Reklama
Strona 460 z 531 PierwszaPierwsza ... 360410450458459460461462470510 ... OstatniaOstatnia
Pokazuje wyniki od 6,886 do 6,900 z 7965

Temat: Wszystko co dotyczy motocykli i motorowerow !! TYLKO TUTAJ !

  1. #6886
    Sombrero

    Domyślny

    Cytuj Ziemek napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Panowie pytanko odnośnie sprzęgła. Mowa o xj600. Jak dałem go na stopke, włączyłem, wcisnąłem sprzęgło i wrzuciłem jedynke, to nie puszczajac sprzegla kolo zaczelo mi sie ruszac. Cały czas trzymam sprzęgło a koło się kręci. Teraz pytanie: wystarczy "dokrecic" sprzęgło, czy coś z tarczami sprzęgłowymi się stało? Dopiero w poniedziałek do niego zajrzę i pytam na zaś :)
    Gadałem z kolegą to mnie przestraszył, że tarcze sprzęgłowe do wymiany, zaś po rozmowie z tatą stwierdził, że to kwestia dokręcenia tego.

    A i jeszcze jedno pytanie, akumulator nie trzyma mi zbytnio prądu, po 2 tyg zastoju nie można go odpalić. Jakieś sposoby na ogarnięcie tego czy tylko wymiana?;]
    Normalna rzecz, olej który smaruje też skrzynię oraz sprzęgło które jest mokre...to powoduje że nawet po wciśnięciu sprzęgła na stopce koło może delikatnie się obracać ze względu na to że olej rozchlapuje się i napędza kosz sprzęgłowy przez co te koło delikatnie się obraca. Jest to efekt coś na zasadzie konwertera hydrokinetycznego jak w skrzyniach automatycznych. Taki sam efekt występuje jakbyś miał XJ'tke na tej stopce i nie wrzuciłbyś żadnego biegu, dodajesz gazu i koło delikatnie się obraca.

    Chyba że, koło kręci się dość szybko, a siedząc na motocyklu (przygotowujesz się do ruszenia), wrzucasz 1'ke i ona ciężko wchodzi oraz głośno, a moto ciągnie delikatnie do przodu lub jest zaparte że nie można cofnąć się do tyłu na wciśniętej klamce sprzęgła - to problem jest z wyregulowanie sprzęgła, a dokładnie linki.

  2. #6887

    Notoryczny Miotacz Postów FoX-x jest teraz offline
    Avatar FoX-x
    Data rejestracji
    2007
    Położenie
    Częstochowa
    Wiek
    31
    Posty
    1,448
    Siła reputacji
    19

    Domyślny

    Jest ktos w stanie polecic jakiegos enduro w stylu yamaha xt/tt/ttr 600, dr 350/600, honda xr 600. Chodzi mi o jakis motocykl do lekkiego lasu, na droge, zeby silniki byly w miare trwale i remont nie kosztowal milionow (koszty utrzymania w miare wazne). Do tego mam pytanie- mial ktos stycznosc z dwusuwami cr/yz/rm 125/250, jak wyglada w rzeczywistosci jakbym chcial dwa razy w tygodniu po poltorej godzinki pohasac, mam na mysli jakies lajtowe przejazdzki po lesie (nie mowie tu o odkrecaniu na maxa na torze).

  3. #6888
    Avatar EliteSonGGo
    Data rejestracji
    2012
    Położenie
    Tomaszów Maz
    Posty
    572
    Siła reputacji
    14

    Domyślny

    Czołem panowie, pytanie mam. Przy filtrze powietrza jest taka jak by uszczelka, na którą jest filtr nałożony. Owa uszczelka się "oderwała" w części od reszty, która się trzyma gaźnika. Pewnie ciężko wam to sobie wyobrazić więc macie zdjęcia



    Da radę to jakoś skleić? W ogóle warto to kleić? Czy od razu już kupować nowe?

    A drugą sprawą jest przedmiot przedstawiony na zdjęciu niżej. Wypadł mi on nie wiem skąd, co też jest sporym utrudnieniem. Poszukałem sobie trochę i wyglądem podobne jest do Tulejka metalowo-gumowa zabieraka zębatki tylnej. Czy to aby na pewno to? Gdzie to się znajduję i jak by ktoś jeszcze był łaskaw pokrótce do czego to służy, bo nazwa mi nic nie mówi...

    I oczywiście zdjęcia tego co wypadło


    Za jakiekolwiek wskazówki będę niezmiernie wdzięczny :)
    Cytuj Grudzioh napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Ze 2-3 lata temu szedlem ulica i jakis cwel wylal na mnie chyba cala wanne przez okno(dodam, ze bylo chyba dosc podobnie pogodowo jak teraz[zima]). Nie powiem zeby mnie to specjalnie bawilo. Nie sadze tez by mu sie to oplacalo bo wybilem mu okno.

  4. Reklama
  5. #6889
    Avatar Speedy Ziom
    Data rejestracji
    2006
    Położenie
    Gostyń
    Posty
    85
    Siła reputacji
    19

    Domyślny

    Witam,czy ktoś z was lub wasz znajomy bawił się w zdławienie motocykla o mocy np.60kw do 35kw i rejestracje na kategorie A2 ?.Chciałbym dowiedzieć się jak wygląda cała procedura.Szukałem w google,ale co inne forum to inne opinie,a sprawa wygląda tak że mam upatrzony motocykl i facet twierdzi że jest możliwość założenia w serwisie homologowanych dławików zmniejszających moc,otrzymanie na to faktury i zaświadczenia o homologacji owych dławików i to starczy aby wykonać przegląd w stacji kontroli pojazdów i zarejestrowania motocykla w wydziale komunikacji,bez żadnych testów na hamowni i opinii rzeczoznawcy.Co o tym sądzicie ?

  6. #6890

    Data rejestracji
    2006
    Położenie
    Katowice
    Posty
    7,009
    Siła reputacji
    23

    Domyślny

    Cytuj Speedy Ziom napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Witam,czy ktoś z was lub wasz znajomy bawił się w zdławienie motocykla o mocy np.60kw do 35kw i rejestracje na kategorie A2 ?.Chciałbym dowiedzieć się jak wygląda cała procedura.Szukałem w google,ale co inne forum to inne opinie,a sprawa wygląda tak że mam upatrzony motocykl i facet twierdzi że jest możliwość założenia w serwisie homologowanych dławików zmniejszających moc,otrzymanie na to faktury i zaświadczenia o homologacji owych dławików i to starczy aby wykonać przegląd w stacji kontroli pojazdów i zarejestrowania motocykla w wydziale komunikacji,bez żadnych testów na hamowni i opinii rzeczoznawcy.Co o tym sądzicie ?
    imo bez sensu
    chcesz coś na A2 - kup na A2
    bo motor cierpi na ograniczonej mocy

  7. #6891
    Avatar _Szymon_
    Data rejestracji
    2014
    Posty
    1,043
    Siła reputacji
    12

    Domyślny

    Cytuj Speedy Ziom napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Witam,czy ktoś z was lub wasz znajomy bawił się w zdławienie motocykla o mocy np.60kw do 35kw i rejestracje na kategorie A2 ?.Chciałbym dowiedzieć się jak wygląda cała procedura.Szukałem w google,ale co inne forum to inne opinie,a sprawa wygląda tak że mam upatrzony motocykl i facet twierdzi że jest możliwość założenia w serwisie homologowanych dławików zmniejszających moc,otrzymanie na to faktury i zaświadczenia o homologacji owych dławików i to starczy aby wykonać przegląd w stacji kontroli pojazdów i zarejestrowania motocykla w wydziale komunikacji,bez żadnych testów na hamowni i opinii rzeczoznawcy.Co o tym sądzicie ?

    A więc ja Ci tego dobrze nie wytłumaczę bo sam tego osobiście nie robiłem ale są teraz firmy które się tym zajmują. Oddajesz im te pełnomocnictwa dajesz kasę i oni za Ciebie wszystko załatwiają. A co do hamowni tu motocykl musi być na niej no bo jak mają niby moc zmierzyć?


    Cytuj 2Fast4You napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    bo motor cierpi na ograniczonej mocy
    Wydaje mi się, że kolega po prostu chce zablokować zarejestrować i odblokować :)

    A i pamiętaj, że motocykl, który blokujemy nie może seryjnie przekraczać 70kw chyba.

  8. Reklama
  9. #6892
    Avatar Rikimaru Uh
    Data rejestracji
    2008
    Położenie
    Częstochowa.
    Posty
    1,039
    Siła reputacji
    18

    Domyślny

    Cytuj EliteSonGGo napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Da radę to jakoś skleić? W ogóle warto to kleić? Czy od razu już kupować nowe?
    Wyrzuc ten filtr, zamien na oryginalny albo inny gabkowy. Ten Ci przepuszcza caly syf jaki lapie do silnika, gabkowy to zatrzymuje. Roznicy w mocy i tak nie bedzie (jesli dalej jezdzisz pro50) a silnik napewno dluzej wytrzyma. To nie sa duze pieniadze :)

  10. #6893
    Avatar Loo King
    Data rejestracji
    2006
    Posty
    2,261
    Siła reputacji
    20

    Domyślny

    Dostane jakis motocykl koniecznie nowy, firmowy za 15k(szosowo-turystyczny) Chodzi o to, ze nie mam prawka kat A i chciałbym kupic 125ccm nowa zeby byla zarejestrowana na 50 ccm

    nowy tzn nieużywany, a wiadomo ze w salonach mozna dorwac nawet z 2012r

    Da tak rade, kupujac motor z salonu?

  11. #6894
    Avatar Mugenoo
    Data rejestracji
    2006
    Położenie
    Gdańsk
    Wiek
    30
    Posty
    561
    Siła reputacji
    20

    Domyślny

    nikt ci w salonie nie zrobi takiego myku , żebyś go zarejestrował na mniejszą. to co ma inne silniki niż w papierach to sprowadzane i patenty na przeglądach po znajomości

  12. Reklama
  13. #6895
    Avatar Mati123456
    Data rejestracji
    2006
    Posty
    92
    Siła reputacji
    20

    Domyślny

    elo ziomy co to za bryka

  14. #6896
    Avatar Urlak
    Data rejestracji
    2005
    Posty
    5,591
    Siła reputacji
    23

    Domyślny

    chyba ci się tematy pomyliły ;0


    Porsche 911 Cabriolet?
    Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny

  15. #6897
    Avatar Loo King
    Data rejestracji
    2006
    Posty
    2,261
    Siła reputacji
    20

    Domyślny

    Cytuj Morty napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    nikt ci w salonie nie zrobi takiego myku , żebyś go zarejestrował na mniejszą. to co ma inne silniki niż w papierach to sprowadzane i patenty na przeglądach po znajomości

    taka lipa, co coz rozumiem. Bo raczej nie ma 50ccmow ktory nie pierdzial by jak kosiarka i potrafil sie dobrze bujnąć?




    Taki model mi sie zajebiscie podoba, oczywiscie nie chcialbym zeby to byl zipp, ale cos 'prawdziwego' no i przydalaby sie pojemnosc 125 ccm.

  16. Reklama
  17. #6898
    Avatar _Szymon_
    Data rejestracji
    2014
    Posty
    1,043
    Siła reputacji
    12

    Domyślny

    Może cbf125 wygląda podobnie a to honda, tylko że osiągów miał nie wiadomo jakich nie będziesz.

  18. #6899
    Avatar Nigger
    Data rejestracji
    2008
    Położenie
    Warszawa
    Posty
    1,774
    Siła reputacji
    18

    Domyślny

    Załącznik 310501

    Powrót stunta! Zębatka w drodze i nic tylko śmigać ;)

  19. #6900

    Data rejestracji
    2010
    Położenie
    Polska
    Posty
    365
    Siła reputacji
    16

    Domyślny

    potrzebuję kupić sobie kask, mój ostatni LS2 FF384 BLADE II został uszkodzony podczas szlifu, uratował moją bańke :D myśle, żeby ponownie kupić ten sam, dałem za niego wtedy z 300~ zl.
    wszystko z nim bylo okay, ale moze cos w cenie 300-400 zl bedzie lepszego? nie znam sie az tak, wiec pytam.
    http://allegro.pl/kask-ls2-ff384-cza...078299364.html <- to jest ten ls2, a znalazlem jeszcze:
    http://allegro.pl/kask-integralny-hj...086907607.html
    http://allegro.pl/kask-mt-blade-sv-s...144466906.html
    co mysliscie? prosze o jakies rady :)) ważne dla mnie tez jest, zeby byl caly czarny, taki maly szczegol, ale mi bardziej pasuje do moto. pozdrawiam!
    .

  20. Reklama
Reklama

Informacje o temacie

Użytkownicy przeglądający temat

Aktualnie 1 użytkowników przegląda ten temat. (0 użytkowników i 1 gości)

Podobne tematy

  1. PlayStation 3 - tutaj wszystko
    Przez Imonek w dziale Sprzęt i oprogramowanie
    Odpowiedzi: 3792
    Ostatni post: 13-07-2017, 07:59
  2. Wszystko, co dotyczy Sony PSP
    Przez Kacpero w dziale Sprzęt i oprogramowanie
    Odpowiedzi: 2063
    Ostatni post: 28-02-2014, 19:03
  3. Wszystko co dotyczy palka?
    Przez xsxsxs w dziale Tibia
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post: 04-02-2014, 15:41
  4. Smiechowisko - tylko tutaj linki do smiesznych rzeczy
    Przez Palladni w dziale O wszystkim i o niczym
    Odpowiedzi: 668
    Ostatni post: 24-09-2013, 18:23
  5. Wszystko co dotyczy Test Serwera tutaj !
    Przez Harros Ruca w dziale Tibia
    Odpowiedzi: 41
    Ostatni post: 28-06-2010, 01:37

Zakładki

Zakładki

Zasady postowania

  • Nie możesz pisać nowych tematów
  • Nie możesz pisać postów
  • Nie możesz używać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •