astra j z reflektorami afl+
btw boje sie im wlaczyc dlugie zeby zobaczyli ze nie swiece nimi bo im odklei siatkówki
Panowie, kolejny raz piszę z tym samym, czyli o klaksonie (alarmie).
Zawieźliśmy do mechanika ""elektryka"" i czekamy, ale chcemy mu pomóc XD Może ktoś miał podobną sytuację.
Klakson włącza się na 30 sekund w odstępach kilkuminutowych. Silnik można odpalać i robić z autem wszystko. Przy odpalonym aucie i pozycji stacyjki na zapłon, alarm lub klakson się nie odpala.
Help torgowi detektywi.
jak masz alarm to na centralce zwarcie. Jak nie ma to gdzieś robi zwarcie na kablach
@Urlak
Ale w momencie odpalenia auta nie występuje ten problem. To znaczy że co. Że odpalone auto naprawia zware? Omija jakoś układ?
hmm to nie wiem ale stawiał bym może na alarm. Ciężko mi powiedzieć. A może immobilizer? nie wiem. Tak sobie strzelałem xDD
Ja już zgłupiałem, pytałem Cię wczesniej, czy to wyje klakson czy alaram, to odpisałes mi klakson, jak klakson to jedynie przetarte styki na kierze albo coś. Jak alaram, to może być wiele rzeczy, po odpaleniu auta alaram się "wyłącza" więc ma takie prawo, że jak odpalone auto, to wszystko jest ok.
przyszedl list od General Motors do mnie, ze w 2015 r marka chevrolet z europy zwija manatki. Zeby sie nie martwic ze dalej beda autoryzowane serwisy i oryginalne zamienniki czesci beda dostepne przez 10 lat itd itp. Zaciekawilo mnie to, dlaczego chevrolet (marka ktora coraz lepiej rozwijala sie u nas w kraju) zaczela sie wycofywać z eurpy. w internecie wyczytalem ze chodzi o to by ratowac opla, poniewaz jego 'potencjalni' klienci wybiera chevroleta ze wzgledu na cene i to, ze samochod dziala na niemal identycznych podzespolach co jego 'niemiecki' brat.
Pracuje w ASO Opla, Saba, Chevroleta, Subaru i Mazdy (pojebane wiem) i z tego co mówili to zyski na rynku europejskim nie są dla nich wystarczające. Prawdopodobnie mają zbyt niskie dochody z serwisu i części zamiennych bo w porównaniu z oplem te samochody się kurwa nie psują. Nawet jeśli trafi się coś do zrobienia na gwarancji to są to jakieś pierdoły a nie np. łożyska skrzyni biegów(pozdrawiam właścicieli insignii którym nie pierdolną one w czasie gwarancji).Z drugiej strony to się dziwie bo ludzie którzy prywatnie kupują samochody częściej mając do wyboru astre/insignie albo cruza/malibu wybierają chevroleta, prawdopodobnie przez instalacje LPG za złotówkę do której fabryka dużo dokłada.
Orientuje sie ktos jaki jest koszt ubezpieczenia (OC+AC) BMW 530d 2009r? Doszły mnie słuchy że około 5k pln.