Cytuj Riot Scarizard napisał
Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
Witajcie przywoływacze,

Prezentujemy aktualizację 5.19, gdzie odpoczywamy po ostatnich wielkich zmianach i wzmacniamy Miss Fortune. Więc usiądźcie wygodnie i zrelaksujcie się. A my upewnimy się, że wszystko działa jak powinno przed nadchodzącym sezonem.

Dla tych z was, którzy nie są zainteresowani wzmocnieniami Miss Fortune (heretycy), mamy sporo poprawek błędów i całkowicie przebudowany system odciągania w dżungli. Teraz będziecie wiedzieć czemu niebieskie wzmocnienie, które próbowaliście ukraść, uciekło gdy pojawili się przeciwnicy gotowi wykorzystać waszą porażkę. No ale musieliście znać ryzyko od początku.

To tyle! Poniżej znajdziecie konkrety (oraz kilka ciekawych aktualizacji interfejsu i trochę zmian związanych z Mistrzostwami) i do zobaczenia na Rift. Maniakalny śmiech. Salwa pocisków w twoją drużynę. Miss Fortune.

Polska lokalizacja

Jinx: aktualizacja głosu

  • Polski głos Jinx został zaktualizowany! Uważnie przyglądaliśmy się waszym komentarzom i opiniom, i wzięliśmy je pod uwagę przy implementacji ostatecznej wersji nowego dubbingu. Przypominamy, że zmiany dokonaliśmy w oparciu o te wyniki.





Bohaterowie



Kindred
Kindred, the Eternal Hunters zostaną udostępnieni w późniejszym czasie po premierze patcha 5.19! Aby dowiedzieć się więcej o najnowszym bohaterze League, sprawdźcie następujące odnośniki:





Garen

Wirowanie przy czarnych charakterach działa prawidłowo.

Jak na kogoś, kto poluje na czarne charaktery w wolnym czasie, Garen był nie do końca uczciwy podczas walki z nimi. Teraz pora, żeby sam posmakował trochę sprawiedliwości (ale wciąż nie stawalibyśmy blisko niego).


EJudgment
  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że Judgment zadawał czarnemu charakterowi obrażenia równe 1% zdrowia Garena, a nie jego




Miss Fortune

R skaluje się z dodatkowymi obrażeniami od ataku.

Mimo że dni dominacji Miss Fortune już dawno minęły, wciąż jest często wybierana, jeżeli chce się postrzelać do przeciwników. Chcemy zwiększyć skuteczność Miss Fortune w zespołach skupiających się na walkach drużynowych, w czym już jest dobra, sprawiając, że cele dobrze wymierzonego Bullet Time obrócą się w pył.


RBullet Time
  • NOWOŚĆ: Teraz dodatkowo skaluje się z 0,1 / 0,175 / 0,25 pkt. dodatkowych obrażeń od ataku przy każdej fali
  • NOWOŚĆ: 0,8 / 1,4 / 2,0 pkt. dodatkowych obrażeń od ataku




Shen

E zmniejsza obrażenia zadawane przez trafione cele.

Grzebiąc trochę w skryptach Shena zdaliśmy sobie sprawę, że ta funkcjonalność nie działała od jakiegoś czasu, więc ponownie ją włączamy.


EShadow Dash
  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że sprowokowani przeciwnicy nie zadawali Shenowi zmniejszonych obrażeń




Zac

W ostatnim patchu naprawiliśmy błąd, który sprawiał, że Elastic Slingshot nie powodowała wystrzelenia tak daleko, jak powinna, ponieważ zmieniliśmy sposób w jaki działała umiejętność. Zauważyliśmy, że coś jest nie do końca tak w przypadku szybkiego rzucenia i dodaliśmy 300 jednostek minimalnego zasięgu, aby wszystko było w porządku. To powiedziawszy, oryginalny sposób działania (przed tą całą zabawą z zasięgiem) był taki, że możliwe było szybkie rzucenie gdziekolwiek pomiędzy 0 a 300 jednostkami zasięgu – więc po prostu do tego powracamy.

W skrócie – Zac znowu jest sklejony do kupy (no chyba, że użyje umiejętności).


EElastic Slingshot
  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że Elastic Slingshot miał minimalny zasięg 300 jednostek, a nie 0




Przedmioty


Enchantment - Devourer

Sated Phantom Hit potrzebuje więcej uderzeń, aby zadziałać, w przypadku bohaterów dystansowych.

Mimo że jest to popularny przedmiot dla Xin Zhao i Shyvany, którzy chcą niszczyć swoich przeciwników, Devourer (i jego Nasycona wersja) stał się bardzo popularny pośród dystansowych bohaterów, takich jak Vayne i Kayle, ze względu na moc, bezpieczeństwo i dużą liczbę efektów przy trafieniu. „Nasyceni dżunglerzy dystansowi” mogą nie być zbyt popularni, ale podejmujemy działania, aby zrównoważyć ten przedmiot dla bohaterów dystansowych i będziemy się też przyglądać każdemu bohaterowi z osobna.


  • WIDMOWE UDERZENIE DLA BOHATERÓW DYSTANSOWYCH: co drugie uderzenie ⇒ co czwarte uderzenie
  • WIDMOWE UDERZENIE DLA BOHATERÓW WALCZACYCH WRĘCZ: bez zmian




Dżungla


Odciąganie

W ciągu wszystkich sezonów, odciąganie zmieniło się z czegoś prostego, w tak skomplikowaną sytuację, że czasami wydawało się losowe, powodując, że gracze często nie wiedzieli, dlaczego tak się stało (i co ważniejsze, jak uniknąć tego w przyszłości). Mając to na uwadze, stworzyliśmy nowy system – zwany Cierpliwością – aby lepiej wspierać działanie dżungli.

  • NOWOŚĆ Potwory z dżungli posiadają teraz cechę „Cierpliwość”. Potwory nie resetują już swojej agresji na podstawie zasięgu lub pozycji – zamiast tego, gdy Cierpliwość potwora spadnie do zera, zresetuje się on i powróci na oryginalną pozycję. Podczas resetowania szybko regenerują zdrowie i nie reagują na dalszą agresję.
  • Potwory tracą Cierpliwość w następujących przypadkach:
    - Gdy potwór jest agresywny, ale nie może znaleźć żadnych celów do zaatakowania (np. jego cel zginął lub stał się niemożliwy do trafienia)
    - Gdy cel potwora jest zbyt daleko od miejsca odrodzenia się potwora lub potwór jest BARDZO daleko od swojego miejsca odrodzenia
    - Gdy potwór jest zmuszony do zmiany celu
  • Duże potwory mają wyświetlony wskaźnik Cierpliwości nad głową
  • Gdy potwór odzyska 90% zdrowia, odzyskuje całą Cierpliwość
  • Umiejętności, które wyciągają lub przemieszczają potwory już nie resetują całkowicie ich agresji, gdy wcześniej miały inny cel




Zmiany w dżungli

Gromp i duży wilk mają krótsze łapy.

Powyższe zmiany w odciąganiu sprawiają, że wyciągnięcie Ponurnika za ścianę jest niemożliwe (straciłby cierpliwość!), więc ułatwiamy trzymanie go na dystans i przerzucanie między celami bez otrzymywania obrażeń. Naprawiamy też sytuacje, w których duży wilk mógł czasami atakować przez ścianę!


  • ZASIĘG ATAKU GROMPA: 550 jedn. ⇒ 250 jedn.
  • ZASIĘG ATAKU DUŻEGO WILKA MROKU: 175 jedn. ⇒ 125 jedn.




Stała obniżka cen run


Dawno, dawno temu rozmawialiśmy o stworzeniu zestawów run, które pomogłyby graczom dopiero zaczynającym kompletowanie run 3. poziomu. A potem zdaliśmy sobie sprawę, że możemy na stałe obniżyć cenę tych naprawdę pupularnych o 50%. I właśnie to robimy.

  • WIĘKSZY ZNAK OBRAŻEŃ OD ATAKU: 205 PZ ⇒ 102 PZ
  • WIĘKSZY ZNAK PRZEBICIA ODPORNOŚCI: 410 PZ ⇒ 205 PZ
  • WIĘKSZA PIECZĘĆ PANCERZA: 205 PZ ⇒ 102 PZ
  • WIĘKSZY GLIF ODPORNOŚCI NA MAGIĘ: 205 PZ ⇒ 102 PZ
  • WIĘKSZA ESENCJA OBRAŻEŃ OD ATAKU: 1025 PZ ⇒ 512 PZ
  • WIĘKSZA ESENCJA MOCY UMIEJĘTNOŚCI: 1025 PZ ⇒ 512 PZ




Funkcje związane z mistrzostwami w kliencie


Gdy rozpoczną się mistrzostwa, aktywujemy szereg funkcji w kliencie, aby zapewnić łatwy dostęp do informacji związanych z mistrzostwami świata.

  • SEKCJA E-SPORTOWA: Centrum informacji o mistrzostwach dodano do głównej strony (nowa zakładka!), które zawiera wszystkie niezbędne informacje, wliczając harmonogram meczów i wyniki. Wyniki wszystkich meczów zostaną ukryte za pomocą spoilerów.
  • TIK-TAK: Okno polecanych meczów na głównej stronie zastąpiono licznikiem, odliczającym czas do następnego meczu mistrzostw. Można go przełączyć z powrotem na polecane mecze za pomocą przycisku w prawym górnym rogu.
  • JESTEŚCIE SERDECZNIE ZAPROSZENI: Powiadomienia o meczach mistrzostw (pomyślcie o zaproszeniach do meczów) będą się pojawiać tuż przed rozpoczęciem każdego meczu – kliknijcie na nie, aby otworzyć transmisję z mistrzostw w waszej przeglądarce. Można je wyłączyć za pomocą opcji „Wyłącz powiadomienia e-sportowe” w menu opcji.




Aktualizacje interfejsu



Dostosowanie interfejsu

  • Nadal sprawdzamy wasze opinie. Nadal aktualizujemy interfejs.
  • Nowa opcja wyświetlania lub ukrywania imion przywoływaczy na tablicy wyników
  • Nowa opcja naśladowania układu tablicy wyników
  • Nowa opcja wyświetlania ramek drużyn po lewej stronie ekranu


Zmiany wyświetlania pinga

Kolorowe paski pinga są trochę nieczytelne dla przeciętnego gracza. Nie ma ustalonej akcji, którą trzeba wykonać po zobaczeniu żółtego czy czerwonego paska zamiast zielonego. Dokonaliśmy prostej zmiany, która spowoduje, że będzie łatwiej stwierdzić, jak wygląda połączenie gracza z serwerami. Będą mogli wyciągnąć z tego ważniejsze informacje. Chcemy przekazywać wam informacje a nie kolory.

  • Kolorowy pasek pinga (czerwony/żółty/zielony) został usunięty. Wyświetlamy teraz aktualny ping.




Naprawione błędy


  • Naprawiono powód losowych rozłączeń w kliencie. Jeżeli wyłączyliście Windows IP Helper, aby zmniejszyć występowanie problemu, możecie go bezpiecznie włączyć!
  • Naprawiono błąd, który powodował, że bonusy Sated Devourera pozostawały włączone po sprzedaniu przedmiotu.
  • Zaklęcia celowane w jednostki lub ziemię ponownie zostaną automatycznie rzucone, gdy rzucisz je spoza zasięgu i Błyśniesz bliżej.
  • Naprawiono brak konsekwencji z czasem odnowienia użycia Kordelasa z Bilgewater
  • Rozwiązano przypadki, w których ustawienie „Jakość postaci” (w zakładce Wideo) było nadpisywane przez inne ustawienia wideo
  • Lissandra ponownie opowiada historię Howling Abyss, jeżeli poczeka się dostatecznie długo po wygraniu meczu w trybie ARAM




Nadchodzące skórki


Shadowfire Kindred Ironside Malphite
Marauder Alistar
Marauder Olaf
Warden Jax
Warden Karma