Kurwa wielki znawca ktory wie jak sie nicasil dociera <lol2>
Po 1:
Wiesz dlaczego wyczynowe motocykle maja nicasil a nie tuleje ? Bo tego sie nie dociera (zalezy jak masz tloka spasowanego)
Po 2:
Kolega jebnal nowego tloka do cylka nicasilowego , zagrzal motor na wolnych obrotach , zrobil przygazowke i pojechal odrazu w teren - motor chodzi super.
Po 3:
Wlozylem nowego tloka do mojej gilerki (Vertex) Cylinder na oryginalnym nicasilu , popyrkal sobie troche na wolnych obrotach , zaczalem jechac , malo gazu i tak sobie popyrkalem z 2km , pozniej oczywiscie jak zwykle pizda i zapierdalac trzeba , bo sie wam lozyska posypią szybko , i sie silnik "zamuli"
Co do temperatury , oczywiscie ze w okresie docierania wszystko pracuje ciasniej wiec temperatura tez jest wyzsza (trzeba uwarzac zeby nie przegrzac) To glownie na tulei , bo na nicasilu tarcie jest mniejsze i nie grzeje sie to wszystko tak szybko jednak widac przy docieraniu tez roznice.
Pzdr.///GEVO.
otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M963909
Tu macie moją gilerke na sprzedasz :D
@up.
No i znowu nastepny ktory chuja sie zna...
KAZDA RS 125 GS ma silnik rotax 123 (tak samo jak aprilia af1)
KAZDA RS 125 PRODUKOWANA DO BODAJZE 1998r. MA SILNIK ROTAX 123 (MOCNIEJSZY ZE WZGLEDU NA WIEKSZY GAZNIK ITP.)
KAZDA RS 125 PRODUKOWANA PO 1998r. JEST TROSZKE SLABSZA (Silnik rotax 122)
gs ma gazior 34 inny filtr membrane cylek gillardoni 1 linke obrotomierza inne sprzęgło skrzynie po innej stronie inną elektryke. (może jeszcze o czymś zapomniałem)
Zakładki