Reklama
Strona 259 z 668 PierwszaPierwsza ... 159209249257258259260261269309359 ... OstatniaOstatnia
Pokazuje wyniki od 3,871 do 3,885 z 10020

Temat: [ARCHIWUM] Co w kole piszczy - luźne rozmowy na temat motoryzacji

  1. #3871
    Avatar farmer93
    Data rejestracji
    2011
    Posty
    1,115
    Siła reputacji
    15

    Domyślny

    Cytuj haxigi napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    toć jeżdżę rowerem :P ba, nawet roverem.

    25km zwykłym jednośladem by zeszło trochę i chyba o 4 bym musiał wstawać żeby dojechać na 8 i się nie spocić jak świnia :P
    Tak, student ale u mnie to wygląda inaczej bo nie mam uczelni w miejscu zamieszkania.

    Żydem jestem nie tylko do paliwa ale wszędzie. W domu stawiam sprzęt elektrooszczędny, żarówki oszczędne, zamienniki LED, części do kompa mniej prądożerne niż wydajne :P
    25 km rowerem spokojnie w godzinę wyrobisz jeśli rower odpowiednio wysoki. Co do sprzętów w domu - zdajesz sobie sprawę, że nie wsyzstko co jest niby "eko" nie zawsze takie jest? Np. żarówki energooszczędne są energooszczędne tylko jeśli palą się chyba 16 godzin na dobę. Tzn. wtedy są oszczędniejsze o zwykłych. A tak naprawdę ile godzin dziennie masz zapalone światło? Zimą z 7, latem z 4. Więc zwykła żarówka byłaby w chuj bardziej oszczędna, zwłaszcza, że kosztuje grosze. Nie warto słuchać wszystkiego co w telewizji mówią.

  2. #3872
    Avatar Kacpero
    Data rejestracji
    2005
    Posty
    86
    Siła reputacji
    20

    Domyślny

    Cytuj Tulak napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Polecam 4.0 tym to na suchym, mokrym, sliskim, twardym, miekkim polatasz :D
    4.0 V8 to mój plan jak już ogarnę jazdę bokiem i mi przypasuje.
    Jeśli tak będzie to na zimę będą SWAP i klatka robione :)

  3. #3873

    Data rejestracji
    2007
    Posty
    867
    Siła reputacji
    19

    Domyślny

    Cytuj Kacpero napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Dla mnie brzmi jak koszmar. Sam bym tak nie potrafił.


    Osobiście jeśli chodzi o ekonomiczne auto to polecam Civica EP4.

    Miałem takiego, silnik 1.7 CTDi ma dość fajną kulturę pracy (bardzo pod benzynę), seryjne 100KM i 220Nm i bardzo łatwo z niego wycisnąć 130KM i 260Nm chiptuningiem, spalanie wzrasta ledwo o 0.2l/100km. Dość ekonomiczny.
    Na mieście jak ktoś jeździ "eko" spali około 6l (czasami nawet mniej) - przykład znajomego. Na trasie jadąc do 130 km/h spalił mi 4.3l przy niezbyt ekonomicznej jeździe.

    Szkoda tylko, że skasowany, ale pewnie ponownie o takim będę myślał.

    btw. Jest tu jakiś znawca BMW? Planuje kupić dla rozrywki E36 Coupe.
    Planuje silnik 2.5l, z tym, że niektóre są z Vanosem, niektóre bez. Co lepsze do upalania, driftu i raczej mocniejszej jazdy?

    2,5 m50b25 niezniszczalne na zeliwnym bloku tyle powiem. mocy styka choc dla mnie e36 jest przyciezkie. sam latam e30 2,5 tylko starszym silnikiem m20 i na krotkim moscie daje rade. ale moja dzida jest zarzynana i troche jej juz brakuje datego juz lezy 3,5 w garazu do swapa ;) na vanosie mniej pali, teoretycznie jest niby wiecej do zepsucia sie ale to sa raczej takie bajki. vanos nie ma znaczenia.


    a jak chcesz 4,0 to jest dobry typ co robi dystanse do skrzyni i do 4,0 zakladasz skrzynie od 2,5. bo skrzynia od 4,0 jest w kutas droga ;) i ciezko dostac.
    Ostatnio zmieniony przez dexxam : 14-06-2012, 22:39

  4. Reklama
  5. #3874
    Avatar haxigi
    Data rejestracji
    2005
    Położenie
    Chodzież
    Wiek
    34
    Posty
    5,820
    Siła reputacji
    24

    Domyślny

    Cytuj Bubuch napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Ojj tego to nie wiem czy da rade do twojego a jeśli da to to będzie ostra prowizorka.
    A ile ten twój rover pali ?
    hmm, wiem że za 100 zł przejechałem ponad 400km, ale to aż tak że pod benzynową mi zgasł i musiałem dopchać (wiem, nie powinno tak się robić) :P Wg takiego mojego obliczania to 4,25 l/100 na trasie jest przy prędkości max do 110 kmh. (średnia wg navi to 55 kmh)

    @farmer

    tak, a na uczelni cały jebiący potem i będę się w kiblu mył ? :P Poza tym gdzie kur** rowerem taki kawał na zajęcia... :P
    Co do żarówek to wiem o tym i nie inwestuje w te właśnie co potrzebują długo czasu na rozgrzanie się, zamiast nich mam te jakieś halogenowe (czy jak to tam się nazywa), a te z kolei wymieniłem na ledowe :P
    Ostatnio zmieniony przez haxigi : 14-06-2012, 22:43

  6. #3875
    Avatar twardy
    Data rejestracji
    2007
    Posty
    2,273
    Siła reputacji
    19

    Domyślny

    Cytuj Kacpero napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    4.0 V8 to mój plan jak już ogarnę jazdę bokiem i mi przypasuje.
    Jeśli tak będzie to na zimę będą SWAP i klatka robione :)
    4.0 nie nadaję się do takiego czegoś, bo jest po prostu za ciężki, jak będzie przód ciężki to domyśl się, co będzie działo się z tyłem.
    Raczej idzie się w 2.8-3.0 i turbina, te same koszta praktycznie, bo żeby upchać 4.0 do lekkiej budy to nie zła rzeźba musi być.

  7. #3876
    Avatar Kacpero
    Data rejestracji
    2005
    Posty
    86
    Siła reputacji
    20

    Domyślny

    Cytuj twardy napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    4.0 nie nadaję się do takiego czegoś, bo jest po prostu za ciężki, jak będzie przód ciężki to domyśl się, co będzie działo się z tyłem.
    Raczej idzie się w 2.8-3.0 i turbina, te same koszta praktycznie, bo żeby upchać 4.0 do lekkiej budy to nie zła rzeźba musi być.
    4.0 wchodzi na lajcie, 4.5 też, ale musisz mieć miskę olejową z Alpiny B8 (koszta).
    Będzie się zachowywało idealnie - jeszcze odciążę całość maksymalnie (szczególnie tył), spawany dyfer i do przodu, tfu - bokiem :D

  8. Reklama
  9. #3877
    Avatar twardy
    Data rejestracji
    2007
    Posty
    2,273
    Siła reputacji
    19

    Domyślny

    Troche siędze na forach tuningowych, głównie BMW... Dlaczego ludzie wolą wkładać 2jze niż takie 4.0 moc podobna?
    Wcale nie wchodzi idealnie, popatrz na komorę BMW e38 a e36, wejdzie? V8 bardzo ciężko wcisnąć do e36, na bmw-sport jest jeden projekt, co ma dużo problemów, wiec poczytaj najpierw, poźniej pisz.

  10. #3878
    Avatar Kacpero
    Data rejestracji
    2005
    Posty
    86
    Siła reputacji
    20

    Domyślny

    Cytuj twardy napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Troche siędze na forach tuningowych, głównie BMW... Dlaczego ludzie wolą wkładać 2jze niż takie 4.0 moc podobna?
    Wcale nie wchodzi idealnie, popatrz na komorę BMW e38 a e36, wejdzie? V8 bardzo ciężko wcisnąć do e36, na bmw-sport jest jeden projekt, co ma dużo problemów, wiec poczytaj najpierw, poźniej pisz.
    Nie mówię tutaj o plug'n'play, wiadomo, że tak nie wejdzie. To ma być projekt typowo do driftu, nie na co dzień.
    Oczywiście do tego czasu może się wiele zmienić i może zdecyduje się na inne rozwiązanie typu kompressor, czy turbo.

    2JZ do BMW bym nie włożył raczej, wolałbym kupić już do tego jakąś japońską budę :P

    Do E30 dużo łatwiej ten silnik wpakować, ale buda mi się mniej podoba i trudniej dostać ją w dobrym stanie...
    Ostatnio zmieniony przez Kacpero : 14-06-2012, 23:21

  11. #3879
    Avatar twardy
    Data rejestracji
    2007
    Posty
    2,273
    Siła reputacji
    19

    Domyślny

    No wiadomo, że nie PP, ale do takiego 4.0 trzeba ścianę już ciąć
    Tak wygląda pod maską 1jz-gte pod machą e36
    https://lh4.googleusercontent.com/-o...0/DSCF8807.jpg

  12. Reklama
  13. #3880
    Avatar Kacpero
    Data rejestracji
    2005
    Posty
    86
    Siła reputacji
    20

    Domyślny

    Cytuj twardy napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    No wiadomo, że nie PP, ale do takiego 4.0 trzeba ścianę już ciąć
    Tak wygląda pod maską 1jz-gte pod machą e36
    https://lh4.googleusercontent.com/-o...0/DSCF8807.jpg
    Ściany nie trzeba ciąć :P Na driftforum jest przykład bez cięcia ściany takiego motoru.
    Jest też kilka rozwiązanych z "garbem" na masce. Cięcie ściany to głupota.

  14. #3881
    Avatar trix
    Data rejestracji
    2007
    Wiek
    32
    Posty
    653
    Siła reputacji
    19

    Domyślny

    Cytuj haxigi napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    hmm, wiem że za 100 zł przejechałem ponad 400km, ale to aż tak że pod benzynową mi zgasł i musiałem dopchać (wiem, nie powinno tak się robić) :P Wg takiego mojego obliczania to 4,25 l/100 na trasie jest przy prędkości max do 110 kmh. (średnia wg navi to 55 kmh)
    takie spalanie przy mojej nodze to marzenie ;p aktualnie i tak samochod idzie na warsztat, bo przy ponad 100/h spali z 14-15l, tankowalem 20l+ z 3l w baku, a po przejechaniu 140km zapalila mi sie rezerwa (w lagunce od 6-6,5l)

  15. #3882
    Avatar Kozek
    Data rejestracji
    2006
    Położenie
    Mielec
    Wiek
    22
    Posty
    2,396
    Siła reputacji
    21

    Domyślny

    Cytuj haxigi napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    hmm, wiem że za 100 zł przejechałem ponad 400km
    Dafuq, jaki Ty masz silnik? Ja przy 1,4 8v za 100zł robię ~250km z czego 80% trasa ;s

  16. Reklama
  17. #3883

    Data rejestracji
    2007
    Posty
    867
    Siła reputacji
    19

    Domyślny

    Cytuj Kacpero napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Nie mówię tutaj o plug'n'play, wiadomo, że tak nie wejdzie. To ma być projekt typowo do driftu, nie na co dzień.
    Oczywiście do tego czasu może się wiele zmienić i może zdecyduje się na inne rozwiązanie typu kompressor, czy turbo.

    2JZ do BMW bym nie włożył raczej, wolałbym kupić już do tego jakąś japońską budę :P

    Do E30 dużo łatwiej ten silnik wpakować, ale buda mi się mniej podoba i trudniej dostać ją w dobrym stanie...


    jak e36 ma wieksza komore niz e30 wiec jak do e30 moze latwiej wchodizc 4,0? hm? do e30 nie jest trudno to wsadzic wiec do e36 jeszcze latwiej tyle powiem.


    Wejdzcie sobie na youtuba wszpiszcie Ogien drift czy cos takiego. taka e36 pomalowana w plomienie tam jest 40 albo 4,4 i jakos chodzi jak nalezy, z przodu nie jestza ciezko itd

  18. #3884
    Avatar Kacpero
    Data rejestracji
    2005
    Posty
    86
    Siła reputacji
    20

    Domyślny

    Cytuj dexxam napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    jak e36 ma wieksza komore niz e30 wiec jak do e30 moze latwiej wchodizc 4,0? hm?
    Problem z miską olejową - głównie o to chodzi.

    Cytuj dexxam napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Wejdzcie sobie na youtuba wszpiszcie Ogien drift czy cos takiego. taka e36 pomalowana w plomienie tam jest 40 albo 4,4 i jakos chodzi jak nalezy, z przodu nie jestza ciezko itd
    Widziałem ten projekt, widziałem też kilka E30/E36 V8 live i latały bardzo dobrze.

  19. #3885
    Avatar twardy
    Data rejestracji
    2007
    Posty
    2,273
    Siła reputacji
    19

    Domyślny

    Wiecie jakie to są koszta? Tam prawie wszystko robione to custom... Od misek olejowych zaczynając.

  20. Reklama
Reklama

Informacje o temacie

Użytkownicy przeglądający temat

Aktualnie 1 użytkowników przegląda ten temat. (0 użytkowników i 1 gości)

Podobne tematy

  1. Co w kole piszczy - luźne rozmowy na temat motoryzacji
    Przez MadridR w dziale Motoryzacja
    Odpowiedzi: 9973
    Ostatni post: 18-06-2025, 10:11
  2. Luźne rozmowy na siłce
    Przez jacket w dziale Sport i zdrowie
    Odpowiedzi: 9679
    Ostatni post: 15-06-2025, 14:49
  3. Odpowiedzi: 2508
    Ostatni post: 16-05-2025, 16:50
  4. Luźne rozmowy na tematy serwera
    Przez Crus w dziale Tibiantis Online
    Odpowiedzi: 2587
    Ostatni post: 28-04-2025, 21:09
  5. Luźne rozmowy na siłce - archiwum
    Przez chemik w dziale Sport i zdrowie
    Odpowiedzi: 39179
    Ostatni post: 09-06-2016, 11:14

Zakładki

Zakładki

Zasady postowania

  • Nie możesz pisać nowych tematów
  • Nie możesz pisać postów
  • Nie możesz używać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •