Operacja Breakout:
dodano sześć map stworzonych przez społeczność, udostępnione są dla wszystkich graczy w matchmakingach na czas trwania operacji
klucze do Operacji Breakout można od teraz nabywać
Dzięki nowej operacji zyskujemy:
monetę Operacji Breakout
dropy skinów w trakcie misji
45 nowych skinów jako potencjalne nagrody za misje
dropy ze skrzyń Operacji Breakout
dziennik zawierający:
- wyniki aktywnie grających
- wyniki Operacji Breakout
- tabele wyników przyjaciół
Rozgrywka:
Menu kupowania zostało zaktualizowane i teraz zawiera następujące statystyki:
obrażenia (ilość obrażeń zadawanych nie posiadającemu kamizelki lub hełmu przeciwników)
szybkość strzelania (częstotliwość oddawania przez daną broń strzałów)
kontrola rozrzutu (jak łatwo jest kontrolować rozrzut)
ranga celności (określana na podstawie tego z jak dużej odległości 100% strzałów trafi w okrąg o średnicy 30 cm)
poruszanie się (szybkość poruszania się, kiedy graczy trzyma daną broń)
penetracja pancerza (procentowe obrażenia, które ignorują pancerz)
siła penetracji
Zmiany w broniach:
Desert Eagle:
- podniesiono rangę celności w przypadku, gdy strzały oddawane były stojąc lub kucając
CZ75-A:
- zmniejszono rangę celności w przypadku, gdy strzały oddawane były stojąc lub kucając
Tec-9:
- podniesiono rangę celności w przypadku, gdy strzały oddawane były stojąc, kucając lub poruszając się
Elites:
- zmniejszono cenę do 500$
SSG08:
- zmniejszono cenę do 1700$
- nieznacznie zwiększono rangę celności
Mag7:
- podniesiono siłę penetracji
- ilość naboi zredukowana do 8
- obrażenia pojedynczego naboju podniesiono do 30
- nieznacznie zmniejszono maksymalny zasięg
Sawed Off:
- podniesiono siłę penetracji
- ilość naboi zredukowano do 8
- obrażenia pojedynczego naboju podniesiono do 32
- nieznacznie zmniejszono maksymalny zasięg
- nieznacznie zwiększono rozrzut
XM1014:
- cena zmniejszona do 2000$
- podniesiono siłę penetracji
- nieznacznie zmniejszono rozrzut
wszystkie shotguny oprócz Novy, będą teraz penetrowały ściany
ulepszono system penetracji ścian, naprawiono kilka błędów związanych z ich penetracją
kule na krótko zostawiają teraz w powietrzu ślad toru lotu po penetrowaniu jakiejś powierzchni
gracze mogą teraz odzyskać bombę od bota
od teraz to, czy przeciwnik pokaże nam się na radarze czy nie zależne jest także od mgły, jaka jest na danej mapie
gra informuje teraz czy zostałeś przez kogoś uchroniony lub sam kogoś uchroniłeś, w tym przypadku uchronienie oznacza zabicie przeciwnika, gdy sam jesteś na skraju życia
dodano komendę sv_showimpacts_penetration, która odpowiada za wyświetlanie na ekranie informacji o penetracji ścian i innych powierzchni w grze
dodano komendę mp_backup_round_auto, która odpowiada za zapamiętywanie i przywracanie przedmiotów i pieniędzy graczom, którzy rozłączyli się z serwerem a następnie podłączyli ponownie
dodano komendę mp_force_assign_teams, która automatycznie przydziela graczy do drużyny i uniemożliwia jej zmianę
Mapy:
Mapy zostały podzielone na trzy grupy: aktywne, rezerwowe i operacyjny. Grupy te będą dostosowywany przy każdej kolejnej operacji.
aktywne:
- Dust II
- Nuke
- Mirage
- Inferno
- Cobblestone
- Overpass
- Cache
rezerwowe:
- Train
- Aztec
- Dust
- Vertigo
- Office
- Italy
- Assault
- Militia
operacyjne:
- Castle
- Overgrown
- Black Gold
- Mist
- Rush
- Insertion
Mirage:
- naprawiono błąd kolizyjny występujący blisko przejścia do piwnicy
Nuke:
- zredukowano mgłę
- zablokowano widoczność przez dolną część zasłony na A
- sufit B jest teraz dwa razy grubszy
Dust2:
- naprawiono kilka miejsc, w których bomba mogła utknąć
- zmniejszono ilość poprocesowych efektów
Inferno:
- generalna aktualizacja graficzna
- smuklejsze filary na spawnie CT
- smuklejsze filary w okolicach żaluzji
- dodano światła do balkonu w okolicach żaluzji
- naprawiono kilka miejsc, w których bomba mogła utknąć
- usunięto piękne kwiaty znajdujące się za żółtym autem na bananie
- w ramach rekompensaty dodano kwiaty w innych miejscach
- uspokojono psa szczekającego na pokojach
- usunięto miejsca do podsadzania się na drzewo
- dodano kurnik do spawna terrorystów
- maksymalna populacja kur na mapie wzrosła do 12
- przywrócono muzykę flamenco do spawnu terrorystów
- od teraz możliwym jest strzelanie przez skrzynki znajdujące się na środku bombsite'u A
Militia:
- naprawiono błąd, przez który boty mogły utknąć w niektórych miejscach
MISC:
system matchmakingów nie będzie teraz szukał meczów wśród graczy z dużą różnicą skilla, by zmniejszyć czas oczekiwania
zaktualizowano ekran ładowania i wybierania zespołów
dema uruchamiane z +playdemo w komendzie zostały ulepszone
naprawiono błąd ekranu wyboru drużyny, przez które czasami nie znikał on po odpowiednim czasie
naprawiono błąd, który sprawiał, że radar nie wyświetlał czasami informacji w pierwszej rundzie
zredukowano efekty wyświetlane w przypadku wysokich ustawień cieni, gdy używaliśmy broni z lunetą
rozwiązano błąd, przez który gracze nie mogli zdobywać osiągnięć związanych z nożem w wyścigu zbrojeń
źródło:
http://cybersport.pl/artykul,27605,s...ja-w-csgo.html
Zakładki