cieniasa zadbanego, tico to tez niezle samochodu
BOBUCH
przeciez taka audica to na pewno mało nie spali :D:D
Dla jednego dużo to 8 litrów a dla drugiego norma to 18 litrów. Więc nie lubie określenia "żeby mało palił"
yyyyy, no tak, jezeli luzno sobie rozmawiamy, ale jezeli mowimy o samochodzie ktory ma malo palic BO MA BYC DO ROZWOZENIA PIZZY, to co wtedy tez dla jednego to tyle, a drugie tyle?- nie, szuka sie samochodu ktory spali JAK NAJMNIEJ, a nawet nie malo...
Kiedy Ci przy tej lagunie odcina? i Do jakich obrotów ją cisnąłeś?
Do rozwożenia pizzy cinquecento 900+lpg.
Pali jak 700, skutery już na światłach wymiękają. Mniej awaryjny od 700 jest też. Tico to w przyrównaniu do cc złom, który pali więcej
a tam seryjnie nie byl montowany?- to lipa ; P
jak pisałeś coś chyba, że masz 90 konną to na 2 spokojnie 80, a na 3- 130, najwyżej Ci odetnie, a bedziesz chociaz znal mozliwosci samochodu
Ale po co tak cisnąć samochód do odcinki? Przy pewnych obrotach lepiej jest po prostu wrzucić wyższy bieg - silnik się nie męczy, a samochód przyspiesza.
sprawdzę możliwości jak będzie trochę więcej paliwa w baku, bo rezerwa się pali :D
Co myślicie o takim zestawie do r200? Później zapakuję to do bety.
http://allegro.pl/magnat-edition-skr...183249103.html
Po 1, zaleznie auta, samochod ma najwieksza moc przy okreslonych obrotach, "zazwyczaj" sa one z gornej polki - benzyna
po 2, jak ktos jezdzi jak emeryt, to dobrze raz na miesiac przycisnac go ladnie, zeby go "odmulic" i zeby wiedziec, ze jak bedzie trzeba wyprzedzic to on pociagnie..
http://allegro.pl/zestaw-blaupunkt-t...165329879.html
mam taki zestaw w swojej Viki od 3 lat i spisuje się świetnie