kupilem uzywany - licznik byl krecony, przebieg mial 700km w chwili kupinie, gdy dobilem do 1000 zacial sie:]
predkosciomierz rownierz zdaje mi sie ze zawyza, ale szafe zamyka ;d (75+)
Wersja do druku
wpadam z serią pytań, chce kupić jakiś motor 50 bo np. 80/50 albo 125/50 to już za drogo się cenią a teraz pytania:
1.silnik am5 montowany w 50ccm jest dużo słabszy od am6? a i to jest pięciobiegowy?
2.jakie silniki mają nsr?
3.ile kosztuje rejestracja takiej 50? pamietam, że za skuter miałem 107 chyba czy coś ponad stówke...
4.http://allegro.pl/show_item.php?item=534499839, czy to dobra firma? a i czy można zamontować do tego motoru kierunkowskazy bo na zdjeciach widze, że nie ma.
5.ile będzie palił mi około w mieście oraz w trasie np. nsr,dt,rs o pojemności 50ccm?
6.taką 50ccm da rade na kole pojeździć?
7.wygodniej się jeździ takim motorem niż skuterem?
8.jaki jest około v-max motorów
a)dt
b)nsr
c)tzr
d)rs
3. Chodzi Ci o rejestracje całą czy tylko o ubezpieczenie bo ubezpieczenie to zależy od firmy.
4. Ujdzie
6. Jak umiesz to wszystkim się da ale słyszałem że rski 50 dość oporne są.
7. Skuterem
Reszty nie jestem pewien więc nie chce Cie wprowadzać w błąd.
cześć, moja mam jedzie do holandi i jak przyjedzie chce mi kupić jakiś motorek... możecie mi powiedzieć jak wygląda taki ścigacz 50cc tzn moje pytania:
1. Ile taki cacko bez blokady moze pojechac jak mam 63kg?
2. I ile się różni od normalnego dużego wyglądem tzn czy jest taki mały że hu.. czy duzy xd ; P oglądałem na allegro i niby fajne ale jakie one są duże?
@Down
podaj mi przykłady na allegro plx :D
1. Tzr / Rs 50 idą szybciej niż Aerox i inne podobne gdyż mają zębatki. Tzr / Rs 50 po odblokowaniu idą 95 - 100 km/h z twoją wagą pewnie będzie te 100, ale nie licz na więcej bez tuningu.
2. Co do wyglądu to jak dla mnie przypomina bardzo rasowego ( dorosłego) ścigacza wiem bo kolega ma, ale jakoś mnie to nie bawi biegi zmieniać co 5km/h na dodatek w mieście jest to katorga w trasie może być :D Wole coś z 125 lub wyżej.
@2up
1. 70-80, zalezy od przelozen, to PIEDZIESIADKA
2. polowa mniejsza od np. 1200, tez od moto zalezy
Mierzone Gps'em. Zależy jaka zębatka, ale 95-100 idzie
dobra czyli musze podjąć decyzje... ogółem biorąc taka 50ccm pojedzie około 80km/h ale czy ma takie świetne przyspieszenie? bo jak nie to nie widze sensu kupować jak ze skutera wiecej wycisne a bedzie mniej palił.
teraz mam taką aukcje upatrzoną..
http://otomoto.pl/yamaha-dt-50-70-M1122920.html
ILE MOGĘ OSIĄGNĄĆ V-MAX TAKĄ DT? cylek 70ccm
z tego co na zdjeciach widze to jest w dobrym stanie ale cylinder 70? - można taki montować?
a i kolejne pytanie czy można do dt 50ccm wsadzić cylek 80 ccm? czy ten 70ccm to największy?
#edit
głównie chodzi o to żeby v-max nie był słaby bo ja chcę pojeździć z kumplami a ich skutery jadą w wiekszości koło stówki, no z tego jeden 134 a po nim 120+, kolejny 115, i jeden 105, kilka po 90-100.
V-max w biegówkach z AM6 to 90-100km/h w zależności od stanu i przełożen. Ale te 95 większośc powinna pojechać.
A jeśli chodzi o biegówki w 50ccm to słyszałem od wielu osób, że to nieporozumienie. Trzeba co chwile machać biegami. Na początku podobno jest zajebista zabawa ale potem staje się to denerwujące. Sam nie miałem nigdy 50 w manualu więc mówie tylko to co słyszałem od doświadczonych osób.
Metrakit odpowiedz w końcu na moje wczesniejsze pytania.
gdzie kupie tą część do Zipp Quantuma bo nie umiem znaleźć a do serwisu niemam czasu jechać (podajcie stronki z tą częścią)
Kto was kurwa pisac uczył?!
Którą cześć chcesz kupic? Pokrywę, kopkę?
Zaznacz w Paincie o co ci chodzi, albo przynajmniej napisz.
Odpowiedziałem tobie już czarny
Czyli inaczej dekiel przekładni.
Może spróbuj jakoś sam to naprawić po co od razu kase wywalać.
Jeśli skuter jest na gwarancji to pojedź do serwisu gdzie go kupiłeś i wkręć im wałka, że to przez to, że słaba jakość itp ( w końcu chińczyk ).
Jeśli to nie pomoże to zawsze możesz taką część kupić w ich serwisie, ale będzie troszeczkę kosztować ew. jeśli szkoda ci kasy to przeszukuj allegro lub ebay może się coś trafi używanego w dobrym stanie.
Najpierw spróbuj pospawac. Chociaż wątpie, że wytrzyma. Szukaj na allegro jakiś rozbitków, zapytaj też w serwisie czy by Ci nie sprowadzili tego. Jeśli jest na gwarancji to za darmo musza Ci to wymienić.
Metrakit jeśli chodzi Ci o wcześniejsze odpowiedzi bo możesz je wciskać kolegom w piaskownicy.
Może i spam ale chciałem zwrócic twoją uwagę, żebyś mi wkońcu udzielił "fachowych" odpowiedzi na wcześniejsze posty.
Odrazu widac, że wielki z Ciebie "tuner"...
Koleś nie pogrążaj już sie. Twoje wypowiedzi są na poziomie dzieci z piaskownicy: tak bo tak, bo nazwa jest hujowa, żal itd. Nie wspominając o wiedzy...
Odświeżam na prosbe autora tematu.
Co do tamtego tematu co go jakiś mod zamkną -.-
ZA PRZEPROSZENIEM, ALE GOWNO WIECIE ^^
Moja kolejność jest taka:
Aprilia Sr Ditech
Kymco Super 9
Yamaha Aerox
Piaggio NRG
Gilera Runner
Malaguti f15 Fire Fox
Peugeot Speedfight
Suzuki Katana
Wiem, że zaraz pójdą bluzgi czemu Super 9 jest lepszy od Aeroxa i takie tam każdy co chociaż czyta różne czasopisma, bierze udział w zawodach, jeździ na zloty to wie dlaczego...
Tajwańska marka Kymco, choć nie jest tak znana w Polsce jak słynne japońskie wytwórnie należące do wielkiej czwórki, zdobyła już na światowych rynkach zasłużoną renomę solidnych trwałych jednośladów. Nasi zachodni sąsiedzi Niemcy mają 185 dealerów sprzedających pojazdy tej marki, a znane czasopismo "Scooter & Sport" przyznało palmę pierwszeństwa skuterowi Kymco Super 9 w teście porównawczym przed tak renomowanymi pojazdami jak Gilera Runer, MBK Nitro, Peugeot Speedfight 50 LC. Lepszy od Kymco Kymco swojej klasie okazał się jedynie skuter Aprilia SR Di-Tech. Kluczem do sukcesu marki Kymco jest długoletnie doświadczenie w produkcji jednośladów, ciągłe doskonalenie jakości i dążenia do wprowadzania nowatorskich rozwiązań. Marka Kymco dopiero przed kilkoma laty stała się powszechnie znana w Europie i USA, lecz jej historia zaczęła się znacznie wcześniej. Została założona już w 1963 r. w kooperacji z Hondą. Od 1963 do 1993 r. wytwórnia Kymco produkowała skutery, motorowery i motocykl na licencji Hondy. Tajwańskie zakłady produkowały także części dla japońskich fabryk tego największego na świecie wytwórcy jednośladów. 30 lat współpracy z tak renomowanym partnerem pozwoliło na perfekcyjne opanowanie technologii produkcji i wdrążenie najwyższych standardów jakościowych. Od 1993 r. wszystkie produkowane pojazdy opatrywane są marką Kymco, co wcale nie znaczy, że zrezygnowano z technologii wypracowanych przez lata współpracy z Hondš. Wcześniejsza produkcja licencyjna nie oznacza również konstrukcyjnego zacofania produktów Kymco - wręcz przeciwnie - wytwórnia przeznacza znaczne środki na prace badawcze i rozwojowe. Nowoczesna konstrukcja to nie wszystko. Wzorowo zorganizowany został proces produkcji w zakładach grupy Kymco. Wszystkie one tworzą zintegrowany i w dużym stopniu zautomatyzowany system system sterowany programem "Computer Industrial Management". Podczas procesu produkcyjnego zwraca się szczególną uwagę na jakość elementów staranność montażu, co sprawia, że produkty Kymco wyróżniają się dokładnością wykonania i estetykš. Stałe dążenie do wytwarzania produktów najwyższej jako�ci sprawia, że z łatwością przewyszczają one światowe normy i standardy. Mimo wysokiego stopnia zautomatyzowania produkcji sukces stał niemożliwy dzięki ludziom. Sprawdzona, doświadczona i niezwykle zaangażowana kadra inżynierów techników to potencjał, którego nie sposób przecenić. Kymco jest obecnie największym tajwańskim producentem motocykli, skuterów i czterokołowców. Łączna sprzedaż na świcie pojazdów tej marki dawno przekroczyła 7 mln egzemplarzy. W ofercie firmy znajduje się obecnie dwana�cie modeli jednośladów. Pod marką Kymco produkuje się szereg motocykli niewielkiej pojemno�ci. Największym z nich jest Venox - cruiser napędzany nowoczesnym, czterosuwowym, dwucylindrowym silnikiem widlastym, chłodzonym cieczą, o pojemno�ci 252 ccm, osiągajšcym moc 27 KM przy 10 500 obr/min. Jest to zdecydowanie najciekawszy pojazd z palety motocykli wytwarzanych pod tą markš. Równie nowoczesnym, lecz mniej zawansowanym technologicznie pojazdem jest Hipster - dynamiczny chopper niewielkiej pojemności napędzany jednocylindrowym, czterosuwowym silnikiem chłodzonym powietrzem, wyposażonym w czterozaworowy układ rozrządu. Hipster oferowany jest w dwóch kategoriach pojemności. Silnik o pojemności 124,1 ccm osiąga 12,5 KM przy 9750 obr/min, a silnik o pojemności 149,4 ccm osiąga 14 KM przy 9550 obr/min. Oprócz Venoxa i Hipstera produkowane są Enduro Stryker, które napędzane są niezbyt wysilonymi, czterosuwowymi silnikami jednocylindrowymi chłodzonymi powietrzem. Stryker o pojemności 124 ccm osiąga moc 10,5 KM przy 8500 obr/min, a napędzany silnikiem klasy 150 ccm o 1,5 KM wiecej. Najbardziej konserwatywnym motocyklem Kymco jest Pulsar 125 ccm o klasycznej linii. Mimo zastosowania niezbyt nowoczesnego, czterosuwowego, jednocylindrowego silnika chłodzonego powietrzem, wywodzącego się bezpo�rednio ze sprowadzonych konstrukcji Hondy, jest to w swojej klasie pojemnościowej pojazd dość dynamiczny. Uzyskano to dzięki niewielkiej masie wynoszącej zaledwie 131 kg i dobrze zestopniowanej, pięciobiegowej skrzynce przekładniowej. Motocykl ten wyróżnia nieidealną wprost ergonomiš i mimo niewielkich gabarytów jet polecany nawet dla jeźdźców dość wysokich (do 180 cm wzrostu). Nas, oczywiście najbardziej interesują skutery. Zdecydowanie najatrakcyjniejszy dla polskiego odbiorcy okazał się ZX 50. Zainteresowanie ZX jest tak wielkie, że sprzedawcy nie nadążajš z zaspokojeniem popytu. Klienci niekiedy muszš czekać na zamówienie pojazdy, a znaczna część dostaw jest sprzedawana jeszcze przed rozpakowaniem. Zainteresowanie odbiorców modelem ZX to najlepsza wizytówka dla marki Kymco, ponieważ na rynku przepełnionym towarami dobrze sprzedaje się jedynie bardzo dobry produkt. Ten prosty, niezawodny i dopracowany pojazd ma dwie niezaprzeczalne zalety - są nimi niska cena i aluminiowe koła o średnicy 12 cali, które pozwalają na bezpiecznš i komfortowš po doąć nierównych krajowych drogach. Skuter ten posiada estetyczną, miła dla oka linię nadwozia, lecz w istocie nie jest pojazdem ultranowoczesnym. Klasyczny przedni widelec teleskopowy, przedni hamulec tarczowy i tylny bębnowy oraz dwusuwowy silnik chłodzony powietrzem stawiają go na �redniej pozycji wśród konkurencji. Jednak wcześniej wymienione zalety sprawiają, że w Polsce sprzedaje się znakomicie. Odbiorcy ceniący jakość wykonania i zalety użytkowe sprawdzonej konstrukcji zapewne wybiorą właśnie ten pojazd z bogatej oferty Kymco. Wyprostowana pozycja kierowcy predestynuje ten skuter do jazdy miejskiej, choć zapewne może się on stać się również niezastąpionym partnerem w dalszych podróżach. Osoby lubiące wycieczki na pewno docenia obszerny, dobrze wyprofilowany podest pozwalajšcy na swobodnš zmianę położenia nóg i dość płaską, wygodna kanapę, umożliwiającą kierowcy przesunięcie się do tyłu i wyprostowanie nóg w kolanach. Jednocylindrowy, dwusuwowy silnik chłodzony powietrzem osišga moc 5 KM przy 7000 obr/min, co w połšczeniu z masš pojazdu wynoszšcš zaledwie 87 kg zapewnia całkiem przyzwoitą dynamikę. Model ZX 50 szczególnie atrakcyjnie prezentuje się niebiesko - srebrnym wariancie malowania, choć egzemplarze srebrne i malowane w kolorze burgund metaliczny tez mają swoich zagorzałych zwolenników. Najbardziej zaawansowaną technologicznie "50" jest nie wątpliwie model Super 9, którego w licznych testach chwaliło grono specjalistów z wielu krajów. Trzeba przyznać, że dwutłoczkowy zacisk tarczowego hamulca przedniego, tylny hamulec tarczowy, ładna sportowa sylwetka, doskonale wyposażenie i dwusuwowy silnik chłodzony cieczą to rzeczy, które mogš się podobać. Jeżeli dodamy do tego jeszcze umiarkowaną cenę zakupu, to już przestaje budzić zdziwienia wielka popularno�ć tego pojazdu na zachodzie Europy. Jedyne wady, których udało mi się dopatrzyć w tym skuterze, to do�ć wysoka masa (106 kg) i niezbyt duża moc silnika zaledwie 5 KM przy 7000 obr/min, którą jednak bez trudu można zwiększyć. Oprócz niezaprzeczalnych walorów technicznych model Super 9 jest pojazdem bardzo ładnym. Uroda pojazdu idzie w parze z ergonomią. Duża pochwała należy się projektantom za doskonałe wyprofilowanie kanapy i zapewnienie swobodnej pozycji za kierownica nawet bardzo wysokim osobą, które dla pełniejszego wyprostowania nóg mogą swobodnie odsunąć się do tyłu na wygodnej i niezbyt spadzistej kanapie. Model Super 9 zbiera dodatkowe plusy za wyjątkowo skuteczny hamulec przedni, godny pojazdu zdecydowanie większej pojemności i mniejszej masie.
@up
I powiedz mi na chuj wkleiłeś artykuł z jakiejś strony jak mogłeś zostawić tylko 10 linijek tekstu o s9
Moje zdanie jest takie:
Kymco to tajwańczyk jest brzydki i słaby do tego nie ma marki za którą można później wsiąść przyzwoite pieniądze. Co do artykułu to mogę Ci wyprodukować taki tylko że o Yamasze i postawi ją na samym szczycie szczerze mówiąc widać że jesteś typem buntownika-idioty który chce się bić z całym światem chociaż nie ma racji.
Swoją drogą jak jeden artykuł cie tak zamotał to nie chciałbym zobaczyć twojej listy zakupów ze spożywczaka...
Metrakit jesteś poprostu żałosny. Nawet nie chce mi się czytać twoich wypocin. Gówno wiesz a szczekasz najgłośniej. Nie ośmieszaj się juz więcej.
Masz racje. Moim jedynym celem w życiu jest nabijanie postów na forum dla dzieci grających w tibie ;]
Wszyscy cieszymy się, że już nie będziesz sie więcej wypowiadał.
Dobra nie bede odpowiadal na twoje zalosne posty czarny gdyz klucilem sie kiedys z toba i wiem ze lubisz w takie cos brnac by nabic posty.
Nie bede juz odpowiadal na te waszne: zenujace odpowiedzi gdyz nie macie o tym najmniejszego pojecia. Pozdro, ignore
chyba domyślam się prawdy METRAKIT ma pewnie s9 i teraz wywyższa go ponad wszystkie... szczerze mówiąc jesteś żenujący naprawdę nam jest przykro (może wklej fotkę swojego skutera, ale nie z allegro czy coś) zresztą strony z jakiej to skopiowałeś często gówno wiedzą. W moim mieście jest pełno skuterów i jest klub, który liczy sporo ludzi i jakoś mam wielkie porównanie skuterów bo jest ich tutaj pełno i na wielu jeździłem nie raz.
#jeszcze takie pytanko
jak wyciągnie się wariator i go rozłoży na części pierwsze i wsadzi i skuter jeździ o wiele lepiej a na następny dzień jest o wiele słabszy... za każdym razem się tak dzieje to znaczy, że wariator jest już zużyty?
Sprawdź ślizgi i powierzchnię wariatora.
Wygląda to trochę tak jakby rolki Ci się wysypywały. Zaraz po złożeniu jest dobrze a potem wypadają i dupa.
@Metrakit
Nie usłyszałem tylko sam nią jeżdżę od 3 lat! Dobra umówmy się gdzieś na seryjnych częściach ja Aeroxem ty s9 i robimy trasę 300-400km sprawdzimy który skuter wytrzyma : ] Swoją drogą postawienie Suzuki na samym końcu ośmieszyło tylko ciebie
pozdro&poćwicz
ps następne twoje wiadomości ignoruje bo jesteś debilem i tyle na ten temat.
Hah tylko tak sie sklada chlopcze, ze S9 wytrzymuja przebiegi po 25 - 30tys km bez zmiany nawet lozysk, walu cylka... a aerox ledwo 20 bo jest wyzylowany.
Ja twoje tez ignoruje bo nie masz dziecko kompletenego pojecia o tym. Starczy ze napisze temat na skutery.net / mieloch.pl/ jednoslad.pl / sqtery.com i bedziesz pojechany przez adminow tego serva za swoja nie wiedze.
Więc czemu odpowiedziałes?Cytuj:
Nie bede juz odpowiadal
Ty nieźle wyżyłowany jesteś.
Mój speedfight ma 30k, seryjne łozyska, cylinder, tłok itd. i ma się bardzo dobrze ;]
Speedfight to gowno, jebane francuskie gowno. Wachacze sie lamia przebiegi ledwo po 8 tys robia, Nie polecam .
Ty bys się wczesniej złamal niz ten wachacz...
Jak takie gowno to po co umieściłeś go na swojej liście? Gubisz się w zeznaniach dziecko.
Skoro jesteś taki pewien swego to napisz to na jakimś porządnym forum mieloch.pl albo sqtery.com (aktualnie nie działa) i sie okaże.
Obiecałeś się juz nie odzywać.
napisalem. specjalnie sie odezwalem zeby ciebie powkurwiqac bo widze ostro sie wkurwiles ze kupils francuza ktory sie lamie waachac i jedzie 65 po odblokowaniu
Mam inne zmartwienia niz jakiś 11letni pseudo mechanik.
Miałes kiedyś w ogóle taki skuter, że tak mówisz czy widziałes tylko filmik na jutubie?
Powtarzam po raz kolejny, że jesteś niesłowny. Miałes się juz nie udzielać. Ale w sumie musze przyznać, że przynajmniej pośmiac sie mozna ;]
Poprosze o link do tematu, który napisałes na forum skuterowym (jesli jest to jednoślad lub skutery.net to nie podawaj, 90% uzytkowników tych for to takie same dzieci jak Ty)
Zal mi ciebie kompletnie ZAL hahaha nie wiem jak mozna byc takim idiota kuzwa o lol jezus hahahaha nie moge zrobie fotke i im tam dam. Jeden uzytkownik napisal ze gra w tibie (ze skutery.net) i napisal ze TORG jest najgorszym miejscem jakie tlyko moze byc zeby dyskutowac o takim czyms swiadczy o tym czarny (cygan)
Jak nauczysz się interpunkcji, ortografii, będziesz miał jakieś sensowne argumenty a nie "żal, lol, kuzwa" itd. i jak wreszcie dorośniesz to wtedy może będziemy mogli porozmawiać na poziomie. Ale zanim to się stanie ja zdążę się pewnie zestarzeć.
No to teraz dowaliłeś dzieciaku :) Ten twój post up był specjalnie tak napisany, gdyż pierwszy raz napisałeś poprawnie. Dowodem na to są chociażby inne posty o ile nie edytuje ;]
Wiem, że wklejanie linku to może być dla Ciebie trudna sprawa ale czy długo muszę jeszcze czekać?
Pytanko do znawcow tematu. Wie ktos jak odkrecic wiatraczek od pompy wody przy cr 250?
Ty naprawde? Myslalem ze kutim mam to odkrecic.... Widac ze temat zamarl jak zapytalem sie o cos konkretnego a nie tylko o lanie wody, tiuning kibli i sprzeczanie sie ktore czesci do owego tiunu sa lepsze... Juz nie oczekuje na to odpowiedzi bo dostalem ja na innym forum.
Hmm polecił bym ci wcale nie branie się za taką sprawę... Czemu ? A no proste co raz więcej ludzi szuka pomocy w internecie co mnie irytuje... Ludzie którzy nie odrużniają nasadowego od oczkowego, dzieci którym rodzice nakupowoli chińskich skuterów. Ja bez żadnych tutorialach uczyłem się metodą prób i błędów pare silników zepsułem pare naprawiłem teraż do takich duperelek nie potrzebuję pomocy zmiana paska w samochodzie obojętnie jakim nie sprawia mi problemu moja metoda to porostu pomyśleć zakupić dobrej jakości klucze i jazda...
Fanta. Powiem Ci ja tez ucze sie metoda prob i bledow, ale czasami nie ma pomyslu jak sie za cos zabrac. Ktos cos podpowie, samemu sie cos dokmini i juz sie wie ocb. Zreszta jesli ktos cos lapie w miare to wiadomo ze jak jakis user mu nagada glupot to sie pokapuje ze cos jest nie tak. Z ta pompa chcialem sie cos dopytac bo nie chce czegos urwac/zniszczyc bo bedzie kaplica ;D No i uzyskalem odpowiedz ktora mniej wiecej mnie usatysfakcjonowala ;P
P.S. umiem rozrozniac klucze ;p nie mam chinskiego skutera xD i na motor sam uzbieralem ;P
pzdr Fanta ;D
Elo elo 3, 2, 0... ; x
Mam takie pytanko, dotyczące wyceny mojego skuterka ; s
Mowa o Piaggio NRG mc3 2004(?)r. chłodzony powietrzem. Skuter ma nowy silnik, tłoki, świece itp. Pali na dotyk.
Wygląda mniejwięcej tak:
http://images29.fotosik.pl/322/a228083550967330.jpeg
http://images24.fotosik.pl/323/fbdbb0f7a58b286b.jpeg
Mam już 16lat, i niedługo zamierzam przerzucić na coś większego:
Yamaha tzr 125, Honda cbr 125, Honda nsr 125, Aprilla rs 125, Yamaha yzf 125 ; x
Chciałbym sie dowiedzieć ile dostane za ten skuterek, i który motor jest "lepszy"...
@down
1. yhym to 50ccm
2. ta sportowy ; x
3. -.-
tyle że to nie ja malowałem ; x taki już był jak go dostałem ;p
a jaki motorek polecasz z tych wymienionych up? ; s
Pozdro, Scavi ;**;**
w sumie to nie mogę go wycenić:
1 bo tak mówisz, że po remoncie silnika ale to 50ccm seryjny?
2ten wydech wygląda mi na sportowy, jaki to wydech?
3wario i sprzęgło, inne niż seria/stan?
4podaj osiągi
a tak ode mnie to ale odjebałeś z malowaniem... :/
Wreszcie ktoś kto sam próbuje dochodzić do przyczyn bólu motorka... Tak też czasem wolę się spytać tylko mam tą rużnicę że mój ojciec jest mechanikiem 30 lat w zawodze a mojej siotry chłopak od dziecka kręcił motorynki ;>>
Ja bym polecal nsr'ke. Jezeli zalezy Ci na predkosci to nie bierz cbr'ki bo to 4 suw.
2 suwy mają to do siebie że są bardziej agresywniejszę, 4suwy są słabe w przyspieszeniu i wejściu na obroty. Yamah ma ciekawy design już pierwsza r6 ta starsza wygląda o niebo lepiej od niektórych motocyklów nie dawno wypuszczonych na rynek silniki spoko ale w kosztach utrzymania lepiej wypadła by chyba Honda. Hm gdybym ja miał kupować 125 mając 16 lat to bym tego nie robił ;p lepiej przez te niecałe 2 lata dozbierać szmalu i potem kupujesz se rasowego ścigacza może na początek nieco grzeczniejszego bo jazda na takim czymś to nic prostego potem możesz se zmienić na jakąś 600 coś pod 200 km
dexxam miałem podpowiadać Ci nie wiedząc jak się za to zabrac? Jesli nigdy nie mialem z czymś doczynienia to się nie wypowiadam.
yhym... chcesz żeby mnie matka z domu wygnała? ; D
Już sie martwi jak mam jechać na skuterku a co dopiero zapierdzielać 200km/h ;p
pytam sie, bo mam zamiar sobie kupić jakąś 125, ale to później. za rok(?)jak "nauczę sie" jeździć.O kase to bym sie nie martwił, jeśli pracowałbym u takiego typa (w niemczech) chociaż przez wakacje. To miałbym sporo kasy na zabawę motorkami ; x
Ale szczerze mówiąc nie chce mi sie ; D może leniem jestem ; p bywa ... cóż zrobić.Powiedz mi lepiej jaki motorek z tych wymienionych up jest "najlepszy", który poleciłbyś i dlaczego ;] aha ... mam 190cm wzrostu. ma to jakieś znaczenie?
@edit
ile (tak mniejwięcej) kosztuje prawko A1? Czy wg was opłaca sie je robić? czy poczekać te 2lata i zrobić A?
ale mnie ciągnie do motorkuufff ; d
Pozdro, Scavi ;**;**
Czarny czy ja cos napisalem, ze oczekuje od Ciebie pomocy? Napislaem tylko ze temat zamarl jak zadalem konkretne pytanko.
Panu od skuterka to bym polecil nsr bo chyba najlepiej idzie z tej calej paczki no moze jeszcze rska ale do nsr jest wiecej czesci i sa tansze.
Fanta. Zabralem sie za pompe i jest juz prawie ukonczona ;D czyli nie tak zle mi idzie w samodzielnym mysleniu i rozkminianiu;P
Ehe znam ten ból ;x eeechh te rodziny...Wzrost to najmniejszy problem w tej klasie motocykli wsadzają tam dosyć spore ramki chociarz nie każdemu jest wygodnie... Najlepszy trudna sprawa bo są bardzo porównywalne... Doznania z jazdy napewno inne yamaha a honda to dwa inne pokroje powiem tak. Mój kumpel ma honde jeździ się no nieźle mają dobre zawieszenia przyspieszenie zadowala nsr125 w nowszej budzie bez blokad 180 przy 14 chyba tysięcach obrotów bądź więcej nie pamiętam ale duużo frajdy. Yamaha małą nie jeździłem ale pewnie nie gorzej. Pamiętaj wybierasz pomiędzy czołowymi producentami bez lipy... Aprilla dzisiaj jakiś ziomek 125 pocinał przez miasteczko i dobrze leciał ale nie lubię aprilli są takie nijakie jeździło mi się też nie najlepiej. Polecam obejrzenie każdego z tych motorów osobiście każdy ma inny gust inne odczucia ;) Wybierz kilka leć się przejechać obejrzeć i będziesz miał odpowiedź.
#co do prawka
A1 około 1000 złoty bodajrzę. Nie rób nie opłaca się.
I jak idą przygotowania do sezonu ?:D