Zapewniam, że lotos i mobil to nie jest to samo. Co do motula się nie wypowiem.
Jest wiele przyczyn zacierania się silnika, nie zwalałbym zawsze na olej.
Zapewniam, że lotos i mobil to nie jest to samo. Co do motula się nie wypowiem.
Jest wiele przyczyn zacierania się silnika, nie zwalałbym zawsze na olej.
zatrze silnik a potem na predkosci sprawdza patrzy ze malo oleju bylo dolewa zeby nie bylo na niego - i tlumaczenie przed tatusiem, zona, dziewczyna czy kimkolwiek ze olej do dupy.. cala historia ;))))
akurat teraz leje lotos i silnik pracuje faktycznie glosniej
Jest sobie autko - opel astra f caravan (1.6 ecotec jakby to miało znaczenie) i chciałbym podpytać czy ktoś wie ile i jakie żarówki muszę kupić do (nie wiem czy to zegar czy to coś innego) "lampek" bo obecnie działają tylko od ładowania i kierunkowskazów z tego co zaobserwowałem. Piszą w internecie o jakiś 1,2W i 2W ale idk ocb. I czy da się jeszcze jakoś sprawdzić przy odpalaniu czy coś tak żeby wszystkie się zapaliły i żebym wiedział które są popalone?
[rys podglądowy] < z neta, ale identyczny mam
http://desmond.imageshack.us/Himg716...pg&res=landing
Wyciąg ten licznik, sprawdź jakie żarówki są obecnie, sprawdź każdą (wyciąg i popatrz czy drucik cały, lub do prądu gdzieś podłącz) i wymień spalone. Najlepsza i najszybsza metoda, w internecie dużo rzeczy wyczytasz a i tak na końcu zrobisz jak napisałem :) Roboty przy tym wiele nie ma.
no domyślam się ale wolałem chociaż tak od razu z 2-3 kupić żeby potem nie latać po parę razy
i jeszcze ten - kolor ich jest przez ten zegar robiony, to nie jest tak że one są różnokolorowe tylko to szkło przepuszczające daje kolor?
//
to przy okazji inny problem
Jak hamuje to ciągle jest jakby ABS włączony bo jest to takie tyrkotanie ale nie ściąga kierownicy w lewo/prawo ani nic. Czy to tylko czujnik jest walnięty czy może pod tym czymś kryć się coś poważniejszego? I czy hamulce / tarcze szybciej się przez to zużywają czy raczej na odwrót?
Co to jest to tyrkotanie? Nie rozumiem zabardzo.
Zapisałem się dzisiaj na kat A, ostatnio miałem okazję przejechać się motocyklem Kawasaki GPZ300 i stwierdziłem że takie coś by mi na początek wystarczyło. Co polecacie obadać na początek przygody z motocyklem? Dodam że nie znam się kompletnie na mechanice i pewnie będę dużo czytał i się uczył żeby wiedzieć co i jak z ew. eksploatacją czy naprawą.
Póki co zastanawiam się nad Kawasaki GPZ 300/500, Suzuki GS500, Kawasaki ER5.
Jest oddzielny temat o motocyklach, ale z tych trzech GS500 będzie dobrym wyborem. Niezawodny, tanie części, przyjrzyj się spawom ramy i czy nie ma oznak korozji, bo miały słabą powłokę lakierniczą.
Bardzo różnie, jak sobie jadę tam 70 i zaczynam powoli hamować to zazwyczaj nie "tyrkocze" ale zdarza się że i przy lekkim hamowaniu jest to takie ABSowate tyrkotanie (i czuć to że auto tak "drga" + drżenie przy naciskaniu hamulca) A przy gwałtowniejszym hamowaniu to zawsze.
Co sądzicie o takim chipie ?
http://allegro.pl/chip-tuning-box-25...223798510.html
Mam następujący problem:
Ładowałem akumulator w swojej Alfie 147,rano wszystko odpaliło ładnie po podpięciu,potem odłączyłem akumulator,ładowałem dalej,podłączam obecnie w pełni naładowany i po przekręceniu stacyjki wszystko wariuje,kontrolki się zapalają i gasną,dźwięk świateł awaryjnych też jest (żadne światła się nie palą),po próbie odpalanie z kolei wszystko gaśnie. Próbowałem zgodnie z poradami odłączyć jedną klemę (+) odpowiedzialną za komputer itd. i podłączyć ponownie,pokazało się wszystko ładnie,mam już odpalać i silnik ani razu nie zakręcił,kontrolki zgasły,po ponownym przekręceniu kluczyka to samo co na początku,czyli wszystko wariuje. Wie ktoś o co chodzi?
masa słabo styka, odłącz jeszcze raz i podłącz i dobrze dokręć