Dzieki, wlasnie coraz bardziej skupiam sie na passacie
nie wiem tylko czy w benzynie czy dieslu
co do a3 podobaja mi sie, bralbym minimum 2.0, ale niestety interesuja mnie tylko duze samochody
No to Audi A4, tylko ciężko będzie znaleźć z tych lat co chcesz za taką kasę. Dużo w tym miejsca i lepszy środek niż w passacie. Co do bezawaryjności to Passat=Audi A4. Jest jeszcze Audi A3 Sportback czyli wersja 5 drzwiowa.
Z tego co osobiście zauważyłem, to w A4 jest mniej miejsca niż w Pasku, za to wykończenie w Audi lepsze. 2.0 TDI można brać z nowszych roczników, bo usunęli już wtedy choroby wieku dziecięcego tego silnika i wyszła mocniejsza wersja w CR 170KM. Ale ja tam bym już wolał benzynę do niego. Ten nowy diesel VAGa to nie to samo co 1.9 TDI. Z benzyn godny uwagi jest 1.8 TSI (160KM) i 2.0 TFSI (200KM)
no przy moim budżecie nie znajde a4/a3 z tego rocznika z sensownym silnikiem ani wyposażeniem.
no i te audi sa male, jak mialbym audi brac to a6 ale nie stac mnie obecnie.
myśle dużo o tym pasku ale nie mam pojecia jaki silnik brac, czy diesel czy benzyna, ile moze mi palic taka benzyna itd
jak wyglada awaryjnosc tych samochodow itd
no i ogolnie wiadomo ze audi wykonczenie lepsze, ale pasek nadal jest niezle wykonczony, nie jebie tandetą itd
Z kupowaniem używanego auta zawsze wiąże się jakieś ryzyko. Grunt to trzeźwo myśleć przy oględzinach, mieć wszystko udokumentowane w książce serwisowej i przebieg faktyczny, bo znam jednego co kupił 6-letnie Mondeo 2.0 TDCI i rzekome 120tyś przebiegu, a po roku eksploatacji rozrząd strzelił szlag.
W zależności od stylu jazdy 1.8 TSI zjara jakoś 8-10l na 100km, moment obr. od jakichś 1500 obr./min więc nie trzeba mocno kręcić żeby jechał.
@down,
Mi jeszcze nie ukradli ; <
Za duże ryzyko brać passka chyba że będziesz spał w nim.
@up
Jeszcze ;d
halo ludzie na rynku samochodow istnieja inne autka niz passaty
Ale skoro się nim zainteresował to trzeba mu wybić z głowy bo teraz jest boom na Passaty? Spokojnie, powoli to przechodzi na Audi. A skoro tak hejtujesz to zaproponowałbyś coś od siebie. W tej kwocie cenowej oprócz B6 jeszcze godna uwagi jest Toyota Avensis. Nie psuje się. Zadbana Honda Accord też nie.
Kupujac Passata, lub SupreB sprawdz czy jest zadbany w srodku- czesto sie trafia ze to auto poflotowe i trafilo na jakiegos goscia/pania co niezbyt przejmowal sie firmowym samochodem, czyli mial ciezka noge a w srodku dbal tylko o swoj fotel:)
Czemu nie Mercedes lub BMW?
siemkaaa jakie są wszystkie opłaty związane z utrzymaniem samochodu?
Powiedzmyy kupuje samochód:
1. zarejestrowanie
2. OC
3. AC
co więcej?
I od razu jakby ktoś mógł to macie może jakiś fajny kalkulator OC/AC ?
#down
no olej i benzyna to chyba jasne xD
bardziej mi chodziło o opłaty właśnie typu ubezpieczenie :P
Jeszcze jeśli sprowadzasz auto, to musisz zapłacić za nie cło (do 2l pojemności 3,1%, powyżej 2.0 18,6% wartości auta bodajże) badanie techniczne, rejestrację, tłumaczenie dokumentów, opłatę ekologiczną.
http://ipolisa.pl/kalkulator/
wpisz kalkulator OC i masz, zaleznie gdzie to inaczej liczą, dlatego w necie jest strona gdzie mozesz porownac
jak bierzesz na siebie to OC około 2.0, to będzie około 1500 zł
a 1.5< około 700 zł
eksploatacja- częsci, paliwo i w sumie tyle
hmm co kalkulator to inny wynik i to dość spore różnice :/
może ktoś z autopsji wie ile by tam wyszło OC+AC dla Fiata seicento 0.9l, prawko mam od grudnia 2011r., bez żadnych zniżek itp.
i wgl. wie ktoś ile takie seicento pali? Bo przed chwilką czytałem że 7-8l/100 w trasie 6l co wydaje mi się totalnym absurdem jak na samochód z takim silnikiem i o takich gabarytach : o