moj "sprzęt" stoi w garażu z rozładowanym akumulatorem i nic wiecej :p
Wersja do druku
moj "sprzęt" stoi w garażu z rozładowanym akumulatorem i nic wiecej :p
a ja odebrałem siedzenie od tapicera, jeszcze tylko skleję owiewkę i dołoże silikon na fajke, ażeby to nei gasł podczas "hard" enduro ;d szkoda ze kurwa ten pierdolony snieg spadl bo nie lubie w nim jezdzic ;/
a czy to prawda ze prawko na motor bedzie od 24 roku zycia? bo tak w tv ostatnio mowili
mi tam kumpel zrobił elektrykę bo mi padła, gaźnik przeczyścił ale to już na początku stycznia; teraz tylko akumulator podładować bo troche słaby a tak to miałem z dwie przerwy po niecały tydzień nie jeżdzenia a takto zima nie zima śnieg nie śnieg jeździłem ale szczerze niech już będzie te 15 stopni ;)
Ja poprawiam elektrykę teraz czekam na stacyjkę niedługo zabieram się za przednie zawieszenie potem pozostaje czekać na wiosnę ;)
Moto trza dotrzec bo nowy tlok no i troche kosmetyki. Jakis wezyk od baku do gaznika przyciac, wezyk od przelewu gaznika zalozyc, wyprac filtr powietrza, plywak ustawic, zalac nowy olej do skrzyni, pozakladac plastiki, wyczyscic i nasmarowac lancuch, zalozyc nowe klocki do przodu, moze odpowietrzanie przedniego hamulca, moze nowa opona na przod, podokrecac wszystko i mozna ruszac w teren ;D
Ogolnie to blachostki juz zostaly po ziomowym remoncie, jeden weekend i zrobione ;P ;D
Fanta co masz za sprzeta??;p
Ja juz sezon otworzylem , w sobote bylo cieplutko 12scie stopni wiec pojezdzilem troche ;) Troche lipa ze jest tyle piasku i aswalt/opona nie jest rozgrzana bo kazde ruszanie to "boksowanie" tylnego kola :D
to czym Ty się teraz bujasz Gevo, że aż Ci koła buksują? swoją droga ale szpan co nie ;dd
ja mam taką nadzieje, że we wrześniu będe miał te 700 stów na prawko 125 bo bardzo chciałbym prowadzić (jak dla mnie) bestie ;)
#
Ty ale model jesteś nigdy Cie nie chapneli?
romet ogar 205 hahaha :D
Nie no , zartuje.
http://nasza-klasa.pl/profile/7434842
obczaj sobie ;P
tak z innej beczki:
od jakichs 3h mam swoja tzr 50 mimo niesprzyjajacych warunkow (pizdzi u mnie : D) objezdzilem pol miasta. jednak slyszalem ze strasznie duzo pali (ok. 4,5l) i czy jest tam wogole wskaznik paliwa?
z tego co pamietam w 50 ccm nie ma wskaźnika w 125 jest na pewno a spalanie 4.5l to zależy od jazdy i czy w miescie ;d no tak spalanie 4-5 może 3 i coś się wyrobisz jak nie bedziesz ostro dawał gazu...
tak czy tak 4.5l to nie jest tak dużo...
jeżeli się myle to poprawcie
Hm w sumie to u mnie sezon trwa cały rok xD z kumplem potrafiliśmy przy 20 stopniowych mrozach ganiać ;)) w sobote ubiegłą zrobiłem chyba z 50km
Bez kitu xD co powiecie potem jak wam będzie moto koło 15L piło ? ;p To nie piła że zadowoli ją kieliszek ;p
15 to pewnie łyka nsr 500 :D
Wybieracie się na jakieś otwarcia sezonu ??? ;)) Ktoś Białystok może odwiedza ?:>
#Gevo jaki avatarek xD
my wybieramy sie (czyt. nasz klub) gdzieś z 20km od nas do miłej miejscowości gdzie jest tłum ludzi podczas sezonu ale mieszkańców to może z 15 ;d a latem się ruszyć tam nie da bo jezioro i pełno knajp i fajny klimat robi swoje...
mam takie pytanko czy musze zrobić prawko na 125ccm zeby robić prawko na 500ccm?
Robisz prawko A1 - do 125 ccm (warunek - ukonczone 16 lat)
Prawko A (nie ograniczona pojemnosc) - warunek ukonczone 18lat
Btw.
Kupie CBR 600 f2/f3 albo 900 (jak najtaniej)
Co jest z wami ? Czemu się nic nie odzywacie ?!
Gevo co do tamtego pytania przecież teraz jest tak że od 16 - 125ccm od 18 - 500ccm a od 24(chyba czy 21) nieograniczona pojemność i z tego co słyszałem żeby np zrobić 500ccm trzeba mieć 125ccm zrobione ale nie wiem czy to prawda... więc pytam
#btw
koty w avatarach teraz są modne ?;d
Ja jak miałem 11 lat starzy mi kupili choppera "Łoś" Kingway i nie narzekam pomiedzy czasie jezdzilem simsonem hehe 4biegowy zajebisty a tera rodzice mi kupili quada 250cc Eagle Lyda 203e to ma jebnięcie 19 koni xD z homologacją polecam kupić.Tylko tera podrozaly bo byly za 6k nowy a tera sa po 7,5k bo euro drogie.
zrezygnowałem jednak z kupna np. rs 50, nsr 50 bo już wole mieć skuter przy osiagach takich motorów...
no ale do rzeczy w czerwcu pewnie bede miał kasę na prawko 125ccm (koszt ok. 700zł) a więc będe chciał kupić o takiej właśnie pojemności motor; chciałbym żebyście polecili mi mało awaryjny, dosyć mocny, nie za drogi, wygodny... a cena jaka mnie interesuje (własnie tu jest problem bo nie wiem czy wyrwe za taką kase) to jakieś 3-3,5 tys; jakies propozycje? mile widziane linki na allegro ;)
#edit
chodzi o motor na szosę nie do terenu ;)
polecam NSR'ke, teraz na nią poluje :p
za 3.5 moze wyrwiesz nsr'ke w nowszej budzie :P
czyli najlepsza z 125ccm dla mnie będzie nsr'ka?
właśnie na co zwracać uwagę przy kupnie bo przy skuterze to wiem ale przy motorach jestem zielony :/
Sprawdź czy biegi dobrze wchodzą, czy nie wypadają, sporo rzeczy podobnie jak w kiblach.
Wolo ten quad to nie jest przypadkiem chińskie gówno? 7,5k na chińczyka to wg. mnie wyrzucenie hajsu w błoto. Właściwie każda kwota wydana na chinola to pomyłka.
I tu sie mylisz owszem jest chinski ale nie gowno mam go od maja 2008r. i skacze nim jezdze na tylnich kolach i wgle rozne rzeczy wyprawiam i jak na chiński sprzęt jest zajebisty zrobile mnim 2000 km i zepsół mi sie tylko czujnik chłodnicy ktory kosztowal 5zł xD.Może chiński ale wytrzymały jest to jeden z najlepszych quadów chinskich wiadomo że nie ma co go porownywac go np. do Yamahy ale jest nie zawodny to co ja nim wyprawiam przekracza ludzkie pojecie i naprawde godny polecenia jest ten quad.Teraz musze wymienic z przodu sworznie ktorych para 50zl kosztuje ale to normalne po eksploatacji.
Akurat NSR ma chyba najlepiej wykonaną/najtrwalszą szkrzynie ze wszystkich 125ccm wiec o to nie ma sie co martwic.
Zobacz jak reaguje na gaz (odkrecasz do konca i ma sie rowno wkrecac bez zadnych zmuł) I zobacz jak odpala (powinien na dotyk) I czy potrzebuje ssania do odpalania itd.
Wolo
ale popatrz masz go dopiero od 2008 czyli jakby nie patrząc to jest nówka ;)
#Gevo
a powinien odpalać z ssaniem czy bez? jakieś jeszcze wskazówki np. podmnieją jakoś plastiki z innej budy czy coś zebym po prostu wiedział...
a ile wynosi v-max takiej nsr?
Kupując motor dokonaj jak najdokładniejszych oględzin ! Najpierw obejrzyj stan ogumienia. Potem rzuć okiem na budę ramy w tego typu motorach nie zobaczysz lecz są sposoby na sprawdzenie jej stanu. Na początek postaw go na stopkach i dokładnie obejrzyj wachacz i przednie widelce. Naciśnij przedni hamulec pchnij do przodu motocykl w ten sposób wyczujesz luzy na łożyskach przednich. Luzy moga być przyczyną dzwonu, palenia gumy nadmiernego z zapieraniem się o przeróżne ścianki. Następnie ustaw motocykl prosto bądź przeciągnij go kilka metrów ( w zimie ślady widoczne na śniegu) jeżeli ślad bierzników pokrywa się znaczy że ramka jest ok. Następnie możesz sprawdzić elektronikę ( nie jest najważniejsza, dobry temat do targowania) Okej pozostaje rundka sprzęciwem przy której duużo się dowiesz o sprzęcie. Polecam sprawdzić czy motorek jest zimny dotknij wydechu, jeżeli silniczke jest zimny a zapalił od strzału już ma +. Wsiadaj wrzuć jedynkę zobacz czy wchodzi pewnie...Jedynka dużo świadczy o skrzyni. Jadąc zobacz jak motor wchodzi na obroty, czy ma wahania. Wjedź na nierówności i sprawdź jak pracuje zawieszenie. Zrób mały slalomik, póść kierownicę jeżeli motor się odchyli nie dobrze świadczy o ramie ( czasem minimalna usterka ) . Polecam zabrać kumpla i równierz dać mu się przejechać. Więkrzość kupców po jeździe jest za bardzo napalona przydaje się ktoś obiektywny. To tyle. Wycieków w takich motorach też nie wykryjesz bo mało widać. Skrzynia ,rama, sprzęgło to jedne z najważniejszych rzeczy. Sory za literówkę.
Vmax.
Stara buda (95r.) ma blokady w więkrzości jest to 120km/h i 12k obrotów. Do obrotów mogę się mylić
Nowa buda (kocie oczka 2000r) 120km/h blokada / bez 180 km/h
Jak lecisz 180 jest nie przyjemnie gdyż są to lekkie motorki i jest łaatwo a nawet bardzo o glebę .
Na zimno ze ssaniem , jak jest silnik rozgrzany to bez.
Tutaj masz malowania jakie wychodzily w danym roczniku (bardzo przydatne)
http://www.geocities.com/alexlaan/NSR.HTM <-- jednak jest duzo takich motocykli ktore np. Są z 99r. Ale pierwsza rejestracja jest w 2000r. itd.
Vmax - 160km/h
Na 125.pl jest taki koles co ma NSR (wszystko seryjne) Z vmaxem 175 (bawią sie w zdejmowanie ukrytych blokad)
Pzdr.
a jak jest z silnikami w nsr wszystkie budy mają ten sam czy od któregoś roku jest zmiana i od którego rocznika najlepiej się rozglądać przypominam maksymalna kwota 3.5 tys...
jeszcze jedno pytanko w skuterze trzeba wymieniać sprężynki sprzęgła, rolki, sprężyny dociskowe etc to w motorach co się wymienia i co ile (przebieg)?
W motorach takiego typu zmieniasz tarcze sprzęgłowe, słoneczko dociskowe, OLEJ !!! W tych sportowych silnikach jak w r1 są takie sprężyny w koszu sprzęgłowym ( właśnie one dosyć często się sypią ) niewiem jak jest w nsr ale tarcze na 100%
Silniki chyba te same nie jestem pewien. Najlepiej szukaj okazji ! ;p
Szukaj w nowej budzie będziesz miał nieco nowszy wygląd. I nie podejmuj pochopnie decyzji.
( Ty masz łatwiej, gdyż szukasz motocyklu rejestrowanego na 125. Cena 3,5 K jest już wystarczająca. Ludzie którzy mają 125 najwięcej oczekują za przerejestrowane na 50. Jak ostatnio zobaczyłem ceny 125/50 a normalnych to zaniemówiłem )
Fanta oo tak jest około 1-2k różnicy w cenie 125 a 125/50(sam poluje na takie).
Jedno powiem NIGDY nie bierzcie kolegów/znajomych/znachorów!! Najlepiej samemu ocenić ostatnio widziałem jak koleś co na 600cc jeździł przyjechał jako znachor i powiedział że "silnik coś nie teges bo rusza od 5tyś obrotów" [...] albo jak miałem mało powietrza w tylniej oponie a było błoto pośniegowe a że źle gazem operował (szarpał) to mu tył latał i powiedział że jest krzywa rama, lagi i kiera xD nie wypadało mi się śmiać ale co innego robić... A moto jest w zajebistym stanie jadę puszczam kiere jedzie prosto.
Mówie nigdy nie zabieraj kolegów!
Heh nikt nie mówi abyś brał znachora. Weś kolegę który ma głowę i nie ma 11 lat. Uwierz mi przesiadka ze skótera na 125 daje nie określone emocje przy których zakup jest zbyt pochopny wiem bo nie widziałem a sam kupowałem już 3 takie motory.
Nie wiem czy wcześniej padło to pytanie ale chciał bym się upewnić czy to prawda, że ma wejść/wszedł przepis o tym ze prawko na motor będzie można robić mając 25 lat?
duża będzie różnica po przesiadce na motor? jeżeli chodzi o wygodę, przyśpieszenie bo v-maxa nie mam zamiaru osiągać póki nie przejadu iluś tam kilometrów bo nie chce skończyć na pierwszym lepszym drzewie bo mało takich było co w 2008 roku na 125 się pozabijali :/
#down
nie jeździlem ale nawet nie wiesz jak mnie do tego ciągnie; bardzo często mi się śni że jade ;dd może głupie ale tak jest
Jeździłeś kiedyś na jakiejś nerce ? Jeżeli nie to różnica kosmiczna... Jak usiądziesz nie będziesz umiał się odnaleść. Potem kwestia obrotów, to nie skuter że w manetkę i się toczysz, tutaj są wysoko obrotowe silniki które do ruszania potrzebują trochę ognia...Potem bóle nadgarstków i pleców ;)) Długie tygodnie miną do póki się odnajdziesz ;p
Ja pamietam jak sie z dt50 na nsr 125 przesiadlem :D Poprostu szatan byl :D Ale pozniej juz na 1000ccm nie bylo tak duzego podjarania
Tak 125 jest świetna do startu z tego typu zabawkami, przesiadając się na większą pojemność jest już lżej ;)
tak w ogóle taką nsr'kę będe mógł trochę na kole pojeździć; nie chce jakoś stuncić tylko tak dla frajdy na chwile wyrwać na koło
#jakieś rady co do pierwszych jazd?
Da rade kolego na 125 chłopaki czynią cuda ;p Wystarczy ustawić na zębatkach i silnik musi się kupy trzymać ;)
Rada.
Nie myśl o filmach z youtuba, ogarnij sprzęt i nie przekraczaj 120.
jak to twoj 1 motor, to nie spodziewaj sie ze bedziesz wyrywal ta nsrke, bo to ma tylko 30 km, musisz to zrobic z tylnych 'nozek' i sam poderwac. Chyba, ze chcesz stawiac z miejsca ze startu, puszczajac poprostu sprzeglo. Aczkolwiek mysle, ze nsrka jest dobra na poczatek 160km/h juz da sie zabic. Tez mowicie, ze trudno sie odnalezc, to nie hayabusa gdzie osiaga sie 100 w 2 sekundy, moim zdaniem to jest jeszcze raczej spokojny motor w sam raz na poczatek, ale nie spodziewajcie sie po nim za wiele bo sie rozczarujecie, do tego trzeba dodac ze 2t niby lepiej- bo mala pojemnosc, no, ale mozna niestety uslyszec to. A co do wheeliego/laka/gumy/tylnego kola czy jak tam to nazywacie to wiesz, wstawic mozna formalnie wszystko nawet skuter, tylko wez pod uwage ze oni maja potiuningowane te motory [chlopaki z yt] , zeby tak bardzo nie zniechecac to mysle, ze jak wlozysz w to serce to mimo wszystko w 1 sezon sie nauczysz troche go stawiac.
@up
125 z manetki?
Lajtem , wystarczy wieksza zebatka do tylu , nsr od 7tys obr. startuje na kolo