Q3 w fajnej opcji dostaniesz za 140k, nikt nie mówi o Q5.
Wersja do druku
ELO MORDY
kwestia roszczenia z tytułu rynkowej utraty wartości pojazdu w związku z kolizją, po prostu piszę @ do ubezpieczyciela sprawcy i tyle? Oni mają wszystkie dane dotyczące kolizji razem z FV z częściami za naprawę.
Drugie pytanie oni rzetelnie wyliczają tą utrate wartości na podstawie wzoru któryz znalazłem tu
https://cdn.bsbox.pl/files/hestia/Nz..._documents.pdf
czy raczej muszę ich przypilnować żeby dobrze to zrobili
musisz ich przypilnować byku
najlepiej tak po swojemu
kurwa a tak poważnie, bo mam do wyjecia z 15-20k to mi szkoda przepuścić
Przecież będą walić w chuja ile się da, zawsze tak robią XD Dopóki ich nie przyciśniesz to zaniżą nawet parokrotnie.
od #teamnatural taka twarz by ci się nie zrobiła :kappa
chuj prawdopodobnie wjeżdża nowe q3 w czerwcu, nic nie pasuje więc potrzebna była własna konfiguracja o cie chuj
@Mexeminor ;
czy x3 e83 3 liter benzyna ma jakakolwiek konkurencje w swojej półce cenowej wśród małych suvów??
warunki
- w miare sensowny naped na 4
- buda co sie w miare trzyma i nie rdzewieje
- prowadzenie jak prawdziwa niemiecka taczka a nie amerykańska wersalka na sprężynach
- niskie koszty utrzymania
- dobry automat
- w miare dynamiczne, czolgi 12s do setki odpadaja
sprawdziłem prawie wszystko, jakbym brał patrząc na siebie to infiniti fx45 ale dla żony za duże i elo
forestery niby spoko ale pozdro jak to sie wyjebie, do tego te automaty eeeh
mazda cx7? pewnie gnije
rav 4? przekonuje mnie tylko 3 generacja z 2,5l lub 3,5l
kurwa tiguan?
No jest ciężko z wyborem. Jak weźmiesz E83 z M54 pod maską, to masz tak:
-zajebisty silnik łykający gaz i mający solidne 231 koni. Naprawisz stosunkowo tanio i ogarnia go pełno mechaników, jest od chuja używanych części itd.,
-dobra blacha, nie gnije to właściwie w ogóle,
-spoko jakość wykonania, jak widziałem 3 takie auta z nalotami 250kkm+ to się trzymały świetnie,
-jak na SUVa spoko się prowadzi,
-dobry, a nawet bardzo dobry automat, rozjebać ciężko jak chuj,a taki chuj, bo tam jest GM XD Nie jest to tragiczna skrzynia w benzyniaku, bo tam nie ma momentu 400Nm jak w 3.0d, ale ciągle jest to skrzynia średnia i trzeba to dobrze sprawdzić przy zakupie - jedyny realny minus tego auta, ale też znowu bez przesady,
-do dzisiaj wygląda spoczko, do tego fajnie brzmi, całkiem nawet zapierdala,
-od pizdy części, w tym używanych, serwis jest oczywiście drogi, ale wcale nie odbiega znacząco od innych SUVów.
Tak całkiem serio - nie ma konkurencji w tej półce cenowej jeśli masz wymagania duży silnik i automat.
o kurwa bylem pewien ze tam jest zf jak tak jak w benzynowych e39 a nie gm, no to jedyny minus w takim razie
:*