w tej sytuacji niczym. to chyba logiczne
Wersja do druku
te znaki są stosowane zamiennie
a co do parkowania ja też nie miałem prostopadłego ani skośnego tyłem bo tego nie ma na egzaminie
Ma ktos jakas dobra strone/grafiki z opisanymi swiatlami i wszystkim pod maska do Toyoty Yaris? Jak dostane np. pokazac zbiornik na plyn hamulcowy to mam poprostu pokazac czy cos jeszcze powidziec o tym?
Ale tez chyba Cie ucza na przyszlosc zebys komus przy pierwszej jezdzie samodzielnej po miescie nie przerysowal nikomu nic..
#Ja teraz na wakacjach jak bylem w Pl zdawalem prawko, po 20h jazdy podszedlem do egzaminu i bezblednie, na teorii jak i w praktyce.
Mialem parkowanie przodem prostopadle i 2x na miescie zawracanie z uzyciem infrastruktury.
Szatan miota moją stopą gdy zdejmuję nogę ze sprzęgła.
Kurdeeee, bo właśnie mam dużą stopę i praktycznie nie mogę zrobić dźwigni na owym pedale, a jak się trzyma w powietrzu, to telepie i silnik gaśnie.
W takiej sytuacji bardziej korzystne jest dosunięcie fotela tak, abym miał minimum miejsca na nogi pod kierownicą, czy lepiej odsunąć się tak, możliwie jak najdalej ?
Jeżdżę Grande Punto i mam 181 cm wzrostu.
ja wlasnie wole byc blizej kierownicy, tez 180 wzrostu
ja mam 186 i w clio było całkiem ok. fotel był regulowany tył przód góra dół i zawsze brałem na maxa na dół a odległość od fotela od kierownicy była tak ,że jak siedzę i wciskałem sprzęgło na maxa ,żebym miał jeszcze trochę ugięte kolano dla lepszej kontroli sprzęgła i mi się dobrze jeździło
@zuj
na praktyce uczą ciebie tak ,żebyś zdał egzamin i nie stwarzał zagrożenia ruchu na ulicy i na tyle ciebie przygotowują ,żebyś był w stanie zaparkować jak się nie czujesz na siłach ,żeby zaparkować tyłem to parkuj przodem oni ciebie uczą tego co wymagają na egzaminie
u mnie problem ze sprzeglem zalezal od butow w ktorych jezdzilem... w halowkach sportowych normalnie bylo ale w takich do "chodzenia" (nike twilight mid) juz gorzej mi było i wykminilem sobie, ze podnosze troche stope i mi sie pedał sprzęgła tak ślizga po powierzchni podeszwy
ja już mam wyjeżdżone 15h, wszystkie manewry mi wychodzą włącznie z parkowaniem równoległym, ale mam problem przy zmienianiu biegów z 1 na 2 i z 2 na 3 - czesto "gazuje", za wolno puszczam sprzeglo a juz dodaje gazu. dlatego mam takie pytanie - moge puscic sprzeglo szybko, bo ja puszczam sprzeglo,tak samo jak ruszam. to ejst jedyny problem, z ktorym sie borykam :p