Nie Mazda odpada :P a jakies inne propozycje ; d?
a pozatym nie wydaje Ci sie cos za tanio : D? chodzi mi o ta z Tarnowa
no oplaty z 1500 wyjdzie racja ; d ale przebieg nierealny : D
Nie Mazda odpada :P a jakies inne propozycje ; d?
a pozatym nie wydaje Ci sie cos za tanio : D? chodzi mi o ta z Tarnowa
no oplaty z 1500 wyjdzie racja ; d ale przebieg nierealny : D
A może BMW e39 touring? Auto lata świetlne przed skodą:)
Ludzie co myślicie o kupieniu sobie na początek jakiegoś taniego autka do 4k np. Forda fieste
http://allegro.pl/ford-fiesta-tanio-i1382281401.html
A po około roku, jak już będzie się miało "wprawę w kierownicy" zamienić na coś lepszego?
Sprawa wygląda tak, że jestem w stanie kupić sobie od razu autko za 15k, ale nie wiem czy to się sprawdzi.
Inną rzeczą jest, to że w tym samochodzie za 4k wszystko się może sypnąć pewnie ;-), więc nie wiem czy jest w ogóle sens kupować jakiś szrot.
Co o tym myślicie?
mam prawko równo 6 miesięcy. Przez niecałe 5 miesięcy jezdziłem 85 konną KIĄ Sephią. Niedawno kupiłem e39 170 koni i czuje się dość pewnie. Jak masz olej w głowie i ufasz samemu sobie to spokojnie kupuj lepszy samochod. Nie warto jest kupować słabego, taniego auta zeby potem je sprzedac i kupic coś mocniejszego. Samochód to nie jest motocykl nad którym jest naprawde ciężko zapanować przy większej mocy. Jeźdź jak najwiecej autem rodziców (jeżeli takie masz). Jak się naprawdę boisz jezdzic czyms mocniejszym, lepszym to kup dobry samochód z nie za dużą mocą za te 15 kafli.
Panowie, wraz z rokiem 2011 przyszedl i czas na mnie bym w koncu prawko zrobil i wsiadl do samochodu zamiast wozic sie autobusem. Prawko wpadnie najwczesniej z poczatkiem czerwca, ale o zakupie samochodu mysle juz jakis czas. Trudno mi sie na cos zdecydowac ,a nie chce zeby byl to spontan ,bo w tym wypadku spontanicznosc sie nie sprawdza.
Szukam czegoś nawet do 20 kafli, byle byl to sensowny woz i oby bylo duzo dobrych ofert (zeby zweryfikowac to czy bryka ogolnie jest tania). Mysle jednak ,ze najchetniej kupilbym cos do 15 albo nawet do 10 tysi. Jakie wymagania? Lecimy:
-klimka musi byc
-dieselek, gaz tylko i wylacznie przy naprawde bardzo ciekawych ofertach
-moc w sumie nie robi duzej roznicy, ale zeby to nie bylo jakies smieszne 60-70 km tylko tak pod 100 lub powyzej (ale bez przesady, w 150 warto by sie zamknac)
-zadnych kombi, tylko sedany i coupe (typowe hatchback niekoniecznie, jednakze ciekawa propozycja wchodzi w gre jak najbardziej)
-przebieg dowolny, ale nie wiecej jak 300000 ,bo to juz kosmos
-chce ,by juz byl w Polsce, nie chce sie bawic
-kolor pelna dowolnosc, ale rozowy podarujmy sobie ;D
-fajnie jakby mial alumy, niekoniecznie fabryczne - byle byly ladne
Mocno myslalem nad hondka civic coupe ,roczniki do 96-97 ale ostatnio cos mnie wzielo na inne (focusy mi sie spodobaly, patrzylem tez na cos wiekszego, np na octavie albo mazdki 6 - ale tutaj juz sie robi drogo, za to ciekawie ;D).
Mam nadzieje, ze cos mi sie uda od was wybrac ciekawego ;)
PS. bez golfow mi tutaj, chyba ze dorwiecie piatke do ~20 tysi z sensownymi parametrami/przebiegiem
523i silnik 2,5 litra pali mi okolo 13 litrów gazu w mieście. na trasie 9-10.
@up
jako posiadacz BMW polecam ci tą markę, jak i wszystkie niemieckie samochody. za 20 kafli mozesz kupic E36 (w zajebistym stanie, ale uważaj na odpicowane składaki), E46 albo E39 (ja swoją kupiłem za 12700 i silnik jest w stanie bardzo dobrym, tylko trzeba wymienić uszczelke misy olejowej bo lekko olej przecieka, o czym zostalem poinformowany przez sprzedawce. Reszta działa perfekcyjnie. Jest całkiem dobrze wyposażona, do szczęścia brakuje mi tylko m pakietu i skórzanej tapicerki). E38 nie polecam, bo zakładam że nie pracujesz a utrzymanie takiego samochodu z porządnym silnikiem jest dość drogie.
300 tyś przebiegu to nie kosmos z resztą za 20 tyś to tylko takie chodzi mi o realny przebieg nie o to co pisze na liczniku.
Bmw E38 725 2,5 tds bez common raila
http://otomoto.pl/bmw-725-2-5-tds-fu...C16354874.html
Audi A6, A4 1,9 tdi
To już sobie sam poszukasz :)
A jak nie chcesz kosmicznych przebiegów to dołóż z 20 tyś i idz kupić salonową Octavie :)
2,5 przy wadze e38 mija się z celem...
Za 20 tyś można dorwać e46 przed liftingiem.
Jak kierujesz się stanem licznika, to daleko nie zajedziesz. 99,9% aut w polsce ma kręcony licznik, albo miało, więc sam rozumiesz. Mentalność polaka jest taka, żeby samochód miał nie więcej niż 200tkm na budziku:)
Rover 75 jest przepiękny. Sam od 2 miesięcy bujam się 214i.
Wady które dostrzegłem w moim:
-na zimnie strasznie trzeszczą plastiki
-w serii 200 przeciera się wiązka kabli przy tylnej klapie, nie mam ogrzewania tylnej szyby ;/
-strasznie paruje w środku
-powyżej setki głośno w środku
-nie ma kontrolki rezerwy ;//
Plusy:
- wygodne fotele
- jak na 75 koni dobrze się zbiera
- niezłe spalanie
Póki co nie miałem żadnej poważnej awarii. Tzn miałem, jak mi padły baterie w pilocie i auto stało 3 dni pod tesco czekając na elektryka :D Ale mechanicznie jest dobrze jak na razie
Sam po wakacjach planuje kupić R220 albo 25 w dieslu.
Siema. Co sądzicie o Audi A4 B5 z powyżej 1998 roku? Mam do wydania około 13tyś i tak się zastanawiam. Strasznie podoba mi się stylistyka audi, na bmw np. e36 tato nie pozwala, bo gada, że dużo palą, mają za niskie zawieszenie na nasze polskie drogi i wgl do dupy brać starą betę.
No i tak pomyślałem o tej audicy. Jakie są jej wady/zalety? Wciska w fotele? Tata gada, że maks 1.9 tdi i najlepiej max 110 koni, bo jak więcej to się psuje... i mniejszy podatek jest czy coś takiego, bo powyżej 1.9 tdi dużo więcej się płaci.
Chodzi mi o coś takiego. W tych lampach, spojlerku wygląda jakby była z co najmniej 2003 roku.
http://allegro.pl/audi-a4-s-line-spr...399249601.html
ten spoiler z tyłu trochę wsią zalatuje ; d co on tam ma za zadanie w 150konnym samochodzie; d?
po 2 te lampy pozmieniane panie daj pan spokój przód jeszcze jako tako ale tył? po tych lampach spoilerze i nicku sprzedającego widać ,że to młoda osoba czyli wątpię ,żeby dbała o samochód ja bym do takiego podchodził z dystansem i poszukał jakiejś normalnej a4
twój tata ma dużo racji do 1,9 tdi w a4 to dobre silniki nie psują się tak strasznie. powyżej 2,0 silnika ubezpieczenie więcej kosztuje o to mu chodziło zapewne.
a4 nie wciska w fotel ale jako auto dla młodej osoby moim zdaniem powinno dawać rade chyba ,że masz zamiar co chwile ścigać się i pokazywać 'jakiego to ja mam skilla w kierownicy'.
za około 13 tysięcy możesz poszukać też passata b5 w dieslu raczej nie będzie tylko w benzynie, mercedes c180 są różne opinie o tym samochodzie moim zdaniem jest całkiem ok, golf IV bardzo fajny samochodzik przyjemnie się jeździ wadą może być to ,że jest mały ale nie napisałeś jakiego dokładnie samochodu poszukujesz
Ja przez jakiś czas miałem A4 B5 98r 1.8 bena ~130KM. Cholercia to była rakieta. Odstawienie miało że szok. No i spalanie wcale nie było kosmiczne. Komfort jazdy jest cudowny, chociaż miękkie zawieszenie i powyżej 130km/h buja jak na rodeo. Świetne głośniki fabryczny, po wymianie radia na takie wysuwane z dotykowym ekranem i załączeniu mp3 z pendrive'a bassy niszczyły. Strach pomyśleć co by było jakby wymienić głośniki jeszcze.
Ja obecnie rozważam znowu kupić rovera, albo A4 już na stałę (ale niestety 95rok i w 1.6, albo diesla)
EDIT: A no i bateria w Audi A4 jest potężna. Wyszedłem do fryzjera, zostawiłem radio i światła włączone, za 1.5h przychodze, samochód odpala bez problemu i jedzie dalej :D Dla porównania w Corsie B / Golfie III już nie dałbym rady odjechać.
A 180 też dobre auto, kilka razy zdarzyło mi się jechać. Nisko się siedzi, ale wykończenie drewniane jest fajne. Słabsze głośniki, ciężej działa wspomaganie niż w A4. Mowa o takim:
http://www.designercars.net/biler/Mercedes-C180-0.jpg