Nówka to duża strata kasy. Najlepiej byłoby zrobić tak jak J. Mieloch powiedział. Kup używkę a za reszte hajsu przeprowadź tuning i będziesz bardziej zadowolony.
A jesli masz 16 lat rób prawko A1 i kupuj 125ccm.
Wersja do druku
Nówka to duża strata kasy. Najlepiej byłoby zrobić tak jak J. Mieloch powiedział. Kup używkę a za reszte hajsu przeprowadź tuning i będziesz bardziej zadowolony.
A jesli masz 16 lat rób prawko A1 i kupuj 125ccm.
Pamiętaj, że apetyt rośnie w miare jedzenia. Po kilku miesiącach zacznie Ci brakować mocy na kiblu ;]
Taa, rozumiem ^^. Jednak najpierw dotarcie, zdjęcie blokad i w tedy jakaś może zabawa. Na pewno nie będę używał go do "extremalnych" wyczynów. A propos: jak jest z tymi blokadami? Pierwsza z wariatora idzie po 500km? Czy się mylę? Prosiłbym o wyjaśnienie ja czym są, ile ich i kiedy się ściąga.
Barni Vegas lepiej brac uzywke bo tansza i wcale nie wszystkie to padak. Zreszta jak sie trafi tanio padake to szybki remont silnika za niecalego klocka i maszyne masz nowke. Nowy skuter na 2-3 lata to moim zdaniem troche strata kasy
blokady sciagasz kiedy chcesz przypominam ci ze to nielegalne ;) ale i tak sie nikt nie przyczepi ;p
a i z tego co pamietam to jak zdejmiesz blokady z nowego szkuta tracisz gware ale nie daje sobie reki uciac za ta informacje musisz sie dowiedziec.
Chodzi mi o serwisowe ściąganie blokad, po dotarciu. Co do tej używki to... zastanowię się. ^^
nie ma czegos takiego jak serwisowe sciaganie blokad masz blokady po to zeby lecial te 45km/h i tyle. mozesz go odblokowac odrazu albo dotrzec te 1000km i odblokowac albo nieodblokowywac wcale.
w czym aprilia SR w starej budzie różni się od pośredniej/nowej oprócz wyglądu?
Hah. Spoko, że mnie uświadomiłeś! ;ooo
Słyszałem, że złamanie blokady kierownicy w skuterze to pestka. Co o tym sądzicie.
Zle mnie zrozumiales, z tym skladakiem mialem na mysli ze on juz pisal rozne rzeczy. Np. ze rame trzeba przelozyc bo krzywa jest i takie tam. O to mi chodzilo ze skladakiem.
Co do A1 to w 1000zł zmiesci sie napewno.
Co do policji to nawet o tym nie wiedzialem. Ale zycie i tak pokazuje ze jest po staremu. Oni moga za budynkiem stanac czy gdzies i Cie zlapac. To jest polska, jezeli chodzi o wyłudzenie kasy od Ciebie to nie wygrasz. Pozatym sa jeszcze nieoznakowane radiowozy.
Nie wiem na jaką liczysz odpowiedź, ale jeżeli chodzi Ci o bezpieczeństwo motorku na postoju to jest tak że jak znajdą się takowi z chęcią odebrania Ci go to go ukradną nawet jak go tam przywiercisz do parkingu ;|
#edit
Coś tak oglądam ten temat jak dawniej i widzę że mało się tu dzieje...Gdzie się podziewacie motórzyści ? ;> Może ktoś coś odrestaurowuje, pochwalcie się troszeczkę ;)
Wiem, że np. w KYMCO zdejmują blokady bez utraty gwarancji jak dotrzesz czyli po 1000km. Możesz sobie jeszcze oglądnąć Kymco Super 9 - osiągi takie jak w spidzie, tańszy o parę tysięcy od spida, LC. Jest mało znany, ale naprawdę mocny i dobry skuter, kolega ma po racingu+porting i idzie mu realne 112.
Wydaje mi się, że ten mechanizm jest prosty, bo jak przekręcamy odpowiednio kluczyk do aktywujemy zapadkę, która wchodzi w odpowiednią wypukłość i blokuje. Kiedy przekręcimy kluczyk aby odblokować zapadka się podnosi i jest ok. Problem to wiedzieć gdzie jest ta zapadka bo samo podniesienie pewnie trudne nie jest.
Mam pytanie czy sam w domowym zaciszu jestem wykonać porting?
Jak tak to czym i jak bardzo trzeba uważać i co daje. (Chińczyk 80ccm, cylinder firmowy, moduł i gaźnik odblokowany)
Skuter kupiłem do nauki, jednak teraz kiedy w miarę umiem jeździć nie mam na nic innego kasy, a testowałem na gpsie i jedzie realne 80km/h.
Co jeszcze można w nim wymienić? (tanio jakoś)
Jawa c.d
Pali na 2 gary, ale bez zestawu strzykawka+benzyna+kopniak nie chce sama zapalić.