@up
Spokojnie znajdzie lepszego, to tylko przykład podałem. Ja bym nie brał tego z przykładu xd
@up
Spokojnie znajdzie lepszego, to tylko przykład podałem. Ja bym nie brał tego z przykładu xd
Ewidentnie pomału czas na wymianę sprzęgła. Też tak miałem. Na początku na czwartym biegu przy wysokich obrotach, potem w sumie już nawet na dwójce się ślizgało. Pojeździłem ze 3 miesiące od pierwszych objawów do wymiany. Tarcza sprzęgła zużyta aż do nitów :D
Swoją drogą, hardkorowo wyprzedzało się jadąc z/nad morze gdy mogłeś wcisnąć gaz na 15-20%, bo przy mocniejszym wciśnięciu sprzęgło się ślizgało :D
@up
Ale jemu się chyba sprzęgło nie ślizga z tego co napisał? Tak mi się wydaję. Bo trochę inne obiawy by były?
Ja rozumuję, że chodzi mu o nagły wzrost obrotów przy mocnym wciśnięciu gazu = ślizganie sprzęgłaCytuj:
po czym dam gaz do dechy to nagle wskakuje na 4-5 tyś obrotów, a nie jak powinno być, czyli powoli idzie w górę.
To samo jak poprostu dam gaz do dechy na 4.
No ale nie pisał że auto nie jedzie Tylko że naglę zamyka obrotomierz. Nie wiem może źle zrozumiałem. Bo jak rosną obroty a auto nie przyśpiesza to sprzęgło ale ja zrozumiałem że przyśpiesza normalnie.
Przy ok. 60km/h wrzuć 5 i dodawaj gazu, jak obroty idą w górę a prędkość stoi, to sprzęgło.
Ok dzięki, zostawiłem samochód w toyocie na noc. Powiedzieli, że to najprowdopodobniej, właśnie sprzęgło.
Jadę 100km/h na 5 (obroty 2,2k), redukuje na 4, obroty sie zwiększają (normalne), po czym daję gaz w podłogę, obroty skaczą na 5k a prędkość nie wzrasta. Teraz chyba jasno to opisałem.
Zdałem prawko, więc szukam jakiegoś w miare wydajnego auta myslę, że silnik 1,6 ale jak coś fajnego by było to może być mniejszy, oczywka 5 drzwiowy. moge przeznaczyc 4000 na nie, dajcie jakieś propozycje, a no i chciałbym by był w gazie.
może Renault Megane?
Daewoo....
Może coś co jest bardziej oklepane i jest multum części do tego?
Proponowałbym golfa 3, albo vw vento w gazie, większe, przestronniejsze, a praktycznie to samo co golf.
Moze astra badz vectra? albo nissan almera?