No wesoło mi nie jest, ale i tak miałem go na wiosnę sprzedawać, bo brakuje mu dwóch cylindrów ;p Będę starał się wyciągnąć jakąś kasę od gazowników, jeśli to rzeczywiście oni zawinili, a wszystko na to wskazuje i może pomyślę nad jakimś swapem na v8, o ile się te pieniądze znajdą...
A jeśli nie, to sprzedam auto na części i na nim na pewno nie stracę, nawet bez silnika. Szkoda tylko, że wyłożyłem 3 klocki na gaz i zrobiłem na tym marne 1000-1500km ;d
@
Master ;
Żadne tam punto ;p ja to muszę mieć amerykańca, inne nie wchodzą w grę.
A taka sama v6 to 3 klocki + z tysiąc robocizna, ale w v6 już nie chcę wkładać, jak i tak się zbierałem do przesiadki na v8. Swap na 5.7 do 15 tysięcy powinien mnie kosztować, a takiej kasy nie mam i prędko mieć nie będę, więc najpewniej na wiosnę kupię coś tańszego po prostu, jak ten ford np -
http://allegro.pl/ford-thunderbird-i...765133125.html
Trochę bym go odheniował: wywalił te tragiczne kierunki i hood z maski i byłoby zajebiste wozidło :D
@a mam takie pytanko do forumowych mechaników:
W pontiacu tył napęd + silnik położony podłużnie. Idzie w taki zestaw wcisnąć silnik z auta fwd, który w dodatku był położony poprzecznie? Zakładając, że sam silnik i skrzynia się zmieszczą, plus osprzęt przypasuje. Chodzi mi o połączenie silnika ze skrzynią i wałem - robi się w ogóle takie rzeczy czy to totalnie karkołomne przedsięwzięcie?
Zakładki