odarazu odradzam na początek yamache dt
żeby nią jezdzić trzeba się 3 razy zastanowić przed każdym zakrętem, a co dopiero osoba, która 1 raz motorem jedzie
najlepszym rozwiązaniem na początek jest simson
łatwa dostępność częsci(tylko nie takich z tajwanu tylko niemiackich od Pana Wojciecha Kniazia)
najlepiej kupić do remontu za ~~800 zł i zrobić remont za 500zł i simson służy bezawaryjnie przez długie lata
tylko remont, żeby robił jakiś dobro znajomy, bo oddawac "mechanikowi" simsona się boje
@edit
Zalosni jestescie dt 50 za 4 kloce chyba bym nigdy tyle za to gowno nie dal no chyba ze tak 2003r++ Sto razy lepiej wolalbym od yamahy chociazby suzuki ts 80 bo jest najlepsze w swojej klasie (zaraz bedzie jezdzenie po mnie bo nie bedzie wiadomo dlaczego jest najlepsze) Enduro 50 albo 80 kupuje sie za max 2 kloce bo wiecej to poprostu przeplata (tak tak wiem ludzie podaja kosmiczne ceny na allegro). Mam prozbie chlopcy pokazcie mi jak dt 50 leci 90 km/h, albo simek lecacy 120 i ta skrzynia 5 biegow ciekawe skad sie tam wziela O.o chyba ktos ja wyczarowal. Najlepsze zostawilem na koniec a wiec jak moze pasowac cylek od dtki do aeroxa przeciez sa to dwie rozne bajki. Tyle odemnie, tylko nie jezdzijcie po mnie blagam <prosi>
BigBore 130ccm 6 kanałów płuczących, membrana, wałz wypełniaczami, tłumik spawany pod pojemność, 5 albo 6 biegów, zębadka zdawcza 18zębów, gaźnik delltoro, kosz sprzęgłowy s70
i ze ~~110 pójdzie
Zakładki