prosisz egzaminatora żeby zerknął na światła. możesz jeszcze dodać, że w celu samodzielnego sprawdzenia można podjechać blisko ściany, wtedy światło się odbije
Wersja do druku
prosisz egzaminatora żeby zerknął na światła. możesz jeszcze dodać, że w celu samodzielnego sprawdzenia można podjechać blisko ściany, wtedy światło się odbije
teee.. ale światła cofania nie wrzucaj przy włączonym silniku :P
mi instruktor mówił że egzaminator pomaga tylko przy "stopie", a żeby światło cofania pokazać, trzeba wyłączyć silnik i po przekręceniu kluczyka (nie odpalając) wrzucić wsteczny
#down
nom.. bo jak się można łatwo domyślić - wrzucając bieg wsteczny, a następnie próbując wyjść z samochodu puścimy sprzęgło a każdy wie co się dzieje gdy stojąc w miejscu puścimy sprzęgło gdy samochód jest na biegu ; DD
No tak, włączenie zapłonu to nie uruchomienie silnika :)
Dziękuję za pomoc ;)
nie rozpedzajcie sie tak, czesto egzaminator zabrania wylaczac silnika zeby mu akumulator nie padl
Dokładnie 10 km dla fotoradaru. Dlaczego? Bo powyżej 10 km masz mandat 100 zł, poniżej - 50 zł. Koszta zdjęcia z fotoradaru to okolice 50 zł, więc nie opłaca im się ciskać.
Niedługo drogówka również ma nie łapać za przekroczenie do 10 km, ale jeszcze tego nie wprowadzili.
Ciekawostka: czy wiesz że Twój prędkościomierz Cię oszukuje? Jadąc 50 km/h tak naprawdę nie przekraczasz 45 km/h. Dzięki temu kierowcy nie łamią tylu przepisów przez bariery psychologiczne. Prawdziwa prędkość pokazywana jest wyłącznie przez GPS.
Od niedawna wszedł nowy przepis, jeśli chodzi o ogaraniczenia predkosci, dopuszczalna prędkość + 10km i nie bedziemy ukarani, nie wiem czy wszyscy o tym wiedzą.
http://cache.www.gametracker.com/ser...b_560_95_1.png
193.33.177.5:27015
Rekrutacja adminów otwarta.
ej ja troszke nie ogarniam zwykłej reguły prawej ręki.
http://portalnaukijazdy.pl/testy/b/q...s/learn/0/1162
w takiej sytuacji pojazd 1 ustępuje pierwszeństwa 2. Gdyby nie było 3 to 2 jechała by pierwsza. Ale jest jeszcze 3 więc 2 musi ustąpić jej pierszenstwa.
Z tego wynika że najpierw jedzie 3 potem 2 i na koncu 1 dlaczego więc poprawną odpowiedzią jest C?
bo najpierw 3 dojezdza do srodka skrzyzowania, potem przejezdza 2, potem przejezdza 1, a na koncu w lewo skreca 3
bo 3 w trakcie skręcania ma 1 z prawej strony. kierowcy w tej sytuacji muszą po prostu się jakoś dogadać (najlepiej kiwnąć ręką kierowcy pojazdu z Twojej lewej strony, by pojechał jako pierwszy). więc nie można jednoznacznie określić, który kierowca wyjedzie ostatni, ale pewne jest to, że 1 ma pierwszeństwo przed 3, czyli odpowiedź C.
@up
jak 3 dojedzie do środka, to dwójka nie będzie miała jak przejechać, gdyż będzie zablokowana.
zasada jest taka, ze ten kto ma prawa strone wolna to jedzie pierwszy, potem komu sie zwolni to nast i nast.
jezeli jest taka sytuacja, ze jeden i drugi itd chca skrecac i w ogole, pomotane to wszystko, to jak ktos napisal wyzej to ktorys z kierowcow musi ustapic
to tak jak 4 samochodu na typowym rownorzednym, nie wiadomo kto ma jechac