Waw992 napisał
Idąc na dle i oczekując loota, to tak jakbyś poszedł do burdelu mając 20zł. Jak masz ogromne szczęście to poruchasz, ale mało komu to się zdarza i graniczy to z cudem
Nie tylko na dlach loot jest kiepski. Hydry, asy a nawet zwykłe dragi też w teamhuntach mi się nie zwracają. Nie jest to spowodowane nieumiejętnym hunceniem tylko zbyt niskimi lvlami/skillami i tym, że wybieram sio zamiast uhów, co przy obecnej ich cenie wychodzi sporo drożej. Oczywiście mówię tu o długich huntach z uśrednionym lootem, gdzie nie mówimy o łucie szczęścia i stwierdzaniu, że "ja na 80 lvlu mam profit na demonach z sd, bo z piątego wypadło mi MPA".
Wniosek jest prosty - 7.4 nie jest stworzone do teamhuntów z profitem na low levelach.
kisizlodziej napisał
sypie ale co oni tam bija, 1 na minute?
IMO nieważne jak szybko je bijemy tylko, ile zabiliśmy, ale:
Z hmmami mamy 72-80k exp/h w zależności od szybkości respa i naszego skupienia się na hunceniu, a nie pierdoleniu głupot.
Z pojedynczego DLa po dodaniu bonusu za shared i odjęciu expa, który kradną 2 dsy mamy średnio 1000 expa za dla na głowę, co daje 72-80 dli na godzinę, czyli troszke więcej niż jeden na minutę. Po przyjęciu, że byliśmy tam 9,5h, w międzyczasie robiliśmy przerwy na wc, obiad i kolację, to możemy przyjąć, że mieliśmy 7h ciągłego orania, co daje, przyjmując nawet dolny próg 72k/h, ponad 500dli zabitych podczas całego hunta.
No to teraz niech wypowiedzą się Ci, którzy pamiętają swój loot z całego dl taska, żebym mógł porównać i stwierdzić, czy to pech czy normalna kolej rzeczy. :D
Zakładki