Nie którzy nie lubią tuningu, ot cała historia, pod remize to nadaje się to:
http://www.auto-blog.pl/wp-content/u...uning-wies.jpg
Wersja do druku
Nie którzy nie lubią tuningu, ot cała historia, pod remize to nadaje się to:
http://www.auto-blog.pl/wp-content/u...uning-wies.jpg
Zależy do komu jest taki samochód potrzeby i ile ma pieniędzy na tuning i e jakim stylu chce go zrobić. Co do hydraulicznego zawieszenia to bardziej na pokazy bo szybko się z takim pojeździć nie da :) Co do pójścia w germana moje zdanie jest takie, że jak ktoś się nie zna i nie ma odpowiednich funduszy to niech się nie zabiera nawet za projekt ttlko jeździ ładna seria ;)
Podstawa to dobry alus i gwint a często już to przewyższa zakup e36 dochodzi do tego detaling a to też kosztuje. Obserwuje niekiedy jakieś rzadkie dokładki do e30 kosztują na ebay po 500 dolarów :)
http://imageshack.us/a/img24/6669/toyk.jpg
Czujesz różnice? Te same pieniądze..
http://static2.flaker.pl/static/imag...427_0_755.jpeg
http://the-car-club.co.uk/Images/Pic...-Cream-400.jpg
te felgi = panda tak?:P Bo na pewno nie całe auto
Jeżeli o fele chodzi to CV3 jest moim faworytem
Załącznik 306459
Taka e30 sie ceni, zreszta. Nie czesto sie zdarza zeby ktos kto robil taka e30, lub jakikolwiek inny samochod, sprzedawal go:) A jak tak sie dzieje to raz na jakis czas.
Mi się te felgi podobają i takich będę szukał.
http://img155.imageshack.us/img155/9548/zdjcie0215j.jpg
sam jestem posiadaczem e30, niestety spora część właścicieli takich samochódow ma się za ekspertów tunningu i motoryzacji i chyba zapomniało, ze samochody służą do jeżdżenia, a nie do wylewania swoich brudów na forum.
Swoja droga gratuluje porównania pandy do e30, samochody z 2 różnych półek.
Swojej matce do dojeżdżania do pracy pewnie też kupiłbyś e30?;)
Takie rondellki to rarek jest, łatwo i tanio nie będzie ;)
Pande kupujesz w dobrym stanie za 13 tysięcy. E30 Kupujesz w dobrym stanie za 8 z czego 5 zostaje Ci na felgi i polerke.
Matce za 13 tysięcy kupiłbym focus'a II
A apropo mojego wydechu, nie wiem czy zwróciłeś uwagę na to co napisałem dalej. Kupiłem to bmw w takim stanie i doprowadziłem ją do stanu fabrycznego (z tym wyjebałem wydech który chciałem później sprzedać bo kasy brak)
Po Twoim profilowy zaczęło mi się juz rozjaśniać :) Posiedź w tym temacie trochę i dopiero później zacznij się na jego temat wypowiadać. Ja rozumiem nie każdemu się to może podobać. Każdy ma inny gust ale jak porównujesz Bmw które pewnie gwint ma w cenie tej pandy i piszesz ze ceny obu samochód takie same to jesteś po prostu śmieszny.
Zrobienie dobrego germana przewyższa kilka a nawet kilkanaście razy koszt zakupu samego samochodu nie licząc pracy włożonej w takie auto.
Wiec przemyśl następnym razem swoją wypowiedź przed naciśnięciem Wyślij :)
Co wy pierdolicie?! Gwint za 13 tysięcy? Jakiej marki się pytam jak ja na bilsteinach za 3k śmigałem!!! Za każdym postem coraz bardziej ten temat sięga dna! Jeżeli nie masz pojęcia o czym mówisz, to Ty się lepiej nie odzywaj! Zupełnie jak gość któremu gruchotało pod maską, co się okazało klocki się skończyły.
Ahhh a propo mojego profilowego jest to mój pierwszy samochód którym się jarałem swojego czasu. Wiele się zmieniło od 2010 roku.
Też jest nawet dobry gwint MTS albo TA i wcale nie drogo, do 1k można kupić.