Każdy chce zarobić, a często rzucaja cene z dupy bo wiedza ze skoro nie umiesz tego naprawic recznie, to istnieje duza szansa ze sie w ogóle nie znasz.
Wersja do druku
A jestes pewny ze masz caly mechanizm do wymiany? moze tylko linka pekla i wystarczy dorobic nowa? Szyba opadla na dol i nie chce sie podniesc?. Linke mozesz zwkla motocyklowa do sprzegla dokupic i przelozyc;p. Ja tak w golfie kiedys zrobilem, bo cala prowadnica byla ok, a tylko linka sie przerwala.
No gościu powiedział że cały mechanizm do wymiany, ja się nie znam na samochodach że wiedzieć w 100% że tak jest XD
Podjedź z tym do kogoś jeszcze, bo może być tak, że właśnie tylko Ci linkę gościu wymieni i zawoła za to 400zł xD
Kup sobie ten mechanizm, nawet nowy, i pójdź do jakiegoś taniego i solidnego machera. Zmieścisz się w max 150 zł.
Kurwa, zrobienie UPG kosztuje 700-900 zł, a jakiś debil chce za mechanizm szyby w Polo 400 - paranoja.
No chyba nie bardzo. Ja z kumplem prywatnie czasami działam i on liczy co najmniej 100 zl za roboczogodzinę + części. Wiadomo że są głowice co opierdolisz w 5h (ale to i tak 500 zł za robotę samą) a są też takie co i po 15h kręcisz te śrubki. Tacy ludzie co robią upg za taki śmieszny hajs psują rynek.
To ja sie chyba przebranżuję, bo nie wiem kiedy dojdę do tej stawki robiąc w kraju...
Drogo drogo, u mnie np, teraz za naprawe vanosów, gdzie troche roboty jest ziomek chce 250zł, sama robocizna, a roboty jest sporo i trzeba mieć specjalistyczny sprzęt czyli blokady, co nie wszyscy mają.
No jak pisałem, w chuj drogo. Mi za wymianę modułu przepustnicy w Bravo z robotą przy komputerze wzięli 90 zł. Z częściami. Po tej naprawie jeździł dobrze aż do sprzedaży.
Stówa za godzinę roboty to prawie stawki ASO, u mnie w VW biorą ile, 150? Gdzieś tak.
Mam takie pytanko moze glupie moze nie nie wiem
Czy moze ktos ogarnac amortyzatory na tyl Accord VIII kombi? Ile by to wynioslo? Bo koledze sie autko rozdupcylo
To jakoś słabo biorą.
W tym ASO co pracuje za rbh jest 200 zl netto. To tutaj sam rozrząd ci z 600 zl wyniesie, dwumas to już ponad 1200 zl za sama robociznę.
Ale jak są ludzie którzy pracują za stawki głodowe to już ich sprawa bo pamiętajcie że do tego wszystkiego trzeba odliczyć hajs na podatki, opłacenie pracowników, opłaty stale, narzędzia i ew. straty które są zawsze i wszędzie.
Jeszcze zależy jakiej marki to ASO. Wiem, że mniej więcej takie stawki jak podałeś, to mają w Nomie czy Inter-Welmie, a to jest Audi, nie VW. Poza tym to też na pewno zależy od miasta, a Ty nie jesteś przypadkiem z Warszawy? To by wyjaśniało wiele.
torgi, macie jakies specyfiki, ktore naprawią to? pasta tempo + scierny? czy grubsza sprawa
zwykłe jakies przerysowanie
Załącznik 340351Załącznik 340352