takiej budzie w dieslu wystarczy do toczenia sie czy jednak 160?
160 tez malo. Ale ten talyzman jest ok
tera jakaś afera z peżotem to też to tak średnio widze kupowanie akurat tej marki:zaba
@dozyk24 ; Wygląda uczciwie, drugi właściciel i Polski salon to na pewno duże atuty, przebieg na pewno jest ori i nie użytkował tego jakiś Turek i jego kolega Irańczyk na zmianę pod Eisenach czy inną Gerą.
Ogólnie jak nie wiesz co jest pięć w temacie aut, to mogę z tobą podjechać to obejrzeć, daj znaka na PW jeśli jesteś zainteresowany. Ogólnie wydaje się być sensowny ten Merc i cena dobra jeśli gość jest skłonny mocno negocjować, bo one są dość drogie i okolice 32-33k to dobra cena. Rozrządu bym się nie bał, nawet jeśli niedługo się odezwie, to nie są to duże koszty jak na tę klasę auta. Ogólnie może być tak, że za 40k będziesz miał to auto już porobione, tzn. rozrząd, miska i inne pierdoły które tam wyjdą, a to jest spoko kasa za pewne W204 z tym silnikiem i z tego roku.
Specjalista w formie:kappa, polski salon to już pewnik
S63 AMG Za 1 000 000 ZŁ Bez Gwarancji SKANDAL w MERCEDES Benz - YouTube
Właśnie nie zawsze mozna ufac ze krajowy, chociaż to większy atut niz sprowadzany z zagranicy. Strach trochę jesli chodzi o te miske olejowa co trzeba wymienic, ale najbardziej przeraza mnie ten rozrząd ze nie był nigdy wymieniany a przejechane juz ma 218k, a łańcuchy lubią sie rozciągać ponoć w tych silnikach. Czytając tak po części to nie którzy mieli do wymiany po 100 tys a nie którzy znowu przy 200k przebiegu.
Ale co cię przeraża, rozrząd, który jest normalną częścią eksploatacyjną, czy miska, która nie jest niczym wielkim, a olej w skrzyni i tak warto zmienić. Auto jest tanie, nawet bardzo tanie, bo gość jest gotowy na negocjacje. Jeśli rozrząd nie będzie nakurwiał jak młockarnia, a buda będzie zdrowa, to ja nie widzę przeciwskazań. Jak nie obejrzysz, to się nie dowiesz. Ja obejrzałem grubo ponad 60-70 W124 i przynajmniej 40 BMW E46 i E39 zanim coś kupiłem, a ty nie pojedziesz jednego W204 obejrzeć? @dozyk24 ;