-
Odkopuję bo temat jest dość ważny.... Kiedyś, dawno temu, gdy szukałem ludzi do beta-testów mojej pierwszej gry to społeczność Torga okazała się na prawdę wspaniała, mam więc nadzieję, że i tym razem pomożecie :)
Chodzi o konkurs. Gra, którą tworzę wraz z zespołem, zakwalifikowała się do konkursu FreeGalaktus, organizowanego przez agencję PR-ową Galaktus. Główne nagrody to darmowa kampania reklamowa, stoisko w strefie INDIE na Poznań Game Arena oraz prezentacja gry na scenie głównej PGA!
Potrzebuję głosów....
Pod tym linkiem można zapisać się do ich newslettera, otrzymacie formularz do głosowania, moja gra nosi tytuł SKULLSTONE. Oczywiście po wszystkim można się spokojnie z newslettera wypisać.
Proszę o wsparcie :)
Dzięki!
EDIT: zapraszam na twittera. Nie jestem w stanie ogarnąć tematów na wszystkich forach, ale tam zawsze znajdziecie coś aktualnego.
-
Poszło. A może jakieś info o grze? Zrobiłeś mi smakę!
-
Info? Jasne :)
Opócz tego, co juz wiadomo, czyli że będzie to dungeon crawler w starych klimatach...
Walka nie bedzie się sprowadzała do 'zadaj cios, zamknij drzwi, odczekaj, otwórz drzwi, zadaj cios, zamknij drzwi...' jak w Grimrocku i Dungeon Masterze. Wprowadzamy mechanikę aktywnych skilli, cos na kształt toggli i selfbuffów z gier MMORPG. Bedziemy więc mieć heale pojedyńcze i takie trwające w czasie, załączane modyfikatory do wspołczynników/ataku/obrony, penalties (np skill zwiększający obronę da nam ujemny modyfikator do szybkości poruszania się), skille odpalane na niskim poziomie HP... Moby również dostaną swoją własną 'paczkę' skilli i buffów do uzywania w trakcie walki.
Do tego bedzie miasteczko - dostepne przez teleport - miejsce, gdzie będzie można wskrzesić postać, wziąć questy, wymienic quest itemy na sprzęt. Zagadki w podziemiach pozostana raczej standardowe (coś gdześ połozyć, znaleźć tajne przejście). Trochę rozwiniemy AI mobów, w porównaniu do klasyki. W planach jest np lokacja na której będą znajdować się miejsca, gdzie moby zregeneruja swoje HP. Oczywiście można będzie iść na żywioł i próbować ubic wszystko co się rusza, ale rozsądniej będzie najpierw się przedrzeć do tych miejsc i je zamknąć/zneutralizować.
To tylko kilka pomysłów, które systematycznie wprowadzamy w życie.
Niedługo pokażemy video z jakąś podstawową walką, właśnie pracujemy nad nią.
Dzięki za Twój głos!
-
Dla zainteresowanych, pierwszy prawidziwy preview:
https://www.youtube.com/watch?v=hGEHc3p4Fjw
-
Jakiś czas temu rozpoczęliśmy promocję gry za pomocą krótkich historyjek komiksowych. Dziś odsłona drugiej części!
http://s21.postimg.org/w3gdlxfhz/sku...ks_2_part1.jpg
Chcecie zobaczyć co się stało później? Zapraszam na https://www.facebook.com/SkullstoneGame/
Znajdziecie tam też pierwszą część komiksu.
-
-
<klepie po plecach> Świetna Robota :)
-
Wszystko się klei w super klimat, jaki % prac? Jakie featuresy planujecie, jakie już są :)?
-
Z features to przede wszystkim rozbudowane możliwości mobów w porównaniu do innych crawlerów. W Legend of Grimrock, chyba najbardziej znanej dzisiaj grze tego typu, moby atakowały z bliska lub strzelały strzałami i magicznymi pociskami. U nas dodatkowo mogą atakować obszarowo zadając obrażenia całej drużynie na raz, nie tylko gdy stoi ona na przeciwko moba, mogą też rzucać na siebie heala a na gracza różnego rodzaju debuffy.
Obecnie główne prace to tzw wypełnianie danymi i assetami - artyści tworzą nowe modele, portrety postaci, ikony dla skilli, dźwięki. Ja powoli tworzę postacie, z których gracz będzie montował sobie drużynę, projektuję konkretne skille i abilities dla nich, na razie ograniczam się jednak do samej mechaniki ich działania, bez konkretnych wartości, np czy skill Might powinien dawać +10% czy +15% do ataku i czy powinien być aktywny 10 czy może 20 sekund określimy później, projektując sam gameplay dla konkretnych poziomów podziemi.
Od czasu do czasu wracam też do tematyki renderowania obrazu, gdzieś coś zoptymalizuję i ze 120 fps robi się 130, innym razem dodam jakiś efekt graficzny, ostatnio była to namiastka SSAO (pełne SSAO nam nie potrzebne) która daje nam fajne cienie i kontury na krawędziach i wgłębieniach - z powyzszych screenów porównaj sobie np ten z pająkiem i z golemem.
Demo jeszcze w tym roku, a o zamkniętej becie na pewno dam znać na Torgu ;)
-
-
Będzie... 9 osób takich stałych. + kilka współpracujących z nami na zasadzie wykonywania dla nas drobnych prac.
-
Wrzucam tutaj, może się komuś spodoba...
Obecny styl podziemi (tak dla przypomnienia):
http://s33.postimg.org/6idh6ez7f/untitled00415.jpg
I drugi styl, dla niższych poziomów (w trakcie tworzenia):
http://s33.postimg.org/mb4nhnhyz/Dungeon_B_test6.jpg
-
-
W tym roku :)
Dam znać, na pewno o torgu nie zapomnę ;)
-
również z chęcią zagram w betę, może być ciekawie