-
I poślizg.... nie 2016 a 2017 będzie rokiem premiery Skullstona. To jednak strasznie dużo roboty... Gdyby to był nasz day-job to pewnie gra była by już dawno gotowa, ale siedzimy i dłubiemy wieczorami.
A teraz dobre wiadomości:
Mamy więcej assetów, więcej mechaniki, w znaczącym stopniu poprawiłem jakość grafiki. Doszła nam obsługa wielu języków, skompletowaliśmy postacie z ich wszystkimi unikalnymi skillami i abilities. I powstaje trailer. Taki prawdziwy prawdziwy - z lektorem, specjalnie skomponowaną muzyką, krótkim cinematikiem. Trailer jest na etapie post produkcji. Na pewno się pochwalimy.
A póki co zapraszam do obejrzenia kilku screenów:
https://i.imgur.com/16JwRUKm.jpg https://i.imgur.com/iAKNnU8m.jpg
https://i.imgur.com/SanVy3Bm.jpg https://i.imgur.com/CPAQKAvm.jpg
https://i.imgur.com/ggoPiXzm.png https://i.imgur.com/9rkzX2xm.png
https://i.imgur.com/oOVij0um.png https://i.imgur.com/2AlxA3vm.png
-
Czyli bety nie planujecie?
-
Planujemy, ale przesunęła się razem z innymi terminami.
-
-
-
-
Również "lajknąłem" i wyczekuje bety^^
-