Reklama
Pokazuje wyniki od 1 do 11 z 11

Temat: League of Legends Patch 5.14

  1. #1
    Avatar Trickhor
    Data rejestracji
    2008
    Wiek
    32
    Posty
    2,037
    Siła reputacji
    19

    Domyślny Patch 5.14

    Cytuj Riot Pwyff napisał
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Ahoj, załogo

    … I to tyle, jeżeli chodzi o pirackie odniesienia w patchu 5.14. Próbowaliśmy wynegocjować piracki wstęp, ponieważ nawet mimo to, że Bilgewater nie skupia się tylko na piratach, uznaliśmy, że można wymyślić tu coś fajnego. Ale pozwolili nam tylko na „ahoj” i „załogo”.

    Niestety.

    W patchu 5.14 przedstawiamy dalsze prace nad Runiczną Glewią oraz zupełnie nowy przedmiot dla żądnych krwi wspierających – Zwiastun Zeke'a (który przy okazji usunął Herolda Zeke'a z gry – przeczytajcie wyjaśnienie, aby uzyskać więcej informacji). Mamy nadzieję, że dzięki tym zmianom oba przedmioty znajdą swoje miejsce w grze i zobaczymy jakieś większe zróżnicowanie ze względu na ich użycie. Mamy także trochę zwykłych zmian w balansie dla kilku denerwujących bohaterów (Ryze, Azir) i kilku trochę bardziej smutnych (Elise, Tahm Kench).

    A, no i mamy wydarzenie.

    ... Zamiatać pokład!

    PS. Ten patch będzie trochę większy od innych, ponieważ wprowadzamy dużo zmian. Zostaliście ostrzeżeni!


    Bilgewater: Morze w Ogniu


    Następne wydarzenie w League of Legends, Bilgewater: Morze w Ogniu, startuje w tym patchu! Zajrzyjcie do portowego miasta Bilgewater dzięki nowym rzeczom wprowadzanym do gry w ciągu najbliższych tygodni, do których zaliczają się:



    Obserwujcie stronę Bilgewater: Morze w Ogniu, aby otrzymywać wszelkie aktualizacje.



    Aktualizacja interfejsu

    Interfejs został zaktualizowany! Sprawdźcie stronę premierową aktualizacji interfejsu, aby uzyskać więcej informacji!



    Bohaterowie

    Gangplank

    Gangplank Postrach Siedmiu Mórz otrzyma aktualizację w patchu 5.14. Zajrzyjcie do artykułu o aktualizacji, aby otrzymać szczegółowe informacje o jego nowym wyglądzie i umiejętnościach!



    Miss Fortune

    Miss Fortune została zaktualizowana! Zajrzyjcie do artykułu o aktualizacji, aby zobaczyć jej nowy wygląd i poznać zmiany w balansie.

    Ogólne
    • Miss Fortune i jej skórki otrzymały aktualizację graficzną, na którą składają się nowe modele i tekstury (z wyjątkiem Arcade Miss Fortune), nowe efekty graficzne i animacje, ikony umiejętności oraz zaktualizowany podstawowy portret!

    QDouble Up
    • Teraz zadaje 150% obrażeń, jeżeli pierwsze trafienie zabije wrogą jednostkę
    • Odbicie jest bardziej przewidywalne. Double UP spróbuje znaleźć cel znajdujący się bezpośrednio za pierwszym. Jeżeli cel nie zostanie znaleziony, uderzy w najbliższy cel, który znajdzie pod kątem 60 stopni.
    • KĄT ODBICIA: 100 stopni ⇒ 60 stopni

    WImpure Shots
    • USUNIĘTO Nie nakłada już Grievous Wounds
    • Po użyciu daje premię do prędkości ruchu pasywu Strut

    EMake It Rain
    • SPOWOLNIENIE: 25/35/45/65% ⇒ 40/45/50/55/60%




    Ahri

    Urok zawsze dziwnie działał w przypadku potworów. Może są nieśmiałe? Może nie są przyzwyczajone do tego, że ktoś zwraca na nie uwagę? Niezależnie od przyczyny, nie chcemy, aby gracze Ahri martwili się o resetowanie lub „popsucie” obozu przy korzystaniu z Charma, więc naprawiliśmy to, aby ułatwić zdobycie wzmocnienia lub typowe pożeranie dusz potworów z dżungli.

    ECharm
    • Charm nie powoduje już, że potwory zachowują się dziwacznie lub regenerują zdrowie




    Azir

    Efekt zwiększania prędkości ataku przeniesiony z umiejętności biernej na W. E już nie podrzuca.

    OTO WYJAŚNIENIE. Jak na imperatora przystało, Azir często chce być w centrum uwagi. Szczególnie w profesjonalnych rozgrywkach, gdzie jego duży zasięg oraz możliwość samotnego kontrolowania walk sprawiają, że cały mecz kręci się wokół niego. Zaczynając od ekranu wyboru bohaterów, przez walki w alejach i walki drużynowe, Azir jest niezwykle trudny do kontrowania.

    Zmiany w tym patchu mają na celu umożliwienie przeciwnikom lepsze radzenie sobie z Azirem. Mamy tu dwa cele – uniemożliwienie mu przechylenie szali na swoją korzyść, gdy zostanie zaatakowany przez zabójców, powinno zwiększyć liczbę bohaterów, którzy mogą go kontrować. Zmiana jego prędkości ataku powinna zagwarantować, że osiągnie swoją pełną potęgę później niż w środkowej fazie gry.


    BiernaShurima's Legacy
    • USUNIĘTO Nie daje już prędkości ataku zależnie od skrócenia czasu odnowienia

    WArise!
    • NOWOŚĆ Teraz biernie zwiększa prędkość ataku o 20/30/40/50/60%

    EShifting Sands
    • USUNIĘTO Nie podrzuca już pierwszego trafionego wrogiego bohatera




    Darius

    E sprowadza wizję przy użyciu.

    Pochwycenie zapewnia teraz wizję, aby pomóc w reagowaniu na złapane rzeczy (szczególnie przez ściany), albo pokazać, jak bardzo chybiliście. Dzięki temu razem z sojusznikami będziecie mieli więcej czasu na rzucenie się na przyciągniętego prowadzącego – lub odskoczenie, jeżeli przyciągnięty zostanie Amumu.


    EApprehend
    • NOWOŚĆ Teraz na krótko daje wizję na obszarze w pobliżu przyciągnięcia




    Ekko


    Zmniejszony koszt Q. Czas odnowienia E skrócony.

    Mimo że nie jest to najgorsza możliwa linia czasu, znaleźliśmy się w sytuacji, w której Ekko jest znacznie słabszy w tym, co powinien robić, niż byśmy tego chcieli. Znaczne zwiększenie obrażeń i zabijanie przeciwników nie jest tak satysfakcjonujące, jak kupienie Żaru i bezkarne ograniczanie kontroli u całych drużyn. Podczas gdy nie zajmujemy się tym bezpośrednio tutaj, chcemy zwiększyć zadawane przez niego obrażenia, zanim zaczniemy się zastanawiać, jak (jeśli w ogóle!) osłabić obronnego Ekko.


    QTimewinder
    • KOSZT: 60/70/80/90/100 pkt. many ⇒ 50/60/70/80/90 pkt. many

    EPhase Dive
    • CZAS ODNOWIENIA: 15/13/11/9/7 sek. ⇒ 13/11,5/10/8,5/7 sek.




    Elise

    Czas działania ogłuszenia wydłużony na wszystkich poziomach. Pająki zadają obrażenia magiczne, skalują się lepiej, poruszają szybciej i działają prawidłowo.

    Powiemy prosto z mostu: Elise była dla nas bardzo trudna do zbalansowania – zarówno podczas jest dominacji w dżungli przez dwa sezony, jak i całkowitą nieobecność w 2015 roku. Na początku kombinowaliśmy z wprowadzeniem usprawnień, dzięki którym odczucia z gry byłyby lepsze w niektórych sytuacjach, ale po kilku patchach nie zauważyliśmy dużej zmiany i stało się jasne, że Elise nie sprawdza się w tym, co powinna robić.

    Pomówmy o tym. Co powinna robić Elise? Dzięki wszystkim sztuczkom i mechanikom jej dostępnym, Elise jest dżunglerem, który karze błędy i kiepskie zajmowanie pozycji. Podczas gry jej celem jest sianie postrachu w sercach przeciwników poprzez przygotowywanie ganków lub zdobywanie celów, jeżeli przeciwnicy nie mają odpowiedniej wizji. Dobrze użyty Kokon może zmienić przebieg całego meczu. W tym patchu zdejmujemy z niej trochę ograniczeń. Umożliwienie jej lepszego wykańczania celów oraz większa użyteczność pająków podczas walki sprawią, że Elise w końcu będzie mogła zabijać przeciwników i kontrolować obszary na mapie tak, jak wszyscy tego od niej oczekują.


    E - Cocoon
    • CZAS DZIAŁANIA OGŁUSZENIA: 1/1,25/1,5/1,75/2 sek. ⇒ 1,6/1,7/1,8/1,9/2 sek.

    RSpider Form
    • OBRAŻENIA PAJĄKÓW PRZY TRAFIENIU: 10/20/30/40 pkt. obrażeń fizycznych ⇒ 10/20/30/40 pkt. obrażeń magicznych
    • SKALOWANIE OBRAŻEŃ PAJĄKÓW PRZY TRAFIENIU: 0,1 pkt. mocy umiejętności ⇒ 0,15 pkt. mocy umiejętności
    • PRĘDKOŚĆ RUCHU PAJĄKÓW: 345 jedn. ⇒ 355 jedn.
    • Naprawiono błąd, który sprawiał, że pająki nie ruszały się, ani atakowały przez 4 sekundy po pierwszym użyciu Rappel




    Evelynn

    Zmniejszone obrażenia Q. Zwiększone spowolnienie R.

    Zmiany Eve w patchu 5.7 zdecydowanie wzmocniły jej wczesną fazę gry, ale sprawiły też, że zaczęła ona mordować wszystkich, którzy znaleźli się zbyt blisko. Obrażenia we wczesnej fazie gry pozostaną bez zmian, ale jej siłę w starciach 1 na 1 zamieniamy na lepszą możliwość ścigania celów, szczególnie gdy wspiera ją drużyna.


    QHate Spike
    • OBRAŻENIA: 40/55/70/85/100 pkt. ⇒ 40/50/60/70/80 pkt.

    RAgony's Embrace
    • SPOWOLNIENIE: 30/50/70% ⇒ 40/60/80%




    Kalista

    Aktualizujemy polecane przedmioty Kalisty, aby lepiej pokazać jej zależność od prędkości ataku i naprawiamy problem wprowadzony w patchu 5.13.

    Ogólne
    • Zaktualizowano polecane przedmioty

    QPierce
    • Teraz prawidłowo ustawia się w kolejce do użycia, gdy podstawowy atak zostanie zakończony

    WSentinel
    • Teraz prawidłowo ustawia się w kolejce do użycia, gdy podstawowy atak zostanie zakończony





    Rumble

    Q i R nie zadają obrażeń przeciwnikom, w których nie można wycelować. Q nie zadaje obrażeń przeciwnikom, którzy opuszczą jego zasięg.

    Ponad 3 lata temu zmieniliśmy Flamespittera, aby zadawał obrażenia w czasie, dzięki czemu Rumble mógł lepiej zadawać obrażenia, szczególnie gdy musiał się obracać lub utknął w fali stworów. Mimo że znacznie poprawiło to skuteczność Rumble'a, zwiększyło także obrażenia zadawane przez jego najsilniejszą umiejętność o 33%. Jak łatwo się domyślić, to dużo.

    A więc co ta lekcja historii ma wspólnego z patchem 5.14? Minusem wprowadzenia efektu obrażeń w czasie jest to, że dochodziło do sytuacji, w których gracze myśleli, że mogą uciec przed Ognioplujem, korzystając z Błysku i umiejętności ruchu, a potem i tak ginęli. Wciąż przyglądamy się, czy Rumble może potrzebować większych zmian ze względu na zmiany mocy umiejętności w patchu 5.13 (damy wam znać w tym temacie), ale zajęcie się tym powinno sprawić, że kontrowanie go będzie znacznie łatwiejsze.


    QFlamespitter
    • Nie zadaje już obrażeń przeciwnikom, w których nie można wycelować
    • Nie zadaje już obrażeń przeciwnikom, którzy znajdą się poza zasięgiem Flamespittera

    RThe Equalizer
    • Nie zadaje już obrażeń przeciwnikom, w których nie można wycelować




    Ryze

    Skrócony czas utrzymywania się ładunków umiejętności biernej. Zmniejszone obrażenia Q. Zmniejszone obrażenia i skalowanie E.

    Nie ma tu dużo do oglądania – zmniejszamy obrażenia Ryze'a w kilku sytuacjach, szczególnie we wczesnej fazie gry, podczas walki w alejach. Wciąż mamy Ryze'a za potężnego prowadzącego, który potrzebuje wsparcia drużyny, aby w odpowiednim stanie dotrzeć do późnej fazy gry, ale zmiany wprowadzone w zamian za usunięcie stałego unieruchomienia w patchu 5.12 sprawiły, że stał się samowystarczalny. Potężni prowadzący bez wad nie są bueno, więc chcemy, aby Ryze musiał zapracować na swoją superpotęgę w późnej fazie gry.


    BiernaArcane Mastery
    • CZAS UTRZYMYWANIA ŁADUNKU 10 sekund ⇒ 6 sekund

    QOverload
    • OBRAŻENIA: 60/95/130/165/200 pkt. ⇒ 60/85/110/135/160 pkt.

    ESpell Flux
    • OBRAŻENIA: 50/66/82/98/116 pkt. ⇒ 36/52/68/84/100 pkt.
    • SKALOWANIE: 0,3 pkt. mocy umiejętności ⇒ 0,2 pkt. mocy umiejętności




    Tahm Kench

    Zwiększone obrażenia Q. Zwiększone obrażenia biernego efektu R. Skrócony czas odnowienia R.

    Najnowszy bohater League nie radzi sobie na razie najlepiej we wczesnej fazie gry. Nie powinno być to trudne do przełknięcia – ponieważ jest to nowy bohater, wchodzący w dużo interakcji z sojusznikami, gracze muszą posmakować gry z nim i przeciwko niemu, nim poznany jego prawdziwą potęgę.

    To powiedziawszy, postanowiliśmy podkarmić trochę Tahmmy'ego, aby pomóc mu pokonać słabości. Lepsza walka w alei oraz więcej okazji na skorzystanie z drużynowego teleportu powinny pomóc sprawdzić, czy potrzebuje jeszcze więcej pomocy, zanim będzie mógł zacząć obżerać się do pełna.


    QTongue Lash
    • OBRAŻENIA: 80/115/150/185/220 pkt. ⇒ 80/125/170/215/260 pkt.

    RAbyssal Voyage
    • DODATKOWE OBRAŻENIA: 4/5/6% dodatkowego zdrowia ⇒ 4/6/8% dodatkowego zdrowia
    • CZAS ODNOWIENIA: 160/130/100 sek. ⇒ 120/110/100 sek.




    Vayne

    Niewiele zmian, poza poprawą działania Tumble. Nie jesteśmy do końca pewni, jak bardzo to pomoże, ale ogólnie powinniście mieć lepsze wrażenia z przetaczania się i strzelania do przeciwników z kuszy. Miłej zabawy!

    QTumble
    • CZAS ODNOWIENIA: Zaczyna się po trafieniu celu ⇒ Zaczyna się po wykonaniu ataku
    • RESETUJEMY: Wzmocniony atak z Akrobacji zostanie zużyty, nawet jeżeli cel stanie się niewrażliwy na ataki w trakcie lotu pocisku




    Yasuo

    Trzecie użycie Q prawidłowo nakłada efekty przy trafieniu.

    Whirlwind nie działał w taki sam sposób, jak pozostałe dwa użycia Steel Tempest. Więc ją naprawiliśmy! Miłej zabawy w używanie tornada do podpalania przeciwników.


    QSteel Tempest
    • Whirlwind z Steel Tempest teraz prawidłowo nakłada efekty przy trafieniu na pierwszy cel




    Przedmioty


    Maczeta Łowcy

    Zwiększona regeneracja many.

    Riot Games: pomagamy magom z wczesnym czyszczeniem dżungli od patcha 5.14. Mimo że Runiczna Glewia daje duże możliwości dżunglującym magom w środkowej fazie gry (po tych zmianach RG prawdopodobnie sprawi, że będzie to banalne, ale to dobrze), słyszeliśmy wasze opinie, że dżunglujący magowie muszą tam najpierw dotrzeć.

    Rzecz warta podkreślenia: to nie +1 pkt. many co 5 sekund, ale +1 pkt. many co sekundę, co jest potężnym wzmocnieniem dla zużywających dużo many dżunglujących magów we wczesnej fazie gry. Dodatkowo wzmocni to także innych dżunglerów korzystających z umiejętności, jak Pantheon czy Wukong, co także jest dobrą rzeczą.


    • REGENERACJA MANY: 3 pkt. many co sekundę podczas walki z potworami ⇒ 4 pkt. many co sekundę podczas walki z potworami




    Enchantment - Runeglaive

    Obszarowe obrażenia dotyczą teraz tylko potworów. Pierwszy potwór otrzymuje podwójne obrażenia. Nie powoduje już, że podstawowy atak zadaje obrażenia magiczne.

    Ach, Runeglaive. Pomówmy o tym, co robisz. Nasze cele związane z Runeglaive (ułatwienie roboty dżunglującym magom) są wciąż takie same, ale zmieniamy podejście. Po pierwsze, mimo że nie mamy nic przeciwko postaciom walczącym w alei korzystającym z przedmiotów do dżungli, chcemy widzieć te przedmioty używane głównie w dżungli, żebyśmy wiedzieli, czy sprawdzają się w swojej głównej roli. Przesuwając moc Runeglaive ponownie w kierunku szybkiego czyszczenia dżungli (w połączeniu z powyższym wzmocnieniem maczety), możemy lepiej ocenić, w jaki sposób ten przedmiot wpływa na dżunglujących magów i odpowiednio go dostosować.

    Skupiając się na samych zmianach: zdecydowanie zmniejszają one skuteczność Runicznej Glewii w walce z innymi graczami, ale przeniesienie obrażeń na potwory podkreśla to, co powinni robić dżunglujący magowie: szybko czyścić obozy, aby mogli grasować po mapie. Innymi słowy, RG powinna sprawić, że dżunglujący magowie będą bardziej obecni na mapie, a nie być zwykłym zwiększeniem mocy.


    • USUNIĘTO Nie powoduje już, że podstawowy atak zadaje obrażenia magiczne
    • OBRAŻENIA OBSZAROWE Dotyczą tylko potworów
    • NOWOŚĆ Zadaje podwójne obrażenia pierwszemu trafionemu potworowi




    NOWOŚĆ Zeke's Harbinger

    Zeke's Herold już nie istnieje. Zeke's Harbinger łączy się z sojusznikiem, aby umożliwić krótkie chwile superdoładowanej walki.

    Przepraszamy, czy macie chwilę, aby porozmawiać o aurach?

    Jeżeli chodzi o balansowanie aur, nie dość, że trzeba zwracać uwagę na silne przypadki (pięciu graczy razem), ale także na przypadki, w których jesteście tylko z kumplem. Zachowanie balansu aur w obu przypadkach często jest dużym wyzwaniem, a nawet jeżeli uda nam się je przystosować, zastanawiamy się, jak dodać coś ciekawego poza... aurą. Był to pierwszy powód, dla którego postanowiliśmy zmienić Herolda Zeke'a, wprowadzając więcej przedmiotów dla wspierających.

    Po drugie: pomówmy trochę o celach! Chcieliśmy wprowadzić potężny przedmiot z kategorii „spuśćmy komuś łomot”, który był także przedmiotem dla wspierających. Podobnie jak Mikael, który jest przedmiotem kupowanym, gdy wiecie, że chcecie ochraniać tylko jedną osobę, Zeke's Harbinger jest agresywnym odpowiednikiem, gdy chcecie komuś przywalić. Dodatkowym celem jest to, że chcemy zwiększyć satysfakcję wspierającego – coś, czego nie robił Herold Zeke'a (no chyba że bardzo lubiliście aury).

    Po trzecie (rany, sporo tego): czemu nie stworzyć nowego przedmiotu i zostawić Zeke'a? Bardzo lekko poruszyliśmy ten temat przy Runicznej Glewii, ale równie dobrze możemy omówić go teraz. Pomijając problem pozostawienia niezwykle trudnego do zbalansowania przedmiotu w grze (szczególnie takiego, który jest dość słaby, dopóki nie dorwie się do niego „odpowiednia” drużyna [i wtedy staje się niesamowicie potężny]), gdy coś staje się tak niszowe w swoim optymalnym zastosowaniu, szybko może stać się pułapką dla graczy, którzy uważają, że wszystkie przedmioty (i ich premie) są równe. Chcemy wspierać zdolność graczy do podejmowania mądrych, kontekstowych decyzji, zależnych od stanu gry, ale nie możemy tego zrobić, pozostawiając tak specjalistyczne rzeczy. Zamiast tego możemy skupić przedmiot w taki sposób, że stanie się oczywistym wyborem dla wielu bohaterów (patrzcie: Black Cleaver) albo możemy znormalizować wszystko i udostępnić więcej opcji, które będą wspierać dobre decyzje (patrzcie: nasze zmiany przedmiotów z mocą umiejętności).


    • PRZEPIS: Glacial Shroud + Amplifying Tome + Amplifying Tome + 480 szt. złota
    • MANA: 250 pkt.
    • PANCERZ: 35 pkt.
    • MOC UMIEJĘTNOŚCI: 50 pkt.
    • SKRÓCENIE CZASU ODNOWIENIA: 10%
    • UNIKALNE UŻYCIE: Łączy z wybranym sojusznikiem. Usunie to wszystkie inne Przewodniki z twojego celu (60 sek. odnowienia).
    • UNIKALNE BIERNE – CONDUIT: Znajdując się w promieniu 1000 jednostek od siebie, ty i twój sojusznik wytwarzacie ładunki, które kumulują się do 100 i trwają 8 sekund. Atakowanie lub użycie umiejętności wytwarza dodatkowe ładunki. Gdy zostanie osiągnięta maksymalna liczba ładunków i któraś z połączonych postaci zada obrażenia, zużywa wszystkie ładunki i zwiększa moc umiejętności o 20%, i szansę na trafienie krytyczne o 50% na 6 sekund swoją i swojego sojusznika.




    Summoner's Rift


    Starcia z Baronem i Smokiem

    Liczniki Smoka i Barona są aktualizowane natychmiast dla obu drużyn, niezależnie od tego, czy widziały ich śmierć.

    Zaczniemy od omówienia początków dyskusji. Wszystko zaczęło się, gdy rozmawialiśmy o starciach ze Smokiem i Baronem, oraz o tym, jak drużyny mogły śledzić ich śmierć za pomocą wielu różnych wskaźników – globalny dźwięk śmierci Smoka, pojawienie się pomarańczowego efektu Smoka +1 na przeciwnikach, pojawienie się wzmocnienia Barona, zniknięcie wzmocnienia Barona itd. – nawet jeżeli nie widziały śmierci celu.

    Ogólnie była to bardzo interesująca rozmowa (musicie nam zaufać), ale poza tym doprowadziła nas do kilku wniosków: po pierwsze, jeżeli te rzeczy były tak łatwe do śledzenia, jeżeli się wiedziało, czego szukać, najlepszym sposobem na „ukrycie” śmierci celu było ukrycie wszystkich na mapie i opuszczenie wizji przeciwników przed zabiciem celu (bardzo głupie). Po drugie, i to jest ważniejsze, musieliśmy zadać sobie pytanie, co chcieliśmy nagradzać przy zdobywaniu celów. Z pewnością można powiedzieć coś o utrzymaniu wizji i kontroli nad mapą, ale to powinno dziać się normalnie, a nie, gdy jedna z drużyn wykorzystuje zabicia Smoka i Barona. Mamy nadzieję, że zachęci to drużyny do bardziej aktywnej walki o Barona i Smoka – za każdym razem, gdy się pojawią.


    • Liczniki Smoka i Barona są aktualizowane natychmiast dla obu drużyn, niezależnie od tego, czy widziały ich śmierć
    • Smok i Baron wydają teraz globalne odgłosy śmierci




    Rift Scuttler

    Ciągle wędruje. Wszystkie efekty ograniczenia kontroli powinny osłabiać Kraba.

    • Uroki i prowokacje unieruchomią Kraba, zamiast mieszać mu w głowie
    • Uroki, prowokacje, przestraszenia i ucieczki będą osłabiać Kraba, jak inne efekty uniemożliwiające kontrolę
    • Q – Dark Flight Aatroxa teraz prawidłowo usuwa odporność Kraba




    Opis śmierci (death recap)


    Uznaliśmy tę historię za dość zabawną, więc ją opowiemy. W poprzednim patchu dokonaliśmy aktualizacji opisu śmierci, aby dobrze opisywał obrażenia od bohaterów, ale nie naprawiliśmy błędu, który powodował, że opis śmierci zmieniał priorytet wyświetlania typów obrażeń. Innymi słowy, opis śmierci prawidłowo wyliczał obrażenia od zaklęć bohaterów, ale nie wyświetlał ich prawidłowo. Zamiast wyświetlić trzy najwyższe źródła obrażeń, wyświetlał trzy najniższe.

    Więc... tak. Naprawione.


    • Naprawiono błąd, który sprawiał, że opis śmierci wyświetlał trzy najniższe źródła obrażeń, zamiast najwyższych




    Naprawione błędy


    • Syndra nie może już podnieść Barona W – Force of Will
    • Q – Time Bomb Zileana teraz prawidłowo przerywa wrogie Powroty, gdy zostanie rzucona bezpośrednio na wroga
    • Naprawiono kilka przypadków, w których efekty cząsteczkowe osłabień (np. Exhaust)) pozostawały widoczne po usunięciu efektu za pomocą Cleanse




    Nadchodzące skórki


    Następujące skórki pojawią się w różnych odstępach czasu podczas Bilgewater: Morze w Ogniu:


    Captain Fortune Cutthroat Graves
    Cutpurse Twisted Fate
    Sea Hunter Aatrox
    Rogue Admiral Garen
    Corsair Quinn
    Ostatnio zmieniony przez Trickhor : 22-07-2015, 00:18

    Kiedyś to było, nie to co teraz...

  2. #2
    Avatar matizioom
    Data rejestracji
    2009
    Wiek
    23
    Posty
    10,172
    Siła reputacji
    22

    Domyślny

    jest dokladny czas podany kiedy to wprowadza?

  3. #3
    Avatar Mezuren
    Data rejestracji
    2013
    Położenie
    BIAŁOGARD I KOSZALIN
    Wiek
    26
    Posty
    4,511
    Siła reputacji
    15

    Domyślny

    pewnie w nocy, zgaduje ze oceania juz ma

  4. Reklama
  5. #4
    Avatar Weekendowiec100
    Data rejestracji
    2008
    Położenie
    KK
    Posty
    1,304
    Siła reputacji
    17

    Domyślny

    O 3.00 naszego czasu chyba

  6. #5
    Avatar Nextpro
    Data rejestracji
    2012
    Posty
    10,129
    Siła reputacji
    19

    Domyślny

    Liczniki Smoka i Barona są aktualizowane natychmiast dla obu drużyn, niezależnie od tego, czy widziały ich śmierć.
    ???? XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

  7. #6
    Avatar Toxik
    Data rejestracji
    2012
    Położenie
    Yalahar
    Wiek
    29
    Posty
    3,823
    Siła reputacji
    16

    Domyślny

    Cytuj Nextpro napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    ???? XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
    i chuj, ta zmiana prawie nic nie znaczy na dobrą sprawę

  8. Reklama
  9. #7
    Avatar Nextpro
    Data rejestracji
    2012
    Posty
    10,129
    Siła reputacji
    19

    Domyślny

    Cytuj Toxik napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    i chuj, ta zmiana prawie nic nie znaczy na dobrą sprawę
    na niskim elo nikt nie zapisywał tych timerów i robiło się przyjemnie te smoki a teraz będzie trudniej, typowa zmiana pod idiotów

  10. #8

    Notoryczny Miotacz Postów Rhakio jest teraz offline
    Avatar Rhakio
    Data rejestracji
    2014
    Położenie
    Nisko
    Wiek
    36
    Posty
    1,009
    Siła reputacji
    12

    Domyślny

    Pod walki o smoka a nie sneaky 5 drakow soloq

  11. #9
    Avatar Hemingway
    Data rejestracji
    2013
    Położenie
    Oak Park
    Wiek
    31
    Posty
    216
    Siła reputacji
    12

    Domyślny

    niedlugo bedzie wyskakiwal alarm na ekranie ze red buff sie zespawnil, albo babka na rifcie bedzie mowic "its time to do dragon" xD

  12. Reklama
  13. #10
    Avatar Aureos
    Data rejestracji
    2009
    Wiek
    32
    Posty
    6,688
    Siła reputacji
    21

    Domyślny

    ciekawe kto bedzie teraz azirem gral

  14. #11
    Avatar Filia the Dragon
    Data rejestracji
    2004
    Posty
    11,565
    Siła reputacji
    29

    Domyślny

    Fajna zmiana pająka.
    Czy MF przypadkiem nie była całkiem niedawno zmieniana?
    Azir i Ryze w końcu ruszeni.
    Zmiany żaby xD

    No i jak w każdym paczu kolejny cyrk w lesie z tymi global timerami.
    A no i kolejna skórka do jakiegoś tf bardzo potrzebna :)





Reklama

Informacje o temacie

Użytkownicy przeglądający temat

Aktualnie 1 użytkowników przegląda ten temat. (0 użytkowników i 1 gości)

Podobne tematy

  1. Patch oraz nowy system logowania!
    Przez Pluton w dziale Niusy
    Odpowiedzi: 60
    Ostatni post: 02-10-2008, 21:43
  2. Mały patch
    Przez Mandarke w dziale Niusy
    Odpowiedzi: 23
    Ostatni post: 06-09-2008, 17:12
  3. Nowy patch 8.22!
    Przez wiader w dziale Niusy
    Odpowiedzi: 106
    Ostatni post: 20-08-2008, 20:17
  4. Patch 8.21
    Przez Silnikos w dziale Niusy
    Odpowiedzi: 40
    Ostatni post: 10-07-2008, 21:03
  5. Patch
    Przez Vcross w dziale Niusy
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post: 13-02-2008, 18:56

Zakładki

Zakładki

Zasady postowania

  • Nie możesz pisać nowych tematów
  • Nie możesz pisać postów
  • Nie możesz używać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •