twardy napisał
A w 1.9tdi nie lubią się posypać? Jak w każdym dieslu, przychodzi czas na wymiane turbiny i wtrysków, dlatego ktoś kupując diesla musi być przygotowany na koszta.
Tak, ale nawet już 130 konne wersje nie są tak objeżdżane jak 2.0 od BMW właśnie. Wiadomo, że wszystko się w końcu posypie, ale do Bety będzie zapewne szybciej i drożej. Po co ryzykować.
Harios napisał
chyba ze ktos tego diesla bierze z salonu, to o kosztach przez kilka lat moze zapomniec :D
Ta, tak to było ~10 lat temu.
haxigi napisał
no ale bez przesady, piszecie tak jakby każdy diesel się rozwalał. Tyle znajomych ma diesla, nikt nie robił wtrysków i turbiny, a przebiegi w granicy 300k i wyżej.
A widzisz, np. taki 2.0 D4D ma problemy po ~230k, te 2.0 od BMW też często wymagają włożenia ~5-6k po takim przebiegu (wiadomo, że nie każdy egzemplarz).
hajer napisał
siema planuje kupić jakąś audice w okolicach 7k~ najlepiej a4 jaki przebieg byłby spoko za taką cene ?
Za taką cenę to sobie możesz benzyniaka w chujowym stanie poszukać. A4 B5 to minimum 10k jeśli chcesz coś w miarę fajnego.
cysio528 napisał
a moze lepiej zadbana 80? bo w tej cenie to a4 to jakis trup raczej bedzie
Dobry pomysł, ale zadbane 80tki to wydatek rzędu 8k+. Właściwie to bardzo dużej różnicy w cenie nie ma, zadbana 80 (i wyposażona nieźle, bo chyba tak to należy porównywać) to 8-9k ,a A4 to jakieś 10-11.
Zakładki