Orientujecie sie ile kosztuje a1?
Wersja do druku
Orientujecie sie ile kosztuje a1?
U mnie jest za 1100zł.
Scavi- no co spodobał mi się ten moto, a wcale nie jest taki drogi. Jak uda mi się zrobić A to uzbieram hajs(hmm, albo w wakacje gdzieś już zarobię) i go kupuję. Mój daleki kuzyn ma identycznego co ty, ta sama buda, niestety nie miałem okazji się na nim przejechać, ale już wkrótce!
Mam jawe na sprzedaż, wszystko wporzo tylko, żeby odzyskać papiery trzeba zrobić przegląd.
Mój kumpel pocisnął takiego z miesiąc temu za 2,5k, a on strasznie mułowaty był. Jak twój dobrze jeździ i w sumie wizualnie nieźle się prezentuje to te minimum 2,5k za niego dostaniesz.Cytuj:
Mam takie pytanie ile by taki motor poszedł?
super, tylko dlaczego mają przez to cierpieć inni? normalnie jeżdżący?
Myślicie że jakaś zmiana przepisów powstrzyma kogoś? HA!
Jak ktoś ma niewąsko najebane we łbie to będzie miał najebane. Ludzie sie nie zmieniają, a przynajmniej nie pod wpływem śmiesznych zmian w przepisach.
Więc te wasze przepisy możecie sobie o kant dupy rozbić.
@down
myślisz że to 6 lat coś zmieni?
moim zdaniem - NIE.
(nie mówię tu o wszystkich, tylko o jednostkach)
ale czlowiek 18letni moze wygląda jak dorosly ale nie jest dojrzaly psychicznie! a 24leni to inna sprawa!
no to chyba ze tak ;p to Cie przepraszam za ten lekki pojazd ;)
up. i ty sie czlowieku ludzisz ze ludzie beda czekac do 24 hahahah chyba kpisz kto ma wsiasc to wsiadzie jak juz nie wsiadl. przez prawko od 24 lat bedzie tylko wiecej ludzi jezdzacych bez niego. Chyba paly chca sobie nabic kieszonki mandatami... Prawo od 24 to jest pomylka przeciez teraz tyle ludzi bedzie uciekac przed policja ze to bedzie szok. Chyba lepiej jak taki pacjent sobie nawet lajtowo jedzie i zatrzyma sie do rutynowki niz ma za kazdym razem uciekac. To jest dopiero zagrozenie bo adrenalina skacze i czlowiek leci ile fabryka dala nie patrzac na nic. Wtedy to dopiero moga byc wypadki.
Panowie, naked do 4 tysięcy euro?
(Chłodzony cieczą, 4cylindrowy, poj. 500-900ccm. '00r najstarszy)
Narazie najbardziej podchodzi Hornet. Jakieś inne propozycje?
Chyba jednak wybiorę Suzuki GS. Scavi dużo to wpierdziela jak jeździsz normalnie?
No chyba, że sami popatrzcie:
@edit- już wiemCytuj:
Jednostka napędowa Hondy CB500 to zdecydowanie jej największa zaleta. Rzędowy twin oddaje moc liniowo, bez nerwowego skoku obrotów, jak ma to miejsce w Suzuki GS500. To, że silnik w CB500 pracuje płynnie, nie oznacza, że jest nudno. Od 3000 obr/min rzędowy dwucylindrowiec bez ociągania się reaguje na polecenia prawego nadgarstka. Mamy przy tym do dyspozycji zadowalającą elastyczność, co nieco redukuje częstotliwość mieszania w skrzyni biegów. Może to i lepiej, ponieważ zmiana przełożenia nie odbywa się cicho i super płynnie. O ile w przypadku innych motocykli biegi zmieniamy odruchowo, w CB500 należy tej czynności poświęcić nieco więcej uwagi.
Jeżeli chodzi o suche liczby, to Honda na tle rywali wygląda bardzo dobrze. Moc maksymalna na poziomie 58 KM przy 9500 obr/min oraz moment obrotowy 47 Nm przy 8000 obr/min stawia ją najbliżej GPZ i XJ600, z tą różnicą, że Honda jest lżejsza. Co jest godne odnotowania jednostka napędowa CB500 jest bardzo trwała. W teście niemieckiego miesięcznika Motorrad po przebiegu 50 000 km wnętrzności dwucylindrowca ciągle trzymały wymiary montażowe przewidziane dla nowego silnika.
Cytuj:
Wróćmy na chwilę do samego zużycia paliwa. Średnie spalanie dobrze wyregulowanej sztuki oscyluje wokół 5,0 l/100km w cyklu mieszanym. Na trasie przy spokojnej jeździe zużycie tego, co sprzedawane jest nam pod nazwą „benzyna Pb95” spada do 4,5 a nawet 4,0 l/100km. Przy maksymalnym wykorzystaniu możliwości motocykla osiągnąć można 6,5 l/100km. Jeśli nasz pojazd zużywa więcej paliwa, to najprawdopodobniej wymaga wizyty u gastrologa.