Kup sobie coś co nie przekracza mocy podwójnie i zablokuj na A2 lub kup zablokowanego np horneta lub sv ;)
Tylko oryginalnie wszystkie z salonu wychodzą zablokowane. A to, że ktoś je odblokowuje to już jest jego sprawa.
Wersja do druku
a takie pytanie z innej beczki...
mam 183 cm wzrostu. Nie będę na takiej hondzie nsr 125 wyglądał jak na zabawce? Nie miałem okazji jakoś się przymierzyć, a na zdjęciach przyznam, że te motorki wyglądają na normalne gabaryty.
Sam mam około 183-185 i wyglądam normalnie. To już w gruncie rzeczy nie są takie małe motorki. Wiadomo nie wygląda to jak jakaś 600'tka ale swoje gabaryty ma. Mi najlepiej jeździło się na aprili rs 125 bo jakoś nie pasowała mi pozycja w nsr ;) Chociaż i tak najbardziej sportowa jest w cagivie mito.
Podałem przykład, że nawet tak hardcorowe sprzęty jak exc się mieszą a wiadomo, że za 3,5tyś ktm nie kupi. Ale już Aprilię rs z starszych roczników hondę nsr, hondę cbr znajdzie.
Owszem tylko wiadomo, jak kupi to pewnie i tak już odblokowany bo mało kto jeździ zablokowanym. Najważniejsze to sprawdzić w papierach czy na pewno jest 11kw bo bodajże jak z niemiec sprowadzają to czasem tłumacz coś popierdoli i wpisuje np 22kw kolega właśnie w rs 125 miał wpisane 25kw bo się tłumacz pomylił i prawnie nie mógl tym jeździć na A1 oczywiście sprawę wyjaśnili ale dużo papierkowej roboty było.
Dobry! Szukam podnośnika tylnego koła do motocykla sportowego i stąd moje pytanie: czy każdy, zwykły podnośnik będzie pasował? Kompletnie się nie znam, na coś mam zwrócić uwagę przy zakupie? Pozdro!
Tak one są uniwersalne, ja bym nie szukał "najtańszych" na allegro bo są słabo wykonane. Jeśli masz troszkę zapału i chęci to sobie możesz sam coś takiego stworzyć ;)
Ktoś wie co tutaj zrobić w 2T skuterze ? Jak coś to nie jest to żaden chińczyk, tylko porządny skuter z silnikiem Hondy, chcę go porządnie wyszykować na sprzedaż, stoi już u mnie w garażu jakieś 2 lata odkąd zrobiłem prawko.
http://forum.mieloch.pl/kymco-vitali...a-t399615.html
Z którego rocznika masz skuter? Bo silnika hondy po 1993r w nim nie znajdziesz.
Polecam ten http://www.motopasja.eu/pl/p/Podnosn...cz-Oxford/2126 ale ten który podałeś też nie jest zły, do jakiegoś sporta może być ok ;)
Kolega myli pojecia, na licencji to znaczy ze honda zaprojektowala ten silnik, a wykonala go firma ktora licencje kupila. Zaden element nie byl produkowany czy skladany przez honde.
Moze nie ma to nic wspolnego z twoim pytaniem, ale sam powiedziales ze chcesz go sprzedac, a warto w takich sytuacjach wiedziec co i jak niz gadac glupoty "Ten tajwanski skuter jest naprawde pozadny i ma silnik hondy"
Wczoraj dopiero udalo mi sie motorek zarejestrowac i ubezpieczyc.
Po miescie jezdzi sie zajebiscie, honda robi szal bo jednak niespotykana zabawka, zwinna i do 70 km/h przyspiesza w naprawde bardzo szybkim czasie.
Koszt rejestracji ~130 zł
Koszt ubezpieczenia (bez nnw) - 190 zł, najtansza opcja jaka znalazlem
http://ultimatemotorcycling.com/wp-c...m-review-3.jpg
Do zdjecie mnie srednio przekonuje do tego motocykla. Wygodny jest wogole? ;p
Jezu, co to?
https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.n...98087245_o.jpg
Nowa kawa z1000 JARANKOOOOOO
Matko, jakie to brzydkie. Na dodatek litrowy naked, a fe.
Dobrze wygląda chociaż wolałem wcześniejszy model bo jednak przód był w nim lepszy ;)
Całość konstrukcji jest ogólnie fajna, tylko ten przód w ogóle nie do pary.
Jeździ ktoś na forum może sv 650?
A to zadziwię, bo ja jeździłem ;)
Oprócz tego, moje doświadczenie na moto to skuter 125cc oraz gilerka 180cc XD
Co do SV, nie wiem czy to brak mojego doświadczenia czy jednak taki motocykl. Bardzo łatwo podbija na koło i bardzo łatwo stracić przyczepność bo jest cholernie lekki.
Pamiętam miałem problem z regulatorem napięcia, co wcale nie było takie proste w wymianie (zmieniałem 3 razy zanim dobrze trafiłem). A tak to w porządku, pocieszyłem się cały sezon ;)
Sv podbija na kolo? Bez przesady. Zależy o jaką wersje pytasz. Bo jeżeli o sv650s to mogę się na ten temat coś wypowiedzieć. Nakedem nie jeździłem :-)
Właśnie chodzi mi o wersję sport. Jak to jest z tym hamowaniem silnkiem. Wiadomo, że silnik V, więc inna chrakterystyka. Naczytałem się trochę opinii i zdania są podzielone. Jedni mówią, że na początku trudno ogarnąć tylne koło drudzy, że trzeba się po prostu przestawić i robić przegazówkę przy redukcji. Myślę o swoim pierwszym moto i na razie wybrałem trójkę:Sv 650S,CBF 600 SA i Kawasaki er-6 ABS. Będę musiał zblokować bo mam kat. A2. Twoim zdaniem nadaje się na pierwsze moto czy lepiej wybrać coś innego?
Wg. Mnie się nadaje. Hamowanie silnikiem jest tutaj mocniejsze niż w sporcie ale nie aż na tyle żeby tego nie ogarnąć. Denerwujące jak dla mnie w tym motocyklu jest to, że podczas ostrego przyspieszania raz dwa kończą się biegi. Za to z dobrym wydechem dźwięk Vki jest boski. Wersja S niby jest z owiewka ale przy prędkościach powyżej 160 wieje i to sporo. Redukcję można tu wykonywać z gazem lub bez, tutaj silnik Vki nie ma nic do rzeczy.
To prawda dźwięk V'ki to coś niesamowitego. Dzięki za opinie.
Sv nadaje się na pierwsze moto tylko trzeba po prostu pamiętać o paru "gratisach" od niej. Typu właśnie, że koło na mokrym przy redukcji lubi się zablokować i fajnie wstaje na koło ale chwilę pojeździsz i się przyzwyczaisz.
Ale sv nie wstaje fajnie na kolo. Pojedziesz na tym kole z 20m i musisz zmieniać bieg. Skąd Wy takie historie bierzecie. To moto jest tylko wyrywne z dołu.
Chyba Tobie nie wstaje :P
To był mój pierwszy a zarazem ostatni motocykl w mojej karierze. Przez te ~5 miesięcy jazdy nie potrafiłem ruszyć szybko tak, aby koła nie wyrwało. Nie mówił tu nikt o lataniu po 1500m na gumie przecież. Ogólnie jestem zdania takiego, że jakbym wybrał inny motocykl to może bym złapał bakcyla. Tym ustrojstwem najzwyczajniej bałem się jeździć. I dlatego was - motocyklistów szanuję ;)
No dół ma wściekły, to przyznam. Ale skoro ja potrafię RUSZYĆ szybko na litrowym Gsxr bez wyrywania koła to oznacza to po prostu technikę prawidłowego przyspieszania :-)
siemka.. mam pytanie, jak typowy gimb ale powiem najlepiej prosto z mostu bez żadnych "wyrafinowanych" słów i opisów..
Ile trzeba mieć złotóweczek, żeby dostać już tak porządnie wyglądającego choppera? Z jakąś w miarę rozsądną pojemnością i żeby też nie brzmiał jak zabawka dla dziecka :D
Z tego co widziałem to za ok. 10tyś można dostać Yamahe Virago 1100ccm, Yamahe Dragstar
Ogólnie nie orientuje się w temacie ale choppery zawsze mi się podobały..
Dziękuję za wszystkie opinie. Chyba się zdecyduje na SV w takim razie.
jak ktoś by był zainteresowany cbrką 125 to zapraszam na PW
przerzuciłem się na jx600 i moja osa którą dojeżdżałem sobie do technikum stoi od pół roku nieużywana
btw ktoś może polecić jakieś spodnie? tylko błagam nie za pół wypłaty
co prawda w cenach się nie orientuje bo kurtke i wszystko prócz spodni już miałem ale jednak jakby się znalazło coś fajnego za 400-500zł to byłoby świetnie
może używane poszukaj np. na olx najlepsze moim zdaniem są w stylu standardowym całe czarne np. takie cena to pewnie do 400 zł
triuphy
Załącznik 321349
tak w ogóle to chcesz płacić za wygląd czy za wytrzymałość przy glebie ?:p
na takiej cbr600 polecisz na pewno kiedyś każdy leciał :D
jak to wyglada z jazda na dowod osobisty ?
dalej mozna zarejestrowac 90cc na 50 cc czy beda z tym wielkie problemy i spore nieprzyjemnosci ? ;>
Dzisiaj oglądałem Suzuki sv 650 w Ostrowicach. Na ogłoszeniu wszystko w najlepszym porządku. Z rozmowy telefonicznej dowiedziałem się,że moto zaliczyło szlifa, ale przy nie wielkiej prędkości. Przyjechałem na miejsce i co? Rant felgi zjechany,owiewka połamana,rączka i klamka rozwalone,podnóżek starty, wydech przetarty - dziura się zrobiła, opona zjechana od palenia, moto nie przerejestrowane na obecnego właściciela(za to chyba kara jest), zamiast włącznika zapłonu jakiś "psztyczek", tarcze hamulcowe nie wiadomo od czego, silnik nie równo chodzi... Gość powinien wpier*** dostać za te kłamstwa...
@Torg User
A masz prawko na samochód (minimum od 3 lat)? Bo jeśli tak, to możesz spokojnie jeździć na 125cc na kat. B ;)
@edit
Troche offtop, ale jak się robi odnośnik do użytkownika?
W Polsce ciężko coś uczciwego kupić za normalną kaes, a pytałeś się go co uległo zniszczeniu przy tym szlifie? Zawsze jak się pytasz o coś to zapytaj "co będzie jeśli stan faktyczny nie będzie pokrywał się z opisywanym przez pana" ;)
Dajesz
Załącznik 321600
@Fixty
Tak pytałem. Powiedział,że dał do malowania owiewkę boczną i wymienił rączkę na nową. Nic z tego nie zrobione.
Z tym filmikiem to owszem prawda, zawsze bierz kogoś ze sobą ;) Wiadomo dostał by po mordzie to by pewnie na policje zadzwonił czy coś, chociaż nie wiadomo. Jakbyś miał paru kolegów i go postraszył to może, by Ci pieniądze oddał za paliwo. Wkurwiają mnie tacy ludzie wystawiają złoma a później się dziwią, czego każdy wkurwiony jak ogląda takiego trupa.
Chyba muszę zacząć w ten sposób umawiać się z ludźmi.
Najlepiej umawiać się u mechanika. Jeżeli moto jest zajechane to od razu odstraszy sprzedawce.
Chyba jechać z mechanikiem, a nie umawiać się u mechanika. Bo znam takich mechaników, którzy jakbym do nich przyjechał z "gruzem" i chłopaczkiem który by to chciał kupić to za 50zł by powiedział temu chłopaczkowi jaka to nie igła jest :P
@Fixthy no nie mam dlatego pytam czy sa z tym duze problemy ;)
Co myslicie o kupnie uzywanych rekawic? Bo mysle ze zamiast wydac 300zl na nowe, moge kupic tansze i pozniej je poprostu wybrac. Mowa oczywiscie o tych w dobrym stanie :)
Rękawice dopasowują Ci się do dłoni więc raczej używane nie będą dobrze leżały i zaczną przeszkadzać
Ja miałem takie za 100zł i w sumie byłem zadowolony. Co do rękawic i butów wolał bym troszkę gorsze a nowe.
W sobotę jadę oglądać swój pierwszy motocykl. Będzie to raczej Yamaha XT 600 Tenere. Tutaj moje pytanko. Na co zwrócić uwagę? Czy nic nie przecieka, tarcze hamulcowe, biegi.