Szlaga_ napisał
Dokładnie od zawsze była ustalona pewna kolejność 1 mob def broni 2 moby broń i tarcza, 3 moby armor 4/5 buksy albo kask nie pamiętam dokładnie tak więc jeśli ktoś bije np. dragi po 1 szt na raz wiadomo ze lepiej mieć samą broń co ma dużo ataku i w miare defa ale jeśli ktoś bije na małych lvlach jakieś respy gdzie wyskakuje po kilka potworków na raz to liczy się też i tarcza i eq.
ehe, jasne, 8 mobów to broni plecak XD
pamiętam jeszcze jak EO testował na zerku czy rzeczywiście bardziej się opłaca chodzić bez tarczy.
Generalnie potworek atakując melee może spowodować *chmurkę* - czyli udało się zblokować hit potworka tarczą (można maksymalnie dwa takie ataki na turę zblokować). Jeśli potworek przebije się przez tarczę (trzeci i każdy kolejny atak w turze pomija już tarczę) i leci na armor (sumarycznie całe arm z eq). Jak się uda zblokować samym armorem to lecą żółte iskierki. Potwór, przebijając się i przez tarczę(ew. broń) i przez armor, zadaje bloodhita.
ile można maksymalnie przyjąć na chmurkę?
def*(skill*mode_factor/100) = Maximum damage blocked
mode - 10-full def, 7 balanced, 5 full atk.
minimalnie można zblokować 0.
ile można przyjąć na iskierki?
maksymalnie: armor*0,95 minimalnie: armor*0.475
Jest jeszcze jedna istotna sprawa, mianowicie zmieniając pietra, przez 2 sekundy nie można przyjąć hitów na tarczę, w ogóle nie redukujemy obrażeń tarczą/bronią, od razu lecą na armor, tak jakby bił nas 3 potworek.
Zakładki