Master napisał
Jebły mnie Panowie Wladze w sobote. Na szczescie jechalem bmw mojej mamy nie swoim. Ale i tak sie dojebali do swiatel bo ma hidowe "xenony". Straszny to jest wabik na policje. Tez w swoim takie mam i musze dzisiaj podjechac po jakies porzadne oswietlenie i zdemontowac te hidy. Ktos ma doswiadczenie z tym gownem? Musze zdemontowac przetwornice, odpiac ja i kable bezposrednio do normalnej zarowki. A co z ringami bo tez sa xenonowe?
@
Master ;
HIDY są spoko gdy
* Temperatura barwowa max 5500K (nie zjebane 6kK i powyżej gdy świeci na niebiesko)
* Masz soczewkę w lampie
* Gdy nie masz soczewki, masz żarnik do reflektorów (Volvo stosuje te same typy żarników w swoich autach z xenonem bez soczewki, renalut laguny niektóre też)
Ringi nie są xenonowe, max led albo w tej technologii zbliżone.
HID to tylko jest w świetle mijania i drogowym
Ogólnie jestem za tym, żeby łapali HIDowców, bo jak widzę w starym chujowym aucie, rażące światła i do tego niebieskie, gdzie fabryka tego w ogóle nie przewidziała to aż mi ręce opadają, a oczy się wypalają.
Z racji że jesteś torgowiec opisz mi co i jak to ci powiem co zrobić żeby mieć HID, nie mieć przypału na kontroli i w ogóle lajcik
Zakładki