a ja mam praktycznie kompletny m-pakiet ,poza lusterkami ,które mi się nie podobają. I wg Ciebie to hot or not ?
Wersja do druku
a ja mam praktycznie kompletny m-pakiet ,poza lusterkami ,które mi się nie podobają. I wg Ciebie to hot or not ?
Zderzak M-pakietowy bardzo różni się od od zderzaka "M" i właśnie M-pakietowy został stworzony do tego aby był w samochodach z silnikami typu 1.8 czy tam 2.0. Nie widzę nic dziwnego w tym, że ktoś wrzuca taki zderzak do seryjnego Bmw. Co innego jakby ktoś kupił sobie zderzak od M-powera i wrzucił do przodu.
Zderzak M-pakietowy a naklejka GTI na golfie III to jednak duża różnica.
Co do tego z pełni się z Tobą zgadzam. Nie rozumiem fenomenu "naciągania na siłę" opon np na 9 cali 215'tek. Opona jest od tego aby dobrze spełniała swoje zadanie a nie tylko ładnie wyglądała (to też rzecz gustu)
Co do samochodu to wygląda ładnie i schludnie. Co do obniżenia zostawił bym tak jak jest bo naprawdę na takie jazdy nie ma co nie wiadomo jak obniżać.
ja mam z tyłu na feldze 8.5" oponki 225/40,a przód na 8" mam 215/40
http://oi62.tinypic.com/ng3kfc.jpg
http://oi61.tinypic.com/2u622yu.jpg
http://oi61.tinypic.com/mtbm2d.jpg
http://oi61.tinypic.com/2q2ogup.jpg
Tak sie prezentuje, po świętach zbieram na jakiś gwint, bo za wysoko stoi ;d
przód opona 205/40 tył 215/40
Troszke jestem wkurwiony, bo jedna felga do spawania jest i powietrze schodzi... jutro jade po kase od sprzedawcy na to, bo mnie zrobił w przysłowiowego chuja.
ładna bunia i w dodatku coupe ;) jakbyś potrzebował jakiś części to PW,bo mam praktycznie wszystko do większości beemek.
Ładne te e36 macie :D Też może kiedyś sobie taką kupie :D
Co do opon to u brata na Bmw siedzi 225/40 na 8 calach i 255/35 na 9 calach no ale takie zaleca producent więc takie założył.
Twardy co to masz za opony? :>
Ale ja wiem o tym wszystkim, ale zle sie zrozumielismy :)
Mowisz ze gleba jest niepraktyczna itp, a ladowanie SAMEGO wielkiego kola jest praktyczne jesli ktos ma dziadkowy styl jazdy? Tez nie i mija sie z celem, a jednak ludzie to czesto robia :D
Bardziej mi chodzilo o to, ze jesli ktos patrzy glownie na wyglad swojej perelki to praktycznosc idzie troche na dalszy plan, tylko tyle :)
A jesli ktos ma sportowe ambicje, zalozy sobie wieksze tarcze hamulcowe to nie ma wyjscia. Ale gleba do pewnego momentu tez daje lepsza przyczepnosc (nie mowimy tu o przerwie miedzy zderzakiem takiej ze wsadzi sie szluga tylko, ani o obcietych sprezynach). A poprostu chodzi tutaj o sam wyglad, just it.
A widac po zdjeciu bocznym auta wiele rzeczy, chociazby wspomniany m-pakiet, wieksze kolo czy lampy zespojone w jedna calosc (no, poza jednym szczegolem, ale to juz wlasciciel wie ;D)
No nic, kazdy juz wie jakie sa plusy i minusy, konczymy to :)
Dokładnie o firmę tych z tyłu mi chodzi.
Continental
Siemanko, jaki samochód do 25 k polecacie ? Musi być benzyniak, jak najniższe spalanie, względna bezawaryjność, tanie części, rocznik najlepiej > 2010, auto dla mamy, obecnie jeździ Astrą III 1.9 HB jednak zdecydowała się na sprzedaż z powodu ciągłych problemów, najlepiej by było gdyby auto nie było jakichś ogromnych gabarytów tylko właśnie coś w stylu tej Astry, any ideas ?
Toyota Aygo wóz bezawaryjny,pali jakieś 5 litrów gazu po mieście ;)
Moze skode fabie 2?